Ekonomika
Evropský trh v srpnu 2021: Prodeje v létě opět klesly, v srpnu však bodovaly Toyota a Hyundai
70 komentářů
Současná komplikovanost aut a tím zvýšená cena zrovna nepomáhá navýšení prodejů. Hybridizace aut dělá navíc v nabídce strašný guláš, protože každý dělá svůj hybrid jinak po svém. Za mě je nejdokonalejší kompromis všech hybridů Corolla combi s 2,0. Výrobně přijatelné, spolehlivé a zároveň úsporné řešení. Mild hybridy šetří jen na papíře a PHEV vystihuje nejlíp RAVka, příplatek skoro celá polovina druhého auta a ještě běháš s prodlužkou.
Souhlas. Ale navýšení brání hlavně nedostatek materiálů (ocel, čipy, atd) a tím snížená produkce, delší dodací termíny, tím pádem vyšší ceny na prodejní kusy...
Chybí ocel, ale ve Vítkovicích se staví a opravuje pouze Dolní oblast, aby bylo kde pořádat chlastpárty. Ale lidi mají práce dost, třeba v neziskovce Centrum pro studium demokracie a kultury.
Amaterasu
to je neuvěřitelný jak ty HOAXy fungujou co? třeba ty NEZISKOVKY = to na de Bil y zabralo NESKUTEČNĚ 😲 😁 :-!
zkus MOZEK a ne citovat ruský hoaxy = DĚKUJEME (a doporučujeme POVINNOU denní četbu https😐/manipulatori.cz/ a https😐/cesti-elfove.cz/ místo těch Aeronetů apod. ještě jednou DĚKUJEME :😉
zkus MOZEK a ne citovat ruský hoaxy = DĚKUJEME (a doporučujeme POVINNOU denní četbu https😐/manipulatori.cz/ a https😐/cesti-elfove.cz/ místo těch Aeronetů apod. ještě jednou DĚKUJEME :😉
A nebo v té největší neziskovce v ČR, doufám že ji zakážou....
myslím, že se jmenuje fotbalová asociace ČR..... :-!
myslím, že se jmenuje fotbalová asociace ČR..... :-!
Amaterasu
:yes: :yes: 😁 :-!
na život (fotbalových funkcionářů v hyperluxusu) jde jen 496 milionů = ročně 😲 😁
když mluvíme o penězích od státu https😐/www.denik.cz/…vo-20201210.html 😒
tohle https😐/www.seznamzpravy.cz/…amu-zatim-167789 sou pak vyloženě drobné 😄
ANO bude líp (už je = dřív babiš co v tom už jako nepolitik uměl chodit = vytáhl ze státu 5,5 miliardy ale za 8 let
ANO fakt nechápu = že toho příjemce (státních) miliard https😐/www.novinky.cz/…e-prvni-40371817 a ještě absurdnější je https😐/www.idnes.cz/…2803_domaci_misl
prostě jako za socialismu jako při referendu na Krymu (kterýho se krymci nezúčastnili) cíl je PŘES sto procent https😐/www.reflex.cz/…roci-stovku.html 😲 :😉
na život (fotbalových funkcionářů v hyperluxusu) jde jen 496 milionů = ročně 😲 😁
když mluvíme o penězích od státu https😐/www.denik.cz/…vo-20201210.html 😒
tohle https😐/www.seznamzpravy.cz/…amu-zatim-167789 sou pak vyloženě drobné 😄
ANO bude líp (už je = dřív babiš co v tom už jako nepolitik uměl chodit = vytáhl ze státu 5,5 miliardy ale za 8 let
ANO fakt nechápu = že toho příjemce (státních) miliard https😐/www.novinky.cz/…e-prvni-40371817 a ještě absurdnější je https😐/www.idnes.cz/…2803_domaci_misl
prostě jako za socialismu jako při referendu na Krymu (kterýho se krymci nezúčastnili) cíl je PŘES sto procent https😐/www.reflex.cz/…roci-stovku.html 😲 :😉
Elektro_Pygus
Jako že před Babišem na fotbal stát žádné peníze nedával, tak to myslíš?
Amaterasu
No spíš přesně obráceně 😁
Před Babišem bral nejvíc státních peněz (posílaných do neziskovek = "neziskový" ) fotbal = peníze pro CESNET a Horskou službu apod. to je správně (to plácá HOAXy hloupě cituje KANKUNEN)
Co vstoupil komunista miliardář do politiky = bere nejvíc ON 😉
Co ty a (jen drobný příspěvek nás ze státního rozpočtu našemu předsedovi vlády) https😐/www.seznamzpravy.cz/…amu-zatim-167789 ?
Před Babišem bral nejvíc státních peněz (posílaných do neziskovek = "neziskový" ) fotbal = peníze pro CESNET a Horskou službu apod. to je správně (to plácá HOAXy hloupě cituje KANKUNEN)
Co vstoupil komunista miliardář do politiky = bere nejvíc ON 😉
Co ty a (jen drobný příspěvek nás ze státního rozpočtu našemu předsedovi vlády) https😐/www.seznamzpravy.cz/…amu-zatim-167789 ?
A hrozba elektromobilů také nepomáhá. Lidé odkládají koupi nového vozu a čekají co bude dál....
Amaterasu
PROČ by teď někdo ODKLÁDAL koupi nového auta = kvůli elektromobilům??? 😲
Co BUDE dál víš nebo? Třeba sousední bohatší Rakousko = tam skoční auta na ropu = po roce 2040
takže PROČ by si dneska odkládal nákup auta???
Co BUDE dál víš nebo? Třeba sousední bohatší Rakousko = tam skoční auta na ropu = po roce 2040
takže PROČ by si dneska odkládal nákup auta???
Naopak, když jsme v květnu kupovali našeho Karoqa, (a já prodejci vysvětlovatl, že si ho urychleně kupujeme kvůli sílícímu elektrofašismu EU), tak říkal, že teď má takto uvažujících zákazníků spousty! 😄
Amaterasu
Tak si byl za ***a i u prodejců aut? V sousedním bohatém Rakousku skončí prodej až za lééta = tady to z ekonomických důvodů (a SOUKROMÝM ZÁJMŮM PŘEDSEDY VLÁDY) není možný
PROČ se furt dokola veřejně i po tolika vysvětleních PROČ se furt ztrapňuješ?? 😲
PROČ se furt dokola veřejně i po tolika vysvětleních PROČ se furt ztrapňuješ?? 😲
Nikoliv, pokud neviš, že auta pořád brutálně zdražájí, že se montují čím dál horší motory a že mizí manuální převodovky, tak seš prostě slepý, hluchý (a pravděpodobně i blbý)! 😄
celkom šlape ako tak pozerám a vačšinu mainstreamu celkom dalo. Nikomu sa nevysmieval, len som prekvapený keď si zoberieš aká to je relatívne drahá značka.
Mini má tak isto slušné predaje. :yes:
Mini má tak isto slušné predaje. :yes:
Tak prekvapivo najvatsi luzer je momentalne mercedes, ten s prehladom daval v predajoch bmw aj audi v poslednych rokoch.
Kvoli cipom ma aj medved znizenu vyrobu.... snad sa to uz coskoro zlepsi
Měsíční výkyv a tipl bych jestli srpen nebyl zlomový s přechodem na nové C.
Tak za rok ma mb +1 s bmv sudi + 15
Nové C, výhradně se čtyřválci! 😲 😲 😲 :no:
ne že by se mi tento krok MB líbil, ale je to úplná blbost když snad v srpnu teprve začali objednávky. Čekací lhůta je na ně přes 6 měsíců.
Amaterasu
už roky má MB 4válec 310kW = kolik válců a jakýho výkonu bys chtěl? 😲
Do prémiového sedanu střední třídy bych chtěl mít možnost šestiválce, tak jak to vždy bývalo v této kategorii dobrým zvykem. A pochopitelně se zdaleka nejedná jen o výkon, ale také o kultivovanost chodu, zvukový projev (a samozřejmě i o prestyž). 😄
Amaterasu
Viz já 14:25 což sem chtěl napsat tobě :😉
Výkon těch 6tiválců krátce předtím měly jen V8 = tam si to tak neviděl?
Samozřejmě JDE a VŽDY ŠLO primárně O VÝKON!!!!
Dneska jsme prostě JINDE https😐/www.autorevue.cz/…tense-prvni-test + https😐/www.garaz.cz/…achback-21003247
Navíc většina aut už dneska má umělý zvuk nebo je tak dobře odhlučněná že moc nevíš co tam je
a prestYž tam už seš ÚPLNĚ MIMO = hádej proč? :-!
Výkon těch 6tiválců krátce předtím měly jen V8 = tam si to tak neviděl?
Samozřejmě JDE a VŽDY ŠLO primárně O VÝKON!!!!
Dneska jsme prostě JINDE https😐/www.autorevue.cz/…tense-prvni-test + https😐/www.garaz.cz/…achback-21003247
Navíc většina aut už dneska má umělý zvuk nebo je tak dobře odhlučněná že moc nevíš co tam je
a prestYž tam už seš ÚPLNĚ MIMO = hádej proč? :-!
klidne stejnejch ale s prubehem sestivalce a taky jeho zivotnosti. Asi nemusime debatovat jestli vydrzi vic vybornej 40i nebo problemovej nahonenej amg r4. O cekani na nafoukani obriho turba nemluve
Amaterasu
Životnost a počet válců nemá souvislost = viz VELKÝ PROBLÉMY osmiválců a milionový nájezdy 4válců
No a evoluce co je v čipech a všem je i v motorech aut = dnešní R3 má výkon relativně nedávných V8 pak 6tiválců pak 4 no a dneska 3 = a vyšší dynamiku než V12 maj dnes (realtivně maličký) ELEKTRO motory
Konkrétně ty by ses chtěl zaseknout v KTERÉ DOBĚ = to zhruba říká kdy si objevil co a jak ty = a tam ses zasekl (sorry😉
Ne vážně sorry 😄
ŠLO to říct líp = ale tak to prostě je (ať se líbí nebo ne). Nedávno si tu lidi stěžovali že v 3er už je R6 jen pro nejvýkonnější variantu (a 30 je 4válec) no a teď jsme zase o level dál
a dá se na to koukat i z druhý strany = že v nižší střední A je dneska výkon (nedávnýho) V12 = vlastně dokonce VĚTŠÍ :yes: :-!
No a evoluce co je v čipech a všem je i v motorech aut = dnešní R3 má výkon relativně nedávných V8 pak 6tiválců pak 4 no a dneska 3 = a vyšší dynamiku než V12 maj dnes (realtivně maličký) ELEKTRO motory
Konkrétně ty by ses chtěl zaseknout v KTERÉ DOBĚ = to zhruba říká kdy si objevil co a jak ty = a tam ses zasekl (sorry😉
Ne vážně sorry 😄
ŠLO to říct líp = ale tak to prostě je (ať se líbí nebo ne). Nedávno si tu lidi stěžovali že v 3er už je R6 jen pro nejvýkonnější variantu (a 30 je 4válec) no a teď jsme zase o level dál
a dá se na to koukat i z druhý strany = že v nižší střední A je dneska výkon (nedávnýho) V12 = vlastně dokonce VĚTŠÍ :yes: :-!
zivotnost a velikost motoru zavisla pochopiletne je. Zalezi, jestli produkujes stovky kilovat tepla v 140kg bloku motoru r4 nebo litinovym 300kg osmivalci. Ovsem pokazit se muze vsecko, coz na jedny strane dolazuje porad problematicky 50i a na druhy strane treba beuproblemovej 2,0tsi.
jinak ja tebou zminovanej v12 s 300kw mam v garazi, tak nejak asi tusim jak se to chova. A s 200kw+ dvoulitry jsem najezdil urcite kolem 150tkm a je to bida. Reakce na plyn je proste mizerna kvuli velkymu turbu, coz je proste skoda a je to otravny. O tom ze to nema silu dole kdyz je potreba kroutak ani nemluve.
Jinak ja jsem zaseklej v dnensi dobe, mam 300kw phev, ale rovnou rikam ze s r4 bych to nekoupil. A po zkusenosti s r3 benzinem a r4 naftou s mhev po letech tvrdim, ze budu radsi stat s urvanejma detma na nefunkcni nabijecce na smrdutym parkovisti v chorvatsku, nez s takovym pohonem jezdit. Celej koncept trivalce je bidna z nouze ctnost
edit: a to vlastne mam i r3 diesel v garazi😊)
jinak ja tebou zminovanej v12 s 300kw mam v garazi, tak nejak asi tusim jak se to chova. A s 200kw+ dvoulitry jsem najezdil urcite kolem 150tkm a je to bida. Reakce na plyn je proste mizerna kvuli velkymu turbu, coz je proste skoda a je to otravny. O tom ze to nema silu dole kdyz je potreba kroutak ani nemluve.
Jinak ja jsem zaseklej v dnensi dobe, mam 300kw phev, ale rovnou rikam ze s r4 bych to nekoupil. A po zkusenosti s r3 benzinem a r4 naftou s mhev po letech tvrdim, ze budu radsi stat s urvanejma detma na nefunkcni nabijecce na smrdutym parkovisti v chorvatsku, nez s takovym pohonem jezdit. Celej koncept trivalce je bidna z nouze ctnost
edit: a to vlastne mam i r3 diesel v garazi😊)
Amaterasu
Ne to opravdu NENÍ = dával sem k tomu před časem tady mraky odkazů (Barikovi)
a nejde zdaleka jen o 50i = byly tu šíleně problémoVWý V10 a s 8válci mělo problém spousta výrobců
Mýlíš se i s R3 "z nouze cnost" je JEN NEznalost = viz i tady https😐/www.auto.cz/…-nevyhody-106557 😄
R3 nafta? no VÍM že benzín není nejmenší problém = u tý nafty.. :-!
zkus zapomenout na nějaký NIC MOC ca 200kW 2litry a zkus ten AMG nebo R3 Toyotu (192kW😉
a nejde zdaleka jen o 50i = byly tu šíleně problémoVWý V10 a s 8válci mělo problém spousta výrobců
Mýlíš se i s R3 "z nouze cnost" je JEN NEznalost = viz i tady https😐/www.auto.cz/…-nevyhody-106557 😄
R3 nafta? no VÍM že benzín není nejmenší problém = u tý nafty.. :-!
zkus zapomenout na nějaký NIC MOC ca 200kW 2litry a zkus ten AMG nebo R3 Toyotu (192kW😉
ano clanky testy, realne je to vzdycky oproti r6 bida coz je dany konstrukcne. To, ze mainstreamovy vyrobci od sestivalcu upustili je duvod pouze emisni s ekonomickej. Ze se tou cestou vydal mercedes u C je jejich vec, prodeje v8amg jim v odchazejici generaci fungovaliy. A opravdu si nemyslim, ze si jejich zakaznik pujde pro r3 toyotu
Amaterasu
Nejde o to že dřívější zákazník V8 AMG si dneska nekoupí R3 Toyotu = ale z V8 AMG přešel na obyčejný V8 a pak na R6
Ta Toyota R3 (nebo jen PSA 3válec 165kW) jsou jen důkaz že CELEJ NÁŠ ŽIVOT jdou objemy a počtu válců dolů = emise nebo cokoliv s tím nemá nic společnýho. Stejný je to u https😐/cs.wikipedia.org/…5%AFv_z%C3%A1kon a výkon dřívějších obřích koncovejch zesilovačů má dneska integráč ve třídě D
Moje skoro 80ti letá babička pracovala celej život v IT a dřívější obří sálový počítač (a gigantický paměti velikosti stolu) dneska dá (její) stolní notebook = no a to samý (platí i pro ty) motory
Zmenšování počtu válců a objemu viz i https😐/www.autoforum.cz/…bytecne-divadl👋 nebo https😐/www.youtube.com/watch?…
Ta Toyota R3 (nebo jen PSA 3válec 165kW) jsou jen důkaz že CELEJ NÁŠ ŽIVOT jdou objemy a počtu válců dolů = emise nebo cokoliv s tím nemá nic společnýho. Stejný je to u https😐/cs.wikipedia.org/…5%AFv_z%C3%A1kon a výkon dřívějších obřích koncovejch zesilovačů má dneska integráč ve třídě D
Moje skoro 80ti letá babička pracovala celej život v IT a dřívější obří sálový počítač (a gigantický paměti velikosti stolu) dneska dá (její) stolní notebook = no a to samý (platí i pro ty) motory
Zmenšování počtu válců a objemu viz i https😐/www.autoforum.cz/…bytecne-divadl👋 nebo https😐/www.youtube.com/watch?…
ano, to mas pravdu. Protoze vetsine lidi je to jedno a jde jim o vykon na papire. Ja te klidne s tou v12 atmosferou svezu a i pres to, ze to dneska dobre nacipovanej golf nakope, tak ta bezprostrednost toho motoru te bude bavit, budes obdivovat tu okamzitou reakci, bude te bavit to, ze te to posloucha. A to jakej to ma nastup na tuknuti do plynu, to nemela ani m8 se kterou jsem jezdil nedavno. Ano, i ta ma turbodiru a to i pres mhev a obrovskej vykon. Rozdil mezi mnou a tebou je hlavne v tom, ze ja od auta chci neco jinyho s to proste silene naturbenej motor neda. Proto treba ja o yarise ani nezavadim a asi vezmu tu z4, ktera bude realne pomalejsi, ale bude mit zvuk a lepsi reakce
U BMW vydržel osmiválec 50i někdy i 100 000 km. Ale většinou byly tři. Zda se, že objem válců nemá se spolehlivostí mnoho společného.
Když má dneska preplnovana R4 výkon atmosférického 12valce před 15 lety, je ti za tím 12valcem smutno?
Edit; velké turbo? Zajímavé - z trilitru dneska dostávají 550 koni - jaké se tam dává turbo?
Edit: reakce na plyn? Jezdil jsi někdy s turbodieselem? Je rychlejší?
Když má dneska preplnovana R4 výkon atmosférického 12valce před 15 lety, je ti za tím 12valcem smutno?
Edit; velké turbo? Zajímavé - z trilitru dneska dostávají 550 koni - jaké se tam dává turbo?
Edit: reakce na plyn? Jezdil jsi někdy s turbodieselem? Je rychlejší?
pokud je to na me, tak smutno mi neni, v12 porad mam a je to radost jak to reaguje. Tomu se vyrovna akorat elektro. Poznamku s naftou nechapu, velkou turbodiru ma jak 20d tak ji mel i posledni v8 tuareg.
S A45AMG jsem nejel, ale v testech vidím zmínku o tom, že prodleva na plyn je minimální
https😐/www.autoweb.cz/…s-amg-45-4matic/
Když presednes z atmosféry, bude prodleva vždycky…
https😐/www.autoweb.cz/…s-amg-45-4matic/
Když presednes z atmosféry, bude prodleva vždycky…
Amaterasu
Nestrejda (fakt je pravej😉 majitel všeho od Lamba přes Ferrari a V8 AMG tuhle 2.0 hračku jel = a byl nadšenej (ne že by si to koupil ale NADŠENEJ z toho jak to jezdí jak se motor chová) BYL
Má nejen hodně nadstandardní praxi ale je navíc i velmi dobrej řidič = no a proti tomu plácalové co nikdy snad auto přes 100kW neměli = a jejich (má) IDEOLOGIE (musí zvítězit) boj 😄
Má nejen hodně nadstandardní praxi ale je navíc i velmi dobrej řidič = no a proti tomu plácalové co nikdy snad auto přes 100kW neměli = a jejich (má) IDEOLOGIE (musí zvítězit) boj 😄
tak maj uspesnou x5 s perfektni nabidkou motoru od vyborny 40d pres mozna nejlepsi phev na trhu az po v8 benzin. Pro 5er plati totez. X3 je velmi dobre jezdici auto opet s sirokou nabidkou motoru. No a to ze bude mit mainstream problemy je pochopitelny, drahy luxusni auto snese technologii a vyvoj...
Já bych tipoval, že v tomhle období výjimečně nehraje zásadní roli poptávka, ale nabídka. Možná se BMW zkrátka lépe předzásobilo a nemusí tolik omezovat výrobu.
Ano BMW šlape a hlavný rozdiel medzi BMW a Mercedesom je aspoň u nás cena od...BMW 3 začína od krásnych 33 000 € s dvojlitrovým turbobenzínom a nový Mercedes C od katastrofálnych 47 000 € s 1.5 turbobenzínom !!!!! Ja ako celoživotný fanúšik Mercedesu by som v tomto prípade ťiež išiel do BMW.To čo si za autá pýta slovenský dovozca je katastrofa.V ČR sú ceny o niečo lepšie.Takže aj napriek tomu že Mercedes posledných 5 rokov predával viac áut ako BMW myslím si že momentálne BMW má o dosť lepšiu cenovú aj modelovú ponuku áut a už sa to aj prejavuje na predajoch kde sa karta pomaly ale isto obracia.Gratulujem BMW :yes:
Amaterasu
S trochou nadsázky = současná 3ka přišla ještě před covidem (a nárůstem cen) takže MOHLO BY se stát že dřív nebo později taky zdraží = možná až na úroveń MB C 😲
Jinak tady v korunách ty rozdíly (starší model vs novinka) nejsou tak dramatický = fakt to máte AŽ TAK ROZDÍLný? 😐
Jinak tady v korunách ty rozdíly (starší model vs novinka) nejsou tak dramatický = fakt to máte AŽ TAK ROZDÍLný? 😐
Opět nevidíme srovnání s "normálním" předcovidovým rokem. Poklesu se nedivím, automotive je na počástku obrovské krize.
Ale je třeba si uvědomit, že tento pokles je dalším poklesem proti loňskému propadu. A to je velmi zlá zpráva, protože tohle už není o covidu.
A EU místo toho, aby se snažila automotive podpořit, jej naopak stahuje k zániku emisními normami. Euro 7 bude možná poslední, možná předposlední hřebík do rakve evropské automotive.
Ale je třeba si uvědomit, že tento pokles je dalším poklesem proti loňskému propadu. A to je velmi zlá zpráva, protože tohle už není o covidu.
A EU místo toho, aby se snažila automotive podpořit, jej naopak stahuje k zániku emisními normami. Euro 7 bude možná poslední, možná předposlední hřebík do rakve evropské automotive.
Amaterasu
Je potřeba si uvědomit = že tak jako EUropa byla celou dobu POZADU s hybridy je dnes POZADU i s elektoromobily = jak za amerikou tak za Čínou (a kouř EUropským automobilkám dává i Jižní Korea).
ŽE tu dál jsou lidi TAK MIMO REALITU jako ty = a požadují další ZVĚTŠENÍ toho zpoždění = no SÁM VÍŠ kdo jsi a co děláš a jaký máš vzdělání a jaký máš IQ = si sám za pár minut můžeš zjistit 😉
ŽE tu dál jsou lidi TAK MIMO REALITU jako ty = a požadují další ZVĚTŠENÍ toho zpoždění = no SÁM VÍŠ kdo jsi a co děláš a jaký máš vzdělání a jaký máš IQ = si sám za pár minut můžeš zjistit 😉
Žena včera stretla aiways u5 na nabíjačke, niečo jej majiteľ poukazoval a ešte nikdy som ju nevidel tak nadšene rozprávať o aute, ako o tom čínskom. Mám pocit, že za chvíľu sa predaje dosť zmenia.
Ano. Kdo ví, jak na tom současná čínská produkce je, tak si je vědom toho, že evropské automobilky přežívají jen a jen díky clům a omezené kapacitě továren v číně. Zatím nemají potřebu EV vyvážet. To je ale jen otázkou času.
Jakmile přijde možnost čínskkých EV na EU trhu, tak o ty evropské EV nikdo ani nezavadí pohledem. A pokud politici přinutí předražené EV kupovat, tak výsledek bude jasný. Škoda přežila 50 let sovětského socialismu, ale nepřežije ani 40 let evropského socialismu :-!
Jakmile přijde možnost čínskkých EV na EU trhu, tak o ty evropské EV nikdo ani nezavadí pohledem. A pokud politici přinutí předražené EV kupovat, tak výsledek bude jasný. Škoda přežila 50 let sovětského socialismu, ale nepřežije ani 40 let evropského socialismu :-!
tak, čekal jsem, kdy se to tu objeví a nic.
https😐/www.euroncap.com/…nk-&-c👋01/43498
Opravdu se posouvají mílovými kroky a uvidíme, co bude.
https😐/www.euroncap.com/…nk-&-c👋01/43498
Opravdu se posouvají mílovými kroky a uvidíme, co bude.
Amaterasu
To bohužel víme = co dělají jak se chovají napříč planetou (Afrika i Venezuela) víme https😐/www.idnes.cz/…502_82468298.jpg vs https😐/ceskapozice.lidovky.cz/…pozice-tema_lube
Stejně jako že v miliardových (dolarů) rozměrech kradou (duševní vlastnictví = dohání své dřívější socialistické zaostání ale kradou naše prachy včetně českých firem)
Stejně jako že v miliardových (dolarů) rozměrech kradou (duševní vlastnictví = dohání své dřívější socialistické zaostání ale kradou naše prachy včetně českých firem)
Amaterasu
Tvoje analýza je = jako vždy..
ale jo když tady SNÍŽÍŠ asi 60 tisícový průměrný plat ve škodovce na úroveň dělníka v číně a ZVÝŠÍŠ pracovní dobu a (a snížíš odvody do sociálního) prostě když zavedeš ČÍNSKÉ PODMÍNKY = bude škoda konkurenceschopná
my víme že NEBUDE https😐/www.e15.cz/…ce-korun-1383657 a všichni s nadšením očekáváme NÁRAZ https😐/zpravy.aktualne.cz/…a900cc47ab5f122/ :-!
Na platy OBŘÍho MOLOCHu jménem VW (který potřebuje na výrobu 1 auta daleko víc než Toyota = celkem asi 700.000 zaměstnanců + dodavatelské firmy) jde ročně skoro BILION korun
je to JEN o TOMHLE = ideologický kecy o socialismus = sou prostě kecy Z NEZNALOSTi (co jiného zbývá žejo😉
to nemá NIC společnýho s TVÝM ideologických PLÁCÁNÍM o socialismu = je to JEN ekonomika (která tě nezajímá = viz dřívější diskuze = radši PLÁCAT ideologický PLÁCANINY :-!
ale jo když tady SNÍŽÍŠ asi 60 tisícový průměrný plat ve škodovce na úroveň dělníka v číně a ZVÝŠÍŠ pracovní dobu a (a snížíš odvody do sociálního) prostě když zavedeš ČÍNSKÉ PODMÍNKY = bude škoda konkurenceschopná
my víme že NEBUDE https😐/www.e15.cz/…ce-korun-1383657 a všichni s nadšením očekáváme NÁRAZ https😐/zpravy.aktualne.cz/…a900cc47ab5f122/ :-!
Na platy OBŘÍho MOLOCHu jménem VW (který potřebuje na výrobu 1 auta daleko víc než Toyota = celkem asi 700.000 zaměstnanců + dodavatelské firmy) jde ročně skoro BILION korun
je to JEN o TOMHLE = ideologický kecy o socialismus = sou prostě kecy Z NEZNALOSTi (co jiného zbývá žejo😉
to nemá NIC společnýho s TVÝM ideologických PLÁCÁNÍM o socialismu = je to JEN ekonomika (která tě nezajímá = viz dřívější diskuze = radši PLÁCAT ideologický PLÁCANINY :-!
Adminisrator
Na platy OBŘÍho MOLOCHu jménem VW (který potřebuje na výrobu 1 auta daleko víc než Toyota = celkem asi 700.000 zaměstnanců + dodavatelské firmy) jde ročně skoro BILION korun
je to JEN o TOMHLE = ideologický kecy o socialismus = sou prostě kecy Z NEZNALOSTi (co jiného zbývá žejo😉
to nemá NIC společnýho s TVÝM ideologických PLÁCÁNÍM o socialismu = je to JEN ekonomika (která tě nezajímá = viz dřívější diskuze =
je to JEN o TOMHLE = ideologický kecy o socialismus = sou prostě kecy Z NEZNALOSTi (co jiného zbývá žejo😉
to nemá NIC společnýho s TVÝM ideologických PLÁCÁNÍM o socialismu = je to JEN ekonomika (která tě nezajímá = viz dřívější diskuze =
Vetsi problem je ale Cina.
Což je pro budoucnost asi RÁNA do vazu (do plánu na růst) jak hrom
Navíc část ruskýho trhu DÍKY VIRU Z ČÍNY kterej postihnul a zdevastoval celej svět NEJMíŇ ČÍNU = obsazuje právě čína a čínský auta