Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Připomeňte si historii Peugeotu, která nepatří jenom autům...

Všechno to začalo před více než 200 lety, kdy Pierrova rodina přeměnila mlýn na ocelárnu. Tradice pokračuje, kromě připomínání fantastických odkazů je třeba zvládnout nástup nových technologií.
Zpět na článek
Avatar - PicoBello
18. 9. 2021 11:12
Re: Dizajn
Akurát, že sa Peugeotu darí nadmieru práve teraz. Nedávno modely 208 a 2008 boli najpredávanejšie auta v Európe vôbec. Takže nemáš pravdu, že nezažijú zlaté časy. Zažívajú ich práve teraz.

Evidentne bežným ľuďom tie trojvalce až tak nevadia, ani i-Cockpit, a dizajn prevažná väčšina ľudí zdá sa hodnotí veľmi kladne (vrátane mňa). Bývam pri TT, vo fabrike som pracoval, veľmi veľa ľudí vôkol jazdí Peugeoty a nik sa nesťažuje na motory alebo interiér.

Mne cockpit nevadí tiež, vôbec, viem si ho nastaviť ľahko (manželka jazdí 3008). Aj ja hodnotím osobne dobu seštkových modelov veľmi nostalgicky, aj mne chýbajú štvorvalce, ale väčšina ľudí to vníma inak. My sme tu fanúšikovia áut, bežní spotrebitelia majú veľa vecí oveľa viac v paži ako my.

(tri bodky majú vo vetách v slovenčine konkrétne využitie, nemajú nahrádzať jednu bodku.)
18. 9. 2021 08:56
Re: Budoucnost je Foxconn
Počkej si tedy, až bude článek o budoucnosti. Tento je o historii.
17. 9. 2021 23:49
Připomeňte si historii Peugeotu, která nepatří jenom autům..
Fajn.

Tak víme o kuchyňských mlýncích na pepř, ale o motocyklech, skútrech a tříkolkách ani slovo ??? A 905, která 2x zvítězila absolutně v Le Mans (1992 a 1993) by se slušelo zmínit také.
18. 9. 2021 23:04
Re: Dizajn
Já mám moc rád 106 (hlavně Rally). 205 (hlavně GTI, samozřejmě), 206, 305, 306 (zejména Cabrio) 309 (hl. GTI). 405 (Mi16), 406 i 604 a 605. :-) :yes: Zato nad současnou produkcí této značky, aby člověk zaplakal - samé tříválce, nesmyslné hybridy, žádné ostré verze a hlavně i-Cocpit! :-O :-O :-O :no:
Avatar - KANKUNEN
18. 9. 2021 08:13
Díky Peugeotu vznikl i nejlepší díl
TOP Gear. Teď my mohl vzniknout další. Jmenoval by se Od V6 k R3 a proč umí dodávku se 180 HDI a normálním volantem a osobák ne.
Avatar - California_KNIGHT
18. 9. 2021 11:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
18. 9. 2021 06:54
Re: Dizajn
U mna 406 cupe aj 306 kabrio... obe od pipinfariny... a aj 406tku sedan s kombi zvlast po facelifte uznavam ci 206tku... pezot mal zlate 90 roky... take casy uz tak skoro nezazije... a este ked vidim tie jeho i cocpity a same trojvalce... zbohom kral dzungle....
18. 9. 2021 23:08
Re: Dizajn
Hele, proč seš tak napružený a nesnášenlivý? Zapomněl sis vzít prášek na uklidnění? :-) Už bys mohl vědět, že ... do textů 3 diamantů prostě tak nějak patří. Jako třeba diesel do příspěvků Ády. :-)
Avatar - xxc
18. 9. 2021 13:44
Re: Díky Peugeotu vznikl i nejlepší díl
Lebo normálny volant je icocpit?
Avatar - Amaterasu
18. 9. 2021 10:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 9. 2021 08:52
Budoucnost je Foxconn
Stellantis navázal spolupráci s Foxconnem kvůli EV pohonu, infotainmentu a autopilotu.
18. 9. 2021 00:59
Re: Dizajn
Som zabudol na lasku mojho mladi koncept oxia
Avatar - Amaterasu
18. 9. 2021 12:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 9. 2021 00:46
Dizajn
Dizajnovo je v mojom srdci 205, 405 a 406 kupe.
18. 9. 2021 00:42
Re: Připomeňte si historii Peugeotu, která nepatří jenom aut
V roku 1993 vsetky prve tri miesta tusim. A potom vzali motor a sup s nim v 94tom do mclarenu mp4/9. Vydrzal tam rok, mclaren siahol po mercedese a peugeot siel tusim k jordanovi... K prostovi a dalej si uz nepamatam, tusim disli kolo 2001 zo serialu a povedali, ze sa nikdy nevratia.