Re: Bravo, toto je výsledek idiotské politiky EU...
Není zájem, protože kvůli emisním normám musí být auta drahá. Když má člověk na výběr mezi C1 za 239, nebo C3 za 299, tak si radši vezme větší. Kdyby byla c1 za normální peníze, tak si ji lidi kupují. Stačí se podívat, jak byly populární Punta, Saxa a 106, protože byly levné.
Re: Bravo, toto je výsledek idiotské politiky EU...
Ale ze tech malých aut lidi kupují. Místo nového A segmentu si právě kupují radši olítanou octavku apod. A proto ten A segment mizí, není o něj zájem a automobilka se nevyplatí.
Re: Bravo, toto je výsledek idiotské politiky EU...
Jóó hoši, když se buduje euro-socialismus, tak je třeba přinášet oběti. Vůbec vy dva nechápete jak strašně tahle malá benzínová auta s moderníma EURO6 motorama poškozují životní prostředí. Já to neumím tak pěkně vysvětlit, ale on se tu jistě objeví za chvilku náš aspergerem trpící guru Nemanaterasu alias Hamuna a vysvětlí vám, že nechápete učivo 2 třídy, dá odkaz na nějaký přírodopisný film od Attenborougha a bude vás přesvědčovat, že destruktivní kroky EU nechápete, anžto jste úplně blbí :D
Re: Bravo, toto je výsledek idiotské politiky EU...
Místo toho, aby nové modely byly dostupné, radši úplně zrušme malá úsporná auta a ostatní brutálně zdražíme. Pak se můžeme pouze divit, že máme vozový park s průměrným stářím 15 let
Re: Bravo, toto je výsledek idiotské politiky EU...
Je jen otázkou času, kdy to v Kolíně vzdá i Toyota, protože A i B segment budou prostě příliš drahé = budou cenově srovnatelné s C segmentem. Zavírání továren, propuštění, krachy dodavatelů a možná i automobilek a samozřejmě konec dostupné mobility jsou na dohled. Dobře už bylo.