Nový Peugeot 308 přijíždí s výrazným designem a hybridy, i nadále ale nabízí zájemcům obyčejné dieselové a benzinové motory a také manuální i automatickou převodovku. Se všemi jsme se už projeli v jeho domovské Francii.
Koukám koukám na tabulku a rozdíl ve zrychlení 180 k a 225k verze je desetinka sekundy ! K čemu tam je tedy těch 45 koní navíc ? D
Jinak proč ne, zajímala by mne obyčejná verze, aktuální 308 vypadá v běžné verzi spíš nic, než moc, hlavně SW má velkou masu plechu nad zadními koly a musí mít co největší rozměr, aby to vypadalo solidně. Kolem 0,5M 1,2Pure tech, za 550 i s automatem, nebo 535 za blueHDI - jo, proč ne, ale osobně BYCH za takové auto s icockpitem víc nedal ... počkám si na Astru, vypadá zatím nadějně s konvenčí přístrojovkou :)
To asi nechápu... výkon je přímo úměrný tomu proudu, ne? Takže jestli má elektromotor podat ten výkon z nuly nebo při 150km/h, tak na to potřebuje stejný proud... nebo ne?
Může se to ale potkat až v určitých otáčkách, které v nízkých rychlostech být nemusí. Neříkám, že to tak je. Motory na to být můžou, baterka to může dát jen za určitých optimálních podmínek. Tedy slabší bude dodávat vždy, silnějšímu někdy.
Budiž... ale jak to souvisí s proudem z baterky?
Že se to potkává při určitých otáčkách, to je klasika... proto se ty výkony nesčítají. Ale obvykle to pak je na každém kvaltu stejný, protože i výkon spalováku je v závislosti na otáčkách stejnej na dvojku i na trojku. Pokud by bylo ale elektromotor připojený až za převodovkou, nebo třeba sám poháněl druhou nápravu... jo, umím si takový scénáře představit.
...jak jsou Francouzi neschopní efektivně využít velkorysé hodnoty rozvorů svých modelů nižší střední třídy. Jejich rozvory mají extrémní hodnoty (kombíky dostávají ještě pár cm navíc), přesto je nabídka místa pro nohy zadních pasažérů Peugeotu 308 i Meganu zoufalá, u verzí kombi pak maximálně dostačující... :-O:-( Konstruktéři těchto značek by se někdy měli prohlédnout koncernové modely nižší střední třídy na platformě MQB, aby viděli, jak se dají podélně rozvorové centimetry parádně využít! :-)
P.S. Vnější design nové 308 se mi moc nelíbí (a v případě kombíku už vůbec ne) a o šíleném i-Cospitu se šišatým volantíkem mezi koleny snad ani nemá cenu hovořit. A to samé platí o zoufalé nabídce motorizací - chybí jakýkoliv nehybridní benzinový čtyřválec - to je tragická nabídka.... :-O:-(:-(:-(:no:
Aha, takže čo teraz? Napíšeš im do Peugeotu, aby radšej vyrábali licenčne Golfa? Že im to nenapadlo už dávno, však? Jáj, strašné títo Francúzi a aj tých 7 miliónov ľudí, čo musí jazdiť s i-Cockpitom.
Suhlas... inak megane je v tomto kral... a porazi ho na zadnych sedackach aj fabia.....
Za mna naj pezoty dnes uz robi opel.... voci tejto fr zrude je nova astra top modelka a za mna aj najkrajsie auto segmentu... ale hlavne nema ten uzasny icocpit... no kup dnes nejakeho pezota... nemas ani co
Zle si vykladas jeho prispevky. Jednoducho pise v jednoduchej sifre- staci si jeho tvrdenia znegovat a dostanes realitu. Napriklad vsetci jeho krali triedy su na chvoste tabuliek. S vkusom je na tom podobne a je uplne jedno co vravi a co by spravil v danej chvili, lebo nakoniec ide aj tak s mainstremom.
Úplný súhlas.Auto v segmente C pokiaľ vzadu nemá dostatok miesta pre dvoch dospelých /stále je to u nás brané ako rodinné auto jedinné v rodine / tak to je na prd.308 má v ponuke z klasických turbobenzínov len trojvalce,malý vnútorný priestor,nizku strechu,malý volant a komplikovaný i-cocpit.Toto všetko nahráva do kariet koncernu a preto je Peugeot v predajoch /okrem 208 a 2008 / tam kde je a vo finále keď sa človek rozhoduje pre nové auto zo segmentu C z 80% skončí pri koncerne lebo ostatný mu neponúkajú to základné a to je vnútorný priestor.Za mňa nová 308 vyzerá pekne ale má strašne veľa mínusov.Nová Astra bude na tom asi podobne . :no:
Tváriš sa, že autám rozumieš, ale na hodinách slovenčiny si evidentne vo veľkom blicoval. Kým to sem dáš, aspoň to prežeň cez Word a oprav vyznačené chyby, aby si nerobil hanbu.
...i nadále ale nabízí zájemcům obyčejné dieselové a benzino
No to je sice formálně vzato pravda, ale prakticky nahlíženo je to k ničemu, v benzínu pouze tříválcový chrchel ve dvou naladěních a v dieselu jen podměrečná 1.5. Škoda, že 1.6 benzín nenabízí i bez hybridu a že pohřbili dvoulitrový diesel, ten by do SW pasoval velmi dobře.
Re: ...i nadále ale nabízí zájemcům obyčejné dieselové a ben
Jo, je to tak... 1.6 bez hybridu by byla fajn... ale tak třeba ten hybrid nemusí bejt zlej, uvidíme.
Zvenku to vypadá na těhle fotkách dobře, i hb, který se mi zdál na prvních vizualizacích trošku disproporční (moc dlouhej a nízkej čumák)... uvnitř jsou hezký materiály, hezký sedačky, ventilace vzadu, zadní sedačka 40-20-40... no a iCockpit :-( - díky tomu mě nemusí trápit, co tam je za motory :-)
„My jsme jako první sáhli po vznětovém čtyřválci 1.5 BlueHDi 130 s automatickou převodovkou. Tento motor už známe z dřívějška, je adekvátně kultivovaný a tichý, ačkoliv na konkurenci od Volkswagenu v projevu bohužel nemá.“
Takéto kopnutia si milujem, hlavne keď to autor vôbec neodôvodní. Spravil som s tým motorom v predošlej 308 SW 3000 km a nemôžem povedať jedného krivého slova. Za mňa momentálnej najlepší motor aký PSA ponúka.
Rozkaz zněl jasně!
V každém článku ocitovat nedostižnost VW... hlavního chlebodárce.
To už tak prostě je.
Asu už jsem se to naučil "odfiltrovat"... někteří lidi říkají pořád "jakoby", tihle teda preostě pořád všechno srovnávají s VW - a VW je vždycky lepší.
Nie som uplne cielovka tohto auta, ale dizajn sa mi velmi paci. Peugeoty celkovo mi pridu ako najlepsie dizajnovo prepracovane auta medzi beznou konfekciou, 208 je uplna pecka, toto sa tiez vydarilo.
Popravdě designově mi právě trochu nesedí.
Přidjou mi ty křivky takový samoúčelný.
A akutně se mi nelíbí to řešení palubky. :-(
Co naopak beru jako významné plus je 1.6 motor, s poctivým hydroměničem... jen by ten hybrid mohl být i ve verzi bez zásvky.
Jo, já vím, že nemusím nabíjet...
Já bych ho upravil, šiškovolant a budíky dát tak, jak to používá Loeb u závodních aut, k tomu doplnit motor 180 HDI. Ten je ale zlý, jede, nežere a je moc čistý na to, aby se mohl diesel považovat za odpad.
Hej a vyhodit sedacky ako ma loeb a pridat klietku ako ma loeb, dobastlit button box ako ma loeb , dobastlit panel s led otackomerom ako ma loeb a mas auto snov.
...reálné fotky, byť verzí s velkými koly mě nijak názor nevylepšily. P308 je opuchlá, jako člověk zadržující vodu v těle. Nulová snaha zamaskovat obezitu nějakou designovou finesou. Současný model ve verzi HB nebyl třídní krasavec, ale s vyšší výbavou koukatelný vůz. Tohle je o řád horší.
Jen bohužel stále platí, že kombi je prodloužený trochu zvláštně. Neni to tak výrazné jak doposud ale stále to tam je. Hold to chce tmavé barvy a hezká kola.