Seš trapnej. Něco k autům bys neměl? Přesně kvůli takovým ohonům jsem sem přestal před lety chodit. A myslím si, že nejen já. Dřív se tu alespoň dalo v klidu pokecat nebo normálně vyměňovat názory NA AUTA, ale ten odpad, co sem teď do diskuse chodí... včetně tebe, ty zakomplexovanej hlupáku.
Jméno hezký, toho je pro Indii škoda.
Jinak nemá smysl komentovat malůvku, on Rapid byl designově taky pěkný auto a nejvíc ho limitovala malá kola.
Hit pro Evropu by byl levný kombík... no ale ona ta Scala nijak super levná není, žejo...
PS: no jo, žádnej Sibyla to není :) Pamatuju... nadšení z H/K, pak z Pola, pak z Mitsáka... Na začátku příspěvků nadšení, uprostřed pochybnosti a nakonec tvrdá kritika... Ale nikdy na nikoho neútočí a je to pohoďák ve svém vlastním světě.
Bylo mi od začátku jasné, že jsi někdo ze starší gardy, v záplavě těch trollich multinicku, neprozradil by si nám, jak si tady dříve vystupoval ? (myslím pod jakým jménem) :)
P. S. A Topperovu ódu na atmosféry a nadávání na downaizovane motory těsně před koupí toho Pola pamatuješ jistě také.. :D
Vodu ve dveřích způsobovaly ucpané odtokové kanálky. Tvrdost se dost zlepšila v průběhu modelových roků a faceliftu.
Se Scalou souhlas, na druhou stranu ani jí se nevyhýbají problémy - padající opěradlo, vrzající interiér...
Proporce - s proporcema za mě není nic vyloženě špatně. Jasně, je to relativně malý auto a nebude to mít nízkej svalnatej posaz třeba Superbu, ale jinak dobrý.
U kol je problém, že pokud tam dáš už třeba nějaký 17", tak pak ten nízkoprofil vypadá... až komicky https://d19-a.sdn.cz/…gX_e/0y4FEQ.jpeg?…
a na 200 tisic jsi prisel jak? Rapid tedy trosku levnejsi model nez Slavia a nehos neprimim nastupcem Slavia bude, v Indii startuje na cca 265 tisicich v prepoctu, a nema ve vybave spousty prvku ktere maji v zaklady v CR naprosto vsechny zakladni modely ktere se tu prodavaji, kdyby dany model Slavia byl zarazeny do prodeje i v CR, tak by zacinal na cenovce cca 400 tisic a tezce by kanibalizoval prave Scalu a zrejme by sebral i nejake zakazniky vetsi a drasi Octavii ;-)
Na vodu v dverach staci uvolnit upchaty odtok. Stava sa to, ak prejdes cez blato, ze sa postupne upcha. Na dolnej hrane dveri su obvykle 3.
Ostatne veci su..bohuzial.
Myslím si, že původní myšlenka Rapidu nebyla zlá, ale těch úspor tam bylo hodně, nedotažených věcí (jezdil jsem služební, silnější 1.2TSi, čtyři roky). Hned první zádrhel například bylo jakési šplouchání od zadních dveří, a věř nebo ne, ty dveře byly plné dešťové vody. Pak moc tvrdý podvozek a nezvykle skákavá zadní náprava a ne úplně pohodlné sedáky.Pokud bych měl hodnotit Scalu jako nástupce Rapidu, tak je to sakramentskej skok, jak kvalitativně, tak i celkovým dojmem z jízdy. Ovšem také cenový skok.
Kola byla za me az druha v rade. Problem rapidu byly proporce, ktere i dobremu / pohlednemu zakladu nemohou na tak male plose dodat smrnc vetsich aut. Na oktavce jen diky velikosti ten designovy jazyk fungoval mnohem lip.
Tento model by v EU nemal ziadny zmysel, nakolko uz Scala to ma vraj nahnute ako ukoceny Rapid. I ked je mozne, ze si to nechaju, nakolko je to stale segment C a lacnejsi od oktavky. Je vsak mozny aj jeho koniec a zostane len RU verzia a IN verzia. Nakoniec, IN trh je 2nasobny oproti EU a nakolko sa tam stahuje IT sektor, na zabavu zacinaju mat stale viac penazi. Ich cena prace je 15-40% nizsia ako vo zvysku sveta,.... a rovnako je horsia aj kvalita prace. Ale to nevadi. To sa spravi.
Mozno by predajom Scala pomohlo zmenit meno na Skalaq, Skaliaq alebo Skolaq alebo ina blbost s Q, a poskocili by ako "novy" model.
Aha, tak to si vůbec nevzpomínám, že by mě někdo chtěl naverbovat do Kristovy armády :-)
Takže jsem zpátky u toho, že si vzpomenu na pár dávných bardů, které už jsem dlouho neviděl... a ten seznam je přece jen už docela dlouhý.
Gilgit by vůbec nestíhal, kdyby se tady dnes v diskusi porozhlédl... ten by si musel pomalu koupit celou skládku na místní "odpad a slinty"... to byl ještě milej člověk.
Hamunna... bez komentáře.. mám na HL
Napovím... svého času jsem byl hodně nebesky aktivní a chtěl jsem to pro úplně všechny... když máš tedy rád krom statistik i kvízy :)
Jestli ale víš, nech si to pro sebe :)
Co se týče toho nevhodně naladěného (příliš tuhého) podvozku, tak to Škodovka taky vyřešila, cca po 3/4 roku od zahájení prodeje. :-) A pojezdy předních sedadel dostaly chybějící plastové panely.
Já vím, dokonce jsem si to natočil, jak to hezky (a dlouho) teče, abych se vyhnul dlouhé argumentaci v servise. Už Rapida nejezdím. Ale abych nebyl negativní, motor celou dobu bez jakýchkoliv problémů. Co se týká spolehlivosti, tak nemám žádnou námitku. Nalítáno 148000 bez problémů.
Když srovnáš cenu Scaly s konkurencí, není nijak výrazně levná, ale ani nějak extrémně drahá. Když rozumně konfiguruješ a pak něco z ceny i usmlouváš, je to plus mínus v jejím kvalitativním segmentu plichta. Scala kombík velikosti fabie v pohodě supluje.
Malůvka pěkná...