Tak podle mě je nejnovější RAVka asi designově nejpovedenější současná Toyota. Ale je fakt, že tato značka má s designem tradičně potíže (bráno evropskýma očima). Viz např. nový Yaris, nemluvě o obludném Priusu... :-(:no:
Tohle jsou testy aut, které bych na ACZ čekal. A test je to velice dobrý, přesně vystihující mé pocity ze setkání s Korandem (hlavně) a Tivoli - nízké očekávání vystřídalo velmi rychle (příjemné) překvapení a uznání - toto je mainstream, který se může bez uzardění podívat zpříma do očí jakékoli evropské, japonské či korejské konkurenci. Toto není low-cost jako Dacia.
Tohle testované dlouhé Tivoli je sice opravdu hnusné, na druhou stranu - zvýšený kombík se 160Hp, 720l kufr za cenu pod půl mega... Sakra, kdo tohle dneska má? Za mě velký :yes: , tohle si kupce najde.
Na druhou stranu - naceňoval jsem si schválně Korando, tak aby to odpovídalo mému autu (koupeno na začátku tohoto roku, stejná třída) a dostal jsem se cenově výš (výbava +/- stejná, něco to mělo navíc, něco tomu chybělo). Samozřejmě nevím, jak to mají se smlouváním a jaká by byla reálná cena, ale čekal jsem to levnější.
Ano, cena ...od fajn, akční výbavy též, vyšší výbavy mi nedávají smysl.
Na druhou stranu - Korando je, na rozdíl od tohoto testovaného Tivoli, krasavec, hlavně v bílé (jedno z aut, kde barva hraje obrovskou roli). A ke zdejším diskutérům, kteří to připodobňují k Dacii - vtip těch aut (Korando, Tivoli) spočívá v tom, že ten low-cost čekáte, ale on tam prostě není... Je to plně konkurenceschopné a srovnatelné auto s everopským či japonským mainstreamem. Doporučuji prolézt, projet a pak něco tvrdit na diskuzích.
Test toto "překvapení" vystihl naprosto přesně :yes:
4 a 1/2 hvězdy dle mého názoru v tomto případě plně odpovídají. 1/2 je za to překvápko...
Podpořen financemi a technologií někoho jiného, vyrábí a dodává v nejlepším slova smyslu užitková auta. Tedy auty, která za svoji cenu poskytují velice obstojný užitek.
Bohužel (či bohudík), to v sobě zahrnuje i to, že tato auta nejsou zase až tak pohledná - a mnohdy vypadají ... divně.
Zásadní otázkou je, jaká bude reálná spotřeba a životnost 1,5 litrového 120 kW benzínového motoru - a zda Dvojitej Drak dokáže dostatečně rozumně hospodařit s indickými penězi. Pokud ale Korejci neudělají nějaký opravdu FATÁLNÍ přešplap, tak si to své zákazníky 100% najde.
Ukažte mi jinou značku, která vám za podobné peníze nabídne podobně velké a podobně vybavené auto.
Ano, design je takový zvláštní, vypadá to drobet kredenciózně - no a co? Tolik auta a takovou výbavu za 560.000? S cenou "již od" 430.000 korun za nové, nijak chudě vybavené auto?
Jak říkal svého času "Jyrka" Paroubek - kdo z vás to má, pánové?
Kráké Tivoli ve výrazné barvě a na pěkných kolech nevypadá špatně, ale ta prodloužená verze šedá jako myš a s černými koly, té to fakt moc nesluší... :-(
Shodou okolností jsem si zrovna včera hrál s jejich konfigurátorem. Proklikal jsem si pár aut a stejně jako u jiných značek jsem skončil někde u 700 tisíc. Jako jo, základ mají nízko a stejně tak když jsem se díval třeba na Karoqa, tak jsem z finančních důvodů určitě nekoukal po čtyřkolce.
Nikdy jsem to neviděl na živo, nevím, jak (ne)jsou ta auta kvalitní. Cenově mi to asi dává smysl v základu, jako Dacia. Když se v tom konfigurátoru člověk rozjede a začne přihazovat vše, co by se mohlo hodit, tak z toho asi vznikne ekonomický nesmysl, když to bude za pár let ojetina.
Tak zase to clovek muze nechat pres noc na Zizkove... je to tak, ten design neni pro Evrpana libivy, ale jinak jsem po mechanicke strance o problemech moc necetl
Re: Re: Re: Re: A není čtyři a půl hvězdičky zbytečně málo?
Tak mě v kontextu hodnocení jiných aut připadá čtyři a půl hvězdičky pro SsangYong jako hodně velký úlet ... Proto jsem položil tu řečnickou otázku, zda to není zbytečně málo ... 😉
I když je to v cenové, ve které nehledám, neměl bych problém s tím jezdit. Auto nepoužívám na prodlužování přirození, zvětšování ega a povysovani se nad ostatní jako někteří s Golfem v zakladu.
Kup si Tivoli Grand. Trochu mě mrzí, že jsem si ho nestihl prohlédnout. Ale jako levné auto se slušnou výbavou a spoustou prostoru, proč ne?
A to i s tím, že to rozhodně není žádný krasavec.
Já se svezl v Korandu, štval mě interiér, mraky klavírního laku, grafika přístojovky jak PC hra z devadesátek, otřesný uvítací/výstražný tóny, uši rvoucí zvuk zapnutých blinkrů ... Když jsem z toho přesednul do ASX, tak to si aspoň na nic nehraje. Yong mi přijde jako taková navoněná bída.
Když si vezmeš v jaké cenové kategorii se to auto drží, tak mi ty 4 a 1/2 hvězdy nepřijdou jako zase AŽ TAK VELKÝ úlet
"Kolik auta" dostaneš za 560.000 CZK u BMW 5 nebo Mercedes S ?
Tak redaktor napísal že nič zlého zásadného na tomto zlepenci nenašiel ale v závere sú tam 4 mínusy.Aj napriek tomu dostal 4 a 1/2 hviezdičky.Cena je síce super ale ruku na srdce kto by chcel jazdiť v Ssang Youngovi /to čo je za koko...ý názov/ a myslím si že cena zas nie je všetko.To už radšej Kadjar /momentálne od 535 000 kč/ alebo výpredaj Qashqai /momentálne od 465 400kč/.Naštastie vždy je alternatíva vočí týmto korejským obludám.Prístrojovju to má zo Subaru aj s tou katastrofálnou grafikou a rozlíšením a ten zadok je čistá katastrofa. :no:Cena je na danú kategóriu síce dobrá ale to je tak asi všetko čím by toto auto podľa mňa mohlo zaujať.Uvidíme aké budú predaj ale skôr to vidím na predajné fiasko.
Re: Re: Re: Re: A není čtyři a půl hvězdičky zbytečně málo?
Nevím, jestli znáte systém hodnocení - hvězdy jsou relativní, v rámci konkurence. Takže 4* v kategorii "prémiové SUV" nejsou totéž, co 4* v kategorii "běžné SUV".
čo sa divíte ked predajný svetový hit toyota rav4 je hnusná ako cesta do roboty
ludia to kupujú akoby to bolo zadarmo,
biela s čiernou strechou je fakt designový des
Re: Re: Re: Re: Re: A není čtyři a půl hvězdičky zbytečně má
Presne to na co jsi odpovídal. Nebo snad nechápeš psaný text?
Docela sis naběhl a chápu co jsi chtěl říct, ale reagoval jsi na úplně něco jiného, a to že pojedeš klidně 100 kolem zaparkovanych aut.
2 Arese
Souhlas, že tato kombinace ma fotkách nevypadá úplně šťastně. Ale dej si k těm černým kolům třeba červenou, stříbrnou nebo modrou - a hned to vypadá lépe.
I když ten zadek bude ... ehm... svérázný asi pořád ;-)
Přesně tak. Ale na druhé straně poměr cena/užitná hodnota na dnešní poměry vychází parádní, takže v Česku se určitě prodávat bude. :-)
P.S. Každopádně, za mechanickou ručku: :yes::yes::yes::yes::yes::-):-):-)
Re: Re: Re: Re: Re: A není čtyři a půl hvězdičky zbytečně má
SY ale byva docela podcenovana znacka. Davnejsi modely byly vylozene odporne, ale techniku vylozene spatnou ta auta nemaji. Dalo by se rict, ze vzdy kopirovali to lepsi ze sveta techniky. Stejne je lepsi si to vyzkouset a pak soudit.
Já si myslím že si tohle auto najde svoje kupce :-) Mne stačí kolik lidí tady v okolí má to nové Ssangyong Korando a kolik tohoto menšího modelu člověk už potká na cestě :-) Některým tohle auto na to jejich ježdění stačí a nevadí jim že je to Ssangyong :-)
Můj příspěvek nebyl mířen "proti" těm Tvým. V podstatě máme podobný názor. Já si jen myslím, že SsangYong je jinde než Dacia, je to plnohodnotná alternativa k etablovaněmu mainstreamu. Ale to je detail ;-)
Lukasi, aby mi bylo správně porozuměno, přirovnání k Dacii není míněno jako příhana.
Ssangyong i Dacia ve svých segmentech dodávají v podstatě vynikající užitná či užitková auta, tedy auta, která si na nic nehrají a za poměrně málo peněz poskytují poměrně velmi mnoho auta.
Jak jsem psal - měl jsem půjčeného Grand Mussa nejvyšší výbavě (před faceliftem) - a byl jsem velice výrazně překvapen, jak moc příjemné auto za jak moc příjemnou cenu to je :yes::yes::yes:
Tivoli, korando i rexton mne mile překvapily. Krásy moc nepobraly, ale za svou cenu nabídnou hodně muziky.
Pod pojmem vysoké nároky si představím spoustu věcí, ale zrovna to u SY zrovna člověk moc nedostane. Je to plnohodnotný mainstream.
Takze mrnis mazdu za SY?
Ano testoval. A už to dávno bylo i tady na ACZ. Já nepatřím k těm, co vydávají svůj názor za fakt. To co píšu je vždy již ověřeno bud jinými, nebo mými zkušenostmi. www.motor1.com/…-moose-test/amp/
Házení domněnky bez faktů nechávám na jiné.
Shodou okolností jsem dnes viděl zaparkované Korando, tak jsem si ho trošku prohlídl. Ono to na živo nevypadalo vůbec špatně. Nejvíc mi na tom asi vadil plastově vyhlížející "chrom" v interiéru a pak a pak že to je v naších končinách víceméně no name. Ale jako na to, že to auto začíná na 450 tisících, tak to je tak trochu sci fi. Nevím co k tomu dodat.
Re: Re: Re: Re: Re: A není čtyři a půl hvězdičky zbytečně má
Okolnosti, ktere mi umožni jet nadlimit tak abych neomezil či dokonce neohrozil sebe a okoli. Takže klidně stav vozovky, přehlednost na danem useku, provoz, pohyb osob a jinych živočišnych tvoru atd.
Já měl 2 hodiny Rextona a tak mne nadchnul že jsem ho objednal.
Mám vysoké nároky a nic mne nezklamalo.
Nejvyšší výbava stojí o 500000 míň než Landcruiser.
Peníze netisknu, takže Rexton.
A kdyby se mi nějak znelíbil, vždycky ho můžu ve firmě někomu přenechat.
Pravda, pravda. Jenže za nižší cenu tady dostanou to stejné nebo lepší od konkurence.
SYM 4-válec 120 kW versus 3-válec 81 kW Škodověnka.
Škodo, hanba ti.
Škoda kupovat Škodu.