Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
...cha cha cha, tuze směšné, cha cha cha, odppuste mi, cha cha cha, že se směji 208 PSE! :D:D:D Prý elektrický hot-hatch! :-[] :-[] :-[] :-[] :-[] Peugeotu evidentně prodejní a testovací debakl "ostré" hybridní 508 PSE nestačil, tak teď přichází s ještě větší absurditou. No tak jen do toho, Peugeote, vyhoď z okna ještě pár dalších miliard! :-[] :-[] :-[]
P.S. Hyundai se svojí skvělou i20N se musí za břicho popadat! :-):-):-)
P.S. Hyundai se svojí skvělou i20N se musí za břicho popadat! :-):-):-)
KANKUNEN
král malých HH byla nakonec Fabia 1,9 TDI. S čipem to rubalo vše a za 5 litrů a jsou vidět doteď. Jinak design Peugeotu nemá konkurenci, bohužel volant jak kostrbatá šiška na ragby to ničí.
Ale notak :D Ikonické B segmentové HH byly spíš ostré Fiesty a Clia, dříve pak samozřejmě Peugeoty GTi.
Fabka jede, ale spíš v přímce, protože těžký motor, když se podíváš na nějaké záběry z aktuálních rallye závodů, třeba i v ČR, kde by ty Fábky měly mít převahu, tak tam z těch starších werků vídám akorát ty Clia.
Fabka jede, ale spíš v přímce, protože těžký motor, když se podíváš na nějaké záběry z aktuálních rallye závodů, třeba i v ČR, kde by ty Fábky měly mít převahu, tak tam z těch starších werků vídám akorát ty Clia.
Jo, určitě... Polo GTI, Swift Sport, Clio RS, Fiesta ST...
Rallye Fabie jezdí, ale hlavně trojkové, sem tam dvojkové... v době Fabie I používala Škodovka jako soutěžácké auto ještě Octavii.
Rallye Fabie jezdí, ale hlavně trojkové, sem tam dvojkové... v době Fabie I používala Škodovka jako soutěžácké auto ještě Octavii.
Polo GTI mi tak ikonické nepříjde, to žilo a žije ve stínu Golfu GTi, alespoň z mého pohledu. Možná spíš Ibiza Cupra.
To je možná spíš pohled fanouška Fordu ;-).
Fiesta i Clio podle mě byly taky vždycky ve stínu větších HH, které jsou víc na očích a tak nějak nabízejí lepší value / money. Polo GTI se dělá už od druhé generace, tj. aktuálně tu je jestli dobře počítám 5. generace GTI... plus si udělala slušné jméno ve WRC a nabízela / nabízí solidní techniku (1.8TSI v minulé generaci, 2.0TSI v té současné).
Pro mě má největší tradici asi to Clio, už od Clia Williams atd.
Fiesta i Clio podle mě byly taky vždycky ve stínu větších HH, které jsou víc na očích a tak nějak nabízejí lepší value / money. Polo GTI se dělá už od druhé generace, tj. aktuálně tu je jestli dobře počítám 5. generace GTI... plus si udělala slušné jméno ve WRC a nabízela / nabízí solidní techniku (1.8TSI v minulé generaci, 2.0TSI v té současné).
Pro mě má největší tradici asi to Clio, už od Clia Williams atd.
Mam to stejně, Polo GTI žádná ikona není, za to Fiesta ST nebo Clio Williams/Sport/RS ano… a samozřejmě malé Peugeoty GTi/S16/RC :yes:
Jo, to asi záleží, kdo má k čemu vztah... já beru, že se poslední Fiesta dost povedla a s Polem GTI v testech občas vyhrává... a občas ne... spíš tam vnímám tu relativně krátkou historii (oproti Polu nebo Cliu). Peugeot má naopak jen tu historii.
https://www.auto-motor-und-sport.de/…-st-vw-polo-gti/#…
https://www.autobild.de/…st-14018511.html
https://www.autozeitung.de/…test-194800.html
https://www.auto-motor-und-sport.de/…-st-vw-polo-gti/#…
https://www.autobild.de/…st-14018511.html
https://www.autozeitung.de/…test-194800.html
Jo s těmi Peugeoty máš pravdu, bohužel… mě se poslední generace 208GTI moooc líbila. 1.6THP 200k jezdila v tak malém autě skvěle, byl jsem z ní nadšený a vylezl jsem z ní s úsměvem na tváři. Sice nebyla tak surová jako 205GTI, ale pecka… Stellantis podle mě už nic takového ani nevyrobí… :-(
No... jednak jsem o THP slyšel dost nepěkné věci (ale nemám nastudované, které generace se týkaly... možná těch starších)... dvak (abych udělal radost Mikesusovi) bych nekousnul iCockpit (tím spíš u řidičského auta - tuhle generaci 208 má švagr a pro mě je to absolutně no-go).
Za mě bylo krásný auto RCZ. Pro mě se špatnou hnanou nápravou... ale ono za ty peníze si člověk moc nevybral ani tehdy ani dneska.
PS: domů jsem málem koupil něco takového: https://www.sauto.cz/…/swift/151989662
Za mě bylo krásný auto RCZ. Pro mě se špatnou hnanou nápravou... ale ono za ty peníze si člověk moc nevybral ani tehdy ani dneska.
PS: domů jsem málem koupil něco takového: https://www.sauto.cz/…/swift/151989662
Jj Swift Sport je dobra volba, já bych šel do tý 208 GTi 2013-2016. THP jsem doma měl a jezdilo skvěle, ano ani já se nevyhnul dekarnonizaci motoru a výměně řetězu - vše v záruce 😉. Pak stačilo jezdit na N98-100 a dodržovat prohlídky a byl klid. Problemové byli hlavně první generace motoru, tuším roky 2009-2011. Od 2012 už měli 3G rozvodů a měli by být OK…
Posledni Fiesta ST se velice povedla a da se řict, že s každou generaci se zlepšovala.
Neni to žadna nekompromisni motokara a přesto jinde nenajdeš tolik řidičske naklonnosti což často byva podminkou . Prostě vyborny HH a pravem velice uznavany a navic narozdil od toho Pola s vybornou motorizaci.
Neni to žadna nekompromisni motokara a přesto jinde nenajdeš tolik řidičske naklonnosti což často byva podminkou . Prostě vyborny HH a pravem velice uznavany a navic narozdil od toho Pola s vybornou motorizaci.
Polo GTI se spiš "proslavuje" tim jak se v poslednich generacich nevyvedlo a z HH už ani nekoketuje. U koncernu vlastně jako posledni skončila cupra od seatu v Bečku.
Škodovka neumi ai pořadněji normalni auta natož HH takže i jako vtip je to nefunkčni, ale věřim, že je u nas vicero takto "postiženych".
Roman Horký
...
takť jako zemřelých myšlenka poslední,
tak jako jméno jich, pradávných bojů hluk,
dávná severní zář, vyhaslé světlo s ní,
zbortěné harfy tón, ztrhané strůny zvuk,
zašlého věku děj, umřelé hvězdy svit,
zašlé bludice pouť, mrtvé milenky cit,
zapomenutý hrob, věčnosti skleslý byt
vyhasla ohně kouř, slitého zvonu hlas,
to jestiť zemřelých krásný dětinský čas
...
elektrických hot-hatchů zvuk.
takť jako zemřelých myšlenka poslední,
tak jako jméno jich, pradávných bojů hluk,
dávná severní zář, vyhaslé světlo s ní,
zbortěné harfy tón, ztrhané strůny zvuk,
zašlého věku děj, umřelé hvězdy svit,
zašlé bludice pouť, mrtvé milenky cit,
zapomenutý hrob, věčnosti skleslý byt
vyhasla ohně kouř, slitého zvonu hlas,
to jestiť zemřelých krásný dětinský čas
...
elektrických hot-hatchů zvuk.
jiri-trojan
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Emel
Zvuk není to jediný. Osobně jsem názoru, že se elektrickej sporťák postavit dá a předobrazem by mohl být třeba ID.R - prostě puristická placka s elektrem a dojezdem třeba 200km na 40kWh baterku, kterou o víkendu vytáhneš na projížďku po okolí a pak ji zase plácneš na nabíječku.
Jo, nebude to vrčet... ale zrychlení a přetížení a tak tam bude a podle mě je tohle to hlavní.
Jediné čím si nejsem jistý je to, kolik je v tom ID.R "kosmických" technologií a jestli by to mohlo nějak rozumně fungovat bez nich.
EVHH... no tak teoreticky asi jo, jestli jsou schopní to auto přeorientovat z "eko+dojezd" na jízdní dynamiku...
Jo, nebude to vrčet... ale zrychlení a přetížení a tak tam bude a podle mě je tohle to hlavní.
Jediné čím si nejsem jistý je to, kolik je v tom ID.R "kosmických" technologií a jestli by to mohlo nějak rozumně fungovat bez nich.
EVHH... no tak teoreticky asi jo, jestli jsou schopní to auto přeorientovat z "eko+dojezd" na jízdní dynamiku...
Myslim ze po tom zvuku patrame tak nejak ze zvyku, a neuverim nikomu kdo si sedne do nejake silnejsi tesly, ze to nezanechalo dojem, jinej, ale furt dojem. Takze cistokrevnej sportak i podle me lze, ale me uprimne bavi jeste vic predstava mit nejakou podobnou malou strelu jako nedavno diskutovana studie od cupry. Jooo takoveho silne premotorovaneho EV prcka do mesta mit a alespon jednou v zivote byt kralem semaforu. :-)
jam2015
A to, že tieto ťažké autá budú mať dvojnásobnú spotrebu pneumatík a brzdových segmentov, tak o tom ticho ako na pohrebe! :-(:-(
×
Sdílení komentáře
×
https://www.youtube.com/watch?…