Novinky
Výraz "Čtyřdveřové kupé" je zhruba tak logický, jako "dvojpokojová garsonka".... :no:
nechápu, že je tolik lidí IQ tykve, co se toho výrazu chytí a pak už ho opakují a opakují...
nechápu, že je tolik lidí IQ tykve, co se toho výrazu chytí a pak už ho opakují a opakují...
Kdysi jsem mel podobny nazor, ale coupe je hlavne o linii strechy, a ne o poctu dveri. Muzes mit dvoudverak ktery je spis sedan a ctyrdvirko co je vic coupe. Na co jsem alergicky je ze je ctyrdverove coupe pomalu kazdy trosku priplaclejsi sedan, coz je imho spatne. To oznaceni si zaslouzi jen nektere kousky, ale zrovna AMG GT mezi ne podle me patri. 😉
Amaterasu
Viz já 8:24 a odkazy na francouzskou a anglickou wiki
Citace: "Kupé (francouzsky Coupé) jsou vozy se sešikmenou zadní střechou a dvěma nebo čtyřmi dveřmi. Termín je odvozen z minulého příčestí slovesa couper ve významu uříznutý, ustřižený, useknutý. "
Amaterasu
Taky KRAVINA = cituješ českou wiki = tam je to blbě. Tuhle mi podobný paka vysvětlovaly hifi normu = ta je i 26 let po změně na český wiki taky špatně
SPRÁVNĚ máš že to je z francouzštiny tak https😐/fr.wikipedia.org/…e_de_carrosserie#…
Původně prostě viz Woombat = a francouzská wiki nebo anglická kde je přesně to co Woombat zmiňuje https😐/en.wikipedia.org/wiki/Coupe#…
Coupe bylo vždy 2dv = až s přelomem tisíciletí přišlo CLS (a RX-8 tam bych to snad ještě bral) a snaha 4dveřovým vozů říkat..
SPRÁVNĚ máš že to je z francouzštiny tak https😐/fr.wikipedia.org/…e_de_carrosserie#…
Původně prostě viz Woombat = a francouzská wiki nebo anglická kde je přesně to co Woombat zmiňuje https😐/en.wikipedia.org/wiki/Coupe#…
Coupe bylo vždy 2dv = až s přelomem tisíciletí přišlo CLS (a RX-8 tam bych to snad ještě bral) a snaha 4dveřovým vozů říkat..
https😐/www.garaz.cz/…ri-sf90-21004298
Je to jediná cesta jak supersporty výkonově alespoň přiblížit elektrickým luxusním https😐/www.lucidmotors.com/ sedanům https😐/www.tesla.com/cs_cz/models :-!
Je to kruté JÁ VÍM :😉
Výkonu má auto dost a pokud by se vyhodilo x kilo zbytečností spojených s plug-inem, tak to pojede také líp, bude jednodušší, ovladatelnější, levnější a lehčí. Lehčí je ale dnes špatně.
Když jsme u těch absurdit, tak už jen čekám, kdy budou na auta nenápadně montovat olověná závaží, aby auto bylo co nejtěžší, bude mít tak nižší emisní limit.
Pokud si to pochopil tak moje ironie že ani s elektrickým dopingem takováhle kára nemá na luxusní americké elektrické sedany = vlastně není ironie 😉
Vem si Porsche, u vsech modelu, ktere maji v nabidce plugin, si vic nez pulka lidi objednava ten... asi jim to uplne ukradeny neni.
A fakt o to že ani s tím dopingem spalovák v evropské superkáře nemá na výkony amerických (čistě elektrických) sedanů
To není vtip že americký jen na elektřinu sedany mají vyšší výkon = EU furt jen dohání (od roku 1970 emise a https😐/www.auto.cz/…16-sekund-138209 dobrý ale to je všechno
Tohle už od 60. let minulého století a minulého tisíciletí kdy se začaly CELO SVĚTOVĚ snižovat emise není o EUropě = ostatně i poslední podíl BEV co jsem četl byla EU až za amerikou i čínou
Sorry ale to opakování furt jen o EU je tu šíření Neználkama až až = ty snad nemusíš
Jestli nějaké např. Rakousko (to že to vyhlásili nedávno) ukončí spalovací motory v roce 2040 a (teď plácnu) v Japonsku třeba 2045 = je v zásadě naprosto fuk
Nikdy to nebylo jen o EU a nikdy nebude
Jestli tady v EUropě skončí spalováky (když v bohatém Rakousku ve 2040 v postSOVĚTSKÉ zóně velmi optimisticky) 2050 ?
Tak to bude (velmi) PODOBNÉ a (velmi) PODOBNĚ v USA a Kanadě a to samé ve vyspělých asijských ekonomikách a stejně v Austrálii (kde mají super výhodu extrémně nízkého osídlení na km2 ale i tam to bude podobně)
Nikdy to nebylo o EU a nikdy nebude = je trochu fascinující sledovat reakce lidí že teď po 60ti letech co svět snižuje emise bude EU možná POPRVÉ první nejaktivnější 😲 😁 :-!
Utržený vagón se nezastaví ani případným malým zájmem o alternativy, nakonec zákazníkovi nic jiného nezbude. Pár nadšenců bude schraňovat a kupovat ojetá žijící auta s velkými motory a budou trpět ty klacky, co jim bude systém házet pod nohy.
Možná někdy v daleké budoucnosti někdo dokáže objektivně vyhodnotit veškeré vstupy se všemi plusy a mínusy a navzdory té strašlivé byrokratické, komerčními zájmy zaslepené obludě přehodí výhybku toho vagónu a prosadí takové podmínky, které budou vyhovující jak pro výrobce, tak pro zákazníky a nakonec i pro lední medvědy.
Všichni se dnes honí za každým gramem CO2 a řádově 10+ miliónů km2 vykácených deštných pralesů, které by skleníkový efekt dokázaly ovlivnit daleko víc, nikdo tak aktivně, jako motory aut, neřeší. Dokonce se v klidu kácí dál. Tempem plochy jednoho fotbalového hřiště za minutu jen v Amazonii.
Můžeme se v Evropě zlikvidovat jak chceme, ale z globálního hlediska to bude jedno. Gretismus míří prostě příliš nízko.
Místo postupných kroků s prvotním odstraněním největších škůdců životního prostředí se tu pachtíme po jednotkách procent.
Ty to pak jak ovce neznalá opakuješ toho se chytí další Neználci = a když se to občas někdo věci znalý pokusí vysvětlit = navezete se do NĚJ a ne do těch hajzlíků co ty demagogie šíří (do těch kterým SI naletěl 😢
Jinak zrovna Čína je dneska aktivnější než EUropa = je tam i vyšší poměr prodejů BEV než tady = ale snazší než si k věcem něco přečíst je plácat
i blbá švédská puberťačka je víc in = než ty starej chlap
víš co říká POSLOUCHEJTE SVOJE AKADEMIE VĚD = no tak nečti hoaxy a POSLOUCHEJ
1. KOLIK máme asi tak ještě ropy = na KOLIK zhruba let ?
1.a) že dojde se učí na základce a taky co (VŠECHNO) se z ní dělá (a neumíme jí tam zatím? nahradit)
2. KOLIK let tak může trvat CELO SVĚTOVÁ obměna (asi 2 miliard) aut na NE NA ROPU ?
Pokud jsou číslo 1. a číslo 2. nebezpečně podobný = jsme docela v háji že? :-!
Pokud k tomu přidáš 1.a) jsme docela DOST v háji = tak SAKRA PROČ dle všeho POMALÉ TEMPO obmněny chcete ZPOMALIT?? 😁
Navyšování počtu uhelných elektráren v Číně se tak tak daří eliminovat snižováním jejich počtu ve zbytku světa. O Indii ani nemluvě.
Tak extrémně rychle rostoucí ekonomika jako je po komunistický devastaci (dnešní vládci státu si dál říkají komunisti ale jsou to něco jako ultra kapitalisti a tamní standardy zavést tady v naší sociálně pohodové EUropě = 99% lidí se posere 😁
Jo ale TAK EXTRÉMNĚ RYCHLE ROSTOUCÍ EKONOMIKA si prostě NEMŮŽE VYBÍRAT = POTŘEBUJE ENERGII
Takže i když číňan už je dnes v klimatických cílech velmi aktivní (tak jako nás drtí výstavbou dálnic tak bohužel i v tomhle) tak i když ví a je to vlastně PROTI těm snahám MUSÍ stavět
Tohle ti vysvětlí každej z oboru = a sviňka křivá vypustí jen to = co si citoval
Jinak ty dálnice mi připomněly Polsko vs my = stejných 800 km nových dálnich. U nás za ANO MAKÁME dvě volební období v Polsku za (jeden!) rok :-!
Jj je to donquijotskosisyfofská práce 😉
Pseudo = je myšlení v tvý hlavě = to fakt nevíš že furt JEN popíráš? TY popíráš = jedno jestli jen Vaculíka nebo to co dělá svět (VYSOKO nad tebou 😉
Problém je = že tvoje "věcné" je (doslova) plkání = to z (nejen) mého pohledu 😉
nevim teda co je "jen kalousi" 😁
Dodnes nechápání vo co s tím CO2 go = to je po 30ti letech (první CELO světová dohoda = ne o autech ale CO2) je z roku 1992 = co si radši NEJDŘÍV něco k tématu přečíst? a až PAK komentovat?