Design
traveldrive
5
A čo konkrétne je na tej indickej škodárne také suprové, že by sme to mali Indom závidieť?
Barry Lyndon
1
Taky jsem nepochopil, co je na starém faceliftovaném Rapidu (nebo nějaké ještě lowcostovější mr@ce) tak úchvatného... snad leda cenovka...
Xylo
1
Cena Škody Slavie by měla být někde okolo ceny Rapidu sedan, který stojí 779 000 rupií, tedy v přepočtu 228 300 Kč. Zdroj: https😐/www.newsbytesapp.com/…ures-price/story
WinDiesel
3
No chlapci zda se že jste tady všichni za vodou. Jsou ale taci, kteri by si raději než ojetinu koupili nový viz za bratrů 200 000.
topten
2
za 200 neni at ten ruskej retro krap
IPace
1
a na 200 tisic jsi prisel jak? Rapid tedy trosku levnejsi model nez Slavia a nehos neprimim nastupcem Slavia bude, v Indii startuje na cca 265 tisicich v prepoctu, a nema ve vybave spousty prvku ktere maji v zaklady v CR naprosto vsechny zakladni modely ktere se tu prodavaji, kdyby dany model Slavia byl zarazeny do prodeje i v CR, tak by zacinal na cenovce cca 400 tisic a tezce by kanibalizoval prave Scalu a zrejme by sebral i nejake zakazniky vetsi a drasi Octavii 😉
traveldrive
2
A ty si myslíš, že akékoľvek auto z produkcie Škody môže stáť pre našinca 200 tisíc? Zobuď sa, duša naivná, toľko nestojí ani posledný číňan.
šofér
2
Je tak jednoduchá, že se obejde bez čipů 😊
topten
0
mozna ma jeste kladivkovy zapalovani, takze by mohla prezit i elektromagneticky impuls pri jadernym vybuchu
Jen ať si ten shit nechají, máme tady dost vraků od Škodofky. Příští elektroauto od Škody bude SpartaQ určitě.
WesternDigital
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Seš trapnej. Něco k autům bys neměl? Přesně kvůli takovým ohonům jsem sem přestal před lety chodit. A myslím si, že nejen já. Dřív se tu alespoň dalo v klidu pokecat nebo normálně vyměňovat názory NA AUTA, ale ten odpad, co sem teď do diskuse chodí... včetně tebe, ty zakomplexovanej hlupáku.
Jméno hezký, toho je pro Indii škoda.
Jinak nemá smysl komentovat malůvku, on Rapid byl designově taky pěkný auto a nejvíc ho limitovala malá kola.
Hit pro Evropu by byl levný kombík... no ale ona ta Scala nijak super levná není, žejo...
Jinak nemá smysl komentovat malůvku, on Rapid byl designově taky pěkný auto a nejvíc ho limitovala malá kola.
Hit pro Evropu by byl levný kombík... no ale ona ta Scala nijak super levná není, žejo...
Když srovnáš cenu Scaly s konkurencí, není nijak výrazně levná, ale ani nějak extrémně drahá. Když rozumně konfiguruješ a pak něco z ceny i usmlouváš, je to plus mínus v jejím kvalitativním segmentu plichta. Scala kombík velikosti fabie v pohodě supluje.
Malůvka pěkná...
Malůvka pěkná...
No minimálně pro půlku Prahy by to bylo nekoupitelné auto :-!
Jak to myslíš?
Sparťan si nekoupí auto s názvem největšího konkurenta jeho oblíbeného mančaftu.... pokus o vtip, asi špatný 😊 Neřeš...
Jo tohle 😊 Jak nejsem ten fanoušek, tak mi tato souvislost unikla. Ale tak SPARTAk už tady leta byl, ne? Tak proč ne Slavia.
Kola byla za me az druha v rade. Problem rapidu byly proporce, ktere i dobremu / pohlednemu zakladu nemohou na tak male plose dodat smrnc vetsich aut. Na oktavce jen diky velikosti ten designovy jazyk fungoval mnohem lip.
Myslím si, že původní myšlenka Rapidu nebyla zlá, ale těch úspor tam bylo hodně, nedotažených věcí (jezdil jsem služební, silnější 1.2TSi, čtyři roky). Hned první zádrhel například bylo jakési šplouchání od zadních dveří, a věř nebo ne, ty dveře byly plné dešťové vody. Pak moc tvrdý podvozek a nezvykle skákavá zadní náprava a ne úplně pohodlné sedáky.Pokud bych měl hodnotit Scalu jako nástupce Rapidu, tak je to sakramentskej skok, jak kvalitativně, tak i celkovým dojmem z jízdy. Ovšem také cenový skok.
Na vodu v dverach staci uvolnit upchaty odtok. Stava sa to, ak prejdes cez blato, ze sa postupne upcha. Na dolnej hrane dveri su obvykle 3.
Ostatne veci su..bohuzial.
Ostatne veci su..bohuzial.
Já vím, dokonce jsem si to natočil, jak to hezky (a dlouho) teče, abych se vyhnul dlouhé argumentaci v servise. Už Rapida nejezdím. Ale abych nebyl negativní, motor celou dobu bez jakýchkoliv problémů. Co se týká spolehlivosti, tak nemám žádnou námitku. Nalítáno 148000 bez problémů.
Vodu ve dveřích způsobovaly ucpané odtokové kanálky. Tvrdost se dost zlepšila v průběhu modelových roků a faceliftu.
Se Scalou souhlas, na druhou stranu ani jí se nevyhýbají problémy - padající opěradlo, vrzající interiér...
Se Scalou souhlas, na druhou stranu ani jí se nevyhýbají problémy - padající opěradlo, vrzající interiér...
Proporce - s proporcema za mě není nic vyloženě špatně. Jasně, je to relativně malý auto a nebude to mít nízkej svalnatej posaz třeba Superbu, ale jinak dobrý.
U kol je problém, že pokud tam dáš už třeba nějaký 17", tak pak ten nízkoprofil vypadá... až komicky
https😐/d19-a.sdn.cz/…gX_e/0y4FEQ.jpeg?…
U kol je problém, že pokud tam dáš už třeba nějaký 17", tak pak ten nízkoprofil vypadá... až komicky
https😐/d19-a.sdn.cz/…gX_e/0y4FEQ.jpeg?…
Tento model by v EU nemal ziadny zmysel, nakolko uz Scala to ma vraj nahnute ako ukoceny Rapid. I ked je mozne, ze si to nechaju, nakolko je to stale segment C a lacnejsi od oktavky. Je vsak mozny aj jeho koniec a zostane len RU verzia a IN verzia. Nakoniec, IN trh je 2nasobny oproti EU a nakolko sa tam stahuje IT sektor, na zabavu zacinaju mat stale viac penazi. Ich cena prace je 15-40% nizsia ako vo zvysku sveta,.... a rovnako je horsia aj kvalita prace. Ale to nevadi. To sa spravi.
Mozno by predajom Scala pomohlo zmenit meno na Skalaq, Skaliaq alebo Skolaq alebo ina blbost s Q, a poskocili by ako "novy" model.
Mozno by predajom Scala pomohlo zmenit meno na Skalaq, Skaliaq alebo Skolaq alebo ina blbost s Q, a poskocili by ako "novy" model.
To naj uz ide mimo nas.... klasika
Indické špecifikácia je podľa teba naj...
Dnes už som raz napísal, že si retard a opäť potvrdzuješ, že sa nemýlim.
Dnes už som raz napísal, že si retard a opäť potvrdzuješ, že sa nemýlim.
V klidu Travele. Topper sem patří odjakživa a je s ním legrace.
Tak asi na tomto serveri toho veľa nepamätáš.
alle jo, docela jo. Naposledy jsem ho znal jako H/Kswet, kdyz porizoval Polo a zenil se..
"Opakovaný vtip přestává býti vtipem."
V jeho podaní je stále dokola to isté a fakt sa nedá povedať, že by ma to bavilo.
V jeho podaní je stále dokola to isté a fakt sa nedá povedať, že by ma to bavilo.
Bylo mi od začátku jasné, že jsi někdo ze starší gardy, v záplavě těch trollich multinicku, neprozradil by si nám, jak si tady dříve vystupoval ? (myslím pod jakým jménem) 😊
P. S. A Topperovu ódu na atmosféry a nadávání na downaizovane motory těsně před koupí toho Pola pamatuješ jistě také.. 😁
P. S. A Topperovu ódu na atmosféry a nadávání na downaizovane motory těsně před koupí toho Pola pamatuješ jistě také.. 😁
máš SZ...
PS: no jo, žádnej Sibyla to není 😊 Pamatuju... nadšení z H/K, pak z Pola, pak z Mitsáka... Na začátku příspěvků nadšení, uprostřed pochybnosti a nakonec tvrdá kritika... Ale nikdy na nikoho neútočí a je to pohoďák ve svém vlastním světě.
PS: no jo, žádnej Sibyla to není 😊 Pamatuju... nadšení z H/K, pak z Pola, pak z Mitsáka... Na začátku příspěvků nadšení, uprostřed pochybnosti a nakonec tvrdá kritika... Ale nikdy na nikoho neútočí a je to pohoďák ve svém vlastním světě.
Ty se jako necháš podat, jo? Mohl to bejt zajímavej kvíz 😄
No, on to pořád ještě je 😊
Aha, tak to hraju... máš nějaké nápovědy? 😄
Napovím ti, že to není Gilgit ani Hamuna 😁
Napovím... svého času jsem byl hodně nebesky aktivní a chtěl jsem to pro úplně všechny... když máš tedy rád krom statistik i kvízy 😊
Jestli ale víš, nech si to pro sebe 😊
Jestli ale víš, nech si to pro sebe 😊
Aha, tak to si vůbec nevzpomínám, že by mě někdo chtěl naverbovat do Kristovy armády 😄
Takže jsem zpátky u toho, že si vzpomenu na pár dávných bardů, které už jsem dlouho neviděl... a ten seznam je přece jen už docela dlouhý.
Takže jsem zpátky u toho, že si vzpomenu na pár dávných bardů, které už jsem dlouho neviděl... a ten seznam je přece jen už docela dlouhý.