Elektromobily
DS se hodlá stát čistě elektrickou značkou. Jako první použije novou techniku Stellantisu
55 komentářů
pardon s elektrikou.
DS nikdo nekupuje, jako Ev to už nebude kupovat vůbec nikdo, jedině pár šílenců po dotacích.
Evropské trhy s auty se propadaj, druhý největší trh v Evropě už je Rusko, hned po Německu 😄
DS nikdo nekupuje, jako Ev to už nebude kupovat vůbec nikdo, jedině pár šílenců po dotacích.
Evropské trhy s auty se propadaj, druhý největší trh v Evropě už je Rusko, hned po Německu 😄
a to bude poslední hřebíček do rakve té šaškárny se jménem DS 😉
DS, to je krátky príbeh s pravdepodobne smutným koncom, alebo ako zničiť potenciál legendy s označením DS.
DS4 zrovna nevypadá špatně, ale asi to nemá budoucnost.
Místo aby použili základ například od Alfy včetně pořádného motoru, a udělali něco obdobného ale na pohodlnou notu, Alfu nechali do sportovna, tak už tak kolotočářský, cenu neospravedlnitelný DS, o kterém se jen píše, ale na silnici to je jak paní Colombová, nechají pohřbít úplně.
Keď to tak vezmeš, aj v Stellantise je už značný pretlak značiek, podobne ako vo VAG. Viac značiek ako voľných flekov. Ako sú podľa Teba podelené v Stellantise úlohy? . Prakticky všetky značky dnes stavajú na SUV, resp. crossoveroch, mne to príde všetko na jedno kopyto.
je to tam natlačené hodně. I tak zrovna Alfa a teoreticky ten DS by si své místo našly. Alfa jako sportovnější premie a DS jako luxusnější pohodlnější premie. Mase už by se postavilo nad ně.
Kde je totálně přetlak je mainstream, tam se toho pere moc (Opel, Citroen, Peugeot, Fiat, Lancia) a vše na jedno brdo, respektive Fiat zatím jede na své pětistovce a Pandě a Lanci na Y. Ale do budoucna bude jedno auto pod několik aznačkami a jiným znakem na kapotě a volantu.
Kde je totálně přetlak je mainstream, tam se toho pere moc (Opel, Citroen, Peugeot, Fiat, Lancia) a vše na jedno brdo, respektive Fiat zatím jede na své pětistovce a Pandě a Lanci na Y. Ale do budoucna bude jedno auto pod několik aznačkami a jiným znakem na kapotě a volantu.
Bude zaujímavé sledovať, ako to Stellantisu pôjde v C segmente, lebo tam majú Francúzi problém sa udržať na vyšších priečkach v predajoch.
Ale v B segmente sa im darí výborne, aj bez Talianov tam majú 208, 2008, Corsu, Mokku, C3, C3 Aircross, plus DS3 Crossback. Prakticky všetko s rovnakou technológiou (až na Citroeny) a vedia spraviť slušné čísla, takže asi sa im darí tie produkty dostatočne odlíšiť a ľudia moc neriešia, či to má rovnaké motory. To, že nemajú poriadny benzín v C segmente však bude zrejme dosť vadiť.
Ale v B segmente sa im darí výborne, aj bez Talianov tam majú 208, 2008, Corsu, Mokku, C3, C3 Aircross, plus DS3 Crossback. Prakticky všetko s rovnakou technológiou (až na Citroeny) a vedia spraviť slušné čísla, takže asi sa im darí tie produkty dostatočne odlíšiť a ľudia moc neriešia, či to má rovnaké motory. To, že nemajú poriadny benzín v C segmente však bude zrejme dosť vadiť.
Stellantis potřebuje některé značky odstranit tak, aby to vypadalo že si za to mohou sami, aby neřvaly odbory v Itálii či Francii
Mají
1 nadbytečnou značku v Itálii (minimálně)
1 nadbytečnou značku v Německu (tu ale nemohou nechat padnout)
1 nadbytečnou značku ve Francii
Výrobní synergie jim velmi dobře funguje ale značek mají prostě moc
Mají
1 nadbytečnou značku v Itálii (minimálně)
1 nadbytečnou značku v Německu (tu ale nemohou nechat padnout)
1 nadbytečnou značku ve Francii
Výrobní synergie jim velmi dobře funguje ale značek mají prostě moc
JuhaKankkunen
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vysvětli mi prosím pane Chytrý v čem vidíš ten pokrok
V dotacích?
V regulaci?
V příkazech a zákazech?
A čert vem evropskou komisi, to ano.
V dotacích?
V regulaci?
V příkazech a zákazech?
A čert vem evropskou komisi, to ano.
Důležitá informace je, že Stellantis spolupracuje s Foxconnem.
Pro složité kritiky EV.
Proč dělat složité spalováky, když lze udělat jednoduchá EV?
Navíc, EV mají již dnes největší marže, viz. Enyaq.
V roce 2024 klesnou baterky pod 100 USD/kWh, takže DS dělá logický krok.
Automobilky co sekaj jak Bata cvičky 😄
Že budou zázračné baterky slýcháme už 35 let, taky už sme před 40 lety měli lítat na dovolenou na Mars 😄 😄 😄 😄
A na tom nic složité není, blok, válce, písty, ojnice, klikovka, hlava atd.
Uvidíš. Na elektro musíš mít kvalitní baterky, nejlépe co nehoří, což není případ LG https😐/zpravy.aktualne.cz/…322ac1f6b220ee8/
A musíš umět dělat kastle, což zas není případ Tesly (kvalita na úrovni Chevy Matiz) 😄
A hlavně za milion dostaneš elektrické prdítko, zatímco u spalováku 300 konovou V6 v kategorii fullsize (large cars) 😄
Spalovací pohon je komplikovanější než elektro
Ale samozřejmě tvrdit že elektromobil je jednoduchý je taky hloupost. Jednoduchý je princip, ale v reálu jsou taky pěkně komplikované
ale zesměšňuješ se svojí naivní vírou v jednoduchost elektrozkratů (se všemi chaldícími a ohřívacími okruhy, s milionem řídících jednotek, čipů a vodičů, s velmi složitým elektromanagementem ...
příklad za všechny: benzín hasiči uhasí za 15 minut s použitím 500 litrů vody, elektrozkrat hasí 3 hodiny a 2 až 3 dny ho musí hlídat, vody je zapotřebí 15 000 litrů
no dokonalá jednoduchost a ideální ekologie, woe
míra jednoduchosti = 1 elektrozkrat 😒] 😒] 😒]
Pokud jsi to přehlíd tak ti zopakuju co jsem napsal
....Ale samozřejmě tvrdit že elektromobil je jednoduchý je taky hloupost. Jednoduchý je princip, ale v reálu jsou taky pěkně komplikované....
Nauč se laskavě číst než budeš psát něco o zesměšňování a rozumbradech
Preco asi tak stoji vyroba kvoli cipom ?
Protože spalováky mají prakticky neomezený dojezd a navíc jsou výrazně levnější.
To jsi opravdu nevěděl ?
EV jsou strašně výdělečné, to slyšíme ze všech stran, taky je vidět jak jde cena dolů, vždyť pidi EV pixly koupíš už za bratru milion, to je týden v práci běžného dělníka u technických služeb 😁 😁 😁
Jinak si nedokážu vysvětlit obrovské zisky VAG
A možná to bude mít i zdravější, než přepálenej smaženej řízek, mastnej salát a sladký cukroví.
V jednoduchosti je genialita 😄