Novinky
Nový Volkswagen Multivan T7 se už vyrábí. Továrna v Hannoveru byla kvůli němu zásadně upravena
35 komentářů
KANKUNEN
2
jednou to zkusíš a už nechceš cestovat v jiným autě. Jen ty motory jsou hloupé. Stačí TDI 150, 190 a 240 koní.
traveldrive
4
No ja ti neviem, kámo. Z Multivanu som presadol do Grand Voyagera a myslím, že na dlhšiu cestu by som oveľa radšej vzal ten Grand Voyager. 😉
wakantanka
3
Však tento T7 je údajne viac Voyager ako Multivan.
traveldrive
2
Jedine že by bol viac ako Voyager. Ale pochybujem, že KANKUNEN skúšal T7... 😉 :-!
petr petrumr
4
jestli se pohybuješ ve sféře živnostíků a fachmanů, tak zjistíš, že T ruší a kupují raději citroena
Mikesus
4
Je to tak. Znám několik a vyměňují jejich t6 a t6.1 za Toyoty a bratrské vozy.
rohYpnol
2
T7 je jen masírka. Zásadní věci jsou výrazně horší. Už 6.1 byla shitka proti 6. Ale tohle co předvedli to je vražda Transportera za denního světla.
wakantanka
5
Hmmm, ale toto nemá byť Transporter, ale náhrada Multivanu. Transporter má ostať ako čistokrvná dodávka.
rohYpnol
1
Transporterem myslím Multivan/Caravelle/Transporter. Jen to nerozepisuji.
petr petrumr
1
správně i fachman jezdí dělat i mercedesem marco polo.
Ja si nemůžu pomoct, ale ten design je fakt otřesný. Nedělal to stejný designer co dělal hnusnou Vovci ? To je fakt strašný.
Ano, vyrábět horší vozy na stejné lince chce nepochybně zprasit i výrobní linku.
VW pomalu začíná sklízet to co zaselo nové vedení a jdou ke dnu. Za pět let budou po krk ve sra*kách :-!
VW pomalu začíná sklízet to co zaselo nové vedení a jdou ke dnu. Za pět let budou po krk ve sra*kách :-!
Tohle auto odráží aktuální neschopnost koncernu dát na trh slušné auto snad ve všech parametrech - bezpohlavní design, motory, konstrukční základ v nižší střední bez 4x4 a jak jsem četl na jiném serveru i ceny. V Německu již od 44800eur :no: start prodeje je bez dieselů tj základem je na velikost slabý benzin 1.5TSI, žravý 2.0TSI a Hybrid, diesel až příští rok a to jen ve výkonu 150k, to prostě nechápeš 8-s Design je sice hodně subjektivní záležitost, ale za mě je bezpohlavní jako vše nové od VW - Caddy, Golf a iD řada :no:
Už by měli problém asi s emisemi, kdyz mizí silnější diesely. Dnes už je to bohužel tak komplikovaný systém, aby neprodukoval jedovaté emise, že je drahý a neperspektivni. Vracíme se do doby, kdy diesel patřil do své kategorie. Slabý, s nízkou spotřebou a zároveň plnící emise. Jen ta jednoduchost a spolehlivost už se nevrátí.
Vidím to spíše jako greenVWantidieselmoda. V autě v ceně od 1,5 mega se ekotechnologie ztratí a zároveň jsou již doladěné a spolehlivé. O DPF už nevíš a močovina likviduje NOx na 20% limitu. Jen nesmíš jezdit furt na spotřebu.
Ano je to zoufalství. O to smutnější že Transporter/Caravelle/Multivan byli v podstatě dokonalé auto Tedy do řady T6.
Nedávno jsem mluvil s jedním prodejcem užitkových VW a z nového Multivanu jsou prý zoufalí - zákazníci, zvyklí na dosavadní T6 novou T7 coby náhradu masově odmítají... To auto je prý spíše brané jako nástupce Sharanu, čemuž ovšem zase neodpovídá jeho cena... 😲 😒 :no: :no: :no:
Já ty plačky moc nechápu, auto je nižší (hloupě se o cm nevleze do 1,9m), širší, více osobák než dodávka. Jen to nemá 200 koní v TDI. To je zlo. V benzínu taková bouda je ekozlo.
S podobnou boudou jezdim do 6.5l benzinu v kombinaci vsech jízdních režimů. To je ekozlo? To si vezme i diesel víc v takovém autě. A to nemluvím o tom co jsi psal, ze musíš držet vyssi spotřebu, aby zvládl emise NOx.
6,5 v benzínu? Jezdíš je do 80?
To jsem zkoušel, a dostal jsem se na 4,7 při jízdě do max 85km/h GPS.
https😐/www.spritmonitor.de/…ail/1268344.html?…
https😐/www.spritmonitor.de/…ail/1268344.html?…
Kde má AWD?
Proč jsou sedadla výrazně menší...?
Atd.
Ne, nový Multivan je shit. Údajně to jinak nejde kvůli emisní normám.
Proč jsou sedadla výrazně menší...?
Atd.
Ne, nový Multivan je shit. Údajně to jinak nejde kvůli emisní normám.
Tak VW opět šetří na nesprávných místech a za lacině zpracovaná auta chce nekřesťanské peníze. Holt zákazníci musí zaplatit vývoj iD řady… vnitřní materiály nových VW jsou otřesné, design nijaký, mizí vzpěry kapot, mizí zajímavé motory atd… Herbert vede koncern do pekel :no:
Tak zatím jsem shlédl všechno nové modely včetně iD řady a hlavně nové Caddy a ty plasty uvnitř jsou humus, předpokládám že Multisharan na tom úplně bude stejně. Obrázky z videa u předváděcího auta jsou načinčané, ale realitu si půjdu shlédnout, jakmile bude k dispozici. Zatím co nový model od VW to zklamání :no:
Tak než si jej budu moci vyzkoušet osobně, tak do té doby zatím dám na recenze těch co se v něm svezli, než těch co jej naživo ani neviděli. A německý tisk o něm píše velmi pozitivně.
Třeba zde
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…vom-neuen-bulli/
Třeba zde
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…vom-neuen-bulli/