Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
5
https://dfens-cz.com/…i-motory-chceme/
Anonym
na zaklade poctu prispevkov usudzujem, ze Ceed nikoho nezaujima, a po zdrazeni uz duplom nie, co mna osobne len tesi a prajem si aby to tak nadalej zostalo. No-kia shit. Drahy lowcost a radsej zobrat Fiat Tipo! Z hovna bic neupleties.
IvanNedomansky
Velmi spatne kdyz jen drazi a nic nepridaji. Predek navic hezci neni.
Hyundai ma stejne auto o 100 000 levnejsi, zajimava taktika Kia,moc toho tu neprodaji.
Hyundai ma stejne auto o 100 000 levnejsi, zajimava taktika Kia,moc toho tu neprodaji.
Správná otázka, co vlastně ta modernizace kromě staronového čumáku přináší. Počkejme si na detaily, ale obávám se, že bude řeč jenom o nějakém superasistentovi, který je dostupný jen v příplatcích pro nejvyšší výbavy. Nebo o něčem, co se musí hledat v menu (a vypínat). Snad také o lepší eliminaci valivého hluku nebo lepších hodnotách aerodynamiky i pro hatch a kombi. Snad bude plusem nové řešení světel a ceedaři s ledkama nebudou tolik problikáváni. Na českém trhu (malém, bezvýznamném) kupodivu není zatím nabízen MHEV pro benzíny (inu proto, že by to přineslo zmenšený objem kufru a Kia je v koncernové hierarchii až ta druhá). Nejen český zákazník stále nestojí automobilce a importérovi za větší škálu možností individualizace. Buď nic, nebo ber (zaplať) vše. Čekal bych, že se s modernizací do základu dostanou prvky, které konkurence do základu dává, byť by cena o to poskočila. Čekal bych, že si nasypou popel na hlavu za dvojí výsledek hodnocení bezpečnosti. Safety Pack pro nižší výbavy stále nepořídíte. (Tedy kdo by stál o funkce, které vás při zahájení předjížděcího manévru přibržďují.)
Cenová politika jede stále přes kopírák. Takže se dá čekat, kdy to zase trochu spadne a najedou marketingové pobídky a kdy to zase zvednou někam mezi, aby obchod stejně byl nakonec o tom, jakou si vymůžete slevu, často i tak pěknou, že zapomenete uvažovat o Focusu. Což o to, Ceed jezdí velmi dobře, dotahuje špici a je podle mého názoru šmrncovnější než koncernový sourozenec.
Cenová politika jede stále přes kopírák. Takže se dá čekat, kdy to zase trochu spadne a najedou marketingové pobídky a kdy to zase zvednou někam mezi, aby obchod stejně byl nakonec o tom, jakou si vymůžete slevu, často i tak pěknou, že zapomenete uvažovat o Focusu. Což o to, Ceed jezdí velmi dobře, dotahuje špici a je podle mého názoru šmrncovnější než koncernový sourozenec.
Scarab
Bohužel stále dražší, na druhou stranu poměr value for money je u Ceedu pořád lepší než u většiny konkurence (zejména od soudruhů z Ml. Boleslavi - tak a teď do mě :-)). A kromě toho zdražují (a budou) téměř všichni výrobci :-(. To že se 1.5 T-GDI stále obejde bez hybridu beru jako velké plus. Vnitřek po faceliftu téměř beze změny (podle mne hezčí než u i30) - možnost plně ovládat ventilaci a klimatizaci manuálními prvky aniž musím bloudit někde v menu infotainmentu zůstala zachována, nový vnějšek mne zpředu moc nenadchnul :-( - zbytečně členité a překombinované.
Doufám, že nová 1.5 T-GDI jezdí stejně parádně jako předešlá 1.4 T-GDI a vůbec, že jízdní vlastnosti jsou stejně skvělé jako u předchozí verze Ceed III (od r. 2018)
Doufám, že nová 1.5 T-GDI jezdí stejně parádně jako předešlá 1.4 T-GDI a vůbec, že jízdní vlastnosti jsou stejně skvělé jako u předchozí verze Ceed III (od r. 2018)