Novinky
"nejslavnejsi" obeti prvniho superbu je Ivan Hlinka
mozna kdyby jel v audine, ani bychom se o te pripadne nehode nedozvedeli
skoda
budiz mu zeme lehka
mozna kdyby jel v audine, ani bychom se o te pripadne nehode nedozvedeli
skoda
budiz mu zeme lehka
Amaterasu
:yes: :yes: 😐
Bohužel měl kardinální smůlu, že ta Avie do něj narazila v tak nemožném úhlu... 😲 :no: Ale stejně je to zvláštní - první oběť Octavie I - L. Kalma, a oběť v Superbu I taky taková známá česká osobnost... 😲 Ale Dubček se zabil v BMW 535i...
Amaterasu
To jsou náhody = smůla jistě ale je to i o autě = a on měl prostě auto co se kroutilo i v klidu = to prodloužení pro (tehdy velmi nenáročný čínský trh) bylo prostě shit
V případě Hlinky to prodloužení nemělo žádný negativní vliv - ten 10 cm pás plechu se do příčně rozříznutého výlisku podlahy vevařoval až mezi B a C sloupky (sám jsem to kdysi viděl při návštěvě kvasinské fabriky), zatímco Hlinka ten náraz schytal do A sloupku + do předních dveří.
Amaterasu
hele Sup byl NA HOUNO měkký auto = všechno ostatní jsou VWokecávky
JESTLI by to dal v něčem co tehdy bylo něco jako PŘESNÝ OPAK (fakt jako VWyměklého) Supu to nevíme. ŽE ten Sup zrovna v tomhle stál (doslova) za hoVWno to víme
ale přes VWšechna prokazatelná negatiVWa = zvednul image škodovky a znamenal docela úspěch (až teď asi skončí = teda možná kombi a asi by bylo POTŘEBA sloučit VWýrobu s pašíkem ale padá celej segment = docela mě dostalo kam až se dostal Ford https😐/www.autoforum.cz/…-lokalni-znacka/
Podle posledních zpráv = na planetě (asi😉 zůstane 1 kombi střední třídy Subaru Outback a 1 sedan Toyota Camry :-!
JESTLI by to dal v něčem co tehdy bylo něco jako PŘESNÝ OPAK (fakt jako VWyměklého) Supu to nevíme. ŽE ten Sup zrovna v tomhle stál (doslova) za hoVWno to víme
ale přes VWšechna prokazatelná negatiVWa = zvednul image škodovky a znamenal docela úspěch (až teď asi skončí = teda možná kombi a asi by bylo POTŘEBA sloučit VWýrobu s pašíkem ale padá celej segment = docela mě dostalo kam až se dostal Ford https😐/www.autoforum.cz/…-lokalni-znacka/
Podle posledních zpráv = na planetě (asi😉 zůstane 1 kombi střední třídy Subaru Outback a 1 sedan Toyota Camry :-!
a vedle toho desitky prodejne radove uspesnejsich (a vedle outbacku a camry taky mnohem rychlejsich) SUV...
Amaterasu
jj drsná SUV realita
proto píšu že poslední kombi bude Outback a poslední sedan Camry = a pak už JEN SUV 😁
proto píšu že poslední kombi bude Outback a poslední sedan Camry = a pak už JEN SUV 😁
drsnyho na tom nic neni, SUV maji nepopiratelny vyhody (dej za camry 3,5t platak s bagrem...) a lidi, kteri ridi pro radost je fakt malo. Navic ridicsky zajimavy auta mizi od zacatku elektrickejch posilovacu rizeni, pres brzdy by wire az po mhev systemy kazdym dnem. Posledni dobou si rikam, jestli neni cas na Z4 dokud nema mhev..
Amaterasu
SUV je z principu ze všeho nejhorší typ auta = na ježdění
s bonusem že je pořizovací cenou i provozně dražší = samý (ne)výhody :-!
a těch lidí co tahaj 3,5t bagr = zas tak moc (jak moc ubejvá NE-SUV aut) nebude 😉
srovnávacích testů kombi vs SUV bylo taky dost = a dopadly taky dost jednoznačně 😄
co místo Z4 radši Supru = asi spíš dle všeho stejný jen trochu lepší auto? 😉
s bonusem že je pořizovací cenou i provozně dražší = samý (ne)výhody :-!
a těch lidí co tahaj 3,5t bagr = zas tak moc (jak moc ubejvá NE-SUV aut) nebude 😉
srovnávacích testů kombi vs SUV bylo taky dost = a dopadly taky dost jednoznačně 😄
co místo Z4 radši Supru = asi spíš dle všeho stejný jen trochu lepší auto? 😉
hele dnesni SUV realne nahrazujou maly dodavky a avie. Za velky SUV das v klidu 1a1/4 kubiku betonu na sklopnym vleku a bude se to s tim chovat lip nez transit. O tom, ze je lepsi mit pohodlny suv a drahej platak nez odtahovku asi neni treba polemizovat. Ty auta maj svoje.
Z4 ma pro me vyhodu hlavne v nabidkovy cene a navic je to kabrio. Supra prej lip hraje, ale to je asi tak vsecko. Cely to auto je BMW tak proc si to kupovat s logem toyoty...
Z4 ma pro me vyhodu hlavne v nabidkovy cene a navic je to kabrio. Supra prej lip hraje, ale to je asi tak vsecko. Cely to auto je BMW tak proc si to kupovat s logem toyoty...
Proč? To nikdo neví, ale kdyby...to se kupuje jedna báseň. Hlavně u nekritických fandů značky s teorií, že Toyota ze Z4 udělala mnohem lepší a krásnější auto. 😉
Amaterasu
Proč? To nikdo neví, proč furt jen zpochybňuješ.. co se my ostatní ze slušných zdrojů dočetli doslechli dozvěděli. asi holt (typický) VACULÍKovo pravidlo
a pomotal si i tu druhou větu = jen lepší ne krásnější. ale že je současná Z4 lepší PROTOŽE toyota = to je jistý. Včetně info ze slušného zdroje (vlastní příbuzenstvo) že současná Z4 má lepší podvozek než i8 = obě auta půjčená týden dva po sobě (vždycky si půjčují na týden dva)
a řidičské schopnosti a zkušenosti Buřtíka jsou asi možná i nad Miga (a netety nad tvoje :-!
a pomotal si i tu druhou větu = jen lepší ne krásnější. ale že je současná Z4 lepší PROTOŽE toyota = to je jistý. Včetně info ze slušného zdroje (vlastní příbuzenstvo) že současná Z4 má lepší podvozek než i8 = obě auta půjčená týden dva po sobě (vždycky si půjčují na týden dva)
a řidičské schopnosti a zkušenosti Buřtíka jsou asi možná i nad Miga (a netety nad tvoje :-!
Amaterasu
Ale jo maj = ale taky maj ty mínusy co sem napsal = ne že vůbec nefungujou 😄
No proč = protože líp hraje 😉
a zatímco u těch SUV můžeš upřednostnit jiný věci = u aut jako je Z4 = by to "líp hraje" mohlo mělo mít (větší) vliv
No proč = protože líp hraje 😉
a zatímco u těch SUV můžeš upřednostnit jiný věci = u aut jako je Z4 = by to "líp hraje" mohlo mělo mít (větší) vliv
Tak rozdíl mezi karoserii kupé a kabrioletu a s nim spojené výhody snad není potřeba nikomu vysvětlovat. Že BMW verzi Z4 coupe přestalo dělat je jejich rozhodnutí. Ale pro určitou skupinu fanoušků to bylo to nejlepší sportovní auto od BMW. Teď ho má Toyota a moc práce s tím neměli.
hele x5 s 3,0t vlekem se hrabe lesni cestou lip, nez oktavka 1,5 tsi prazdna. V tom si clovek uvedomi, kolik techniky v takovym aute je. Jakej smysl s tim ma jezdit po dalnici je vec druha, ale za a6 se fakt tahat neda o 5er ani nemluve, to na to proste nema. A pak k cemu mi jsou mirne lepsi vlastnosti kombi vyssi stredni, kdyz to neprojede bez poskozeni k domu kde bydlim..
Kazdopadne u z4 je HK audio podmineny koupi infotaiment systemu za 75 tis, takze budu radsi poslouchat motor.. Chtel bych nejlevnejsi variantu 40i, nechci z toho udelat nalozeny auto za mesmysl jako u x5
Kazdopadne u z4 je HK audio podmineny koupi infotaiment systemu za 75 tis, takze budu radsi poslouchat motor.. Chtel bych nejlevnejsi variantu 40i, nechci z toho udelat nalozeny auto za mesmysl jako u x5
Takze mluvíš o jedné specifické situaci. Tolik lidí, co musí tahat vlek po vyjezdene lesní cestě, potkavam deset na každém rohu.
Taky jsem skončil u SUV, protože dnes dostat 3 sedacky ,pohodlně, do běžného auta je nemožné. Ale nebudu tvrdit, že dnes každý má 3 deti a je líný tam ty sedačky usazovat půl hodiny, než se mu to povede a proto musí mit SUV.
Taky jsem skončil u SUV, protože dnes dostat 3 sedacky ,pohodlně, do běžného auta je nemožné. Ale nebudu tvrdit, že dnes každý má 3 deti a je líný tam ty sedačky usazovat půl hodiny, než se mu to povede a proto musí mit SUV.
No hlavně Land Cruiser tu práci zastane třikrát líp za menší peníze...
Amaterasu
Nojo ale https😐/www.autoforum.cz/…-venku-facelift/
Že Prokopec je fakt vůl se ví ale s tímhle "za zenitem" https😐/www.csfd.cz/…doufali/prehled/ 😁
EDIT když se srazí dva VWýrobky https😐/www.novinky.cz/…-nehode-40371816
Že Prokopec je fakt vůl se ví ale s tímhle "za zenitem" https😐/www.csfd.cz/…doufali/prehled/ 😁
EDIT když se srazí dva VWýrobky https😐/www.novinky.cz/…-nehode-40371816
jenze prisel bych o dalsi vlastnosti. Chvíli jsem jezdil s ted uz nevyrabenou v8 a to byla v zatackach strasna pixla. S tim fakt jezdit nechci. I pres vzduch a stavitelnej podvozek je to auto do pouste a ne k nam. O tom za kolik mi jezdi 45e s jakou dynamikou vs ten linel LC ani nemluve. To je auto na Ukrajinu a ne k nam..
Pláč nad absencí kombi je zbytečný - na perech designerů nebylo proto že by mělo jakkoliv ohrožovat passat variant (vzhledem k prodejům supa komická představa), ale proto že výchozí sedan se už tak díky narušení tuhosti kroutil jak had, otevřené kombi nebo i liftback nepřicházel v úvahu.
Jestli byl superb auto na zavideni nebo ne nevim, ale co slo jednoznacne zavidet bylo co tohle auto znamenalo pro Skodovku jako znacku. Tohle ji definitivne nasmerovalo, tohle ji definitivne posunulo. Od tohoto bodu bylo jasne, ze neni odsouzena jen a pouze na to byt levnou masovkou pro nejchudsi trhy a kupce. Od tohoto bodu bylo jasne, ze skodovka miri i na stredni tridu (mysleno kupcu). Superb udelal ze skodovky vychodoevropsky unikat.
Jake to bylo auto je za me podruzne, to ze bylo je ale druhy nejzasadnejsi bod v novodobe historii skodovky, hned po akvizici volkswagnem.
teď už to je trochu slabší (jak s Oktou tak se Supem) https😐/www.autoforum.cz/…b-ma-na-kahanku/
tak sorry za mé zkrácené (ve výsledku) podVWozkově špatný 😉
PĚKNĚ (a pokud vím SPRÁVNĚ) si to rozepsal :yes: 😄
Nicméně i po všech úpravách = to ve vyšších rychlostech stálo za prd. Nicméně (komerční) úspěch se (přesto) dostavil
2. škoda Superb I. to 230 km/h NEKULILA ANI OMYLEM = a ne(jen) kvůli podvozku :-!
3. to meuměla v naftě ani 2. generace (na rozdíl od těch frantíků co tu byly zmíněný)
4. to pak až 3. generace Supu po roce 2015
delší jízdu 230 km/h s podvozkem Supu I. a tuhostí karoserie Supu I. = to by nechtěl ani profi kaskadér :😉
a protože maximálka byla 217 km/h https😐/kralmotoru.cz/…e-prvni-generace to je prostě fyzika = to není o VW a škodovce a Supu
Tehdejší C5 2.2 HDi 125 kW měl maximálku 222 km/h = až verze 150kW/440Nm měla maximálku 230km/h
Na úplně pohodovejch 230 km/h bylo třeba V6 3.0HDi 177kW = tam teda byla maximálka 244 km/h
No a viz úvodní věta = na 230 km/h nestačí ani Audi s výkonem 132kW = sup měl 114 později 120kW
ZAJÍMAVEJ byl úspěch tehdy asi nejhoršího auta ve třídě = a naopak ze součanosti https😐/www.autoforum.cz/…-skoro-posledni/ a hlavně https😐/www.autoforum.cz/…ouhych-5-zemich/
Já jak říkáš ČTU = a všichni ostatní si myslí(me) to vidí(me) = trochu JINAK než ty 😲
v TOMHLE případě že ani audi V6 2,5 tdi 132kW = nedá to co ty s kroutícím se Supem 114kW 😉
Ano = tvá poslední věta za čárkou začínající "ale.." FAKT SEDÍ 😁
hele není to už fakt přehnaný že https😐/www.cimbu.cz/…uto-moto_htp.pdf jede (reálných) 190 km/h?
EDIT když se blíží ty volby https😐/www.stream.cz/stastne-pondeli 😄
EDIT 2 = výrobci ZKRÁŠLUJOU jak spotřebu tak 0-100 tak Vmax (to jen hybridní Toyota fakt jede 180 km/h :-!
Na druhou stranu pro Škodovku šlo o přelomový model. Ukázala, že umí vyrobit a prodat i auto střední třídy a dostala zelenou postavit už svou vlastní druhou generaci. Co dnes nabízejí ve střední třídě třeba francouzské automobilky?
https😐/www.auto.cz/…y-pohodar-138242
tohle už je spíš vyšší střední https😐/auto-mania.cz/…idni-motorizace/
no TEHDY nabízely VÍC než (viz diskuze já a Arese) Superb (s fakt PODPRŮMĚRNÝM podvozkem) no a jak to dopadlo víš = ÚSPĚCH 😄
je to podobný jako ten (tristní) podvozek Supu I. horší asi těžko pohledat = takže to ZVEDLO image značky :-!
to byl ve všech frantících 6tiválec
talisman je relativně nedávná věc = na jeho 165kW dneska stačí R4
EDIT jak to tak bývá tvůj ODPOR k (menším efektivnější RYCHLEJI ZABÍRAJÍCÍM https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296 elektromotorům) je založen na NEZNALOSTI a NEZKUŠENOSTI
Viz Ozzyho měření = na elektromotůrek v Aurisu (Corolla hatchback) nestačí nic = sorry V6 od Ferrari v Alfě 😉
a V6 2,5 tdi vydávat za PLUS to je taky dost... 😉
tehdy hrál v tomhle objemu 1. ligu (R4) 2.2 HDi = to byl motor roku (ale ten byl v těch frantících = co byli lepší i tím podvozkem :-!
Nicméně jak tu padlo (i když to je absurdní) Škodovce tenhle model (jen čínský protažený pašík) s NEPOVEDENÝM vyloženě ŠPATNÝM podvozkem = ZLEPŠIL IMAGE 😲 :😉 😁 :-!
a to je prostě PRAVDA 😄
No přesto reálná kVWalita neměla moc vliv = Sup dodnes frčí, i když teď poslední dobou = viz odkaz na kombi a dneska už asi opravdu (ekonomická = odbory jako obvykle PROTI tomu co je správně 😁 ) NUTNOST stáhnout Pašík a Sup na 1 linku
Že měl Szperb horší podvozek, to je věc druhá, hlavně měl horší tuhost karoserii. Jak už říkal Arese, prodloužená karoserie se kroutila. Čínským soudruhům to nevadilo, ale v Evropě to byl problém.
To co tehdy stačilo Číně tady v EUropě bylo = no asi nejhorší podvozek ve třídě
nafta 2,5 nebyla žádný plus = spíš mínus
prostě Sup I. (jen předělanej čínskej pVWodlouženej pašík) byl docela bída = ale fakt ZVÝŠIL image škodoVWky
ani motory a rozhodně ne podvozek a tristně měkká kroutící se karoserie = ale lidi po něm docela šíleli. A jak vidíš dodnes bájí = teď ryccardo že to jezdilo v pohodě 230 km/h 😄
Spolehlivost F1 byla tedy hrozná, a to i motoru, ale posloužila.
auta5p.eu/katalog/shanghai-vw/passat_03.php
z této podlahové plošiny se udělal o rok později náš superb (okénko ve dveřích), a tuto kastli včetně dalších superbích věcí (přední světla, interové prvky atd) naopak převzal facelift čínského passatu, a vypadal v roce 2004 takto😒br />
https😐/auta5p.eu/katalog/shanghai-vw/passat_02.php
Viz. ty odkazy.