Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nissan GT-R: Zabiják Porsche přiznal barvu

178 komentářů

Tak tohle je kotel jen by mě moc zajímalo co je ten horni display vlevo na stredovem panelu. Kazdopadne tohle je kladivo na vetsinu predrazenejch aut. S tim ze az si tohle veme do parady veilside nebo topsecret tak to bude nejvetsi kotel z saolinu vsech dob.
matoza
display sluzi podobne ako telemetria u formuli, uz aj starsie modely to mali,
Diky tohle jsem potreboval slyset myslel jsem si to ale neveril jse ze to tak dopravdy je.
zobrazuje to např.podélné i příčné přetížení,tlak a teplotu oleje,teplotu výfuku,atd. a dá se to ztáhnout do počítače
Nechce sa mi nejak ta hodnota zrychlenia verit. Stary dobry McLaren F1 BMW mal tusim 3,7s na 100kmh. A to ma vykon 627k moment cez 600Nm, a hlavne hmotnost okolo 900kg. Ten Nissan bude vazit minimalne 1200kg, tak ako chcu dosiahnut take zrychlenie s mensim vykonom, a vacsou hmotnostou?
matoza
McLaren F1 BMW ma zrychlenie 3,1 na 60mph
Asi tomu moc nerozumíte.Ve zrychlení nemůžete říkat má to větší výkon a je to lehčí že to bude rychlejší.Tohle má oproti Mclarenu náskook 15let.15let vývoje nových technologií .Díky tomu můžou i težší a slabší auta mít lebší zrychlení než lehčí a výkonnější stará.
Rozumiem. Nemozu. Fyzika nepusti
vem si, že Corvette Z06 dokáže s váhou 1400kg z 0-100 za 3,5 podle toho kdo v tom sedí.
Přesně tak a navic to nemuzes srovnavat zalezi hodne na sprevodovani se koukni kolik ma V-max mc a kolik nissan
Zeby pomocou 4x4 a DSG ci ako sa to u nich vola.
Porsche Turbo 997 ma v automatu 3,7s na kilo...a nema ani 500Ps
Minimálně 1200Kg... to sotva. Hmotnost podvozkové platformy je kolem 1700kg a když připočtem výkon 475k, tak to není nic moc oproti Turbu(1620kg a 480k)Myslím, že ta hmotnost bude dost znát v zatáčkách a tak jediná šance proti Turbu bude v podvozku. No ale zase bude pořád levnější něž německá konkurence - odhaduju tak 2,2mil. což neni zas tak špatné oproti další konkurenci jako je například Corvette.
McLaren F1 BMW ???
supersoul
Ano, McLaren F1 mel motor od BMW, ten nazev neni uplne presny, ale presto pravdivy.
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
[odkaz] 😉
Chlapi diky to je super odkaz. A to ze mel McLaren motor bmw je pro me velke prekvapeni.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Tak to je pořádné future-car :yes: :yes: :yes:
No, zabiják Porsche. Spíš alternativa pro ty, co na Porsche nemají. :-!
essesant
Stejne tak Porsche je alternativa pro ty, co nemaji na Ferrari 😉
Presne ako Ferrari ako alternativa pre tych, co nemaju na Koenigsegg alebo Veyron 😉 😉
Promin ale Koenigsegg se neda pomerovat s Ferrari! Kdyby tomu tak bylo, urcite by Koenigsegg nekrachoval. Zejmena ale Ferrari, to je tradice, podporena velky uspechu ve sportu, nadherny design (predevsim od Pinninfariny; a coz se o designu Koenigsegga rict rozhodne neda). Veyron mi spis pripada jako narocne cviceni Volkswagenu, dokazat ze muze prorazit i ve sportovnich vozech, ale ne jako bezny vuz ktery by se dal ridit na silnici.
Muzes mi vysvetlit vetu "Veyron ......, ale ne jako bezny vuz ktery by se dal ridit na silnici."?
Podle vsech zverejnenych testu, i srovnavacich, Veyron obycejny silnice zvlada a VELMI dobre.
Tak to rozhodně není a nikdy nebyl. Lidi co maj na porsche (911) si většinou mohou sdovoit i ferrari a naopak. Ale rozdíl je v účelu pro který si to auto kupují. S porsche můžeš jezdit klidně každej den do práce aniž by z tebe vytřáslo duši. O ferari se tu už tolik řict nedá. Tam si buď potřebuješ honit ego, nebo tě baví pořádný řádění na okruhu.

Ale tenhle Nissan, jakkoli může být prošpikovanej Hi techem a elektronikou bude potřebovat ještě alespoň 2-3 generace aby se stal opravdovou plnohodnout alternativou k Porsche. Stejný výkon a zrychlení na to nestačí. Tohle jetakový neotesaný, evidntně auto pro američany a japonce. Mně teda 350Z příde daleko atraktivnějsí a k Nissanu vhdonější. Byť je o třídu níž.
...no ona to není první generace GT-R 😉
>😁 :yes: Teď jsem četl testovačku lidí z Carauta.... MAZEC, jen škoda, že bude v EU až počátkem 09. Budu mezi prvními na Mostě...teda doufám >😒]
No ked popisujes, ze Porsche je na kazdodenne pouzivanie, tak potom toto GT-R nie je priamy konkurent Porsche. Lebo toto ma byt hardcore. Aspon minule generacie boli. Takze tvrdit, ze to auto potrebuje 2-3 generacie na to, aby sa stalo plnohodnotnym k Porsche je zcestne. Porsche a GT-R su kazde z ineho sudka.
no a to pravě bude ten problém, to auto totiž není ani konkurencí pro Porsche, to je zřejmě daleko vyváženější (alepsoň podle toho co tu píšeš) ani pro Ferrari. To je jiná liga. Je to konkurent pro ostrou corvettu a Viper. Tedy přesně to co říkám, auto pro amíky. My v evropě máme trochu větší (výše zmíněné) libůstky. Což neznamená že by to bylo auto k ničemu. Ale prostě je na tomviět že normálně dělá Nissan masvky. Skvělej a vyváženej sporťák nemůžem chtít od lidí, co včera dodělaly SUV.
tak to s tebou teda nesouhlasím a s tou poslední větou už vůbec ne.porsche má když opomenu cayene jenom jeden typ auta,kdežto nissan má daleko širší záběr,ale to neznamená,že nemůže udělat lepší a kvalitnější sporťák,jakým bezesporu GT-R je.mimochodem proběhnou určitě nějaké srovnávací testy...
Běžná, byť kvalitní, masová značka, kterou Nissan prostě je, funguje úplně jinak než specializovaný výrobce sporťáků a la porsche. To je snad jasný. A když inženýři Porsche nedělají 40 let nic jiného než sporťáky, tak si buď jistek že se to někde projeví v porovnání se sportovnim autem od masovky. To neznamená, že nissan je špatnej, ale Porsche bude mít vždy trochu náskok. A pozná se to především v detailech, a tady v tom případě i na designu. 😒
když už mluvíš o designu,tak mě se ten na GT-R líbí víc.nemůžu si pomoct,ale porsche jaksi nedokáže překročit svůj stín..
S tym ze "masova" firma nevie spravit sportove auto sa velmi mylis. Honda NSX je uplne najsportovejsie auto s ktorym maju na okruhi problem aj supersporty sucasnosti.
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
Tak to jsi hochu bud trotl co o autech vi prd nebo to tady na nas hrajes a zkousis nas... :no: Jen tak mimochodem, Nissan GT-R je legenda jake neni temer rovno a je uplne jedno, ze ho nejvice prodavali ve Statech nebo mimo Evropu. Je to nekompromisni special a daleko lepsi autak nez nejake bezne Porsche 911 nebo 997 s motorem v zadu..., uz jenom proto, protoze pokud mas nejake osobni zkusenosti s jizdou v Porsche (o cem pochybuji), tak dobre vis, ze i sam vyrobce nedoporucuje u techto modelu jezdit trosku agresivneji s poloprazdnou nadrzi (poloprazdnou rozumej - min nez pulka nadrze) a pokud mas duvtip, tak muzes hadat proc...? Tenhle problem Nissan GT-R pri jeho koncepci proste nezna!!! Ver tomu, ze tahle kara to natre temer kteremukoliv evropskemu konkurentovi a to same se da rici i o nejnovejsim modelu Corvette... :yes: :yes: :yes:
my v evrope ... ano mame libustky a jedna znich vzdy bola NISAN SKYLINE GTR ... ktoreho nastupcom GTR je ... nevim co tu meles ze pro amiky .. toto je libustka pre skutocnych fajsmekrov ... ze konkurent corvette .. ked konkurent tak EVA ci WRX STI .. M3 ci Porsche... skyline mal jeden z najpokrocilejsych nahonov 4x4 a ak. podvozkov .. a ze konkurent muscle cars .. ty si asi velky odbornik .. inac ku GTR bude urcite super ale ten design .. no nevim .. pockam si az bude nazivo ....
No to Nissanu moc nepřeješ, když tohle chceš srovnávat s WRX a EVOem. 😐
Ty sa fakt v autach vyznas. Si pozri niektory z poslednych Best Motoring videii a pochopis o com su najnovsie EVA a STI.
co.... nerozumiem tvojej poznamke ... niektory ludia by sa nemali vyjadrovat k veciam v ktorych sa evidentne nevyznaju .. ja sa tez nestaram do jadrovej fziky
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
:yes: >😁
pokial viem tak Skyline GT-R sa nikdy nepredaval nikde inde mimo Japonska bol to ich poklad ktory si az do tohoto(nie prilis dizajnovo podareneho) modelu strazili. V amerike vznikali firmy ktore sa specializovali na dovoz a upravu Skylinov na americke normy a nebol to zrovna lacny spas. ano Skyline GT-R je ikona, perfekty motor/podvozok a hlavne dizajn. vacsina z nas to auto nikdy nevidela nazivo ale to meno vzdbudzuje respekt uz pri jeho vysloveni 😄 . nove GT-R je aspon pre mna hnus nech to jazdi akokolvek uz to nieje Skyline GT-R 😒
No jde vidět že vůbec nevíš co píšeš páč je to úplný blábol pač skyline se běžně dovážel do australie a velké britanie.
yop suhlasim ze proti 911 je tu 350Z.ale Skyline,tento GT-R ci uz Supra su myslim kategoria sama o sebe.tie auta su o niecom inom ako Ferri a Porsch.neviem to mozno presne definovat,proste kupi si ho clovek s inou filozofiou.
Presne, je to auto pre ludi čo chcu maximalne jazdne výkony za rozumnu cenu. To auto je zrele na tuning. Mat tak prachy, tak to odlahcim, 600 - 700 koni nie je problem a som najstastnejsi clovek na zemi. A zvladol by som to v pohode do 5 melonov. Už len kamarata na Nungburgringu a neni o com. To je brutalita. Ešte tu najsilnejsiu veriu by som rad videl. v jednom clanku prednedavnom bola taka mala, malo to vstupy aj pred zadnymi kolami a brutalne kridlo.
no tak to je teda pekna blbost...
sorry, ale to je blbost. lidi to rádi říkají a obvzlášť ti, kteří nemají ani na jedno. podívej se třeba na cenu Scuderie a GT2 - to jsou přímí konkurenti. porsche je jen o málo levnější... navíc jsou to úplně odlišný auta, každý má jiný zaměření. obojí exceluje v něčem jiném a jen černobílí lidé tvrdí buď že F je nej nebo že P je nej...
Blbost to není, s autem v cenových relacích Porsche si prostě kupuješ hlavně společenskej status - to že nějakej Nissan dokáže projet Ring o něco rychleji atd. je jeho majiteli naprosto * - on totiž přijede v Porsche - oproti tomu druhýmu co přijede "jenom" s Nissanem.
BTW - Tuto věc zase nechápou lidi, co se na věc nedívají z úhlu pohledu těch co na to porsche mají. Ti si klidně GT-R nebo jinou okruhovou náhražku na blbnutí pořídí, ale na schůzku s ním určitě nepojedou. 😉
no počkej, já reagoval na příspěvek "porsche je pro ty, co nemají na ferrari"... porsche mám a GT-R se mi přesto strašně líbí, určitě si chci v budoucnu koupit R33 nebo R34 právě na okruhy. černobílost je podle mě blbost.
jééé, sorry, já se nějak nezorientoval 😄
Tu sa mi vpamati vynorila scena s filmu 60 sekund, kde Memphis nabehne do Ferrari showroomu a huci na predajcu ze take Ferrari ma v meste kazdy "libovej frajirek".
da sa to povedat aj o Porsche. 😄 sice ten prvy pride v tuctovom Porsche ale ten druhy nepride v blbom Nissane, on pride v Skyline GT-R a to je rozdiel 😄
btw. niesom odporca ani ferrari ani porsche su to krasne stroje
Ferrari je *, stejne jako kazdy italsky auto je shnily uz na vyrobni lince... Fiat Shnilo např >😁
presne tak ale bude mit hodne podobne vykony.....
psali na autoe😜ress.co.uk,že je na severní smyčce GT-R rychjejší o 2 vteřiny než 997 turbo >😒]
Bravo,Nissan! Chtěl bych vidět, jak se budou tvářit všichni ti nagelovaní kocourci a všechny ty silikonové kočičky, sedlající TTčka a další podobné rádoby sportovní kárky, až se jim tohle - na malý okamžik - objeví ve zpětném zrcátku ...náskok díky technice ...
>😒] :yes: GT-R je pěknej mazec
na autoweb.cz jsou napsaný nový detaily o NISSAN GT-R a je to velmi zajímavý čtení.mrkněte se
No bojím se, že jim to vůbec nedojde...vůbec totiž netuší, na co se takovéto auto kupuje >😒]
martinpapo
taketo modeli mam rad...len je velmi mala pravdepodobnost ze sa v tom aj zveziem kedze malo kto unas ho bude mat
😉
😄
GT jeď do prodeje!!!
určitě se plánuje prodej v evropě,nevím jestli u nás,ale minimálně v rakousku.
zkuste www.gtrnissan.com
po přečtení článku a prohlídce fotek jsem nějak ztratil řeč 8-s BRAVO, BRAVO, BRAVO
Je to bomba za tento vykon se nic levnejsiho neda sehnat.Ale radsi bych tento motor videl v novy 350z.
Tenhle design je divnej proste me neoslovil.Mozna ze jsem zhyckanej nemeckymi znackami😞
tudydudy
...to jako takova maloobjemova japonska Corveta(v japonsku by se to mohlo jmenovat kreveta).Zcela jiste to neni zamer,ale interier na mne pusobi,jako kdybych byl v nizkopodlazni Honde Cr-v.Ale povozit se v tom,to bych neodmitl. 😉
pe3k
je to konecne tu moje druhe najvacsie ocakavanie roka... mitsu lancer X a toto auticko....
na zaciatok by som chcel vyviest par ludi z omylu.. niekto pisal ze este tak 2-3 generacie a bdue to na urovni porsche.. heh edicia GT-R 34 NISMO (20 kusov) bola o dost dalej ako porse (na internete je toho dost) ludia co to auto testovali pisali ze to auto ma snad najdokonalejsi podvozok zo vsetkych aut vobec vcetne porsche a ferrari.... (ano teraz ocakavam kopu odporcov) ale pravdou je ze len maaalo (asi nikto)z europanov to auto nema 😄 ja osobne sa na tento model tesim na najostrejsiu verziu lebo ta civilna co bola predstavena skor to "INFINITI" fakt nemusim a neviem vobec preco tomu hovoria GT-R ??? toto je to prave orechove.. a este jedna vec.. to auto by som nezaradil do ziadnej kategorie aut ani ho s nicim moc neporovnaval.. je to kategoria sama o sebe .. ak si odmyslime zadne dvere tak mozno lancer evo X by sa mu podobal... GT-R nie je ako porsche a ferrari malo by oslovit zasa inu kategoriu ludi malu hrstku nadsencov co chcu fakt jazdit... porsche maju bussnismeni ferrari filmove hviezdy ale toto si nikto nekupi pre prestiz ale koli POCITOM!!!! a to je podla mna hlavna zbran tohto auto to co dokaze .. ak bude take dobre ako jeho predchodca nebodaj este lepsie tak to bude spica... ti stastni co budu mat moznost sa v nom previest urcite mi daju za pravdu.... najvacsia zmena oproti predchodcovi je snad vykon.. (japonci maju taku nepisanu dohodu ako nemci len trocha inak u nemeckych aut je rychlost obmadzena na 250km/h a japonci to mali v KW ze auto nebude mat viac ako 206 KW) teraz vidime ze uz to moc neplati 😄 kazdopadne som zvedavy na testy ale na poriadne testy kde sa ukaze co to auto dokaze.... najviac ma zaujima ten pohon 4x4 😄 uf rozpisal som sa 😊) tak skyline tesime sa na teba 😄 ja osobne taaaaaaaaaaakto moc 😄
suhlasim .....
toto aut (teda jeho predchodcu) medzi sperky ako su M3 CSL ... EVO VI ... STI .... Porsche GT3 RS .... toto je kategoria fajnsmekrov :yes: dufam ze novy gtr sa vyrovna svojmu predchodcovi
To auto skutečně vytvoří samotnou automobilovou kategorii, ve které ho snad časem doplní Toyota Supra (možná že Lexus). Podobnou samostatnou kategorii má STi a EVO. Určitě je zajímavé, že právě tyto dvě sub-kategorie mají snad najzarytější a nejenthuziatičtější obdivovatele a propagátory. Srovnávání s Porsche a spol. skutečně není na místě. Japan cars 4ever!!!
mas pravdu a asi si to auto najviac pochopil z tychto pisajucich, aj ja to tak chapem, proste tu pojde o jazdu a nie o imidz , ti co su mimo, pohladajte si na nete videa predchodcu , je ich dost a hlavne tie poulicne nahanacky ...nejaky vrcholovy manager na ferari , sa nebude nahanat s policajtami ako je to v japonsku bezna vec s predchodcom tohto GT-R
ako som uz spomenul.su kategorie a je dalsia kategoria,v kt su dve auta.Skyline(GT-R) a Supra.tieto dve auta
inak na youtube.com ste mohli uz od jula vidiel krivky tohto fajneho auticka 😄 staci sa tam porozhliadnut a zadat gtr pro street a bude to ok 😄
... jak se toto auto může někomu líbit?!?!? Nezlobte se na mě pánové, ale horší sporťák sem snad neviděl. Brrrrr, jak to mohli tak pokazit, nechápu...
pe3k
ja nechapem ako si nieco take mohol napisat 😄
😄 To není auto pro všechny, nemusí se ti líbit! Předchozí generace taky není krásná. Stejně tak treba Subaru Impreza WRX STI není krásné auto, ale jsou miliony lidí co ho prostě milují >😁 Myslím si že i nové GT-R si najde spoustu spokojených majitelů a spoustu nadšených obdivovatelů 😄 Autům zdar!
Pravdu máte oba, auto si majitele nepochybně najde, kůli poměru cena výkon. Ale hezký to opravdu není. 😒
marianek
Nedavno zde byl clanek o novem Skylinu, kam jsem napsal prispevek ve kterem jsem zalostnil nad ztratou jmena teto legendy. Kdyz vidim nahore ten obrazek, chce se mi zavolat BRAVO NOVY SKYLINE GT-R. Bohuzel to jiz nemuzu, legenda upustila od jmena SKYLINE. Novy SKYLINE je bezesporu vzhledem nejpovedenejsim coupem na trhu, SKYLINE GT-R byl ultimatnim sportovnim vozem s genialnim podvozkem, ktery "boril" fyzicke zakony. Doufejme, ze novy GT-R, i kdyz ochuzeny o legendarni jmeno SKYLINE bude pokracovat ve stopach sveho predchudce. Tak tedy hodne stesti SKY......hmmm teda GT-R!!!
Je to uzasne auto pre uzasnych ludi.Suhlas s GT R.Par kuskov tu v Londyne jazdi myslim predchodziu generaciu.To nie je pre tych co nechapu vyznam GT R a omielaju tu o nejakych predrazenych nemeckych plechovkach.Taky nech o tom vobec nic nepisu lebo to auto nepoznaju nevideli a nemaju o tom ani paru...To auto si urci svojho pana aj same bez obleku od Gucci ho.To auto je velka trieda bola aj bude...
nema chybu brutalny vzhľad, neskutočne silny stroj,suprovy pomer cena/výkon ak sa porovnaju ostatne automobily od iných značiek a pekny volant ako z Ferrari 😄 ale už to nieje to čo bolo niekedy a to je škoda že tam vopchali take veľke motory koľko to zožerie?(
Me se to nahodou hodne libi designove :yes: Parada netradicni zvl. ze zadu fakt brutalni :yes: Dobry kladivo >😁
GTI
Jak mám jistou slabost pro značku Nissan, i když upřímně přiznávám, že spíše nostalgickou (Datsun)... tak aktuálně musím (dokonale rozčarován) napsat, že otřesnější výtvor jsem neviděl snad 10 let. Absolutní absence jakékoli harmonie, vyváženosti a stylu. Hergot umí tam vůbec někdo udělat pořádné bejčí auto? S přístrojovkou co nevypadá, jako by vypadla z Range Roveru? Pro mne, tedy, žádné přiznání barvy zabijáka Porsche... než černobílý sebevrah.

P.S. Něco mezi 599 Fiorano GTB a... ROOMSTEREM 8-s
buď se snažíš být za každou cenu originální, nebo jsi zcela mimo mísu ... moc rád bych věděl, co myslíš tou absencí harmonie a stylu ...
GTI
Absencí harmonie a stylu, stydlíne, myslím absenci harmonie a stylu. P.S. Ta první věta... přemýšlel jsi, když jsi jí psal? 😄
marianek
Zajimave, podle me novy GT-R primo cisi stylem a harmonii. Interier je velice povedeny, clenity s napadem. Ty "letecke" prepinace na stredni konzoli jsou povedene. Otackomer s digitalnim ukazatelem rychlosti vypada primo uzasne. Volant nebudes chtit pustit. Obsiti pristrojovky kuzi je jen pro ty nejlepsi. Vsechno je navic velice prehledne. Interier je pro fajnsmakery. V exterieru vidim stopy po starem Skylinu GT-R. Moc povedene. Doufam, ze najdu moznost si do nej sednout.
GTI
Jo, já nahoře napsal, jak na mne působí přístrojovka - SUV hadr. Vizualita je nepopsatelná. Rozevlátá, auto nedrží "pohromadě", každý pes jiná ves. O linii střechy, lomech bočních oken, neidentifikovatelné tváři raději nepíši. Já jsem velmi velmi rozčarován... už jsme tu u něm psali... to měl ještě župan, čekal jsem působivější odhalení. Tedy pro mne - zatím nejhorší vizuální autozážitek roku. P.S. Kůží ti obšijí přístrojovku i u 307/308. V segmentu superbejk, je to samozřejmost, nic k údivu či pochvale.
Len treba to auto porovnat napriklad s AM V8 Vantage
....Vtedy uz bude kazdemu jasne co je to harmonia,styl,.... 😉 :yes:
GTI
😄 :yes:
marianek
Nastesti, GTI, nejses meritkem vkusu, designu, ci cistych linii. To bychom zili v hodne nudnem svete.
😄 :yes:
GTI
Ježišmarjá... doufám, že ty také ne... 8-s >😁 😉 To bych se nechal raději přejet Foresterem...
..tady opatrně, brácho... >😒] 😉
když už tak "ji" nikoli "jí", ale to jen tak na okraj ...pa!
Třeba že nemá W nikde na kapotě no 😄
Avatar - honzaHK
honzaHK
líbí se mi, spíš jsem čekal, že tenhle top model bude nějak unifikovat tvář ostatních nissanů, jenže nic takovýho, obličeje všech modelů nissanu jsou strašně různorodý a celý portfolio působí roztříštěně, žádnej jednotící prvek pro všechny modely, nissan by něco takovýho potřeboval jako sůl, a u GT-R to platí dvojnásob, že tam je odkaz na předchozí model podle mne nestačí
GTI
Jo, souhlas. P.S. Nechtěl jsi jako první slovo napsat - "Nelíbí"? To by mi celý tvůj text pak do sebe zaklapl.
Avatar - honzaHK
honzaHK
Líbí je správně, ale nejsem z něj podělanej, chybí mně tam právě to něco, abych si moh říct: hele, to je NISSAN! až ho někde uvidím, a ne hele to je to nový džýtýár...no když nad tím tak přemejšlím a koukám na obrázky...z boku to vypadá jako rozladěná televizní obrazovka >😁
GTI
>😁 Trefa, přímo na komoru >😁 :yes: Ta rozladěná obrazovka... to je dokonalej příměr >😁 :yes:
súhlas 😄 :yes😒br />
To P.S. je dobrý >😁 :yes:
GTI
😉 :yes:
Omyl. Tento voz je vystrihnuty presne tak ako ma byt v duchu legendy skyline – neuhladene, rychlo, drzo a s kusom technokrackeho gycu. Asi to naozaj nebude sen nemeckeho dochodcu s plesnivymi slipami (nie nahodou su vraj vodici Porsche na cestach jedni z najpomalsich..)
Taky nejsem hotovej z toho designu, ale tohle je presne co se k GTR hodi, presne...odkaz na Z a R34 + brutalni ostrost. Ano ostrost, tohle je mechanickej SAMURAI, nebo spis primo jeho mec - ostrej a presnej, nehledej jemnosti. Tohle neni nablyskanej ale tezkopadnej rytir jako Vanquish, DB9 nebo nove Maserati GranTourismo a Alfa Julie Brera (ano jsou to auta mnohem hezci, GranTourismo je dokonce nejhezci auto vubec podle me...ale tohle se musi chapat, ne jen videt. 😉
GTI
Tohle pochopit jde. Postrádám ovšem dokonale ostrý designový řez. Jistou jednoznačnost. P.S. Tvůj příměr, tedy ten Mechanický samuraj, ten je velmi působivý...
Ta Alfa Julie 😄 😄
Andy
Sice bych nebyl ve svem odsudku tak prikry, ale musim ti dat za pravdu, absence harmonie mezi jednotlivymi, byt samostatne zajimavymi, krivkami a liniemi, je takova, ze nelze proste jen napsat, fotky zkresluji, nebo nerozumim tomuto eseji v japonstine, ale pisi: ztracena sance na vuz vyvazeny jak po strance jizdy, tak i vzhledu. Ale jak tu nekdo vysvetluje, ze pokud to mam byt GTR, vlastne skarede byt musi... snad ani nekomentovat. Ovsem nejhorsi prekvapeni je uvnitr... Pritom cela rada infiniti ukazuje, ze na dobry design u nissanu maji...
GTI
Souhlas.
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
NA Fiorano mi nešahej!!! 😉
:no:
thegi
Nechci se do nikoho navážet, jsem přece jen baba, co tomuto nikdy nemůže rozumět 😉, ale. Porovnávat ho s Porsche nebo Ferrari je zbytečné, tohleto je nástupce jiné legendy ... je prostě nádhernej (kam se hrabe 350Z ... ne výkonově, ale desingově) a jestli bude mít tak geniální podvozek, jak se o něm občas můžeme dočíst ...no wow!
Znám maníka co má Porsche 911,má nato a já mu to přeju ale až doveze GT-Rko budu vědět že je fajnšmekr,fakt.
paráda, tak toto auto sa mi viac než len páči :yes: som zvedavý na test 😉 dúfam, že ho budú robiť aj s volantom na lavej strane
>😁
Tak takhle jsem si vždy představoval pořádnou mašinu v rémeni.
A konečně je tu.
Smekám vše, co mám u sebe, ve skříni a v nejbližších obchodech.
Díky Nissane. :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
>😁 >😁 Sorry, ale tohle mě fakt rozesmálo, ta tvoje mašina v řemeni, nebo co si vlastně představuješ pod takým slovom "rémeni"? Možná je to symbolika, tohle GT-R se designově opravdu zmítá v řemenech, tolik chce odkazovat na předchůdce a přitom být moderní, až je z toho zmatek.

Jinak "mašina vremeni" (od vremja) znamená stroj času. Nikdy jsem GT-R nejel, ale ti co ano, tvrdí, že je to skutečně výjimečný zážitek, takže ten příměr nemusí být od věci. Každopádně je jedno, jak GT-R vypadá, u něj bylo vždycky hlavní, jak jezdí. :yes:
:yes: Jasně.
Přesto zle taky nevypadá. A za ty prachy?
No nekupte to. :yes:
tak tohle je nadhera... hranaty s kulatym a ten interiér!!
chci ho !! 😄 😄
Jedno z najkrajsich aut poslednej doby, supeeeeeeeeeeeeeeeer :yes: >😁
Se vám zešikmili oči, co? Dlllllooooooooooouuuuuuuuuuuuho očekávaný džýtýár je na světě. Vypadá ještě brutálněji, než jsme si vůbec dokázali představit. Ostře řezané rysy. Tvary které na poprvé nepobereš. Jen se podívej na dveře a všechny linky. Tohle auto je v pohybu ikdyž jen stojí! Točí se ti z toho hlava, co? No a interiér. Maximálně orientovaný na řidiče. Podívej se na přepínače nastavení podvozku. Retro-futuro na 150%! Dokonalé umístění zadních repro.
Nádherné auto, které je o krok, dva vepředu. Velice sebevědomý počin, který si je vědom své suverenity. :yes: :yes: :yes:
Avatar - honzaHK
honzaHK
Když si představím auto přesně podle tvýho popisu, tak zvracím 😉 ten interiér se ale fakt poved, hodně útulnej, o exteriéru výše
Tvoje věc. Někomu se líbí vysolárkované odbarvené blondýny. Někomu se líbí Audi. No a někomu holt pozlátko nestačí a hledá víc, Jendo. 😉
Avatar - honzaHK
honzaHK
Jasný, není pochyb, že bude jezdit parádně a to bude při koupi naprosto rozhodující, takže pro ten požitek bych do něj klidně šel...kdyby kdyby 😉
Tak to si piš, že bude. Věř tomu, že na silnici vzbudí víc pozornosti, než jakákoliv okoukaná variace na téma 911 😉 A můžeš mít naladěno třeba na set-top-box >😒]
Avatar - Falco
Falco
dej si facku..
má pravdu,dneska se spíš ohlídneš za GT-R než za tuctovým poršem.facku si dej ty
Uděláme to jinak. Dáme facku Falcovi oba >😒] Dle jeho projevů by mu to jedině prospělo. 😉
tak to teda beru >😁
:yes: :yes: >😒]
Chlapi, nedalo mi a troška musím aj ja napísať do diskusie, hoc pôvodne som nechcel... Vidím že zhruba polovica vie o akú káru ide, no žial zhruba polovica ani len netuší čo kritizuje. Toto nie je konkurent pre Ferrari a už vôbec nie pre "komerčné" Porsche, ktoré má, povedzme si to, bárs kto. Myslím to obrazne, nie doslovne. Nissan totiž testuje každé svoje GT-R na Nurburgringu a už posledné dve generácie naložili Porschákom na jedno kolo poriadnu nakladačku. Mrknite si nejaké skutočne odborné časáky a nie nejaké pofidérne zdroje ktoré sa snažia urobiť z európskych športiakov bolobohov... Zistite si ako to tu už niekto predo mnou písal, niečo o podvozku GT-R -iek, a o celej ich konštrukcií. Má niekoľko skutočných vychytávok. Skylinne, pre mňa ňou ostane aj táto generácia, aj keď sa tento názov už stratil je totálny hardcore, je to pre totálnych magorov ktorý sa neboja zdvihnúť kapotu a troška sa pošprtať v motore, pričom z neho hravo dostanú aj vyše 1000 koní. Chlapi toto je tunerská legenda spolu so Suprou. Tu je Ferrari len komerčná haraburda a o Porsche ani nevravím. Ozaj, videli ste žeby nejaká svetová tunerská elita ladila ferrari alebo porsche? Je ich minimum! Lebo ďaleko zaujímavejšie auto na úpravy je práve Skylinne, totiž má lepší potenciál, viac sa neho dá vyžmýkať, stojí takmer polovicu a v reáli ich strčí do vrecka ako malé jojo. Kto neverí nech ide za nejakým tunerom čo do toho vidí na prednášku...
jeden z mála erudovaných.který má přehled...
GTI
No, čas od času se objeví v diskuzi příspěvek hodný Zlatého ventilku za blábol roku ( v tvém případě by se to dalo nazvat i - ROUHÁNÍ ROKU) protože dokázat bez donucení napsat, cituji: "Ferrari len komerčná haraburda" to, uznej, na tu nominaci to nemůže zůstat bez povšimnutí. Tenhle tvůj slogan znamenám... a i když má člověk po jeho čtení chvíli lehce nepřítomný výraz... já myslím, že tě do konce roku už nemůže nikdo trumfnout. Takže ode mne - :no: protože tomu se nedá ani smát...
marianek
S prohlasenim, ze Ferrari je komercni haraburda samozrejme nesouhlasim, "marius" se asi nechal jen unest. S ostatnim se da souhlasit. Zkus zapojit svoje ventilky a vyvrat mu to.
Avatar - Falco
Falco
to nejde vyvrátit.. světová tunerská elita je světová tunerská elita!!
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
....světová tunerská jelita >😁 Tunerská elita ladí Porsche, Ferrari, Lamba, Mercedesy, Corvetty... Proto se jí říká elita.... Páč netráví většinu času v garáži lepením masky od Milotecu na Oktávku (aneb nekonečný seriál: Do*ajzlu zase nakřivo >😒]
Avatar - Falco
Falco
Zeptej se nějakýho tunera, ten Ti to vysvětlí...
😄
GTI
😄
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
nevysvětlí >😒]
Pre tych co toho o zivote vedia tak strasne moc ako ty, su iste napudrovane talianske a nemecke “premie” tym najvlhkejsim snom. Pri pohlade na fotky GT-R sa mi ale zda, ze tomuto autu je nejake Ferrari (a hlavne ti co slintaju nad ich obrazkami) a vobec hocikaja snobaren a poza, uplne suma fuk. Nakoniec, moze ta hriat pocit, ze na ceste by s nim asi chvilu mala problemy cca polovica sucasnej produkcie Ferrari. A to vsetko niekde v cenovej relacii BMW 335...
Avatar - Falco
Falco
"napudrovane talianske a nemecke premie” drtěj v F1 Japonce dnes a denně.. v civilu tomu nebude jinak.
😄
Tak tohle byl argument urovne "Muj tata je silnrjsi nez tvuj tata". >😒]
nelze nez souhlasit 😄 :yes:
Dnes ano. Ale boli casy, ked tomu bolo inak.
pe3k
myslim ze len "marius-a"si docela nepochopil.-. "Ferrari len komerčná haraburda" on tym chcel povedat ze tie auta su decla ine.. ako napiklad lancer evo IX a obycanjy passat.. v podstate su to rovnake auta obydve rodinne sedany aj passat je 4x4. preplnovany motor a tak... ale skus sa zviest s jednym a potom presadnut do druheho.... tym chcem povedat ze skyline a ferrari tiez su v kateoriach sportovich aut... ale nikto kto ma skyline si nekupi ferrari a naopak... su urcene uplne inej cielovej skupine a clovek co ma skyline ti bez mihnutia oka pocvie ze "Ferrari je len komerčná haraburda" .... osobne ferrari uznavam to co robia robia dobre ale keby som mal na vyber beriem Skyline GT-R Z-tune 😄 a na hocktorom okruhu to ferrari nalozim 😉
Avatar - honzaHK
honzaHK
rád bych ti věřil, žes toho o skylinu hodně načet, ale jde to těžko, když tam pořád máš "Skylinne", snad to bylo jen špatnejma brejlema při pročítání oněch časopisů, a vůbec to všechno zní hrozně legračně, jako když čekáš na 1000 koní aby ses moh poprvý projet v autě a cokoliv menšíh👋pomalejšíh👋civilnějšího tě vůbec nezajímá, ale hlavně nepodceňovat, lidi nejsou hloupí 😉
Moj zámer sa podaril! Mojou ostrou reakciou som len chcel ešte viac rozprúdiť debatu na tému tohto skvelého auta. Ak som napísal Ferrari "komerčná haraburda" tak len preto aby som ešte viac pichol do osieho hniezda a aby sa tu objavili aj ostrejšie názory. A aj názov "Skylinne" bol len chytákom aby sa ukázali aj taký čo do toho vidia... Lebo väčšinne je to jedno či sa píše Skylinne alebo Skyline. Takže asi tak... No nikomu sa nedá natlačiť do hlavy že to je to skvelá kára, keď neuzná žiadne argumenty a stále si bude tvrdiť že Porsche alebo Ferrari je lepšie. Totiž to mi si v európe akosi stále myslíme že všetko naše je najlepšie. Niečo áno a niečo zas nie. Určite máme aj mi dobré autá, lenže tento stroj sa vyrába pre úplne odlišný zámer ako sa robí Ferrari či Porsche. Možno nemá taký image, ale rozhodne je to skvelá kára, ktorá len ťažko nájde súpera!!!
Avatar - honzaHK
honzaHK
"problém" na tomhle serveru je, že řada lidí má toho svýho koňě a to ostatní je přinejmenším o stupeň horší, o majiteli skylinu bych řek, že to je znalec, o majiteli ferrari znalec, ale i estét, jenže to samé bych si myslel i o majiteli mazdy RX-8, prostě těch chutí je hodně, takže hlavně nikoho nepřesvědčovat, jak to teda jako nemáme v evropě všechno nejlepší, nebo v tý asii atd.
suprová reakce >😁 někoho napadáš,že napíše skylinne a sám napíšeš "koňě" >😒] bezva
úplně miluju ty kecy typu "komerční porsche, který má kdekdo..." kámo, čím jezdíš ty? a mimochodem, pro tebe je to, že někdo to auto tuní, důkaz kvality? myslím, že víc firem dělá rádoby tuningové díly i na škodovky než na porsche nebo ferrari...
Viděli jste někdo za poslední 1-2 roky, že by GTI beze zbytku (včetně designu, jízdních vlastností, kvality, spolehlivosti atd.) pochválil jiné než německé auto? (Jako německé tady myslím značky Porsche, Mercedes, Maybach, BMW, koncern VW a zahraniční značky vlastněné německými automobilkami, Opel a Ford jako zcela německé povážovány obvykle nejsou.)
-
A viděl někdo že by naopak nějaké německé auto (byť jen za drobnost) kritizoval?
-
Zajímalo by mne to jako fakt.
GTI
Vskutku interesantní starosti 😄 ausgerechnet pod článkem o tomhle soustruhu. Hele, jsem někde kolem 15.000 příspěvků, tak se neflákej, nepokládej zastydlé dotazy a najdi si to sám. Mohu ti ostatně pomoci - někde kolem 19. ledna (nevím už rok) jsem velmi chválil třetí šroub odleva u zadního dílu výfuku Mazdy MX5... koneckonců když vlezeš na můj blog a najdeš tam textík s nadpisem "Má Impreza", asi se mi tu veřejně omluvíš. Jinak, abys neměl dnes strašidelné sny, pak poměrně dost jsem se tu napsal o Volvu o Saabu, a o mnohých ("neněmeckých) dalších autech, která mne oslovují, a to jak technikou, tak především vizáží. Co se týká kritiky tak říkajíc "do vlastních řad", tam bych tě snad navedl na mé, dnes již historické postoje k TOUAREGu, neb jsem v počátcích jeho výroby neodhadl dobře jeho potenciál... jo, Touarega jsem zpočátku velmi nedocenil.

Víš, až budeš dělat do aut nějaký ten rok, pochopíš, že někdo musí být nejlepším. Kdo je nejlepším v evropském mainstreamu, ví každý - VW. O prémii se také asi nebudeme přít, ostatně, mimo Německo, abys prémii v evropské definici hledal lupou. Avšak, co je důležité, důležité je to, kdo diktuje - techniku, vizáž. No, u vizáže je to jednoduché, samozřejmě, že nám Evropanům se asi těžko může líbit víc producke z japonska než dejme tomu produkce z Itálie. To je snad jasné. U té techniky již to tak adresné není, a jde opravdu o to, kdo je předvoj. No, takže to víš snad i ty. Německo. Kdybys váhal, 20 kilometrů v BMW M5 tě přesvědčí. Ostatně, postav vedle sebe na jednu čáru německou prémii a naproti ní postav "prémii" japonskou - Lex 😄 infi >😁 Accura >😒] jasné ne, není co řešit. Pochop, síla německých výrobců je obrovská, potenciál nedostižný. Naštěstí.

Co se týká sportovních aut, pak samozřejmě, že evropská produkce nemá ve světě konkurenci. Jak by také mohla... vždyť zde se závodí již přes sto let. Zde je kolébka sportovního motorismu, kolébka všech geteček a supersportů. Takže postačí jen pár jmen - Porsche, Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Jaguar, Maserati, o nic víc se vlastně nemusíš zajímat, neb se zajímáš o ty nejlepší. Myslím velkosériové.

Všechna auta, která jsem vyjmenoval se tu staví pro naše zadky. není to tedy tak, že by se Ferrari snažl zavděčit korejským mužikům a dělal kvůli tomu šikmá světla u 599 Fiorana. To Ferrari určuje Evropě a dokonale i světu, co je supersport, to Aston ukazuje světu, co je aristokracie, to jaguar ukazuje drze světu, co je legenda, to Porsche ukazuje světu sportovní GT vesmíru. jen mít voko a nezakalené vědomí, viď 😉
Avatar - Falco
Falco
:yes: :yes:
GTI
:yes:
máš pořádný kus pravdy, i když vysmívání se Lexusu nebo Infiniti je trošku mimo mísu (leda za rodokmen, ktrý si ale nyní svědomitě budují)
GTI
Ale já se nevysmívám. Ctím ta auta. Ti smajlící jsou tam proto, aby si kolega nahoře uvědomil tu neporovnatelnou sílu německé prémie...
ale to přece už dávno pravda není a ty to dobře víš ale nechceš si to přiznat.nedávno porovnávali v autocaru nissan skyline 350 gt(u nás to bude pavděpodobně v prodeji jako infiniti G sedan) s bmw 335 a to auto bylo minimálně vyrovnané.a podle některých je nissan jen ubohý japonec na konec.já mám rád i bmw(a byl by to jasný favorit mezi německou trojkou)ale mám rád i japonskou produkci a to jsme si s bráchou před 20 lety říkali,že bych si japonský auto nikdy nekoupil.15 let už jiný nemám.dneska když porovnáváš německou a japonskou prémii,tak nemůžeš koupit špatně a je to o tom co ke který značce cítíš,nebo jaký máš preference.a tak bychom mohli diskutovat do nekonečna...
síla...síla trvá. Power be with you 😉 :yes:
s niecim suhlas, s niecim nie...100 ludi, 100 chuti,tvoj nazor je znacne ovplivneny sympatiami... je tu malo objektivnych ludi..cest nezakomplexovanym a objektivnym ludom, ktori niesu zaslepeni ... ziaden clovek na svete nevidi do vsetkeho tak hlboko aby mohol sudit co je dobre co je zle(ak nehovorime o banalitkach, co auta urcite niesu, az na niektore vytvory ako su dacia a brillance, na to nemyslim to aj dieta vie posudit ze skoda je lepsia ako dacia..tak na toto nereagujte, to bude len zbytocne chytanie sa za slova), azda iba pan boh, ak jestvuje...preto ma kazdy clovek na vec iny pohlad a iba par z nich maju ten spravny..vsade je ista rovnovaha, niekto je v niecom lepsi v inom zas horsi, no bolo by odvazne tvrdit ze nemci su najlepsi vo vsetkom. to iste nie. je pravda, su genialny takisto ako taliani rozumeju automobilovemu sportu. suzuki vyraba super motorky, no auto by som si nikdy od nich nekupil, myslim ze by mali ostat pri motorkach, lebo auta im kazia imidz...zdoraznujem, moj nazor. tak ako lamborghini sa nebude rozumiet kategorii off road tak ako sa jej rozumie napr nissan...preto ma sto ludi sto chuti, lebo ak by malo 100 ludi jednu chut , tak by tu uz mozno nebol nikto z nas a svetova ekonomika by sa zrutila a viedlo by to k zahube ludstva...taze asi tak... na nikoho nenarazam, nikoho sa nexcem dotknut, a nexcem tu vyvolat ziaden konflikt...tak si to len precitajte a kaslite na to, a uz vobec nemusite reagovat, lebo ak by reagovalo 100 ludi, tak urcite by vsetci nemali ten isti nazor, a ja to beriem😊
GTI
😄 :yes:
...a kolikátej rok ty GTI děláš do aut...? a co do nich děláš? >😁 Z těch automobilek ,co jsi vyjmenoval beru akorát Porsche a z povinosti Ferrari ještě možná Lambo,ale to ostatní už je jen nostalgie a historie... jenźe Tvůj problém je ,že Ty právě jen z tý historie ziješ... koukni třeba na motorky,řekni dneska někde mezi motorkářema MV Augusta,Gilera,Zundapp,Jawa...Max pokejvaj helmou a řeknou to byli časy-jen ty starší a ti mladí si budou myslet ,že jim nadáváš... >😁 Je rok 2007 a ne 1960...Vśe je globální, časy se mění Citroena s Pegym dělaj v Japonsku,Mitsu v Evropě,na Pirellkách je napsáno Made in japan,na Bridgestonech made in Italy... Ty by ses mél oprostit od úchylně úzkého náhledu na svět, to o téch tvojich linkách si jen namlouváš,Jap auta pro Evropu se dokonce dost často i v Evropě navrhují Evropany... Takže by mne zajímalo co a kde do aut děláš? Ale jinak v dobrým,je to Tvůj boj :-!
to jsi napsal moc dobře,pod toto se podepíšu.sám jsem chtěl napsat něco podobného :yes: 😉
vsadím boty,že na to reagovat nebude 😢
Nijak mne to netrápí, nemám z toho špatné sny, jen mě to tak nezaujatě zajímá.
- Zaváhání s Touaregem byla naprostá vyjímka, a už je to navíc několik let, navíc už to bylo dalšími hodnoceními odvoláno
- Saab a Volvo jsou zase švédské (přestože to vlastní zahraniční firmy), tedy árijské, takže ty taky nemůžu brát do hodnocení
je nad slunce jasný,že se najdou lidi,kterým se to auto nebude líbit(ať už opravdu,nebo aby napsali něco negativního,protože milujou koncern[gti vw]),ale to,že tohle je dravý supersport,živoucí legenda,technologická lahůdka ,mě nikdo nevymluví.ani ten,co plácá o stylu a harmonii.to zase musí nacpat do jiných aut,aby se líbili jiným 😉 .kdybych zvažoval nákup této kategorie auta,tak to 100% bude GT-R
Avatar - davy
davy
Tohle auto ma temer vsechno, podle ceho si vybiram sportovni auto, skterym se svezu na okruhu a neudelam ostudu a navic si to uziju,prepravim se po Evrope, budu s tim jezdit i do prace, svezu manzelku i s deckem nebo 2 smutne stoparky a budu uvazovat,zda s tim nejezdit i v zime. Proste jedno auto pro vsechno.Uznavam,ze design neni uplne podle mych predstav,ale presto mne zaujal a znacka Nissan neni synonymum typickeho supersportu,ale kdyz bych jej pouzival denne,povazoval bych to za vyhodu.Preci jen zavist a neprejicnost se vice projevuje,kdyz nekam prijedes ve Ferrari, Lambu ci Porsche.Napr. ted o vikendu jsem zkusil v jednom meste jezdit pujcenym Gallardem (predpisovou rychlosti, ale uznavam,ze v otackach a trosku bylo slyset😃 a behem hodiny na mne udelala Policice zatah.Na udani.Nekolik telefonatu o podivnem, hlasitem aute(zadne jine Lambo v tom meste tusim neni).Ani mne nenechali vystoupit,abych jim neutekl,pry kdyby bylo kradene...Tak si rikam,ze Nissan by snad nikoho takhle nerozhodil a mohl bych s nim jezdit bez takovychto bezduvodnych perzekuci...Takze ted mi nekdo reknete,kdy bude v EU,ze bych si holt na jaro neporizoval EVO nebo Vette 2008 a pockal na tohle.Ale maximalne do kvetna,dyl ne😄
mat tvoje problemy..

tak by som isiel do Litchfield Imports Type25 😄
Avatar - davy
davy
Tak tuhle upravu jsem neznal, vypada zajimave. Ale ja jsem vyznavacem druhe strany, mel jsem EVO😄 dokonce uprava ala FQ-400, jenze tahle upravena nizkoobjemova auta potrebuji specialni peci a velmi casty servis. Jezdil jsem na olej po 7.000 km a ty investice do desticek, kotoucu , spijek, tlumicu atd. atd byly neuveritele. Verim, ze Ferrari ma nizsi naklady😄 Takze bych radeji ted volil EVO X a zadne upravy. No mozna trosku vyfuk, ty 2 litry nemaji jinak zadny zvuk...
pe3k
a kde byvas ked mas Mitsubishi Lancer Evolution MR FQ-400???
Avatar - davy
davy
Z jake zeme? Vyrobili jsme to na Morave😄 Psal jsem á la, coz znaci, ze bylo udelano podle predlohy FQ-400. Vzali jsme si specifikace a nechali to udelat tuzemskou racinfgovou firmu (jezid uz leta rallye prave na EVO Lancerech a maji uzasne zkusenosti s ladenim a vysledek Ti predaji i s grafem z vlastni 4x4 brzdy s pricne vroubkovanymi valci). Upravovalo se vse, od sofisikovane predelavky mapy prubehu, pres nove Turbo, stavitelne tlumice, zvetseni chlazeni, kompletni zakazkovy vyfuk vcetne svodu atd.atd.atd. Ale uz je to minulost,auto uz ma novy majitel 😢 To auto byla bestie, mrkni😄 [odkaz] a [odkaz]
Avatar - Pjenkava
Pjenkava
Tohle je opravdu Skyline! Je to velká změna voproti standartní verzi. Přiznám se, že sem to nečekal. Bravo! :yes:
Ne, tohle je GT-R :-!
totalni masakr, turbo je pro skykine jediny souper bude to bomba
super kara! :yes: :yes: Kam sa hrabe koncern so svojou trapnou R8 alebo Sciroccom? 😒
Motor, jízdní vlastnosti u GT-R jsou nezpochybnitelné.
Ovšem po stránce designu je nové GT-R naprostej nevkusnej paskvil.
Zvětšený 350 Z diletatntsky napasovaný na minulý model
Jak to vůbec mužete srovnávat s Porsche Turbo!!! A to i v připadě že by mělo třikrát takovej výkon. Navíc je to naprosto hnusný auto.
neco takoveho nabizelo audi uz v 80letech pod quattro stim ze melo zrychleni na 100kmh za 2,8s 😊. Zajem o tyto auta uz dneska neni, kazdy chce mit pekny design, klima, 5.1 dvd co bere na vaze. Umeni je vyrobit m5
Pisete o nejakom designa.To prave nema bit o designe ak chcete design kupte si alfu alebo nejake auto od ital designu mozno lagunu.To nie je auto na pozeranie a predvadzanie ani do divadla to je auto pre tych co vedia ocenit techniku pod plechom.Japonske auta nikdy neboli o designe staci pozriet Supru,stary GT R,Imprezu atd.Ak hladate design kupte si nejaky modny casopis...Ked v tom jazdite tak posledne co vas napadne je design.Nechcete v tom mat Mark Lewinson a 19 reproduktorov?Design.....
za ty penize chci aby automobilka nabidla vsechno, nekoupim si auto na ktere se nedokazu podivat, kdyby dali tu techniku do 350z tak by byl nissan frajer. Neco takoveho vyrabelo porsche v 70letech z daleko lepsim vykonem. japonci vyrabeji to co evropa pred 20lety, dnesni zakaznici chteji krasu, luxus a techniku vjednom aute. Uz hitlerove audi (auto-union) melo zrychleni na 100 za 2,7s a dosahovalo 380kmh. Mluvit o japonskem motorovem sportu je uplne smesne staci se podivat na nejdulezitejsi zavody lamans nebo f1
To nemyslis vazne? Jses k smichu. :yes:
tak f1 určitě není nejdůležitějš a tvoje názory mě přijdou dost divné 😲
Hojky kluci,znáte někdo firmu Dete spol.s r.o. ze Zlína??Vozí auta z USA...
a proč?toto se bude v evropě prodávat
Prostě nabízejí auti dost výhodně a nemůžu na ně nikde najít žádný reference.Tak proto.Chci si koupit auti... 😉
DETE tady😒br />www.auctionsbroker.com
Ano porsche je dražši ale značka porsche je legenda nemam nic proti nissanu ale myslim ze se nedaj srovnavat ceny je samozrejme ze u porsche se plati za znacku protoze porsche je prestižnejsi automobilka než nissan a nedela auta pro každeho už jen kuli tomu jsou ty auta tak vyjmečný .. ps: kdyz¨ž jsem videl ten preplastovanej interier ani se nedivím že je tak levnej ale jak rikam proti nissanu nic nemam ale zastavam se Porsche .. 😉