Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV 132 kW 4x4 DCT N Line Style – Všestranný svéráz

Hyundai nedávno rozšířil nabídku verzí modelu Tucson o provedení N Line, které má tomuto kompaktnímu SUV přidat špetku sportovnosti.
Zpět na článek
12. 9. 2021 20:30
12. 9. 2021 20:31
12. 9. 2021 21:01
13. 9. 2021 06:57
13. 9. 2021 07:04
13. 9. 2021 08:12
13. 9. 2021 08:47
13. 9. 2021 08:58
13. 9. 2021 09:10
13. 9. 2021 11:02
13. 9. 2021 11:18
13. 9. 2021 09:04
13. 9. 2021 09:09
13. 9. 2021 09:20
12. 9. 2021 23:01
13. 9. 2021 08:07
13. 9. 2021 08:44
13. 9. 2021 10:20
13. 9. 2021 11:04
13. 9. 2021 11:21
13. 9. 2021 12:43
13. 9. 2021 13:16
14. 9. 2021 08:33
12. 9. 2021 18:55
Zvenku už si zvykám
Ale uvnitř, to ovládání nevím. Každopádně Korejci se toho nebojí :-)
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2021 19:05
Děkuji za test
Ta spotřeba je děsivá. Nedavno jsem jel v x4 35i 306koni, r6 , xdrive, a klidnou jízdou za 8 litrů. Po dalnici 120, okresky 90. Potkavam hyundai cim dal vic, daji se sehnat se slevou, dobrej kup. Ale jestli omasti benzin, jak vykrikujou, tak aspon to chce mit poradnej motor, kdyz uz to má žrát
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ozzman
12. 9. 2021 19:41
Re: Děkuji za test
Sám píšeš, že klidnou jízdou. Redakce jezdí většinou kolem Prahy a v Praze, tam prostě spotřeba roste, navíc je to jen jednašestka, co tahá 4x4 a s automatem. Asi je to spíš horší průměr, ale pořád nic extra neobvyklého na danou kategorii, BMW taky stojí dvojnásob, ale věřím, že v Praze a okolí by to taky za 8 nebylo, zvlášť kdyby si na to občas šlápl.
12. 9. 2021 20:28
Re: Re: Děkuji za test
Jasný, já jen že bych to nechtěl, neni na tom nic, co by tě nadchlo
Avatar - Ozzman
12. 9. 2021 20:32
Re: Re: Děkuji za test
Mne to nadchlo na fotkách, když to představili, na živo je to spíš ošklivé, než hezké... tam bych asi začal a dál se šel podívat na jiné auto, které se mi líbí :)
13. 9. 2021 00:04
Re: Re: Děkuji za test
Moje 3008 1.2 96 kW jezdí v průměru za 8.7 bez 4x4, takže spotřeba tě 1.6 je myslím v pohodě.
Avatar - palix
12. 9. 2021 20:57
Re: Děkuji za test
Hyundai Tucson je celkom cenovo výhodné a pekné auto. Je moderné (veď je to SUV) a preto si to ľudia kupujú... Potom sa stane to čo kolegovi... Mal Mazdu 3 1,5 (Skyactive), vymenil ju za Tucson 1,6 TGDi (predošlý model)... povedal, že auto síce dobré, len spotreba strašná... Do takého auta by viac pasoval diesel, aj tak by nejazdilo za 5 až 6 litrov...
Rovnaké je to so Ssanyong-mi - "super" cena, lákavé auto (SUV)... len potom tá spotreba sa ukáže priveľká. Človek aby potom jazdil v pravom pruhu spolu s kamiónmi a elektro-autami ;-)
12. 9. 2021 21:04
Re: Děkuji za test
To je tá dnešná móda SUV - valíme sa do práce, do obchodu, do školy pre deti úplne zbytočne veľkou a ťažkou hromadou železa. Úplne rovnakú službu, ktorú väčšina majiteľov SUV u svojho auta využíva, by spravil o pár metrákov ľahší kompaktný kombík alebo MPV.
Avatar - palix
12. 9. 2021 21:40
Re: Děkuji za test
Len ono sa to ťažko niekomu vysvetľuje, že reálne ani veľmi nepotrebuje SUV... Väčšina ľudí sa správa "stádovito" (prosím o prepáčenie)... samozrejme niektorí majú aj dôvod... Zrazu sa nám tu rozšíril taký "nešvár", že väčšina z nás (aj veľmi mladí ľudia) má problém s chrbticou a kĺbmi a potrebujeme nasadať vysoko...
Úplným nezmyslom je už potom elektrické SUV, ktoré váži 3 tony... = EKOLÓGIA :-O

Pritom ak sa na to pozrieme triezvo - pre väčšinu z nás by malo "klasické" auto oveľa viac výhod ako SUV. Nič v zlom - kto potrebuje SUV, potrebuje...
Kto je to trochu starší ako 30 rokov, isto si pamätá na módu "šuštiakov" z 90-tých rokov :-!. Vtedy to tiež mala väčšina ľudí... Poniektorí sme nemali ani "šuštiaky" a dnes nemáme ani SUV (ak ich nepotrebujeme) :-!

Dúfam, že som nikoho neurazil. Ak áno, ospravedlňujem sa - môj príspevok sa určite netýkal práve Vás :yes:
12. 9. 2021 21:45
Re: Děkuji za test
Doba, kdy jini presne vedeli, co lidi potrebuji, je nastesti jiz pryc.
13. 9. 2021 07:05
Re: Děkuji za test
Tady jich je v diskuzích dost, kteří perfektně vědí co musí všem stačit. ;-)
13. 9. 2021 10:18
Re: Děkuji za test
Tak on přeplňované 1,6 v tak velkém autě se toho moc chtít nedá. Kdyby to byla HEV varianta, na kterou sází jako na hlavní tahák (u nás asi moc ne), tak je to o něčem jiným. Tam se podle testů dostávají tak nějak mezi 7,5 - 8,0 L.
Nicméně osobně bych bral jistou konkurenci (taky s HEV), která si vezme do 7 litrů a hlavně je hybrid o dost líp promyšlený a stojí stejně.
12. 9. 2021 23:10
Re: Děkuji za test
Spotreby panu redaktoru neber moc vazne, oni jezdili i s hybridni ravkou za 10. Jak bych si tipnul ze tenhle tuscon bude realne jezdit tak za 8.5.
13. 9. 2021 06:44
Re: Děkuji za test
Ani nie, tato jednasestka je v tazsich autach uzrana
13. 9. 2021 12:33
Re: Děkuji za test
Tahle jednašestka je nový motor, o kus úspornější
Avatar - bronch
12. 9. 2021 19:43
hluk od kol tragedia
..Tucson podle mě k posádce pouští až moc hluku od kol.
To iste plati aj pre Ceed. Pre mna osobne je to velke sklamanie, a dost to kazi dojem.
Rozbalit vlákno
2
12. 9. 2021 22:41
Re: hluk od kol tragedia
To není u korejců a japonců nic vzácného. Třeba Subaru je taky dost hlučné a na můj vkus i Mazda je poměrně hlučná, byť prý poslední modernizace přinesly zlepšení.
Avatar - bronch
13. 9. 2021 22:50
Re: hluk od kol tragedia
skoda no, popritom Subaru je moj tajny favorit, ale ja osobne ten hluk v aute neznasam. Ticho v kabine je prejavom luxusu. Prvykrat v zivote som kupil ryzu, ale asi sa vratim spat do europy.
12. 9. 2021 19:51
Nastavení paměti sedaček
Tlačítka na dveřích pro ovládání paměti jsou za jízdy zablokovaná, protože existují idioti, kteří by si zvolili nastavení, kdy jim ujede sedačka a nedosáhnou na pedály......
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ozzman
12. 9. 2021 20:26
Re: Nastavení paměti sedaček
Co všichni ti idioti dělali v autech do teď , kde stačí vzít za páčku a sedačka za jízdy jede dozadu i dopředu.... viď ? :D
13. 9. 2021 06:05
Re: Nastavení paměti sedaček
Já myslím, že by nemělo jít auto ani odemknout, někteří by ho mohli chtít řídit a to je nebezpečné! ;-)
Avatar - Mikesus
13. 9. 2021 06:53
Re: Nastavení paměti sedaček
Už chůze k autu může být nebezpečná :-!
13. 9. 2021 07:00
Re: Nastavení paměti sedaček
V zásadě jakýkoliv pohyb! :D
13. 9. 2021 07:01
Re: Nastavení paměti sedaček
A v tomto konkretnim pripade dokonce uz jen pohled na auto muze vyvolavat negativni stavy (neni pekne) :-!
13. 9. 2021 07:02
Re: Nastavení paměti sedaček
To souhlas. ;-) Už jsem to tu psal, předchozí generace byla líbivá, toho je nevzhledné.
Avatar - Mikesus
13. 9. 2021 07:37
Re: Nastavení paměti sedaček
Ja tobpotkavam v cerne a bílé. Ale v té červené, ty vlny kolem dokola vypadají ještě hůř.
Avatar - Mikesus
13. 9. 2021 07:37
Re: Nastavení paměti sedaček
:-[] :-[] :yes:
Avatar - Mikesus
13. 9. 2021 06:53
Re: Nastavení paměti sedaček
Vyvolání paměti chápu, ono to dokáže i v opačném případě dost primacknout za pás. Ale tady jde o to, ze nelze ani uložit nastavení během jízdy, nikoliv ho vyvolat. Tzn ze ovládání sedačky funguje a nejakej idiot ( asi mají s nimi zkušenosti v Hyundai mezi svými zákazníky dle tvého vyjadreni) stále si to sedadlo může odsunout, aby na pedály nedosáhnul. Co třeba zablokovat i to za jízdy?
13. 9. 2021 06:59
Re: Nastavení paměti sedaček
Neumím si představit, že bych neměl možnost si během jízdy lehce neupravit posez. To je ale kravina.
Avatar - Mikesus
13. 9. 2021 07:36
Re: Nastavení paměti sedaček
Uplne stejná, jako nemožnost si to nastavení ulozit.
To bylo ale myšleno na toho chtrolina nahoře, že prý uložení paměti a ovládání je zablokovane, aby si to někdo neodsunul, ale ovládání jako takové ma stále k dispozici.
Vždyť je to blbost to omezovat.mechanicky si to taky můžeš dělat kdykoliv.
Avatar - Beefcake
12. 9. 2021 20:27
Keby niekoho trapilo
,preco je AWD uplne v clanku odignorovane, tak nemusi nic lutovat. Nestoji ani za rec.
https://www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
2
12. 9. 2021 20:33
Re: Keby niekoho trapilo
Je to bída. Tucson porazil jen Kugu, RAV4 a Atecu.
https://youtu.be/etluZrWfq-s
Avatar - Beefcake
13. 9. 2021 00:26
Re: Keby niekoho trapilo
O to horsie pre tie ostatne auta.
Zhodou okolnosti pri Hyundai chlapik rozprava o blokovani (neexistujuceho) stredoveho diferencialu :)
Ale ten "test" sa mi silne nezda aj po tom, co som videl nejake dalsie. Akoby niektore auta nevedeli, ako optimalne nastavit. Ani len zakladne veci, kedy vobec riesit kontrolu trakcie.
Aspon som si precvicil spanielcinu a naucil par novych sloviciek.
12. 9. 2021 20:30
X1 alebo GLB
Za tú cenu radšej x1 alebo GLB a to naschvál nepíšem o koncerne ako Tiguan alebo Tarraco.Naživo je za mňa Tucson strašne škaredý podľa mňa to korejci prekombinovali a minule keď som išiel za ním a pustil vzadu v nárazniku blinker so žiarovkou / auto od 22 500 € / a nie led tak to už bol vrchol.A to za chvíľu dorazý nový Sportage tak tam sa ešte viac vybláznili.
Rozbalit vlákno
10
12. 9. 2021 21:07
Re: X1 alebo GLB
Douč sa aspoň pravopis, je hanebný aj na školáka, nie na dospelého človeka.
Avatar - Ozzman
12. 9. 2021 21:27
Re: X1 alebo GLB
Má Golfa... je lepší člověk, nemusí umět pravopis ;) :D
13. 9. 2021 20:41
Re: X1 alebo GLB
Aj palcovať vie "ostošesť"... :D
12. 9. 2021 23:15
Re: X1 alebo GLB
glb a x1 za 40tis bude totální holota. když si do toho něco málo přidáš, ses na 50 plus, jen to hvizdne. a upřímně, tu x1 jsem si chtěl koupit a po zkušební jízdě jsem dal ruce pryč. nic extra za ty prachy.
13. 9. 2021 03:24
Re: X1 alebo GLB
Co ti na X1 nesedělo?

Btw, GLB je slušně vybavené v základu. Není to rozhodně krasavec, ale jezdí a funguje perfektně. Nesrovnatelně vůči Tucsonu.
13. 9. 2021 10:03
Re: X1 alebo GLB
Ta X1.... hledal jsem auto, který mi mělo dát přidanou hodnotu radosti z jízdy + přiměřená praktičnost. a na te x1 mi vůbec nic nevadilo, ale radosti mi to neposkytlo ani o kousek víc, než megane, kterej jsem chtěl vyměnit. prostě úplně obyc auto z A do B. přišlo mi blbost priplacet jen za vrtulku na volantu. nakonec jsem zůstal u značky, ale šel o cca 10 cm blíž k silnici a jsem spokojenej :D
13. 9. 2021 11:01
Re: X1 alebo GLB
Pořád se bavíme o primárně FWD modelu. Manželka má X1 už dva roky a naprostá spokojenost. Mě vadí jen trochu nevyvážené řízení, ale prostor, zpracování, dvoulitrový benzín, komfort a obecně chování podvozku jsou moc fajn.
13. 9. 2021 13:54
Re: X1 alebo GLB
no, právě, manželka... ta moje by s tím taky v pohodě. je to fajn auto pro ženskou. já nakonec zvolil m135i xhatch, a přestože je to taky primárně predokolka, jezdí to trošičku jinak :D
13. 9. 2021 10:24
Re: X1 alebo GLB
Souhlas, stačí přihodit paket premium za asi 45k CZK a auto ma vše potřebné včetně keyless. Pokud by nutně člověk chtěl srovnávat výbavu a vše 1:1, tak samozřejmě GLB bude dražší, ale ono je taky o dost větší než Tucson, takže za mě jestli dát 1M za Tucson nebo 1.1M za GLB, mám jasno :D (nehledě na úpravu konfigurace podle rozpočtu).
13. 9. 2021 10:59
Re: X1 alebo GLB
Bral jsem GLB před pár měsíci kolegovi a samotného mě překvapilo, jak je fajn. :yes:
Avatar - zaplosak
12. 9. 2021 20:31
Pokud
bych teď přemýšlel o novém autě této kategorie - počkal bych na novou sportage, jak bude vypadat v reálu, myslím že překvapí...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - palix
12. 9. 2021 21:01
Re: Pokud
Sportage bude technikou rovnaké auto. Za danú cenu si radšej vyberiem auto, ktoré má normálnu spotrebu. Pravdepodobne normálne nízke auto nižšej strednej triedy. Napríklad Corollu hybrid kombi. Pre mňa OVEĽA lepšie auto. Ale chápem - každý nech si kupuje čo sa mu páči ;)
Avatar - zaplosak
13. 9. 2021 06:57
Re: Pokud
Já tak, však píšu že pokud bych přemýšlel o novém autě této kategorie... ;-)
13. 9. 2021 07:04
Re: Pokud
Asi budu za konzervu, ale zřejmě bych si vybral Kodiaka...
13. 9. 2021 08:12
Re: Pokud
Kodiaq je ale o třídu výš
13. 9. 2021 08:47
Re: Pokud
Karoq zase menší, na to nehraju ;-)
Avatar - Emel
13. 9. 2021 08:58
Re: Pokud
Je to i o technice... konkurent pro Sportage je určitě spíš Karoq.
13. 9. 2021 09:10
Re: Pokud
Píšu níže, že to vnímám, ale reálný nákup bych řešil jinak.S touhle generací Tucsonu jsem se ještě nevezl. Ta minulá byla sice hezká, ale jízdně příšerná. Tady to vypadá na přehození. ;-)
Avatar - Emel
13. 9. 2021 11:02
Re: Pokud
Jo, já bych si vzal Focus ST Combi... ;-)
Avatar - Ozzman
13. 9. 2021 11:18
Re: Pokud
Jestli by ses dočkal... prý jsou na to obrovské čekačky, obecně na všechny konvenční Fordy co jsem tak slyšel...

Jedině snad Puma a Kuga je nabouchaná na sklad.
13. 9. 2021 09:04
Re: Pokud
Tak jinak. Podobně vybavený Kodiaq bude o dost dražší. Stejně vybavený Karoq je na tom cenově jako Tucson (ceník Sportage zatím neznám), ale zase je menší.
13. 9. 2021 09:09
Re: Pokud
Beru to, osobně bych za cca milion přidal nějaký desetitisíc a šel do většího Kodiaqa s 2,0TSI. I za cenu oželení nějaké výbavy navíc. ;-)
13. 9. 2021 09:20
Re: Pokud
Je pravda, že milion za Tucsona už je hodně. To už bych se asi taky ohlížel jinde.
Avatar - Doktor_z_horor
12. 9. 2021 23:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
12. 9. 2021 23:47
Design nového Tucsonu...
...je vážně zvláštní - ono je to auto vlastně ošklivé, ovšem velmi stylovým způsobem - třeba tvar lemů blatníků je úplně stejný, jako měla Alfa 75! :-) :yes: Taky design předních světlometů i zadních svítilen je nezaměnitelný. Taková stylovost je u Korejce vážně výjimečná. Ovšem co bych rozhodně nerozdýchal, jsou ty uživatelsky nepřívětivé ovládací prvky a doslova hnusný volant (ve srovnání s ním je ten nový, dvouramenný škodovácký ještě nádherný). A velkým zklamáním (vzhledem k té hybridizaci) je ta naměřená průměrná spotřeba 9,7 l/100 km. Já vím, čtyřkolka, výkon 132 kW - ale i tak je to dost. Vždyť náš předokolkový Karoq 1.5 TSI/110 kW má i bez pomocného elektonesmyslu dlouhodobý průměr 6,4 l/100 km, a to s ním poměrně často jezdíme i krátké trasy do města...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - California_KNIGHT
13. 9. 2021 01:36
Re: Design nového Tucsonu...
No ta tvoje skudka taky moc krasy nepobrala, zeano. Hjundaj je mi volny, stejne jako skudky, ale bavi me komentare lidi, kteri maji osklivy auto a rikaj o jinym aute, ze je osklivy. Ty budes dobrej suteren, coz?
13. 9. 2021 03:29
Re: Design nového Tucsonu...
Ohledně toho suterénu jsi zřejmě mluvil o sobě... Psal hlavně o interiéru a užrané pohonné jednotce. Design je velmi subjektivní a ačkoliv Karoq není žádný extra krasavec, tak jeho problémem je spíš usedlost. Ne změť nesourodých patvarů jako u Tucsonu.
Avatar - KANKUNEN
13. 9. 2021 07:25
Re: Design nového Tucsonu...
Pájo, ten Knight je zas nový nick, to bude zase ten otrava.
Avatar - Karlos_inzenyr
13. 9. 2021 07:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Doktor_z_horor
13. 9. 2021 08:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
13. 9. 2021 08:13
Re: Design nového Tucsonu...
To je ( ! ), kolik lidí s tebou diskutuje. Jde to přepínat v jednom počítači nebo musíš jich mít víc? A proč zůstal California?
Avatar - Karlos_inzenyr
13. 9. 2021 09:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - California_KNIGHT
14. 9. 2021 00:33
Re: Design nového Tucsonu...
Tak jeste nezapomen na palecek, veterane a hlavne se z toho nezblazni, ju?
13. 9. 2021 09:47
Re: Design nového Tucsonu...
Nemyslím si, já Karoq považuji za celkem pohledné auto, bez polarizujících extravagancí a hlavně s perfektní ergonomií ovládacích prvků. Proto je taky tak oblíbené. A ano, tvůj arogantní styl je skutečně suterén, tak -3. podlaží! :-[] :no:
Avatar - Sumi2000
13. 9. 2021 08:07
Hnusný auto
Za mne zcela nestravitelný design :no:, prostě ošklivé auto. Interier taky nic moc. Cena na korejce dost vysoká. Spotřeba taky není ok. Na předchozí generaci se dalo dívat.. Na tohle ne.
Rozbalit vlákno
0
13. 9. 2021 08:44
Interiér
Mě ten design exteriéru přijde fajn, je to něco jiného a všechno to tak nějak zapadá do sebe. Ale pak jsem si sednul dovnitř a absolutně nechápal. Ten displej infotainmentu vypadá jako by ho objednali přímo z Aliexpressu, příšerně levný plast, který je i v novém autě poškrábaný. Navíc ergonomie těch dotykových tlačítek je čistá nula, asi to jsem schopný pochopit u nejlevnější verze, ale koupit si ten dražší hybrid v nějaké rozumné výbavě, tak fakt nevím.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Tielman
13. 9. 2021 08:50
Jsou to rebelové...
Korejci prostě provokujou. Když facelift, tak brutální, když nová generace, tak všechno jakoby znovu. Ovšem faktem je, že ve zpětném zrcátku nemusíte ani vteřinu přemýšlet, co za Hyundai se vám lepí na zadek. To u jiných koncernů tak jednoznačné není.
Rozbalit vlákno
11
13. 9. 2021 08:57
Re: Jsou to rebelové...
Mám raději cizelování vlastního designového jazyka než neustálou revoluci.
Avatar - Tielman
13. 9. 2021 09:08
Re: Jsou to rebelové...
No oni se pořád hledají, respektive jejich designéři podle mého dostávají opravdu velkou svobodu. Když se na to podíváš z hlediska asijského vnímání designu, tak jsou vlastně dost konzervativní :) Jinak bejvá asijskej vkus pro Evropana kýčovitej nevkus plnej blikátek a cingrlátek.
13. 9. 2021 09:21
Re: Jsou to rebelové...
"kýčovitej nevkus plnej blikátek a cingrlátek."
Jo, takovej mercedesovej :)

Jinak prodeje zatím svědčí o tom, že se Tucson do vkusu Evropanů sakra trefil...
Avatar - Tielman
13. 9. 2021 09:26
Re: Jsou to rebelové...
tak mnohdy se trefil do ženských srdcí, jak jsem to tak sledoval. Pamatuji si na premiéru prvního Tuscona. To byl panečku WOW efekt. Současný model (jeho rozsvícenej face) mi připomíná tak trochu bakelitovej lampovej jukebox z americkejch šedesátek.
A s tím meďourem máš pravdu, ne všechny, ale některé výbavy a barvy interiéru jsou prostě... kýč.
Avatar - Emel
13. 9. 2021 11:06
Re: Jsou to rebelové...
Kterýmu Tucsonu říkáš první Tucson? Fakt myslíš wow nad tímhle?
https://en.wikipedia.org/…i/Hyundai_Tucson#…
Avatar - Tielman
13. 9. 2021 11:11
Re: Jsou to rebelové...
ne, to určitě ne :) Předchozí, máš pravdu, moje blbost.
Avatar - Emel
13. 9. 2021 11:15
Re: Jsou to rebelové...
Jo, to je teda asi třetí generace. Ta druhá byla obzvlášť ošklivá.
Trojka se mi taky líbila. Až takové wow to teda nebylo, protože hodně podobné tvary debutovaly už o pár let dřív na větším Santa Fe... ale možná měl ten Tucson i větší jiskru.
Avatar - Tielman
13. 9. 2021 11:21
Re: Jsou to rebelové...
No dnes má rozhodně tu jiskru současné Santa Fe. To je pro mne vůbec nejhezčí současný Hyundai.
Avatar - Ozzman
13. 9. 2021 11:20
Re: Jsou to rebelové...
Tenhle byl na svou dobu hezkej. Nikdo takové auto z mainstreamu moc nedělal a nevypadalo to zle. Známí to měli a chválili si to tenkrát.
Avatar - KANKUNEN
13. 9. 2021 09:10
Re: Jsou to rebelové...
Tucson je právě takový, první pokus vlastního designového jazyka. Kia měla svůj tygří nos a zcela nesmyslně od něj upustila a zahájila design stehýnková kost.
Avatar - Tielman
13. 9. 2021 09:21
Re: Jsou to rebelové...
To si úplně nemyslím, že je to první pokus. Spíše další pokus. Když pak porovnáš s jejich elektromobilními výtvory, tak je to zase všechno úplně jinak. Nicméně pro fanouška aut je vlastně sledování pokroku/úkroků Hyundai/KIA v posledních dvou dekádách veliká zábava.
S tou KIA čumákem máš pravdu.
13. 9. 2021 10:20
Design Nka
U toho Nka to vypadá jako by někdo z toho ukradl lemy blatníků. U nižších verzích to je plast a vypadá to normálně. Opravdu tedy někdo tam nedal to oplastování nebo je jenom stříknutý do barvy karoserie?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
13. 9. 2021 11:04
Re: Design Nka
Jo, je to divný... a ta červená to obzvlášť vypíchne.
Jak moc nemusím šedou metlu, tak Tucsonu docela sekne... ta maska pak víc splyne s autem a na hezkých kolech je to celkem zajímavý.
PS: engine red - to je teda taky divná asociace. Jako že fire engine (hasičské auto)? :-)
Avatar - Ozzman
13. 9. 2021 11:21
Re: Design Nka
Dokud nerozsvítí ten hmyzi xicht, jak by řekl Áda :D

Já už jsem to tady párkrát psal, když to vyšlo na PR renderech, vypadalo to fakt dobře, tedy spíš zajímavě, ale naživo v provozu už to tak hezky nepůsobí a některé konfigurace jsou spíše nevzhledné.
13. 9. 2021 12:43
Re: Design Nka
Jak se mi N-linové modely ostatních Hyundai líbí, tak u Tucsonu je tomu přesně naopak. Právě ten chybějící kontrast mezi černým oplastováním a karoserií (nejvíc vynikne s bílou barvou) tomu chybí, stejně tak jako už příliš překombinované nárazníky.
13. 9. 2021 13:16
N-Line
Taky si dle fotek nejsem jisty, zda je ten paket N-line pro vzhled plus, mozna to chce videt nazivo a v jinych barvach.
Jinak ja mam zkusenost s timto motorem ve verzi 110 Kw bez elektriky, FWD + manual a za 5 tis km prumer 7,2...rozhodne bych motor neoznacil za uzrany, napr. ve srovnani s Proceedem GT kde jsem mel dlouhodobou 8,2 je vlastne hodne usporny s ohledem na velikost.
Rozbalit vlákno
0
14. 9. 2021 08:33
Tak
Tenhle motor vč 4x4 a automatu už z výbavou stojí od 750 takže zbylých 300 tisíc je jen další výbava no a třeba MB glb 200i začíná od 1,1mio s chudší výbavou kde k dorovnání základního HYUNDAIE by ještě 100tisíc bylo třeba.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud