Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
gil54
...ukázali cestu celému zelenému světu. Pionýrský prapor pokroku sověti nesli hrdě vždy v prvních řadách. 😄 (Důraz na smajlík, prosím.)
Pohon na baterie zkoušela za SSSR i Lada, akorát se o tom moc neví, stejně jako o Ladách s wankelem.
Tedy teď seriozně - ano, máš pravdu, el. pohon, tehdy většinou na olověné baterie, byl však limitován ještě více než dnes a zkoušel ho, prakticky bez jakéhokoliv komerčního využití nebo úspěchu, kde kdo.
O Wankelu ani nemluvit. Dodnes se nepodařilo a asi nikdy nepodaří odstranit nevýhody, které bránily a stále brání jeho masovému uplatnění.
O Wankelu ani nemluvit. Dodnes se nepodařilo a asi nikdy nepodaří odstranit nevýhody, které bránily a stále brání jeho masovému uplatnění.
topten
tak nebyt hitlera, kterej porusil pratelske vztahy mezi hitlerovskym nemeckem a komunistickym cccp, tak by zadny auto pojmenovany po komunistickym teroristovi nevzniklo ...
No to bychom resili mnohem zasadnejsi problemy, nez neexistenci UAZu.. 😄
takze je podle tebe dobre, ze se sovetsti komunisti a nemecti nacisti skamaradili, vojensky a hospodarsky spolu spolupracovali, coz umoznilo hitleroj velmi vyrazne posilit vojensky i ekonomicky, a kdyz si hitler myslel ze je dost silnej aby smaznul svyho kamose stalina, tak se s nim rozkamaradil?
ja sem presvedcenej, ze nebyt kamaradsoftu mezi nacisty a komunisty, tak by k zadny ww2 s 70mil mrtvymi nedoslo
ja sem presvedcenej, ze nebyt kamaradsoftu mezi nacisty a komunisty, tak by k zadny ww2 s 70mil mrtvymi nedoslo
Reagoval jsem na to, co jsi napsal v prvnim prispevku. Kdyby neporusil kamaracoft, tzn. kdyby se bratrickovali dal, meli bychom mnohem zasadnejsi problemy. Takhle celou vetou je to snad srozumitelnejsi.
Kdyby byly v zadeli ryby, nemusely by bejt rybníky. Šáhnul by sis do zadele a vytáhnul bys kapříky.
Edit: Aha, už tu bol. Nemal asi čo napísať, len nás vypalčekoval... 😁 😁 😁
Měl sem lepší zábavu s Lincolnem 😄
Je to podobne ako so starými Škodovkami (Ladami...) - veľmi spoľahlivé autá, len sa v tom musel človek stále vŕtať, po 100 000 km to bolo na GO... Dnes do 100 000 km ani človek nevie, že má auto. Ak ani olej nežerie, tak jediná údržba je umývanie, dolievanie vody do ostrekovača a dodržiavanie servisných intervalov.
Aby sa nepovedalo - na UAZ-e by som si zajazdil oveľa radšej ako na ktoromkoľvek modernom SUV 😉.
A zas zázračné to dneska není, aby si dolejval jen ostřikovače, olej a benzín, to musíš být jezdec stylu kochám se....jinak brzdy 100 nedaj ani omylem, pneumatiky taky a na zdejších tankodromech jsou už zralé na výměnu i čepy řízení, stabilizátory a ramena.
A to musíš mít štěstí že tam není konstrukční chyba nebo problémy s elektronikou...
A předchůdcem 69 byl 67 "Čapajev", to je auto ze 40. let 😄