Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Volkswagen Multivan T7 se už vyrábí. Továrna v Hannoveru byla kvůli němu zásadně upravena

35 komentářů

Avatar - SKAY
SKAY
Vítej nový Sharane za cenu Transportéru sláva VW 😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
Hmmm, ale toto nemá byť Transporter, ale náhrada Multivanu. Transporter má ostať ako čistokrvná dodávka.
Michal220
Hm myslíš že až za 5let?ještě Toyota a Dacia se drží a ostatní mimo 3 jsou už teď ve .....
Avatar - Mikesus
Mikesus
Už by měli problém asi s emisemi, kdyz mizí silnější diesely. Dnes už je to bohužel tak komplikovaný systém, aby neprodukoval jedovaté emise, že je drahý a neperspektivni. Vracíme se do doby, kdy diesel patřil do své kategorie. Slabý, s nízkou spotřebou a zároveň plnící emise. Jen ta jednoduchost a spolehlivost už se nevrátí.
traveldrive
No ja ti neviem, kámo. Z Multivanu som presadol do Grand Voyagera a myslím, že na dlhšiu cestu by som oveľa radšej vzal ten Grand Voyager. 😉
Avatar - Mikesus
Mikesus
S podobnou boudou jezdim do 6.5l benzinu v kombinaci vsech jízdních režimů. To je ekozlo? To si vezme i diesel víc v takovém autě. A to nemluvím o tom co jsi psal, ze musíš držet vyssi spotřebu, aby zvládl emise NOx.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Je to tak. Znám několik a vyměňují jejich t6 a t6.1 za Toyoty a bratrské vozy.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
jestli se pohybuješ ve sféře živnostíků a fachmanů, tak zjistíš, že T ruší a kupují raději citroena
Avatar - wakantanka
wakantanka
Highlander je hybrid 🙂
Avatar - wakantanka
wakantanka
Však tento T7 je údajne viac Voyager ako Multivan.
ericn
Tohle auto odráží aktuální neschopnost koncernu dát na trh slušné auto snad ve všech parametrech - bezpohlavní design, motory, konstrukční základ v nižší střední bez 4x4 a jak jsem četl na jiném serveru i ceny. V Německu již od 44800eur :no: start prodeje je bez dieselů tj základem je na velikost slabý benzin 1.5TSI, žravý 2.0TSI a Hybrid, diesel až příští rok a to jen ve výkonu 150k, to prostě nechápeš 8-s Design je sice hodně subjektivní záležitost, ale za mě je bezpohlavní jako vše nové od VW - Caddy, Golf a iD řada :no:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já ty plačky moc nechápu, auto je nižší (hloupě se o cm nevleze do 1,9m), širší, více osobák než dodávka. Jen to nemá 200 koní v TDI. To je zlo. V benzínu taková bouda je ekozlo.
Arese
Nedávno jsem mluvil s jedním prodejcem užitkových VW a z nového Multivanu jsou prý zoufalí - zákazníci, zvyklí na dosavadní T6 novou T7 coby náhradu masově odmítají... To auto je prý spíše brané jako nástupce Sharanu, čemuž ovšem zase neodpovídá jeho cena... 😲 😒 :no: :no: :no:
AntiSkoda
Ja si nemůžu pomoct, ale ten design je fakt otřesný. Nedělal to stejný designer co dělal hnusnou Vovci ? To je fakt strašný.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano je to zoufalství. O to smutnější že Transporter/Caravelle/Multivan byli v podstatě dokonalé auto Tedy do řady T6.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, vyrábět horší vozy na stejné lince chce nepochybně zprasit i výrobní linku.

VW pomalu začíná sklízet to co zaselo nové vedení a jdou ke dnu. Za pět let budou po krk ve sra*kách :-!
Avatar - Mikesus
Mikesus
"Jen nesmíš jezdit furt na spotřebu"
Aha, tak když se jezdi klidně, tak emise nesplňuje. Dík za info.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Vidím to spíše jako greenVWantidieselmoda. V autě v ceně od 1,5 mega se ekotechnologie ztratí a zároveň jsou již doladěné a spolehlivé. O DPF už nevíš a močovina likviduje NOx na 20% limitu. Jen nesmíš jezdit furt na spotřebu.
traveldrive
Jedine že by bol viac ako Voyager. Ale pochybujem, že KANKUNEN skúšal T7... 😉 :-!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
jednou to zkusíš a už nechceš cestovat v jiným autě. Jen ty motory jsou hloupé. Stačí TDI 150, 190 a 240 koní.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
T7 je jen masírka. Zásadní věci jsou výrazně horší. Už 6.1 byla shitka proti 6. Ale tohle co předvedli to je vražda Transportera za denního světla.
chytrak1
A který auto má 3 samostatný sedadla vzadu širší než tenhle multivan? Fakt by mě to zajímalo.
chytrak1
Tak než si jej budu moci vyzkoušet osobně, tak do té doby zatím dám na recenze těch co se v něm svezli, než těch co jej naživo ani neviděli. A německý tisk o něm píše velmi pozitivně.
Třeba zde
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…vom-neuen-bulli/
chytrak1
myslíš tento laciný interiér?
https😐/www.autobild.de/…or-20279189.html
časy 8:25, 13:15
:-!
chytrak1
Tak to je dobrej kec. Čekám až se budu moct podívat a svízt a podle toho co mě říkali, tak nejen že to u nás ještě neprodává ale dealeři ještě auta ani neviděli.
Avatar - Mikesus
Mikesus
To jsem zkoušel, a dostal jsem se na 4,7 při jízdě do max 85km/h GPS.

https😐/www.spritmonitor.de/…ail/1268344.html?…
ericn
Tak VW opět šetří na nesprávných místech a za lacině zpracovaná auta chce nekřesťanské peníze. Holt zákazníci musí zaplatit vývoj iD řady… vnitřní materiály nových VW jsou otřesné, design nijaký, mizí vzpěry kapot, mizí zajímavé motory atd… Herbert vede koncern do pekel :no:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Kde má AWD?

Proč jsou sedadla výrazně menší...?

Atd.

Ne, nový Multivan je shit. Údajně to jinak nejde kvůli emisní normám.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
dacia pomalu vyklidí náš trh a zbyde jen renault-o modelech není řeč a toyota jak začne naplno vyrábět v čr hybridní yaris, upevní pozici v nelibosti cechu servismanů.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Transporterem myslím Multivan/Caravelle/Transporter. Jen to nerozepisuji.
Avatar - petr petrumr
petr petrumr
správně i fachman jezdí dělat i mercedesem marco polo.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Širší???
ericn
Tak zatím jsem shlédl všechno nové modely včetně iD řady a hlavně nové Caddy a ty plasty uvnitř jsou humus, předpokládám že Multisharan na tom úplně bude stejně. Obrázky z videa u předváděcího auta jsou načinčané, ale realitu si půjdu shlédnout, jakmile bude k dispozici. Zatím co nový model od VW to zklamání :no:
chytrak1
to by mě zajímalo jaká pododná bouda se v benzínu nabízí?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
6,5 v benzínu? Jezdíš je do 80?