Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Qashqai 1.5 dCi: Co myslíte, kam zajede s plnou nádrží?

Sedm testovacích jezdců z Evropského technického centra Nissanu (NTCE) v Bedfordshiru se muselo v kanceláři pěkně nudit. Proto natankovali plnou a zkusili, kam to až zajede.
Zpět na článek
17. 10. 2007 13:14
neregistrovaný "matulo"
17. 10. 2007 13:22
anonym
17. 10. 2007 18:16
anonym
17. 10. 2007 13:48
anonym
18. 10. 2007 06:27
17. 10. 2007 14:22
anonym
17. 10. 2007 15:01
17. 10. 2007 15:13
neregistrovaný "kašk"
17. 10. 2007 15:18
17. 10. 2007 15:53
neregistrovaný "PREMDA"
17. 10. 2007 16:22
anonym
17. 10. 2007 16:35
neregistrovaný "PREMDA"
18. 10. 2007 06:22
17. 10. 2007 16:41
neregistrovaný "Alessio."
17. 10. 2007 16:44
neregistrovaný "Alessio."
17. 10. 2007 18:02
18. 10. 2007 06:31
18. 10. 2007 09:11
18. 10. 2007 10:33
18. 10. 2007 10:44
anonym
19. 10. 2007 00:10
neregistrovaný "lag"
17. 10. 2007 17:15
neregistrovaný "tatka"
17. 10. 2007 18:03
18. 10. 2007 04:39
18. 10. 2007 06:35
17. 10. 2007 20:04
neregistrovaný "exctenar"
17. 10. 2007 20:58
17. 10. 2007 21:14
anonym
17. 10. 2007 22:36
19. 10. 2007 19:51
neregistrovaný "Anti GTI"
18. 10. 2007 04:43
18. 10. 2007 06:42
17. 10. 2007 20:13
17. 10. 2007 20:51
17. 10. 2007 21:02
17. 10. 2007 21:02
17. 10. 2007 22:37
18. 10. 2007 00:40
18. 10. 2007 06:51
18. 10. 2007 09:15
18. 10. 2007 10:39
18. 10. 2007 13:27
18. 10. 2007 22:13
neregistrovaný "Alessio."
19. 10. 2007 06:49
19. 10. 2007 06:48
17. 10. 2007 17:24
17. 10. 2007 20:44
neregistrovaný "komo"
17. 10. 2007 22:02
anonym
17. 10. 2007 21:45
neregistrovaný "marekhr"
17. 10. 2007 22:00
neregistrovaný "hehe"
17. 10. 2007 19:17
neregistrovaný "Mad_Igor"
19. 10. 2007 07:27
neregistrovaný "Mad_Igor"
17. 10. 2007 20:34
neregistrovaný "Yuri"
18. 10. 2007 07:41
neregistrovaný "Yuri"
18. 10. 2007 08:19
anonym
19. 10. 2007 08:20
neregistrovaný "gimour"
neregistrovaný "matulo"
17. 10. 2007 13:14
veril by som
S lahkou nohou sa daju naozaj zazraky. Fabia 1.9tdi cez 1000km ceta do chorvatska. A to z daleka nema 65l nadrz a az tak lahku nohu som tiez nemal :-)
Rozbalit vlákno
4
anonym
17. 10. 2007 13:22
Re: veril by som
Mam 1,5dci v renaulte Megane a potvrdzujem famoznost tohoto motoru. Priemernu spotrebu za posledných 20.000km mám 5,1l/100km...
17. 10. 2007 13:45
Re: veril by som
Veľmi záleží na cestách, na kopcoch, smere vetra aj zaťažení. S prázdnym autom prevažne po rovine bez silného protivetra prečo nie. Trochu naložený so štyrmi pasažiermi už by to bolo iné. Inak úspornosť tohto motora môžem tiež potvrdiť, 1.5 dCi/60 kW Renault Scénic s priemerom 5,5 litra s polovičným podielom jazdy v meste.
anonym
17. 10. 2007 18:16
Re: veril by som
Mozem potvrdit, 1,5 dci 100k je najuspornejsi motor aky poznam, na Megane som presiel na plnu nadrz 1600km /do Splitu a spat/. Vtedy som ale isiel po lokalnych cestach, na dialnici je spotreba o nieco vyssia.
18. 10. 2007 06:17
Re: veril by som
Jasne, potom už veľa znamená záťaž, odpor vzduchu a všetky možné iné vplyvy. Nad 100 km/h to už potom začína stúpať, pri stotridsiatke ťahá okolo 7,5-8 litrov. To je daň za relatívne malý objem a výkon a ťažké auto.
anonym
17. 10. 2007 13:48
coty
NISSAN QASHQAI je můj favorit na auto roku a pravděpodobně moje příští auto
Rozbalit vlákno
1
18. 10. 2007 06:27
Re: coty
Dobrá voľba. Podotýkam, že s týmto motorom je to auto trošku letargické (najmä na diaľnici mu skôr dochádza dych a nemá tam až tak dobrú spotrebu, pri 130 si pýta o polovicu viac). Quasquai je proste trochu ťažký, menej kilogramov by urobilo veľkú službu v podobe svižnejšej jazdy a možno ešte trochu nižšej spotreby.
anonym
17. 10. 2007 14:22
pathfinder
Co se týká spotřeby, tak pro vyježděného řidiče není problém dosáhnout udávaného průměru nejen s tímto konkrétním vozem. Co se týká autora článku, je vidět, že gramatika ani sloh nepatří mezi jeho oblíbené obory. Příspěvek dle mého názoru o ničem.
Rozbalit vlákno
1
17. 10. 2007 15:01
Re: pathfinder
A co bys chtel ve zprave,,o nicem".ma ti tam snad vypravet humory ci co? :no: :no:
neregistrovaný "kašk"
17. 10. 2007 15:13
v reálu;-)
Cca 4.5l/100km na trase HK-Pce a zpět jsem schopnej dosáhnout, ale chce to celkem sebezapření;-) Nižší číslo jsem na počítači ale ještě nikdy neměl. Běžný provoz lehce spotřebu do 5.5, úplně normální provoz město-dálnice kolem 6l.
Rozbalit vlákno
0
17. 10. 2007 15:18
TRÉNUJ
Je to jednoduché, ve velkém techničáku máš zprůměrovanou sportřebu (90/130/město). Pokud jezdíš nad toto číslo, neumíš. Pokud jezdíš na nominálu, potvrzuješ údaj výrobce. Pokud jezdíš za méně a přitom jezdíš zcela přirozeně, pružně, svižně, avšak nikoli agresivně, pak umíš.
Rozbalit vlákno
36
neregistrovaný "PREMDA"
17. 10. 2007 15:53
Re: TRÉNUJ
Zalezi na vyrobci. S 2.0 FSI 6,6l na okresce nezvladnes. Kombinovanou 8,4l uz vubec ne. Mam Yaris Verso 1,4 D4D, 2003. Kombinovanou mam 5,1l. Nekteri vyrobci v zajmu o vyssi prodeje uvadeji zavadejici udaje o spotrebe.
anonym
17. 10. 2007 16:22
Re: TRÉNUJ
ziadny vyrobca neuvadza spotrebu podla nejakeho svojho rozhodnutia. Na meranie priemernej spotreby, kt. sa uvadza v technickom preukaze a zaroven vo vsetkych oficialnych materialoch je presna smernica. Meranie spotreby prebieha pri laboratornych podmienkach - preto ten rozdiel oproti realite. Z mojich osobnych skusenosti - nikdy ani na jednom aute som nejazdil so spotrebou uvedenou v TP.
neregistrovaný "PREMDA"
17. 10. 2007 16:35
Re: TRÉNUJ
Jasne, tak by to melo byt. S nejakymi auty dokazes jet i pri spotrebe uvedene v TP, s nejakymi ne. U VW mam zkusenost jinou. Mam jich projetych hodne i dlouhodobe.
18. 10. 2007 06:22
Re: TRÉNUJ
Všetko sa dá oklamať v záujme reklamy a predaja. Poznám prípad, keď si jeden známy kúpil Hyundai Tucson s benzínovým dvojlitrom a v meste mal spotrebu asi o 2 litre vyššiu jak bolo napísané. Keďže to mal ako firemný voz, tak vykazoval ťažkú nadspotrebu. Po mnohých telefonátoch, dopisoch a hádkach si vydupal oficiálne meranie v štátnej skúšobni v Žiline a po meraní mu vydali certifikát, podľa ktorého sa dokonca spravila zmena v techničáku o 1,7 (!) litra na 100 km.
neregistrovaný "Alessio."
17. 10. 2007 16:41
Re: TRÉNUJ
Věřím, že když někdo chce, tak se pod ta čísla dostane...někdy je podmínkou i vítr do zad :-). PS: news.auto.cz/…reni-spotreby-pa
neregistrovaný "Alessio."
17. 10. 2007 16:44
Re: TRÉNUJ
Sakra, blbej systém. No nic, stačí zadat do vyhledávače nahoře "měření spotřeby" a přečíst článek z roku 2004 (měl by být první). Je dost poučný a k tématu ;-)
17. 10. 2007 18:02
Re: TRÉNUJ
Jo, dobrej článek. Ta spotřeba "pod" tím nemám na mysli ekonadšence. Proto píši o běžné, nikoho nezdržující, pružné, svižné jízdě. Celý život jezdím pod limitem.
18. 10. 2007 06:31
Re: TRÉNUJ
A čím jazdíš, dobrý muž? Stále som akosi nezaznamenal značku a typ Tvojho tátoša.

ja mám zase docela zvláštnu skúsenosť so Škodou Forman. Klasická karburátorová tisíctristovka a s prázdnym autom takmer bez ohľadu na štýl jazdy rovnaká spotreba. Či nižšie otáčky, ľahká noha a pohodová jazda, alebo svižnejšia, vytáčanie cez 3000 otáčok a trochu športovejšie radenie, stále mi to podľa dotankovaného paliva vychádzalo okolo 7,5 litra... :-)
18. 10. 2007 10:33
Re: TRÉNUJ
Podobnú skúsenosť má kolega so Shumou. Nech jazdí ako jazdí, po meste proste 8 litrov a nehne sa to. Či je brzda alebo pirát, stále rovnako...

P.S. Stále si nenapísal, s akým autom jazdíš. Umne si sa tomu vyhol. Prečo to tajíš, priateľu? :-)
anonym
18. 10. 2007 10:44
Re: TRÉNUJ
trn ti nenapíše,tají š1O5 S >:-[]
neregistrovaný "lag"
19. 10. 2007 00:10
Re: TRÉNUJ
Moja Almera ma tiez konstantnu spotrebu 7l a je jej jedno ako s nou idem. Testoval som na trasach 1000km a ked isla na nemeckych dialniciach co to dalo, tak oproti jazde s lahkou nohou bol rozdiel cca 1dcl. Kamarat si ju kupil tiez a kedze bol zvyknuty setrit benzin lahkou nohou, tak z nej pomalicky sedivie - nech robi cokolvek, spotreba je viacmenej konstantna... :-)
neregistrovaný "tatka"
17. 10. 2007 17:15
Re: TRÉNUJ
Tentokrát s Tebou GTI souhlasím, vina na spotřebě je vždy na straně šoféra. Koupil jsem Yaris 1,3 r.v. 2006. Auto bylo nové - tzn. tuhé. I tak jsem se vešel v pohodě do proklamované a výrobcem prezentované průměrné spotřeby 6l/100km. Běžně mimo město průměrná rychlost 72km a spotřeba 4,9l/100, dlouhodobá průměrná spotřeba v 15000,-km byla 5,3l/100km. Teď jsem jej dal dceři a ta má spotřebu podobnou. Je to o přemýšlení a předvídání.
Avatar - wikinko
18. 10. 2007 04:39
Re: TRÉNUJ
:yes: pozrite si moju recenziu octavky na moje.auto, popisujem tam styl "nebrzdit". a ten je najma o predvidani a premyslani, ale aj o tom, ci clovek danu trasu pozna...
18. 10. 2007 06:35
Re: TRÉNUJ
Áno, tak jazdí rozumný šofér - predvídavo. Neplatí to pre staršie karburátory (tam je lepšie vyradiť na neutrál a dobiehať na voľnobeh), pri vstrekovaní ale ubratie plynu a brzdenie motorom znamená nulovú spotrebu. Tiež to využívam, keď sa dá, u môjho auta je brzdný účinok motora dosť malý, takže dojazd "zadarmo" býva docela dlhý. Ale pretože viac s tým autom jazdí moja žena ako ja (a ona nemá cit na takéto šetrenie), tak to na spotrebe veľmi necítiť. Ale aj tak 5,5 litra nafty pri prevahe mesta je dosť dobrá hodnota. ;-)
neregistrovaný "exctenar"
17. 10. 2007 20:04
Re: TRÉNUJ
Především dle Směrnice ES 1999/100 existují pro spotřebu pojmy: městský, mimoměstský a smíšený provoz.Spotřeby jsou uvedeny v(l/100 km).Velký techničák neexistuje, existuje "Technický průkaz silničního motorového vozidla a přípojného vozidla". Jestli je "velký" nebo není,to zákon neupravuje.Pokud chce někdo lidem vyprávět něco o ne-umění jezdit,nechť si nejprve ujasní pojmy a metodiku měření.Každý,kdo se pohybuje v reálném světě a každodenním provozu potvrdí,že údaje které píší výrobci jsou velmi optimistické.Norma uvádí rovněž teplotu a tlak vzduchu,krom jiného,takže provozní podmínky se ideálu v lejstru mohou někdy přiblížit,ale zpravidla ne.Malá zkušenost a postřeh za 32 let ježdění.Pro jistotu jsem nakoukl do starých dokladů prodaných koncernových vozů a nikde pojem "Velký techničák" nebyl uveden.Hantýrka mne nezajímá.Jistě že lze zajet "hyper" spotřebu a dokonce u čerpačky palivo odpouštět, znám i takové majitele... >:D Nicméně vždy se jedná o extrémní případ(myslím teď reálné a extrémně nízké spotřeby-třeba případ tohoto auta),ale dlouhodobě ani omylem. :no:
17. 10. 2007 20:58
Re: TRÉNUJ
Jdi se bodnout, povaleči, se svými lingvistickými poučkami. Spíše bych čekal, že napíšeš něco o tom, za kolik běžně jezdíš, jestli pod či nad velkým techničákem. Asi se za svou pravou nohu stydíš. Nebo že bys driftoval jen na tyči v metru?

P.S. Já nahoře nepíši o hyper(ne)spotřebě, píši o tom, za kolik kdo celý život v průměru jede... tedy, za kolik jede svou normální jízdou - takže: Jsi li nad velkým techničákem, neumíš, jsi-li pod, umíš. Tohle si pamatuj.
anonym
17. 10. 2007 21:14
Re: TRÉNUJ
:no:
neregistrovaný "Anti GTI"
19. 10. 2007 19:51
Re: TRÉNUJ
Blbečku, asi jsi nepochopil lekce o slušnosti. Vrať se do školy a dožij tam konečně tu svou pubertu. :-(((
Avatar - wikinko
18. 10. 2007 04:43
Re: TRÉNUJ
premudrety pako, nemam takych rad. ja som mal vo VELKOM TECHNICAKU octavky mesto 10,9 L, a v zivote sa mi to nepodarilo. to bol skor pesimisticky udaj. a kombinovanu spotrebu som podliezal vzdy, aj ked som jazdil iba v meste. chod sa zastrelit, musis byt riadny magor, a hlavne si kupuj kondomy, aby takych ako ty nebolo viac.
18. 10. 2007 06:42
Re: TRÉNUJ
Aký si múdry, človeče. Pre pakov čo nechápu, tak existoval Technický preukaz, ktorý sa nechával doma a Osvedčenie o technickom preukaze, ktoré bolo treba mať so sebou.

Spotreba sa ešte donedávna merala tak ako písal GTI: 90/120/mesto. Mesto, mimo mesto a zmiešaná prevádzka sa píše len od včerajška. Ale zrejme si primladý, aby si o týchto veciach vedel. Ťažko ti možno uveriť, že máš tých 32 rokov, nie že toľko rokov dokonca jazdíš. Tipujem Ťa tak na 20. Tomu by zodpovedal aj Tvoj názor o dlhodobej spotrebe. Mladé ucho nikdy nepochopí, že jazdiť sa dá aj inak ako vytáčaním motora až po zásah obmedzovača... :no:
17. 10. 2007 20:13
Re: TRÉNUJ
Myslim, že si na zdejší redaktory příliš přísný. ;-) Když o nich říkáš, že neumí. Třeba test Freelanderu (aktuálně v roadlooku). Papírová spotřeba 7,5 a redakce dosáhla při maximálně ekonomické (tedy již provoz brzdící) jízdě 9,4. A to je rozdíl o celé 2 galaxie. 8-s
17. 10. 2007 20:51
Re: TRÉNUJ
Nepsal jsem o zátěžových testech, psal jsem o pohybu po silnici, o běžné jízdě. Tedy neagresívní, přitom pružné jízdě.
17. 10. 2007 21:02
Re: TRÉNUJ
jazdena Fabia SDI so 170000km: mimo mesta rekord 3,3 (pisanych 4,1), v meste bezne pod 5,0 (pisanych 6,2)
novy Opel Vviaro 1.9 (100k). Po 30000km priem. spotreba medzi 6,3 a 6,4 (udavana 6,9 mimo mesta/9,6 v meste/7,7 niekde 7,9 kombinovane) :-)
17. 10. 2007 21:02
Re: TRÉNUJ
tych 6,3 a 6,4 myslim ako priem. spotrebu od nova!
17. 10. 2007 22:37
Re: TRÉNUJ
Super, umíš :yes:
18. 10. 2007 00:40
Re: TRÉNUJ
Ty mě nečteš a už asi vůbec ne testy. :'-( :-) Já ani test/redakce nepsal o celkové spotřebě, kde se jistě projeví snaha vůz skutečně vyzkoušet. Já psal o části testu, kde se snaží dosáhnout minimální kombinované spotřeby.

Jak si jistě pochopil, nemířím proti redakci, ale proti tvému příspěvku.
18. 10. 2007 06:51
Re: TRÉNUJ
Ale to nie je maximálne ekonomická jazda, to je klam. Držanie motora v otáčkach kde nemá dostatočný krútiaci moment, pomalé rozbiehanie sa, to je blbosť, nie ekonomické jazdenie.
Najúspornejšie jazdíš vtedy, keď sa snažíš čím skôr v rámci zdravých otáčok motora dosiahnuť požadovanú rýchlosť a potom ju už len udržuješ plynom stlačeným na minimum podľa potreby. A samozrejme správne podraďovať keď to situácia vyžaduje. Dusiť motor nízkymi otáčkami v bláhovom domnení že jazdíš úsporne, na šesťdesiatku sa rozbiehať celý kilometer, to môže robiť len človek, čo nemá predstavu o práci motora a netuší, čo to je fyzika...
18. 10. 2007 10:39
Re: TRÉNUJ
No vidíš, a keď je takýchto plné mesto, potom sa divíme smogu, dopravným zápcham a plaču nad vysokou spotrebou. Najprv sa treba naučiť jazdiť, až potom pindať na spotrebu... ;-)
18. 10. 2007 13:27
Re: TRÉNUJ
Další takovej :-| . Klaudie, pochopil si, na co jsem ve svém příspěvku narážel? Podle mě ne, když reaguješ jen na nevýznamnou závorku. Takže vám to budu muset pánové Klaudius a Gti asi hláskovat.

Vůbec jsem nedebatoval o způsobu ekonomické jízdy a tedy taky nejsem s tebou v rozporu. Koneckonců celou problematiku velmi dobře popsal na svém blogu PERUN. Takže řeči o "pindách" a "smogu" si nech pro někoho jiného.

Sám se pohybuji vozem většinou po městě a o plynulosti provozu vím své. Přestože spotřeba není pro mě nejdůležitější, nikdy jsem se nedostal na hodnotu v techničáku, dokonce ani nadohled. Abych byl přesný. V mém stojí pro město 12,9 L/100km. I v zimě nebo při až nesnesitelné zasekanosti a dlouhých kolonách jsem nešel ve městě přes 11,3 L/100km. Typicky jezdím kolem 9,5 až 10,5. Naopak v mimoměstském provozu typicky jsem 1 až 2 L/100km nad techničákem a neudělám s tím nic, to bych auto už musel leda tlačit. Celkově jsem pod kombinovanou spotřebou. Toto jsem napsal, jen pro tvůj klid o smog v našem městě.

Ještě k té závorce. Musím si stát na svém. Maximálně ekonomická jízda brzdí provoz. A teď má argumentace. Uvedu příklady. ECO rallye, zažil jsi je někdy na cestě? A nebrzdili tě, když v proti směru jelo auto? Jistě, je to extrémní příklad, ale jde o maximálně ekonomickou jízdu a mistry v oboru. Další příklad. Jedeš po dálnici a snažíš se jet spořivě. Kdy tvé auto spotřebuje méně paliva při 100km/hod nebo při 135km/hod? Vsadil bych se, že v prvním případě. A nebudeš tím brzdit v pátek odpoledne na výjezdu z PH ostatní? Třetí případ. Město. Pokud by si chtěl maximálně provozu ulehčit, tak musíš s provozem splynout, což někdy vyžaduje větší než ekonomickou akceleraci. Tedy opět budeš brzdit. Důkazem ti může být, že ti tam někdo udělal myšku, případně se ti před auto prostě dostal - asi si ho brzdil, ikdyž si se rozjížděl ne pomalu.

Ale zpět k mému původnímu asi nepochopenému příspěvku. Jako pokaždé Gti bohorovně něco plácl. Hodil všechny řidiče i auta do jednoho pytle. A protože to bylo tak do očí bijící nesmysl, tak jsem - maje v čerstvé paměti aktuální test z roadlooku - mu to vyvrátil jednoduchým proti příkladem. Takže když redakce při maximálně úsporné jízdě s Freelanderem se dostala k deklarované spotřebě na vzdálenost 2L/100km, což je opravdu mnoho (přesněji o 25,3% více) a faktu, že to nejsou žádní amatéři a tedy nejde o chybu řidiče. Logicky z toho plyne, že ne vždy se dá vejít do hodnot uváděných v papírech. Můžeš přistoupit na 3 možnosti - 1) kecá Gti, 2) redaktoři jsou trubky a po letech praxe neumí jezdit, 3) lže autor článku, když píše o maximální ekonomické jízdě. Já si vybral za 1). A proč? Redakce je pro mě důvěryhodnější, než anonymní přispěvatel, který tu sám o svém voze (spotřebě) nenapíše, ale ostatní k tomu neurvale vybízí (jeho reakce na povaleče).

Teď mi zkus napsat, co si skutečně myslíš o prvním příspěvku tohoto vlákna. ;-)
neregistrovaný "Alessio."
18. 10. 2007 22:13
Re: TRÉNUJ
Ještě možnost 4. - testují se zpravidla syrové vozy ;-)
19. 10. 2007 06:49
Re: TRÉNUJ
Tiež jedna možnosť. ;-) :yes:
19. 10. 2007 06:48
Re: TRÉNUJ
1.Nemusíš vyskakovať v reakcii na môj príspevok. Iba naväzoval na Tvoj ako doplnenie nie ako vyvracanie Tvojich skúseností.

2.To čo popisujem ako úsporný štýl jazdy mám spoľahlivo vyskúšané. Platí to hlavne pre jazdu po meste, na diaľnici je jasné, že ak chceš ísť 130, tak nemáš možnosť ktovieako šetriť. Jasne že pri 100 km/h je spotreba výrazne nižšia. Ale pri tejto rýchlosti nie si žiadna brzda, ako si všímam väčšina súkromných áut ani rýchlejšie nejazdí, veď jazdia za svoje.

3. Ešte úspornejšie je dobiehať na neutrál, bez plynu a tak podobne. Robím to tiež, ale nie v takom meradle, aby som brzdil iných. Spôsob, ktorý som hore popísal, je lepší.

4. Neverím príliš redaktorom motoristických časopisov. Sú zhýčkaní množstvom áut, na ktorých jazdia a často jazdia horšie, ako ktokoľvek z nás, bežných motoristov. Všimni si, pri každej prezentácii vždy lezú najprv do najsilnejšieho auta, a tie slabšie motorizácie až potom, keď zostane čas. V jednom časopise istý pán redaktor tvrdil, že úsporne jazdíš vtedy, keď motor viac vytáčaš a radíš len každý druhý kvalt. Teda 1-3-5. Čo si o takom "odborníkovi" mám myslieť? Fakt, niektorí redaktori sú "trubky" a nevedia jazdiť.

5. GTI nemusí vždy trepať, pretože je to GTI a pretože má štýl písania, ktorý má. Nemá vždy pravdu, ale často ju má. Nie je nutné oponovať vždy, keď zbadáš vizitku GTI.

6. Na smog a pindy zabudni, to nebolo vôbec o Tebe. Si príliš vzťahovačný, debatí sa tu o téme všeobecne, to, že vlákno začína takmer tvojim príspevkom neznamená, že sa všetko točí len okolo neho.

7. S tou maximálne ekonomickou jazdou je to ťažké. Dobre, brzdíš premávku, tým pádom spôsobuješ ostatným nervy, vysokú spotrebu, myšičkami sa zaradia pre Teba a keď si posledný na semaforoch, je obvykle po ekonomike. Navyše je tá "ekonomika" diskutabilná, lebo v záujme čo najnižšej spotreby si ničíš auto iným spôsobom, a to už ktovieako úsporné nie je. Náklady na prevádzku auta, to nie je len palivo. (To bola pointa môjho prvšieho príspevku, ak Ti to ušlo).

P.S.V "nevýznamných zátvorkách" bývajú často skryté významné fakty. ;-)
17. 10. 2007 17:24
Super, ale...
Tá spotreba, motor i samotný Quasquai sú naozaj super, ale čo z toho, keď prevedenie 4x4 možno kúpiť len s benzínovým motorom, a potom zbohom spotreba i dojazd. Moja Kia C´eed má teraz 22 tis. km a má spotrebu 5,0 litra nafty, je to prvé auto v ktorom mám miernu nadspotrebu oproti údajom výrobcu. Na škodovkách Formane, Felícii a dvoch Fábiách to bolo vždy aspoň o pol litra menej. Ale dúfam, že ešte pôjde o trochu dole, hoci vôbec nejazdím pomaly, veď to na takom aute ide naozaj len so sebazaprením.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "komo"
17. 10. 2007 20:44
Re: Super, ale...
Qashqai 4x4 mozes kupit aj s naftakom 2.0l .
anonym
17. 10. 2007 22:02
Re: Super, ale...
qashqai 4x4 chci,ale zvažuju jestli benzín,nebo naftu.
neregistrovaný "marekhr"
17. 10. 2007 21:45
Re: Mazda 3
my mame Mazdu 3 1,6 Diesel a spotrebu priemernu 4,8 a este ma len 15000 km a vetsinou je to jazda mestom casto aj kusok mimo mesto aj s vyskusanim skoro maximalnej rychlosti
neregistrovaný "hehe"
17. 10. 2007 22:00
Re: Mazda 3
a potom zili stastne az kym nepomreli....
neregistrovaný "Mad_Igor"
17. 10. 2007 19:17
treba vediet ako
Mam Picasso 1.6i 8V a jazdim 50/50 mesto/mimo, 40% rakusko (povolena 100ka/50ka) a jazdim zhruba povolenu rychlost (+-5kmh). Dlhodoby priemer mam 6.2l v lete a 6.7l v zime, vyrobca udava 7.5l, najazdene tesne cez 100tis. Je to o style jazdenia...
Rozbalit vlákno
2
18. 10. 2007 07:42
Re: treba vediet ako
Jazdíš zrejme väčšinou sám a bez nejakej zvláštnej záťaže. Rodinné jazdenie spotrebu zdvihne, ale ani priemer 7,5 litra nie je na tak veľké auto vôbec zlý. ;-)
neregistrovaný "Mad_Igor"
19. 10. 2007 07:27
Re: treba vediet ako
Praveze vacsinou sme dvaja s manzelkou a vozime tovar do Viedne (aj ked len lahky tovar). Vcera som mrkol na dlhodoby priemer (resetujem vzdy pri vymene pneu) a ukazuje 6.1 a priemernu rychlost 58kmh.
17. 10. 2007 19:58
Hlavně že je veselo
Úplně vidim, jak se těch 7 chlápků nasoukalo do Qashqaie a strávili v něm celý den. >:D .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Yuri"
17. 10. 2007 20:34
Predvidat, predvidat, predvidat!
Bolo by neskromne sa chvalit, ale aj tak to musim urobit ;-). Ja mam 5.05 l/100km a to mam benzin. Sice so smiesnym objemom, ale slusnym vykonom. Tak trochu rozmyslam ci to nahodou nie je autom, ale nikto iny koho poznam nema s podobnym autom taku spotrebu. Takze vysledok je jasny ;-). Za vsetko dobre aj zle moze v konecnom dosledku VODIC.
Rozbalit vlákno
2
18. 10. 2007 06:52
Re: Predvidat, predvidat, predvidat!
A aké je to auto? ;-)
neregistrovaný "Yuri"
18. 10. 2007 07:41
Re: Predvidat, predvidat, predvidat!
pozri sa na moje.auto :-)
anonym
18. 10. 2007 08:19
octavia II 2,0 tdi
Dlhodoba spotreba 5,1,najazdeno 95000 tkm, jazdím aj s vozíkom. Predtým octavia I 81 kw dlhodobá spotreba 4,9, najazdeno 270 000 tkm. Chce to s motorom žiť a ide to jazdiť rýchlo a úsporne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gimour"
19. 10. 2007 08:20
kecy prdy
to je zpráva jejíž hodnotu bych přirovnal k nějaké veselé zprávě o zvířátkách na konci televizních novina na Tíví Nouva.
To, že se dá jet úsporně s autem, který má moderní turbodiesel je asi taková novinka jako, že voda je mokrá a pod bodem mrazu zmrzne.
Jde v podstatě o to, kdy se najde nějaký další blbec v podstatě s autem jakékoli značky aby uspořádal něco podobného a já vsadím půl výplaty (a není to málo) že ho zase překoná.
Jde o to, že s běžným provozem to nemá moc společnýho.
Rozbalit vlákno
0