Elektromobily
DS se hodlá stát čistě elektrickou značkou. Jako první použije novou techniku Stellantisu
55 komentářů
pardon s elektrikou.
DS nikdo nekupuje, jako Ev to už nebude kupovat vůbec nikdo, jedině pár šílenců po dotacích.
Evropské trhy s auty se propadaj, druhý největší trh v Evropě už je Rusko, hned po Německu 😄
DS nikdo nekupuje, jako Ev to už nebude kupovat vůbec nikdo, jedině pár šílenců po dotacích.
Evropské trhy s auty se propadaj, druhý největší trh v Evropě už je Rusko, hned po Německu 😄
a to bude poslední hřebíček do rakve té šaškárny se jménem DS 😉
DS, to je krátky príbeh s pravdepodobne smutným koncom, alebo ako zničiť potenciál legendy s označením DS.
DS4 zrovna nevypadá špatně, ale asi to nemá budoucnost.
Místo aby použili základ například od Alfy včetně pořádného motoru, a udělali něco obdobného ale na pohodlnou notu, Alfu nechali do sportovna, tak už tak kolotočářský, cenu neospravedlnitelný DS, o kterém se jen píše, ale na silnici to je jak paní Colombová, nechají pohřbít úplně.
Keď to tak vezmeš, aj v Stellantise je už značný pretlak značiek, podobne ako vo VAG. Viac značiek ako voľných flekov. Ako sú podľa Teba podelené v Stellantise úlohy? . Prakticky všetky značky dnes stavajú na SUV, resp. crossoveroch, mne to príde všetko na jedno kopyto.
je to tam natlačené hodně. I tak zrovna Alfa a teoreticky ten DS by si své místo našly. Alfa jako sportovnější premie a DS jako luxusnější pohodlnější premie. Mase už by se postavilo nad ně.
Kde je totálně přetlak je mainstream, tam se toho pere moc (Opel, Citroen, Peugeot, Fiat, Lancia) a vše na jedno brdo, respektive Fiat zatím jede na své pětistovce a Pandě a Lanci na Y. Ale do budoucna bude jedno auto pod několik aznačkami a jiným znakem na kapotě a volantu.
Kde je totálně přetlak je mainstream, tam se toho pere moc (Opel, Citroen, Peugeot, Fiat, Lancia) a vše na jedno brdo, respektive Fiat zatím jede na své pětistovce a Pandě a Lanci na Y. Ale do budoucna bude jedno auto pod několik aznačkami a jiným znakem na kapotě a volantu.
Bude zaujímavé sledovať, ako to Stellantisu pôjde v C segmente, lebo tam majú Francúzi problém sa udržať na vyšších priečkach v predajoch.
Ale v B segmente sa im darí výborne, aj bez Talianov tam majú 208, 2008, Corsu, Mokku, C3, C3 Aircross, plus DS3 Crossback. Prakticky všetko s rovnakou technológiou (až na Citroeny) a vedia spraviť slušné čísla, takže asi sa im darí tie produkty dostatočne odlíšiť a ľudia moc neriešia, či to má rovnaké motory. To, že nemajú poriadny benzín v C segmente však bude zrejme dosť vadiť.
Ale v B segmente sa im darí výborne, aj bez Talianov tam majú 208, 2008, Corsu, Mokku, C3, C3 Aircross, plus DS3 Crossback. Prakticky všetko s rovnakou technológiou (až na Citroeny) a vedia spraviť slušné čísla, takže asi sa im darí tie produkty dostatočne odlíšiť a ľudia moc neriešia, či to má rovnaké motory. To, že nemajú poriadny benzín v C segmente však bude zrejme dosť vadiť.
Stellantis potřebuje některé značky odstranit tak, aby to vypadalo že si za to mohou sami, aby neřvaly odbory v Itálii či Francii
Mají
1 nadbytečnou značku v Itálii (minimálně)
1 nadbytečnou značku v Německu (tu ale nemohou nechat padnout)
1 nadbytečnou značku ve Francii
Výrobní synergie jim velmi dobře funguje ale značek mají prostě moc
Mají
1 nadbytečnou značku v Itálii (minimálně)
1 nadbytečnou značku v Německu (tu ale nemohou nechat padnout)
1 nadbytečnou značku ve Francii
Výrobní synergie jim velmi dobře funguje ale značek mají prostě moc
JuhaKankkunen
už to vypadá, že spalovacím motorům odzvonilo. Evropská unie chce, aby od roku 2035 byly emise u nově prodaných aut nulové. Tuším, že to přijde mnohém, mnohem dříve, ale čert to vem, pokrok nezastavíš.
Vysvětli mi prosím pane Chytrý v čem vidíš ten pokrok
V dotacích?
V regulaci?
V příkazech a zákazech?
A čert vem evropskou komisi, to ano.
V dotacích?
V regulaci?
V příkazech a zákazech?
A čert vem evropskou komisi, to ano.
Důležitá informace je, že Stellantis spolupracuje s Foxconnem.
Pro složité kritiky EV.
Proč dělat složité spalováky, když lze udělat jednoduchá EV?
Navíc, EV mají již dnes největší marže, viz. Enyaq.
V roce 2024 klesnou baterky pod 100 USD/kWh, takže DS dělá logický krok.
Automobilky co sekaj jak Bata cvičky 😄
Že budou zázračné baterky slýcháme už 35 let, taky už sme před 40 lety měli lítat na dovolenou na Mars 😄 😄 😄 😄
A na tom nic složité není, blok, válce, písty, ojnice, klikovka, hlava atd.
Uvidíš. Na elektro musíš mít kvalitní baterky, nejlépe co nehoří, což není případ LG https😐/zpravy.aktualne.cz/…322ac1f6b220ee8/
A musíš umět dělat kastle, což zas není případ Tesly (kvalita na úrovni Chevy Matiz) 😄
A hlavně za milion dostaneš elektrické prdítko, zatímco u spalováku 300 konovou V6 v kategorii fullsize (large cars) 😄
Spalovací pohon je komplikovanější než elektro
Ale samozřejmě tvrdit že elektromobil je jednoduchý je taky hloupost. Jednoduchý je princip, ale v reálu jsou taky pěkně komplikované
ale zesměšňuješ se svojí naivní vírou v jednoduchost elektrozkratů (se všemi chaldícími a ohřívacími okruhy, s milionem řídících jednotek, čipů a vodičů, s velmi složitým elektromanagementem ...
příklad za všechny: benzín hasiči uhasí za 15 minut s použitím 500 litrů vody, elektrozkrat hasí 3 hodiny a 2 až 3 dny ho musí hlídat, vody je zapotřebí 15 000 litrů
no dokonalá jednoduchost a ideální ekologie, woe
míra jednoduchosti = 1 elektrozkrat 😒] 😒] 😒]
Pokud jsi to přehlíd tak ti zopakuju co jsem napsal
....Ale samozřejmě tvrdit že elektromobil je jednoduchý je taky hloupost. Jednoduchý je princip, ale v reálu jsou taky pěkně komplikované....
Nauč se laskavě číst než budeš psát něco o zesměšňování a rozumbradech
Preco asi tak stoji vyroba kvoli cipom ?
Protože spalováky mají prakticky neomezený dojezd a navíc jsou výrazně levnější.
To jsi opravdu nevěděl ?
EV jsou strašně výdělečné, to slyšíme ze všech stran, taky je vidět jak jde cena dolů, vždyť pidi EV pixly koupíš už za bratru milion, to je týden v práci běžného dělníka u technických služeb 😁 😁 😁
Jinak si nedokážu vysvětlit obrovské zisky VAG
A možná to bude mít i zdravější, než přepálenej smaženej řízek, mastnej salát a sladký cukroví.
V jednoduchosti je genialita 😄