Novinky
Čínská SUV Dongfeng vstupují na český trh: Nabízí stylovku i elektromobil. Kolik stojí?
41 komentářů
Xylo
2
Takže to vypadá na stejnou nabídku jako na Slovensku - viz https😐/dfmotor.sk/modely/ . Doufám, že brzy dorazí i menší elektrifikovaná auta za ceny více ušité na míru českému nepodnikatelskému prostředí.
Bohužel to nabízí s EU vykleštěnými motory a za evropské nikoliv čínské ceny takže za ty prachy to těžko někdo koupí 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ten kdo tady blábolí jsi ty, wole/krávo.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já ti dám takové 2050, odstěhuj se do toho svého ekoteroristického ráje a nech ostatní žít.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
V případě úspěchu modelu Seres bude modelová řada rozšířena ještě o SUV Jebes, kupé Mrdas a elektromobil Chcijes.
v poslední době se si číňan poradil se vším komerčním, časem tu bude prodávat čipy jenom se zbožím a celý evropský průmysl pofičí do zelené prtele.
Nechtěl bych to ani zadarmo, nedělalo by mi to radost.
Ale tak jo, vypadá to docela hezky (s tou maskou z titulky), a vnitřek taky. Cena asi taky není úplně mizerná, i když zázraky se teda nedějí.
S podivem je 11,85l na sto dle WLTP... krom toho že to je hodně to taky je 275g CO2... tj. pokuta řádově půl míče za auto... no, asi to hodlají nahnat na těch EV.
S podivem je 11,85l na sto dle WLTP... krom toho že to je hodně to taky je 275g CO2... tj. pokuta řádově půl míče za auto... no, asi to hodlají nahnat na těch EV.
107kW + cvt + 7 mist, tak to bude raketa.
skoro 12 litru papirova spotreba kompenzovana ale vetsi nadrzi hahaha
u kadaku benzinu 140kW+ uvadu spritmonitor v realu 9.3 a to to je ctyrkolka
skoro 12 litru papirova spotreba kompenzovana ale vetsi nadrzi hahaha
u kadaku benzinu 140kW+ uvadu spritmonitor v realu 9.3 a to to je ctyrkolka
Bez dieselů je to marné.
Ale chápu, Čína diesely neumí, výjimkou je GWM Great Wall Motors.
Ale chápu, Čína diesely neumí, výjimkou je GWM Great Wall Motors.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
12 litrů ve WLTP nežere snad ani M5. A elektromobil v 53kWh baterií a dvěma pytli za 860 bude terno.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kdo ti koupí čínské auto a navíc vyrobené v Číně.
Squirt
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vam to nestaci se vsim okolo?
Kdo si tohle koupi, mel byt zavrenej bud do cvokhausu - nebo souzen za vlastizradu.
Kdo si tohle koupi, mel byt zavrenej bud do cvokhausu - nebo souzen za vlastizradu.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
tedy budou mít diesel, manuální převodovku a ruční brzdu, lidi si je koupí. Ovšem benzínový motor, převodovka CVT a navijáková parkovací brzda jejich prodej spolehlivě zablokuje. :no:
Já mám ruční brzdu elektronickou, motorek je na třmenu, ty máš veterána a klacek mezi sedadly? Ty auta jsou podle mě drahá a nikdo neví jestli tá firma zaručí náhradní díly a auto splnuje normy pro evropu.. Vzpomente si na autobusy yutong....Ano stále jezdí, ale třeba pro čelní sklo je tři týdny odstaven.
... Čerpá zkušenosti ze společných výrobních podniků Dongfeng Nissan, Dongfeng Honda... nemůžou rovnou napsat, že to know-how ukradli? Sídlo ve wuchanu, sakra ve mně už tyhle informace budí tolik negativních emocí, že bych si to nikdy nekoupil.
Ale kupci se najdou, tomu věřím 😒 Necháváme se unést mamonu konzumu žene. Lidi pořád nechápou co je Čína zač a tak nějak nechápou princip fungování ekonomiky. Poskytovat služby a prodávat to, co Čína prodá levněji, to fakt ekonomiku nepodrží.
A to není o politicích. Mám příklad v rodině. Moje teta zemřela na čínskej virus a bratránek (její syn), který ztratil místo a byl v bytě zavřeny se dvouma děckama snad rok a dělal pomalu domácího učitele, to nepochopil. Kupuje čínské respirátory, předtím čínské roušky, doma má čínskou desinfekci, mobil Xiaomi,...Jsem mu říkal, zda docvaklo, co se stalo. Proč jeho teta zemřela a proč máme zruinovanou ekonomiku a proč sedí doma na bobku. No, nedocvaklo. Je mu to fuk.
A to není o politicích. Mám příklad v rodině. Moje teta zemřela na čínskej virus a bratránek (její syn), který ztratil místo a byl v bytě zavřeny se dvouma děckama snad rok a dělal pomalu domácího učitele, to nepochopil. Kupuje čínské respirátory, předtím čínské roušky, doma má čínskou desinfekci, mobil Xiaomi,...Jsem mu říkal, zda docvaklo, co se stalo. Proč jeho teta zemřela a proč máme zruinovanou ekonomiku a proč sedí doma na bobku. No, nedocvaklo. Je mu to fuk.
A neděláš ty a ybalgin takhle úplnou náhodou pro jednu z evropských automobilek (dodavatele dílů, prodejce ...) ?
Všichni tady (alespoň částečně) žijeme z toho, že tu máme úspěšný průmysl s přidanou hodnotou, který je schopný se prosadit i ve světě. A nese to své ovoce, podívej se například, jaké platí Škoda daně. I Ty si tím nepřímo zvýhodnován.
A k mému principiálnímu NE - skrývá se v tom ta hořkost, že jako západní civilizace jsme pustili Číně to nejcennější, a sice jsme jim ukázali (na společné výrobní lince, ve společném vývoji) evropský způsob myšlení a přístup. Jinými slovy, ztratili jsme konkurenční výhodu a v důsledku toho v budoucnosti nejspíše přijdeme o náskok v životní úrovni. Ale s tím firemní ukazatele (orientované na zvýšení zisku v příštím roce) neoperují...
A k mému principiálnímu NE - skrývá se v tom ta hořkost, že jako západní civilizace jsme pustili Číně to nejcennější, a sice jsme jim ukázali (na společné výrobní lince, ve společném vývoji) evropský způsob myšlení a přístup. Jinými slovy, ztratili jsme konkurenční výhodu a v důsledku toho v budoucnosti nejspíše přijdeme o náskok v životní úrovni. Ale s tím firemní ukazatele (orientované na zvýšení zisku v příštím roce) neoperují...
Tohle beru jen jako pokus dostat se na EU trh. Automobilka neměla koule jít sem napřímo a vybrala si firmu, která nemá žádnou historii ani zkušenosti s prodejem a servisem aut. Pošle sem 3x nanicovatá SUV s designem někde mezi VW a Renaultem s podprůměrným motorem a nasadí na to cenu od 600tis Kč 😒] Navíc řekněme si to upřímně, on chce mít někdo doma Dongfeng Fengon? 😉 Jsem zvědav na počet registrací …
S těmato cenama a motorama mají nulovou šanci na úspěch... leda by se někdo chtěl fakt lišit. I když Dacii nefandím, je určitě lepší volba.