Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Připomeňte si historii Peugeotu, která nepatří jenom autům...

16 komentářů

gil54
Fajn.

Tak víme o kuchyňských mlýncích na pepř, ale o motocyklech, skútrech a tříkolkách ani slovo ??? A 905, která 2x zvítězila absolutně v Le Mans (1992 a 1993) by se slušelo zmínit také.
ptr078
V roku 1993 vsetky prve tri miesta tusim. A potom vzali motor a sup s nim v 94tom do mclarenu mp4/9. Vydrzal tam rok, mclaren siahol po mercedese a peugeot siel tusim k jordanovi... K prostovi a dalej si uz nepamatam, tusim disli kolo 2001 zo serialu a povedali, ze sa nikdy nevratia.
ptr078
Dizajnovo je v mojom srdci 205, 405 a 406 kupe.
ptr078
Som zabudol na lasku mojho mladi koncept oxia
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
U mna 406 cupe aj 306 kabrio... obe od pipinfariny... a aj 406tku sedan s kombi zvlast po facelifte uznavam ci 206tku... pezot mal zlate 90 roky... take casy uz tak skoro nezazije... a este ked vidim tie jeho i cocpity a same trojvalce... zbohom kral dzungle....
Avatar - PicoBello
PicoBello
Akurát, že sa Peugeotu darí nadmieru práve teraz. Nedávno modely 208 a 2008 boli najpredávanejšie auta v Európe vôbec. Takže nemáš pravdu, že nezažijú zlaté časy. Zažívajú ich práve teraz.

Evidentne bežným ľuďom tie trojvalce až tak nevadia, ani i-Cockpit, a dizajn prevažná väčšina ľudí zdá sa hodnotí veľmi kladne (vrátane mňa). Bývam pri TT, vo fabrike som pracoval, veľmi veľa ľudí vôkol jazdí Peugeoty a nik sa nesťažuje na motory alebo interiér.

Mne cockpit nevadí tiež, vôbec, viem si ho nastaviť ľahko (manželka jazdí 300😄. Aj ja hodnotím osobne dobu seštkových modelov veľmi nostalgicky, aj mne chýbajú štvorvalce, ale väčšina ľudí to vníma inak. My sme tu fanúšikovia áut, bežní spotrebitelia majú veľa vecí oveľa viac v paži ako my.

(tri bodky majú vo vetách v slovenčine konkrétne využitie, nemajú nahrádzať jednu bodku.)
Avatar - California_KNIGHT
California_KNIGHT
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Další multiúčet na hate list?
Arese
Hele, proč seš tak napružený a nesnášenlivý? Zapomněl sis vzít prášek na uklidnění? 😄 Už bys mohl vědět, že ... do textů 3 diamantů prostě tak nějak patří. Jako třeba diesel do příspěvků Ády. 😄
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
Já mám moc rád 106 (hlavně Rally). 205 (hlavně GTI, samozřejmě), 206, 305, 306 (zejména Cabrio) 309 (hl. GTI). 405 (Mi16), 406 i 604 a 605. 😄 :yes: Zato nad současnou produkcí této značky, aby člověk zaplakal - samé tříválce, nesmyslné hybridy, žádné ostré verze a hlavně i-Cocpit! 😲 😲 😲 :no:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
TOP Gear. Teď my mohl vzniknout další. Jmenoval by se Od V6 k R3 a proč umí dodávku se 180 HDI a normálním volantem a osobák ne.
Avatar - xxc
xxc
Lebo normálny volant je icocpit?
PowerHouse
Stellantis navázal spolupráci s Foxconnem kvůli EV pohonu, infotainmentu a autopilotu.
gil54
Počkej si tedy, až bude článek o budoucnosti. Tento je o historii.