Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Vrcholné čtyřdveřové kupé Mercedes-AMG GT 73 e se začíná poodhalovat

38 komentářů

gil54
......u auta s 800 PS+ primární smysl plug-in technologie. Majitel, který vyndá určitě víc jak 5 míčů za káru bude jistě každý den ochotně běhat s kabelem k zásuvce, aby uspořil 2,50 Kč denně.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
scadar
Primarni ucel je snizit emise, ne setrit 2,50 denne. Navic v ostatnich zemich clovek usetri daleko vic nez jen na spotrebe - silnicni dane, ruzne poplatky za vjezd do mest atp. Ja bych jako hlavni benefit videl vic vykonu a jeste lepsi reakce na plyn... a to plati jak v cesku, tak v zahranici...
gil54
Prakticky všichni kupci takové káry mají flotilové emise zcela na háku. A nepotřebují ani šetřit 2,50 denně, to bylo myšleno jako absurdita, když jsi to tedy nepochopil. Nepotřebují šetřit ani na poplatcích vjezdu. Chtějí jen rychlé auto na benzín bez hovadin, kdyby jim šlo o lokální emise a chtěli rychlou káru, tak si koupí rychlé EV.
Výkonu má auto dost a pokud by se vyhodilo x kilo zbytečností spojených s plug-inem, tak to pojede také líp, bude jednodušší, ovladatelnější, levnější a lehčí. Lehčí je ale dnes špatně.

Když jsme u těch absurdit, tak už jen čekám, kdy budou na auta nenápadně montovat olověná závaží, aby auto bylo co nejtěžší, bude mít tak nižší emisní limit.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
Reagoval jsem na scadara, ne na tebe.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
scadar
Tak zaprvy ty emise jsou podstatny hlavne pro automobilku, zadruhy mi to prijde, ze podle sebe soudis ostatni. Je mnoho lidi (bohuzel hlavne na zapade), kterym zivotni prostredi a budoucnost neni ukradena a budou to prave hlavne lidi, kteri maji penize: Ekologicka doprava, jidlo v bio kvalite, obleceni a dalsi veci lokalne vyrabene a nedovazene kontejnerem buhviodkud, to vsechno stoji penize. Kdyz ma nekdo sotva prachy na to, udrzovat v chodu svoji 20 starou oktavku, tak u nej pochopitelne bude mit ekologie nizsi prioritu...

Vem si Porsche, u vsech modelu, ktere maji v nabidce plugin, si vic nez pulka lidi objednava ten... asi jim to uplne ukradeny neni.
Avatar - Ham.
Ham.
Kupci flotilové emise na háku mají, ale automobilka je na háku určitě nemá, protože za ně platí pokuty. A tohle je do budoucna jediná cesta, jak nabídnout osmiválec. V tom, že samotný osmiválec by byl mrštnější a řidičtější máš pravdu, to je už roky ověřené na Panameře, kde je hybrid o nějakou desetinku lepší v přímce, ale celkově prohrává ve všem ostatním.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
To je jen takový můj stesk nad současným nezvratným vývojem. Ty i já a i ostatní soudní a alespoň průměrně chytří dobře vědí, jak to, bohužel, dnes je a kam to směřuje.
Avatar - Ham.
Ham.
Tak upřímně řečeno ono to už dospělo tam, kam EU chtěla, alespoň u těchto prémiových výrobců. V 1. pol. se prodalo v EU 7 tis. Taycanů, 2,7 tis. Panamer, z toho 800 v hybridu. Takže necelé 2 tis. čistých spalováků pro skalní, 7 tis. elektrik a 8 stovek hybridů. Vsadím se, že u Mercedesu to nakonec dopadne stejně, skalní si koupí 63 AMG, většina nějaký ekvivalent Taycanu a tohle 73e bude nejspíš dobrý exot do muzea s popiskem dělali jsme psí kusy, ale nebylo to nic platné.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
Obávám se, že to zdaleka nedospělo tam kam, EÚ chce. Snad jsi slyšel o euro7 a o roku 2025, resp. 2035.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ham.
Ham.
Samozřejmě slyšel, ale ono to další přitvrzení už moc na věci nezmění, základní trend už je nyní v EU daný i bez dalšího přitvrzování. Luxusní limuzínu (pardon coupe) s 90 g/km CO2 postavíš jenom za cenu nesmyslného PHEV o který není žádný zvláštní zájem. 20% skalních se ještě drží 8 a 6 válce v Panameře dokud to jde, 70% prostě přešlo na EV (Taycan) a PHEV je marginální přechodná etapa, která brzy zmizí ze světa. Jediná změna tedy bude úplná nemožnost koupit spalovák, ale už dnes je u toho Taycanu/Panamery "zahnán do kouta" s 20% prodejů, ještě před několika málo roky měl 100%. Jasně, ve třídě Golfu to bude probíhat déle, nicméně principiálně úplně stejně, naložený vagon se už dávno urval a valí z kopce, jakou podobu bude mít euro 7 a odkdy bude platit je už celkem kytička.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
Jak píšeš přechodné - a v této kategorii nesmyslné, jak jsem v úplně prvním příspěvku napsal - PHEV zmizí a s ním i V8 a V+R+B6 a vlastně i záhy všechny ICE.
Utržený vagón se nezastaví ani případným malým zájmem o alternativy, nakonec zákazníkovi nic jiného nezbude. Pár nadšenců bude schraňovat a kupovat ojetá žijící auta s velkými motory a budou trpět ty klacky, co jim bude systém házet pod nohy.
Možná někdy v daleké budoucnosti někdo dokáže objektivně vyhodnotit veškeré vstupy se všemi plusy a mínusy a navzdory té strašlivé byrokratické, komerčními zájmy zaslepené obludě přehodí výhybku toho vagónu a prosadí takové podmínky, které budou vyhovující jak pro výrobce, tak pro zákazníky a nakonec i pro lední medvědy.

Všichni se dnes honí za každým gramem CO2 a řádově 10+ miliónů km2 vykácených deštných pralesů, které by skleníkový efekt dokázaly ovlivnit daleko víc, nikdo tak aktivně, jako motory aut, neřeší. Dokonce se v klidu kácí dál. Tempem plochy jednoho fotbalového hřiště za minutu jen v Amazonii.
webpaja
Každý měsíc Čína otevírá v průměru 5 nových spalovacích elektráren...

Můžeme se v Evropě zlikvidovat jak chceme, ale z globálního hlediska to bude jedno. Gretismus míří prostě příliš nízko.

Místo postupných kroků s prvotním odstraněním největších škůdců životního prostředí se tu pachtíme po jednotkách procent.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Počkej, až sem dorazí elektrosmečka. Vystaví ti tu virtuální hranici, na které tě tu budou grilovat. Podobných příspěvků, kde jsem narážel na skutečné ekologické problémy jsem psal několik a tito rádoby ekologové bez jediného logického argumentu mě začali "poučovat" . Nejsmutnější na tom je, že se odhánějí ekologií, ale jen u nich "pod nosem" aby mu soused nevrčel spalovákem pod okny, ale když otevřeš otázku skutečných problémů, jako právě deštné pralesy, drancování země i oceánů, Asie, Afrika, severní Amerika, kde je ekologie často sprosté slovo, Nesmyslné množství plastů, často odporující logice.....
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
Jsou to demagogové, připadají mi jako někdo, kdo se raduje, že když mu někdo močí na nohu, tak to chvíli hřeje...dál nic neřeší.
Navyšování počtu uhelných elektráren v Číně se tak tak daří eliminovat snižováním jejich počtu ve zbytku světa. O Indii ani nemluvě.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - speedfred
speedfred
Páči sa mi ako Gil s Ham-om pekne diskukutujú a teta Hamunovic sa im furt do toho *** a nikto nereaguje. To musí byť fakt nejaká porucha.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Hamunu mám na HL, stejně jak ospoustu dalších, proto na ní skoro nikdo nereaguje. Ono kdyby nepsal jak pa*ko a dalo se to alespoň přečíst a k tomu diskutovala "normálním" způsobem a ne 42 příspěvků v jedné diskuzi, které jsou víceméně ctrl+c/ctrl+v , tak mi to bude jedno, ale to se fakt nedá číst a nedá se s tím ani diskutovat, na vše obdržíš nerozluštitelný slint nesmyslně poskládaných velkých a malých písmen, rovnítek a jiných do očí bijících nesmyslů, periodicky se opakujících v čase, pod daným tématem.
Avatar - speedfred
speedfred
Hamunu mám aj ja na HL ale tento nový klon som ešte nedal, moc som tu nebol v poslednej dobe. Chcel by som maz raz toľko času ako on/ona/ono.🤷‍♂️
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
Musíš i ty klony, už jsem se obstaral taky ;-) Věcného nic, jen kalousi, ANO a pseudoekologie ;-)
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Myslím, že i ty jednotky procent jsou v tomto případě nadnesené. Jinak přirovnání je dost trefné.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Woombat
Woombat
Výraz "Čtyřdveřové kupé" je zhruba tak logický, jako "dvojpokojová garsonka".... :no:

nechápu, že je tolik lidí IQ tykve, co se toho výrazu chytí a pak už ho opakují a opakují...
Avatar - fOE
fOE
Kdysi jsem mel podobny nazor, ale coupe je hlavne o linii strechy, a ne o poctu dveri. Muzes mit dvoudverak ktery je spis sedan a ctyrdvirko co je vic coupe. Na co jsem alergicky je ze je ctyrdverove coupe pomalu kazdy trosku priplaclejsi sedan, coz je imho spatne. To oznaceni si zaslouzi jen nektere kousky, ale zrovna AMG GT mezi ne podle me patri. ;-)
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
Citace: "Kupé (francouzsky Coupé) jsou vozy se sešikmenou zadní střechou a dvěma nebo čtyřmi dveřmi. Termín je odvozen z minulého příčestí slovesa couper ve významu uříznutý, ustřižený, useknutý. "
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.