Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Nejdostupnější Tesla poprvé z rukou grafika. Jak se vám líbí?

35 komentářů

Avatar - WesternDigital
WesternDigital
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ja v tom normalne vidim fiestu jak vysitu ... akurat zo zaslepenou maskou.... kazdopadne zatial asi najskustnutelnejsi kusok.... vedla tych sucasnych "krasavic"
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Auto vhodné do města a ne pitomost Cybertruck pro ty co neví z prachama.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, akorát to vypadá jako Fiesta... ale proč vlastně ne 😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Presne
Avatar - kari.laz
kari.laz
Bohužel uvnitř to bude v reálu nějspíše tragikomedie. Papundekl s tabletem a beranama.
Avatar - pradeda777
pradeda777
....když to bude "za hubičku".... :-!
Avatar - Emel
Emel
Dáme tipovačku 😄?
Ono to záleží ze všeho nejvíc na velikosti baterky...
PS: ty fotky 8-9-10 je nějaká hra "najdi deset rozdílů"?
Avatar - eLzyx
eLzyx
hádám, že pod 800 se prodávat nebudou
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tipuju 850-1,4M dle baterek a kvality kuchynské linky, tedy přístrojovky.

p.s. došel ti ten test ojeté Insi?
Avatar - Emel
Emel
Došel, i jsem ti k tomu myslím psal ještě do diskuse... až tak tragický mi to nepřišlo, víceméně jsem z toho měl dojem jako z každýho testu bazarový ojetiny (kupuj auto bez čtyřkolky, bez výkonu, bez automatu atd. 😄 ).
Avatar - Ozzman
Ozzman
Spíš nekupuj diesel... ale jo, vesměs pravda 😊 ) Možná není ani problém, že auto nějaké (jako každé jiné) problémy má, jen že jsou to pekelně drahé "blbosti"
Avatar - pradeda777
pradeda777
No, když je to auto do města, tak baterka stačí menší....lehčí....dojezd 150km v pohodě. Cena? Jestli by to mělo být "prodejné", tak u nás 650kkč max....
Michal220
Tak auto do města často jezdí i dálky a Tesla by mohla mít baterku jak pro tebe tak i těch 400km rádius.Každý nemá 1,5mio na model 3
Petr_Basa
Touhle filozofií, že EV je auto především do města, se výrobci řídí dosud, a proto prodeje EV stagnují a VW omezuje jejich výrobu. Už by se měli konečně vzpamatovat. Každý, i ten malý EV do města se občas potřebuje dostat stranou civilizace, nebo do jiného velkého města, aniž by tam musel hledat nabíječku a mohl se po vlastní ose vrátit domů. Na to potřebuje reálný dojezd alespoň 400 km. Až budou tohle výrobci reflektovat, začnou EV skutečně spalováky nahrazovat.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Asi najkrajsia a najzmysluplnejsia tesla.... bohvie preco s takymto niecim neprisli hned miesto tych sucasnych nezmyslov... mohli byt uz uplne inde

PS: snad to bude mat aspon normalny volant.... uvidime.... pripadne ci tam nedobabru zase nieco ine... aby sa nepovedalo a aby spravili zase nejaky "pokrok za kazdu cenu"... inak ID.4 sa uz teraz trasie z tejto superkvalitnej zehlicky... vsadim sa.... 😒] 8-s
Avatar - xxc
xxc
Kde by inde boli? V bankrote? Vraj najviac zarobia na drahších modeloch, preto až teraz tie lacnejšie idú na rad.
Mino21
Kde by byli? Vždyť je to nad slunce jasné. Zbankrotovali by. Nemůžeš přeci nasadit drahou technologii v low-endu. Potřebuješ nejdříve, aby se ta technologie zaplatila a zlevnila. Takže logicky se muselo začít s drahým Roadsterem a Modelem S/X, kde se zaplatí vývoj a kde jsou lidi, kteří jsou ochotni vysolit nesmyslné peníze za něco, co má mnoho dětských chyb, ale je to cool (takoví lidi v low-endu nejsou). Začít v low-endu, tak to nemůže mít ty vlastnosti jako dnes a už vůbec ne za ty peníze.

Podívej se, kde byly EV do té doby. Elektrický Peugeot 106, základní BMW 3, Mercedes 190, VW Golf 1,2,... Kdo si koupí elektrického Golfa II, který ujede pár desítek kilometrů za dvojnásobnou cenu GTI?
PowerHouse
Prostě, smiřte se s pokrokem u EV.

U levných EV se čeká, až baterky poklesnou pod €100/kWh, má to být v roce 2024 a tou dobou jsou očekávány i auta od Tesly, VW za 20 000.
Avatar - Emel
Emel
To má být nějaká magická hranice?
Že VW postaví nějakou městskou plechovku, která bude za tři roky stát půl mega - sorry, to je pořád drahý, jen se dostane tam, kde už Škodovka se Cígem byla.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Cígo mělo mít diesel!
Avatar - eLzyx
eLzyx
baterky se už dávno (VW tuhle hranici prolomil v roce 2019) dostaly pod 100USD/kWh. Ovšem zatím nás automobilky docela šikovně "dojí".
webpaja
Typ musíš být členem prognostického ústavu, taky pořád dokola píšeš co bude (jen se neustále posouvají data). 😉
DonVito
Vis neco o tom, jak se vyvijela cena baterek?

Co máš k posouvání termínů?

https😐/techcrunch.com/…mw-ford-in-2022/?…

https😐/europe.autonews.com/…solid-state-2030
Toyota is still on track to develop solid-state batteries by 2025, Chief Technology Officer Masahiko Maeda said, adding that it began test driving a working prototype last year.
:-!
Elektro_Pygus
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - eLzyx
eLzyx
co je na spalovácích rozumného? Jako taky je mám rád, ale když to vezmeš z pohledu plýtvání energií, tak jsou prostě špatné a nelze očekávat, že se jejich účinnost zvedne o desítky procent, aby mohly konkurovat energetické efektivitě elektromotorů. To se dřív vyvinou lepší a levnější baterie.
Elektro_Pygus
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
DonVito
Hmmm, tvrdit co bude a nebude za sto let.

WAAAAAAU

Tvá myšlenka je kompletně zcestná, jelikož porovnáváš s účinností OZE...

Renewable energy, on the other hand, typically emits less CO2 than fossil fuels. In fact, renewables like solar and wind power—apart from construction and maintenance—don’t emit any CO2 at all. With renewable energy, you can breathe easier, stay cooler, and create a more comfortable world for generations to come. :yes:

https😐/amigoenergy.com/…vs-fossil-fuels/

Škoda že neumíš anglicky.
Avatar - Emel
Emel
To, že jsi schopný velké množství "energie" snadno skladovat a přemísťovat.
Jinak je samozřejmě elektromotor mnohem elegantnější řešení, ušetříš si spoustu balastu, kterej kolem sebe spalovák potřebuje.
Michal220
Nejlepší řešení bude nabízet podle mě Qashqai e-power se spotřebou ca 3l/100km.Já bych bral hybri😜1,5tsi-systém z hybrid Toyoty(ale 6kw baterku) a nabíjení jen při brzdění/páčka pod volantem jak mají ev,střešní solární panely a možnost nabít doma ze zásuvky třeba ve scale ať to není úplně drahé (extra tlumiče a pneumatiky co vyrábí elektřinu).
DonVito
Viz Lightyear, Sono motors, Aptera atd.

https😐/lightyear.one/

https😐/sonomotors.com/

https😐/www.aptera.us/

Jen na ten spalovak zapomen. To je uz mimo...
😉
Treba Mercedes pomalu konci s PHEV (resp s jejich vyvojem...). Proste hybridy uz brzy prestanou davat smysl.
https😐/www.motor1.com/…hev-development/

FUTURE US ELECTRIC
Petr_Basa
Naprostý souhlas. Evropská podpora elektromobility měla především směřovat do vědy a vývoje lepších a levnějších baterií. Ono se to nakonec povede, ale pár let promrhali.
M-A-R-S
Celkem pěkné - vypadá jako Fiesta. Už zbývá jen předělat to na spalovací motor a bude to k něčemu dobré. 8-s
DonVito
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Vypadá jako leklý kapr... Z hlediska užitku šílenství, z hlediska interiéru kuchyňská linka, z hlediska ekologického zatížení přírody jedovatá houba.