Jako VAG dopadnou všichni cizáci v Číně. Dotáhli know-how, systém výroby, vývojáře a číňanovi tak dokončili kruh. Ten se uzavřel, není důvod dál trpět cizáky na jejich trhu. Snad si nikdo nemyslí, že zájem o výrobky VAG z měsíce na měsíc skončil sám od sebe.
Ford si to v Evropě opravdu hodně pokazil. V rodině jsme byli na Ford hodně ujetí ;-) Měli jsme Fiestu, Escorta, Mondeo, 3x Focuse a nakonec C-Maxe. A ten se moc nepovedl - 1.0 EcoBoost 125k. Asi jsme měli smůlu, ale po 120 tis, km začalo v motoru něco klepat... Ford vyměnil tři čtvrtě motoru, ale nepomohlo to. Takže než se to vyřešilo a prodalo, táta si koupil Corolu 1,6 atmosféru. A to já už měl Mazdu 3 s 2,0 120k. Jediné, co bych si dnes u Fordu koupil je Mustang 5.0....
...až po krk v lejnech, což je nevyhnutelný důsledek jeho šílené globalizační strategie "One Ford". Oficiální příchod Bronca do Evropy je skvělá zpráva, jen jsem zvědavý, jak se vypořádají s ekoteroristyckými limity na nejedovatý CO2.... :-O
Stejně špatně na tom začíná být škodovka a potažmo i VW, prodeje obrovsky padaj zejména v číně :-):-) ale i další trhy klesaj jako Německo, Bělorusko, Nizozemí atd