Všechno to začalo před více než 200 lety, kdy Pierrova rodina přeměnila mlýn na ocelárnu. Tradice pokračuje, kromě připomínání fantastických odkazů je třeba zvládnout nástup nových technologií.
Připomeňte si historii Peugeotu, která nepatří jenom autům..
Fajn.
Tak víme o kuchyňských mlýncích na pepř, ale o motocyklech, skútrech a tříkolkách ani slovo ??? A 905, která 2x zvítězila absolutně v Le Mans (1992 a 1993) by se slušelo zmínit také.
Re: Připomeňte si historii Peugeotu, která nepatří jenom aut
V roku 1993 vsetky prve tri miesta tusim. A potom vzali motor a sup s nim v 94tom do mclarenu mp4/9. Vydrzal tam rok, mclaren siahol po mercedese a peugeot siel tusim k jordanovi... K prostovi a dalej si uz nepamatam, tusim disli kolo 2001 zo serialu a povedali, ze sa nikdy nevratia.
U mna 406 cupe aj 306 kabrio... obe od pipinfariny... a aj 406tku sedan s kombi zvlast po facelifte uznavam ci 206tku... pezot mal zlate 90 roky... take casy uz tak skoro nezazije... a este ked vidim tie jeho i cocpity a same trojvalce... zbohom kral dzungle....
Akurát, že sa Peugeotu darí nadmieru práve teraz. Nedávno modely 208 a 2008 boli najpredávanejšie auta v Európe vôbec. Takže nemáš pravdu, že nezažijú zlaté časy. Zažívajú ich práve teraz.
Evidentne bežným ľuďom tie trojvalce až tak nevadia, ani i-Cockpit, a dizajn prevažná väčšina ľudí zdá sa hodnotí veľmi kladne (vrátane mňa). Bývam pri TT, vo fabrike som pracoval, veľmi veľa ľudí vôkol jazdí Peugeoty a nik sa nesťažuje na motory alebo interiér.
Mne cockpit nevadí tiež, vôbec, viem si ho nastaviť ľahko (manželka jazdí 3008). Aj ja hodnotím osobne dobu seštkových modelov veľmi nostalgicky, aj mne chýbajú štvorvalce, ale väčšina ľudí to vníma inak. My sme tu fanúšikovia áut, bežní spotrebitelia majú veľa vecí oveľa viac v paži ako my.
(tri bodky majú vo vetách v slovenčine konkrétne využitie, nemajú nahrádzať jednu bodku.)
Hele, proč seš tak napružený a nesnášenlivý? Zapomněl sis vzít prášek na uklidnění? :-) Už bys mohl vědět, že ... do textů 3 diamantů prostě tak nějak patří. Jako třeba diesel do příspěvků Ády. :-)
Já mám moc rád 106 (hlavně Rally). 205 (hlavně GTI, samozřejmě), 206, 305, 306 (zejména Cabrio) 309 (hl. GTI). 405 (Mi16), 406 i 604 a 605. :-):yes: Zato nad současnou produkcí této značky, aby člověk zaplakal - samé tříválce, nesmyslné hybridy, žádné ostré verze a hlavně i-Cocpit! :-O:-O:-O:no: