Testy
Picanto ale ve výbavě GT-Line májí rodiče. Je to skvělé mini se supr jízdními vlastnostmi a mladistvým vzhledem. Auto je velice uživatelsky příjemné. Nabídne toho hodně za rozumnou cenu a dá se s tím jezdit i delší trasy. Motor 1.2 je spolehlivý a úsporný.
Tak ono ruku na srdce, delsi trasy se s Bsegmentovym autem daji vydrzet uz par let. Drive se cesta k mori ve Favoritu rovnala utrpeni, dnes moderni zastupci tohoto segmentu zvladnou cestovat , pokud mas rozumne osazeni auta a nevozis tym basketbalistu, na mnohem vyssi urovni
Picanto neni B segment. Ale k tomu co pises, tak pokud jsi zustal naroky na urovni toho favorita mas jiste pravdu, dnes je to mnohem, mnohem lepsi. Tedy absolutne, vzit to relativne je to furt ten stejny favorit (nebo dobra, radeji pouzijme neco zapadniho z te doby, neb favorit byl vazne co do komfortu / kultivovanosti peklo).
No ono i relativně se to zlepsilo, protože tato auta mají dnes běžně komfortní výbavu velmi slušnou (klimu, lepší sedačky, odhlučnění), sice to někdy musíš připlatit ale i u západních aut z doby Favorita toto nebylo tak běžně. Navíc motory už ti ve většině případů neurvou při 130ti uši. Já z moderních Bcek jel větší kus třeba s novým Yarisem a kdybych měl jen toto auto, taky bych se s ním nezdrahal jet jednou za rok na dovolenou, jasně že nějaký D segmentovy dálniční polykac km je lepsi. Stejně mám zkušenost I s Cliem 5. Teď sem v HR a jsou tu Češi s novou 208 😊
Kde v HR si?
Pag, ale dnes uz jedem nazpet
Pag je fajn, len to more tam vyzerá skôr ako jazero. 😉
Jsme tu poprvé a v Chorvatsku jsem byl na hodně místech mimo istrie od severu až po Dubrovník a mne to přijde jako jedno z nejhezčích míst s malým dítětem ideal 😊
Souhlas. My jsme s Yarisem (MY2012) již několikrát přejeli celou republiku a žádné křeče. I na dálnici si z těch 120-130 nedělá vrásky. Jen je při tom uvnitř trochu hlučno... 😉
Hlucno je aj v Scenicu a ludom to nevadi 😄 Inak neviem, preco by malo ludom vadit. Ale kedysi som jazdil starou i10 v Grecku a normalne som dostal smyk na tych ich dialniciach. Malo to medzery v jazdnych vlastnostiach, terajsie Picanto uz snad bude niekde inde. Konkurent, Citigo, jazdi celkom pekne.
Taky sem jezdil na Reckych dalnicich a smyk sem nedostal 😁 jako nejsou nejlvalitnejsi, ale zase si musim tak nejak vydedukovat, ze si byl na vine ty 😁
Ja dostal smyk ma českých silnicích s i40. Já za to nemůžu, ale auto. 😒]
Jenže XXC...víš jak 😁 Já dostal smyk skoro se všemi auty co sem měl a mám, ale tak nějak za to nemohla auta
2) I u Jazzu si můžeš připlatit pár korun a mít nějaký kompakt... a většina to holt udělá, jak u Picanta, tak u Jazzu.
Pre toto Picanto X-Line argumenty kúpy nevidím, pretože za tú cenu sú naozaj lepšie vybavené väčšie autá, napríklad Swift aj s mild-hybridom a 4x4.
EDIT: Dobrý som, od 26 990 €. 😁