Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
0
8-s
Tomiss
Pokud bych měl utratit tuhle nádhernou sumu za podobné auto,tak jedině něco s "rodokmenem"... 😄
Jiste neni to ferrari, ale taky to neni auto pro pozery! Je to specialni zalezitost, v podstate to je okruhovy zavodak a neni problem si ho u vyrobce objednat ve verzi urcenou pro ostre zavody GTcek!!! A dal bych ruku do ohne ze F430 si da k snidani 😉 jak rikam, nic pro pozery a frajirky s prachama! >😁 A v CR ho jeste nikdo nema 😄
Jasně,máš kus pravdy.Já ti ale takové výrobce malokusových serií moc nemusím...nějak v nich nemám důvěru. 😉
akorát by ses musel smířit s tím, že 1) Mosler to tvoje auto "s rodokmenem" roztrhá na cucky 2) budeš mít defuckto "konfekci" (určitě ve srovnání s Moslerem)
Nová 430 Scuderia by ho na okruhu rozdrtila. I standardní F430 by byla rychlejší.
[odkaz]
Jistě si všimneš, že Mosler MT900 S je o 200kg lehčí než Scuderia. I na 60mph je "eSko" o desetinku rychleji než Scuderia. 5% rozdíl v maximálce to asi nezmění (tím méně na okruhu).
S tím drcením to nebude tak horké, a už vůbec ne v případě "obyčejné" F430.
MT900 GTR je už úplně jinde.
Jistě si všimneš, že Mosler MT900 S je o 200kg lehčí než Scuderia. I na 60mph je "eSko" o desetinku rychleji než Scuderia. 5% rozdíl v maximálce to asi nezmění (tím méně na okruhu).
S tím drcením to nebude tak horké, a už vůbec ne v případě "obyčejné" F430.
MT900 GTR je už úplně jinde.
S tou standardní F430 sem to přehnal. Ale ta Scuderia bude na 100% rychlejší. Víte ono na okruhu ani nejde o ten výkon a hmotnost. Scuderia by byla rychlejší hlavně díky své technice.Dokáže přeřadit za 60milisekund a za sebou má ty nejlepší mozky z Ferrari.O tohle jde nejvíc.Bude hlavně rychlejší v zatáčkách. Vždyt ve Fioranu byla rychlejší než Enzo.To už něco znamená.
Formule do toho natahejte ty sou prozatím ve svých výkonech naprosto v jiné lize.Jinak když je Scuderia rychlejší než Enzo tam musí být rychlejší než tenhle Mosler.Scuderia je na to stavěná má technologie z formule 1 a asi nejrychlejší převodovku ze všech silničních aut 60 milisekund.A tak dokonalý podvozek že vytváří obrovský přítlak i bez křídla to zlepšuje aerodinamiku. Mosler nemá proti takto technicky vyspělému autu žádnou šanci.
A že prý jde o hmotnost? Tak například těžké Porsche 997 Turbo 1585kg zajelo Nurburkring za 7:42min a mnohem lehčí Superlegera 1330kg za 7:46min. Váha samozřejmně hraje tyky roli ale hlavní je technická vyspělost.
A že prý jde o hmotnost? Tak například těžké Porsche 997 Turbo 1585kg zajelo Nurburkring za 7:42min a mnohem lehčí Superlegera 1330kg za 7:46min. Váha samozřejmně hraje tyky roli ale hlavní je technická vyspělost.
Ignoruješ nejzásadnější věc pro zajetí dobrýho času - řidiče. Nürburgring Nordschleife je 20,8 km asfaltu bez únikových zón - jenom hodně málo závodních jezdců je schopných a dost odvážných na to tady dostat z auta maximum - většinou se rekrutují z německa, jsou to postarší pánové a mají na ringu najeté tisícovky kol...jako třeba Walter Röhrl, bývalý mistr světa rally, který zajíždí všechny rychlé časy pro Porsche. Tohle jim zajišťuje tak +- 10s náskok nad jinak srovnatelným autem konkurence 😉
Formule do toho natahejte ty sou prozatím ve svých výkonech naprosto v jiné lize.Jinak když je Scuderia rychlejší než Enzo tam musí být rychlejší než tenhle Mosler.Scuderia je na to stavěná má technologie z formule 1 a asi nejrychlejší převodovku ze všech silničních aut 60 milisekund.A tak dokonalý podvozek že vytváří obrovský přítlak i bez křídla to zlepšuje aerodinamiku. Mosler nemá proti takto technicky vyspělému autu žádnou šanci.
A že prý jde o hmotnost? Tak například těžké Porsche 997 Turbo 1585kg zajelo Nurburkring za 7:42min a mnohem lehčí Superlegera 1330kg za 7:46min. Váha samozřejmně hraje tyky roli ale hlavní je technická vyspělost.
A že prý jde o hmotnost? Tak například těžké Porsche 997 Turbo 1585kg zajelo Nurburkring za 7:42min a mnohem lehčí Superlegera 1330kg za 7:46min. Váha samozřejmně hraje tyky roli ale hlavní je technická vyspělost.