Design
WesternDigital
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
0
Ja v tom normalne vidim fiestu jak vysitu ... akurat zo zaslepenou maskou.... kazdopadne zatial asi najskustnutelnejsi kusok.... vedla tych sucasnych "krasavic"
Auto vhodné do města a ne pitomost Cybertruck pro ty co neví z prachama.
....když to bude "za hubičku".... :-!
Dáme tipovačku 😄?
Ono to záleží ze všeho nejvíc na velikosti baterky...
PS: ty fotky 8-9-10 je nějaká hra "najdi deset rozdílů"?
Ono to záleží ze všeho nejvíc na velikosti baterky...
PS: ty fotky 8-9-10 je nějaká hra "najdi deset rozdílů"?
Tipuju 850-1,4M dle baterek a kvality kuchynské linky, tedy přístrojovky.
p.s. došel ti ten test ojeté Insi?
p.s. došel ti ten test ojeté Insi?
Došel, i jsem ti k tomu myslím psal ještě do diskuse... až tak tragický mi to nepřišlo, víceméně jsem z toho měl dojem jako z každýho testu bazarový ojetiny (kupuj auto bez čtyřkolky, bez výkonu, bez automatu atd. 😄 ).
No, když je to auto do města, tak baterka stačí menší....lehčí....dojezd 150km v pohodě. Cena? Jestli by to mělo být "prodejné", tak u nás 650kkč max....
Tak auto do města často jezdí i dálky a Tesla by mohla mít baterku jak pro tebe tak i těch 400km rádius.Každý nemá 1,5mio na model 3
Touhle filozofií, že EV je auto především do města, se výrobci řídí dosud, a proto prodeje EV stagnují a VW omezuje jejich výrobu. Už by se měli konečně vzpamatovat. Každý, i ten malý EV do města se občas potřebuje dostat stranou civilizace, nebo do jiného velkého města, aniž by tam musel hledat nabíječku a mohl se po vlastní ose vrátit domů. Na to potřebuje reálný dojezd alespoň 400 km. Až budou tohle výrobci reflektovat, začnou EV skutečně spalováky nahrazovat.
Asi najkrajsia a najzmysluplnejsia tesla.... bohvie preco s takymto niecim neprisli hned miesto tych sucasnych nezmyslov... mohli byt uz uplne inde
PS: snad to bude mat aspon normalny volant.... uvidime.... pripadne ci tam nedobabru zase nieco ine... aby sa nepovedalo a aby spravili zase nejaky "pokrok za kazdu cenu"... inak ID.4 sa uz teraz trasie z tejto superkvalitnej zehlicky... vsadim sa.... 😒] 8-s
PS: snad to bude mat aspon normalny volant.... uvidime.... pripadne ci tam nedobabru zase nieco ine... aby sa nepovedalo a aby spravili zase nejaky "pokrok za kazdu cenu"... inak ID.4 sa uz teraz trasie z tejto superkvalitnej zehlicky... vsadim sa.... 😒] 8-s
Kde by inde boli? V bankrote? Vraj najviac zarobia na drahších modeloch, preto až teraz tie lacnejšie idú na rad.
Kde by byli? Vždyť je to nad slunce jasné. Zbankrotovali by. Nemůžeš přeci nasadit drahou technologii v low-endu. Potřebuješ nejdříve, aby se ta technologie zaplatila a zlevnila. Takže logicky se muselo začít s drahým Roadsterem a Modelem S/X, kde se zaplatí vývoj a kde jsou lidi, kteří jsou ochotni vysolit nesmyslné peníze za něco, co má mnoho dětských chyb, ale je to cool (takoví lidi v low-endu nejsou). Začít v low-endu, tak to nemůže mít ty vlastnosti jako dnes a už vůbec ne za ty peníze.
Podívej se, kde byly EV do té doby. Elektrický Peugeot 106, základní BMW 3, Mercedes 190, VW Golf 1,2,... Kdo si koupí elektrického Golfa II, který ujede pár desítek kilometrů za dvojnásobnou cenu GTI?
Podívej se, kde byly EV do té doby. Elektrický Peugeot 106, základní BMW 3, Mercedes 190, VW Golf 1,2,... Kdo si koupí elektrického Golfa II, který ujede pár desítek kilometrů za dvojnásobnou cenu GTI?
Prostě, smiřte se s pokrokem u EV.
U levných EV se čeká, až baterky poklesnou pod €100/kWh, má to být v roce 2024 a tou dobou jsou očekávány i auta od Tesly, VW za 20 000.
U levných EV se čeká, až baterky poklesnou pod €100/kWh, má to být v roce 2024 a tou dobou jsou očekávány i auta od Tesly, VW za 20 000.
To má být nějaká magická hranice?
Že VW postaví nějakou městskou plechovku, která bude za tři roky stát půl mega - sorry, to je pořád drahý, jen se dostane tam, kde už Škodovka se Cígem byla.
Že VW postaví nějakou městskou plechovku, která bude za tři roky stát půl mega - sorry, to je pořád drahý, jen se dostane tam, kde už Škodovka se Cígem byla.
baterky se už dávno (VW tuhle hranici prolomil v roce 2019) dostaly pod 100USD/kWh. Ovšem zatím nás automobilky docela šikovně "dojí".
Typ musíš být členem prognostického ústavu, taky pořád dokola píšeš co bude (jen se neustále posouvají data). 😉
Vis neco o tom, jak se vyvijela cena baterek?
Co máš k posouvání termínů?
https😐/techcrunch.com/…mw-ford-in-2022/?…
https😐/europe.autonews.com/…solid-state-2030
Toyota is still on track to develop solid-state batteries by 2025, Chief Technology Officer Masahiko Maeda said, adding that it began test driving a working prototype last year.
:-!
Co máš k posouvání termínů?
https😐/techcrunch.com/…mw-ford-in-2022/?…
https😐/europe.autonews.com/…solid-state-2030
Toyota is still on track to develop solid-state batteries by 2025, Chief Technology Officer Masahiko Maeda said, adding that it began test driving a working prototype last year.
:-!
Elektro_Pygus
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
co je na spalovácích rozumného? Jako taky je mám rád, ale když to vezmeš z pohledu plýtvání energií, tak jsou prostě špatné a nelze očekávat, že se jejich účinnost zvedne o desítky procent, aby mohly konkurovat energetické efektivitě elektromotorů. To se dřív vyvinou lepší a levnější baterie.
Elektro_Pygus
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hmmm, tvrdit co bude a nebude za sto let.
WAAAAAAU
Tvá myšlenka je kompletně zcestná, jelikož porovnáváš s účinností OZE...
Renewable energy, on the other hand, typically emits less CO2 than fossil fuels. In fact, renewables like solar and wind power—apart from construction and maintenance—don’t emit any CO2 at all. With renewable energy, you can breathe easier, stay cooler, and create a more comfortable world for generations to come. :yes:
https😐/amigoenergy.com/…vs-fossil-fuels/
Škoda že neumíš anglicky.
WAAAAAAU
Tvá myšlenka je kompletně zcestná, jelikož porovnáváš s účinností OZE...
Renewable energy, on the other hand, typically emits less CO2 than fossil fuels. In fact, renewables like solar and wind power—apart from construction and maintenance—don’t emit any CO2 at all. With renewable energy, you can breathe easier, stay cooler, and create a more comfortable world for generations to come. :yes:
https😐/amigoenergy.com/…vs-fossil-fuels/
Škoda že neumíš anglicky.
To, že jsi schopný velké množství "energie" snadno skladovat a přemísťovat.
Jinak je samozřejmě elektromotor mnohem elegantnější řešení, ušetříš si spoustu balastu, kterej kolem sebe spalovák potřebuje.
Jinak je samozřejmě elektromotor mnohem elegantnější řešení, ušetříš si spoustu balastu, kterej kolem sebe spalovák potřebuje.
Nejlepší řešení bude nabízet podle mě Qashqai e-power se spotřebou ca 3l/100km.Já bych bral hybri😜1,5tsi-systém z hybrid Toyoty(ale 6kw baterku) a nabíjení jen při brzdění/páčka pod volantem jak mají ev,střešní solární panely a možnost nabít doma ze zásuvky třeba ve scale ať to není úplně drahé (extra tlumiče a pneumatiky co vyrábí elektřinu).
Viz Lightyear, Sono motors, Aptera atd.
https😐/lightyear.one/
https😐/sonomotors.com/
https😐/www.aptera.us/
Jen na ten spalovak zapomen. To je uz mimo...
😉
Treba Mercedes pomalu konci s PHEV (resp s jejich vyvojem...). Proste hybridy uz brzy prestanou davat smysl.
https😐/www.motor1.com/…hev-development/
FUTURE US ELECTRIC
https😐/lightyear.one/
https😐/sonomotors.com/
https😐/www.aptera.us/
Jen na ten spalovak zapomen. To je uz mimo...
😉
Treba Mercedes pomalu konci s PHEV (resp s jejich vyvojem...). Proste hybridy uz brzy prestanou davat smysl.
https😐/www.motor1.com/…hev-development/
FUTURE US ELECTRIC
Celkem pěkné - vypadá jako Fiesta. Už zbývá jen předělat to na spalovací motor a bude to k něčemu dobré. 8-s
Vypadá jako leklý kapr... Z hlediska užitku šílenství, z hlediska interiéru kuchyňská linka, z hlediska ekologického zatížení přírody jedovatá houba.