Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Woombat
Výraz "Čtyřdveřové kupé" je zhruba tak logický, jako "dvojpokojová garsonka".... :no:
nechápu, že je tolik lidí IQ tykve, co se toho výrazu chytí a pak už ho opakují a opakují...
nechápu, že je tolik lidí IQ tykve, co se toho výrazu chytí a pak už ho opakují a opakují...
Kdysi jsem mel podobny nazor, ale coupe je hlavne o linii strechy, a ne o poctu dveri. Muzes mit dvoudverak ktery je spis sedan a ctyrdvirko co je vic coupe. Na co jsem alergicky je ze je ctyrdverove coupe pomalu kazdy trosku priplaclejsi sedan, coz je imho spatne. To oznaceni si zaslouzi jen nektere kousky, ale zrovna AMG GT mezi ne podle me patri. ;-)
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Citace: "Kupé (francouzsky Coupé) jsou vozy se sešikmenou zadní střechou a dvěma nebo čtyřmi dveřmi. Termín je odvozen z minulého příčestí slovesa couper ve významu uříznutý, ustřižený, useknutý. "
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
×
Sdílení komentáře
×
Výkonu má auto dost a pokud by se vyhodilo x kilo zbytečností spojených s plug-inem, tak to pojede také líp, bude jednodušší, ovladatelnější, levnější a lehčí. Lehčí je ale dnes špatně.
Když jsme u těch absurdit, tak už jen čekám, kdy budou na auta nenápadně montovat olověná závaží, aby auto bylo co nejtěžší, bude mít tak nižší emisní limit.
Vem si Porsche, u vsech modelu, ktere maji v nabidce plugin, si vic nez pulka lidi objednava ten... asi jim to uplne ukradeny neni.
Utržený vagón se nezastaví ani případným malým zájmem o alternativy, nakonec zákazníkovi nic jiného nezbude. Pár nadšenců bude schraňovat a kupovat ojetá žijící auta s velkými motory a budou trpět ty klacky, co jim bude systém házet pod nohy.
Možná někdy v daleké budoucnosti někdo dokáže objektivně vyhodnotit veškeré vstupy se všemi plusy a mínusy a navzdory té strašlivé byrokratické, komerčními zájmy zaslepené obludě přehodí výhybku toho vagónu a prosadí takové podmínky, které budou vyhovující jak pro výrobce, tak pro zákazníky a nakonec i pro lední medvědy.
Všichni se dnes honí za každým gramem CO2 a řádově 10+ miliónů km2 vykácených deštných pralesů, které by skleníkový efekt dokázaly ovlivnit daleko víc, nikdo tak aktivně, jako motory aut, neřeší. Dokonce se v klidu kácí dál. Tempem plochy jednoho fotbalového hřiště za minutu jen v Amazonii.
Můžeme se v Evropě zlikvidovat jak chceme, ale z globálního hlediska to bude jedno. Gretismus míří prostě příliš nízko.
Místo postupných kroků s prvotním odstraněním největších škůdců životního prostředí se tu pachtíme po jednotkách procent.
Navyšování počtu uhelných elektráren v Číně se tak tak daří eliminovat snižováním jejich počtu ve zbytku světa. O Indii ani nemluvě.