Miniauto s vrcholnou motorizací, vrcholnou výbavou a několika příplatky je překvapivě schopným každodenním společníkem, automobilka už si za něj ale nechá dost zaplatit.
Picanto ale ve výbavě GT-Line májí rodiče. Je to skvělé mini se supr jízdními vlastnostmi a mladistvým vzhledem. Auto je velice uživatelsky příjemné. Nabídne toho hodně za rozumnou cenu a dá se s tím jezdit i delší trasy. Motor 1.2 je spolehlivý a úsporný.
Pravda, Jazz má zmysel až keď si niekto v B segmente vyberá najvyššiu výbavu a jednoducho chce B segment lebo sa nenaháňa za čo najväčším autom za čo najmenej.
Tak ono ruku na srdce, delsi trasy se s Bsegmentovym autem daji vydrzet uz par let. Drive se cesta k mori ve Favoritu rovnala utrpeni, dnes moderni zastupci tohoto segmentu zvladnou cestovat , pokud mas rozumne osazeni auta a nevozis tym basketbalistu, na mnohem vyssi urovni
1) U nás se Jazz a Picanto prodávají cca. podobně (104 vs. 125 aut za 1-8).
2) I u Jazzu si můžeš připlatit pár korun a mít nějaký kompakt... a většina to holt udělá, jak u Picanta, tak u Jazzu.
Ty si s tym Space Starom niekedy jazdil? Pretože to tak nevyzerá podľa toho ako ho ospevuješ. To auto má vyslovene nebezpečné jazdne vlastnosti, pôsobí lacno, je malé, nízke a mne osobne pripomína časy s Peugeotom 106. Neviem, či tá 106tka nebola dokonca tichšia ako Space Star.. Jedine s i10 určite súhlasím, tá je jednoznačná voľba v A segmente.
Taky sem jezdil na Reckych dalnicich a smyk sem nedostal :D jako nejsou nejlvalitnejsi, ale zase si musim tak nejak vydedukovat, ze si byl na vine ty :D
No uprimne neviem co to znamena jasna volba, ked osobne poznam ludi co si kupili Picanto, i10, Aygo... a ani ich nenapadlo kupit si Spacestar, a ani sa im necudujem.
presne tak, staci pozriet fiat pandu, tiez je to uzke auto, tzn ideal do mesta. Jazdil som Picanto a musim pochvalit vzdusnot interieru a hlavne priestor nad hlavou.
No ono i relativně se to zlepsilo, protože tato auta mají dnes běžně komfortní výbavu velmi slušnou (klimu, lepší sedačky, odhlučnění), sice to někdy musíš připlatit ale i u západních aut z doby Favorita toto nebylo tak běžně. Navíc motory už ti ve většině případů neurvou při 130ti uši. Já z moderních Bcek jel větší kus třeba s novým Yarisem a kdybych měl jen toto auto, taky bych se s ním nezdrahal jet jednou za rok na dovolenou, jasně že nějaký D segmentovy dálniční polykac km je lepsi. Stejně mám zkušenost I s Cliem 5. Teď sem v HR a jsou tu Češi s novou 208 :)
Neviem presne, ako planeta myslí ten prvý príspevok, ale reagoval som na to, prečo sa Jazz tak nepredáva. Lebo je to B segment za cenu C segmentu ale s výbavou aj priestorom C segmentu (ok, kufor je menší). Ale teda podobne môžeme špekulovať aj tu pri Picante a stačí, keď ostaneme pri rovnakej značke, lebo za 16 500€ už mám Rio s rovnakým motorom aj s automatom, ALE zase tam chýba tá výbava.
Pre toto Picanto X-Line argumenty kúpy nevidím, pretože za tú cenu sú naozaj lepšie vybavené väčšie autá, napríklad Swift aj s mild-hybridom a 4x4.
No hele - planeta píše "zůstat v segmentu a mít lepší výbavu". To o duelu Picanto vs. Jazz podle mě napsat nejde, Jazz je o půl metru delší a top výbava Picanta je o 130t levnější, než základní výbava Jazzu... a to máš Jazz s plastovým volantem na plecháčích (i když jinak je ta výbava slušná). Prostě - Picanto a Jazz tam ten rozdíl minimálně jedné třídy mají, úplně ve všem (vč. ceny).
Jsme tu poprvé a v Chorvatsku jsem byl na hodně místech mimo istrie od severu až po Dubrovník a mne to přijde jako jedno z nejhezčích míst s malým dítětem ideal :)
Souhlas. My jsme s Yarisem (MY2012) již několikrát přejeli celou republiku a žádné křeče. I na dálnici si z těch 120-130 nedělá vrásky. Jen je při tom uvnitř trochu hlučno... ;-)
Hlucno je aj v Scenicu a ludom to nevadi :-) Inak neviem, preco by malo ludom vadit. Ale kedysi som jazdil starou i10 v Grecku a normalne som dostal smyk na tych ich dialniciach. Malo to medzery v jazdnych vlastnostiach, terajsie Picanto uz snad bude niekde inde. Konkurent, Citigo, jazdi celkom pekne.
Hlavne ta sirka je smiesna.... pod 1,6m dnes uz nema snad nikto... skoda... lebo kufor ma pomerne slusny... aj razvor... ale co z toho ked je to uzky disproporcny prcek... i10 je uz o pol cisla inde alebo space star... oni su zaroven dnes aj jasnou volbou segmentu....
Picanto neni B segment. Ale k tomu co pises, tak pokud jsi zustal naroky na urovni toho favorita mas jiste pravdu, dnes je to mnohem, mnohem lepsi. Tedy absolutne, vzit to relativne je to furt ten stejny favorit (nebo dobra, radeji pouzijme neco zapadniho z te doby, neb favorit byl vazne co do komfortu / kultivovanosti peklo).