V ničom sa to už generácie nezlepšuje len postupne narastá cena.S časom 1.57 s ho nový G VIII Clubsport s 300 k a 400 Nm zosmiešni a budete mať plnohodnotné auto na denné použitie s piatimi dverami z nižšou spotrebov a ešte ušetríte 20 000 €.Mustang je auto pre pózerov ale technikou a váhou už patrí do Old School.Takže za mňa :no:
Když máš Golfa, zdraví tě sousedi, když Forda, jsi looser... málo čteš diskuze Dinare a měl by si obměnit vozový park, až se vydáš na SK ;) Tam jedině s VW...
No susedia majú len Volkswageny, od Golfa cez Tiguan po Passat, ale nikto z nich sa nezdraví, to mi nejako nevychádza. Alebo ma nezdravia, pretože ja som už toho Golfa predal? :D
Za B je správně, jak jsem pochopil, na SK to tak funguje, říkal Hugino, máš VW? Jsi lepší člověk, máš jiné auto? Jsi b.l.b, že sis nekoupil VW.. ostatně, tady máš pár příkladů, co si máš místo 2dveřového kupé s V8 koupit :D
To je přesně ono. Ptal jsem se kamaráda co má g7, zda ho zdraví sousedi. Prý jo, ale už se stěhoval kdyz ho měl. Teď bude místo něj kupovat proace, tak prý uvidí, jestli nepřijde v nemilost.
Tak, už jsem si zvyknul, že do každé diskuse pod článkem o nějakém rychlejším autě nutně někdo vecpe teslu, ale golf v diskusi pod mustangem, to je fakt diagnóza. :-[]
Kdyby si byl lehce mentálně omezený a Golf s 1.4TSI byl vrchol tvého celoživotního údělu, že sis koupil jednou lepší auto, než soused s Hyundaií, nebo s čím to psal, který se ti celou dobu smál, taky budeš mít potřebu to všem cpát do diskuze a přesvědčovat je o tom, jak sis pořídil dobře...;) :D
Ale tak vdaka huginovi tu je 40 prispevkov viac. Vzhladom na to, ze mi jeden golf 7 na dvore stoji, so vsetkym co povedal suhlasim a dodavam, ze Je to proste najlepsia vec co civilizacia dala dokopy. Kvalita, luxus, nadpozemske jazdne vlastnosti. Uz potahy v comfortline splnaju najvyssie naroky arabskych sejkov a vraj nejedna holyvuudska hviezda ma doma vystavanu obyvacku z interierovych plastov golfu mk7.
A není přesně tohle důkaz toho pozérství Mustangu? Nechci se tím teda zastávat ani jedné strany, ale porovnávat auta tím, do kterého ti naskáče víc dětí, to zavání spíše něčím nebezpečným :-)
Srovnavas nesrovnatelne, golfa si koupis jako kompromis, protoze mas omezenej budget, potrebujes vozit lidi, nemuzes mit vic aut, apod... Umi to jet rychle, ale zabava je v tom prumerna. Mustanga, 911, Supru, MX5, LC500 a podobny uchylarny si koupis protoze chces a byt zadny z tech aut neni dokonaly, tak ho budes mit rad i s jeho mrakem chyb a nedokonalosti.
Na jedné straně si tu můžete od jedné z největších automobilek světa koupit atmosférickej osmiválec, kterej žere i děti kolem cest v naprosto bezkonkurenčním ikonickém autě, jakým bezesportu Mustang je (bezkonkurenční v kontextu ceny a daných výkonů či "aury" Mustagnu).
Na druhé straně si nemůžete už koupit dříve nejprodávanější model světa - Ford Focus, prostě vypadl z konfigurátoru, absolutně rezignovali na D segment, přitom by stačilo trochu chtít (v Německu se dá ještě objednat Mondeo a tento měsíc už jen jako HEV), Smax a Galaxie jsou taktéž nedostupné a čekačky údajně neúnosné, takže se taky neprodávají, Fiesta taktéž už moc v prodejích neexceluje a reálně mimo Mustangu v EU koupíte jen Kugu (která ztratila přechodem na crossover v této generaci možnost vozit pohodlnně menší rodinu) a Pumu, což je nejzbytečnější typ auta, co jsem snad zkusil, ještě za cenu výše zmíněného Focusu.
Co s tím ? Asi nic.. v USA jejich portfolio stojí na F150tce, Exploreru a jejich Kuze, taktéž vypadl Fusion-Mondeo, Focus... toto pro Ford nebude dobré, snad se vzpamatují..
Viňále asi nezabralo ... Ford v EU pocka na baterky, obavam sa ze prerobil aj gate a uz nema moc na to aby aktualne portfolio vylepsil. Baterie zrovnaju vacsinu aut na podobnu uroven z hladiska pohonneho retazca, new start...
Je to celkom prekvapive sledovat ten upadok za poslednych 5 rokov. Sami neverili tomu, spojenie neefektivneho dizajnu (v niekt pripadoch), zleho image, prilis skoreho masivneho nasadenia 3valcov a tech. problemov vratane neserioznych zaruk ich pochovalo. (takto si to vysvetlujem ja)
Myslím, že první problém je jejich management, snažili se tlačit nějaké inovace tak, aby strhli dav a byli oni ti, kdo je průkopníkem a ostatní automobilky je musely dorovnávat, ostatně takto už to bylo v historii.
Postavili si dlouhou dobu úspěchy na tom, že jejich produkčí vozy soutěžili v závodech a každý tak měl s prodaným Escortem, Sierrou a dalšími takový "kousek" závoďáku doma i když sis nekoupil hned Cosworth a podobně. Pokračovalo to i s Mondey a Fokusem, kde se všude psalo o "sportovních" jízdních vlastnostech i obyčejných Fokusů a konkurence se jim snažila dorovnat.
Nyní v 21. století začali hrát na ekologii, tříválce, downsizing (přitom objektivně ty motory jsou ve své třídně jízdně skvělé a troufnu si říct, že lepší litrový R3, než má Ford jsem neřídil a to sem zkusil skoro všechny), šetření na výrobě, osekávání motorizací a lidi jim to holt nesežrali a tu pochodeń inovace převzala dle mne Toyota, která po experimentech v Priusech rozšířila tu ekologii velmi příjemnou a fungující formou do ostatních modelů a taky je začala dělat konečně hezké a je to vidět i na našem trhu, že se jí docela daří v silné konkurenci Německých aut.
Ford nemá špatnou image, je to mainstream, některé modely jsou na tom lépe, jiné hůře, spolehlivost je taky průměrná, dizajn - ano, některé modely se fakt nepovedly (mne tedy upřímne nikdy nepřerostl k srdci třeba Focus 1 a jak se prodával, nebo Mondeo MK3, i na MK4 jsem si zvykal a když tenkrát vylezlo a kamarádi říkali, jak je to krásné auto, já ho začal mít rád vzhledově až tak rok po otm, co sem ho měl doma :D Naopak MK5 se mi líbila od začátku, mam rad tyhle agresivní tvary), ale paradoxně je to strašná škoda protože :
Ford nabízí hybridní pohon technicky totožný s Toyotami, což málokdo ví - oni to neumí prodat !
Ford umí udělat skvěl jezdící auta, pořád každý jejich nový model má výborný podvozek, řízení, přesné řazení - neumí to už prodat ! A k tomu dát 4válcovou alternativu...
Ford má skvělé tříválce, i když je to tříválec, jízdně je prostě lepší, než ten od VW, nebo korejců - Ford to neumí prodat !
Ford umí udělat i silný benzinový motor - dá to jen do jednoho modelu pro EU, v USA bylo třeba Mondeo 2,7 V6 biturbo s cca 325k (nebyl to liftback, tak se tak nekorutil :D), nebo Edge a možná to mají i jinde..... to by byl imagemaker jak blázen... a nic.
Chtějí se zahrabat na SUV, ok... třeba se ještě posbírají z popela, co jsem tak párkrát četl, taková podobná krize už u Fordu byla v dávnější historii... no uvidíme, já jen vím, že moc aut, které bych chtěl, nevyrábí a nebo se už nedají koupit :/
Napr. escort bol ostuda po jazdnej stranke, preto vznikol focus kde si dal ford zalezat a odstartoval eru jazdnych vlastnosti s new edge.
Tie 3 valce im silno uskodili, neslo o realne vlastnosti, ale o hejtenie, hlupo si mysleli si, ze ich to nemoze ovplyvnit. V case ked s tym prisiel sa pramalo ludi nechalo presvedcit, vacsina zobrala diesel, alebo isla ku konkurencii k 4valcom. Do dnes je 3 valec nieco nekupitelne pre mnoho ludi, novy focus ma vsetky benziny 3 valce, aj to bude okrem ceny, dizajnu silny dovod preco sa nepredava.
Ma spatny image, i ja ked pendlujem medzi CZ/Sk na 90% ked stoji nieco pri ceste je to ford. To nie som zaujaty, vzdy sa zamyslim, ze na tej povesti medzi ludmi nieco je.
Ich problematicka spolahlivost a extremne neseriozna a skorumpovana servisna siet je dalsim klincom do rakvy, zaruky, servisny pristup a neserioznost.
Dizajn sa moc nedari, 2kovy focus nemastny neslany, 3ka podivna, 4ka detto... kombiky vyzerali k svetu v kazdej generacii, to asi nestaci. Fiesta od mk7 je mpv... uplne to pokaslali s nasilnou adaptaciou aston martin masiek, cmax a smax po fl vyzerali neskutocne obludy to iste aj fiesta a viñale bol uplny fail k tomuto vsetkemu to chcel dat do premie za fajne marze :D
Ano management, samozrejme ale to plati vzdy. Neriesili a nevylepsovali podstatne veci (spolahlivost, servis siet) a prichadzali s kontroverziami (3valce), vysokymi cenami a neistym dizajnom. Kedze su tu uz Korejci vobec sa tomu nedivim, ti na rozdiel od fordu davaju zakaznikom to co si ziadaju.
Ja sa zastavím len pri hybridoch. Ford využíva ten istý koncept s eCVT, lebo to nie je patent Toyoty a v princípe ho môže využiť každý. Kde ale Ford výrazne zastáva je umiestnenie batérii. V Toyote nad tým premýšľali pri návrhu a Ford ich len niekam pribastlí a potom to konči kontajnerom pod autom, alebo obmedzeným kufrom.
Focus není v konfigurátoru, protože stávající se již nedá objednat a face-lift se začíná vyrábět od února a konfigurátor předpokládám není připravenej. Fiesta taky přichází nová, ale v ČR je to mrtvý model, auto dobrý, ale cenově mimo české možnosti. Mondeo končí bez náhrady (podle mě chyba Fordu, ale prý to mají spočítané), S-Max a Galaxy už jen jako HEV nebo PHEV. Čekačky jsou kvůli nedostatku čipů dlouhé, ale to jsou všude. Nová Kuga je minimálně stejně dobrá jako ta předchozí, tady nevím co ti vadí a Puma je skvělý auto, podobně jako Fiesta, ale na české poměry je prostě drahá.
Ford to celkově v Evropě vede do sr*aček, 20 let stejný management to prostě nemůže být schopný posunout dál, dělají spoustu špatných rozhodnutí, každý model má nějaký problém (ať už menší či větší). Držím jim palce, ale upřímně moc nevěřím, že se s aktuálním politikou mají šanci vrátit na výsluní.
Podle nemeckeho konfiguratoru ma M4 1800kg s euroridicem, takze 1725kg pohotovostni. Kolik vazi onen mustang netusim, neb verit mistnim tabulkam je podnik minimalne riskantni. :-)
Tohle spojení, že je něco nejvíc, za to bych rovnou fackoval. A napsat to do nadpisu... :no:
Jinak auto se mi stále nelíbí a stále si myslím, že je to jen na ozdobu :-)
Asi mas pravdu, ALE ma ho moj zubar a tvrdi, ze mu na zlepsenie nalady staci par krat pridat plyn v garazi. A to vystihuje podstatu toho auto: zlepsovac nalady ;)
Však za to mám Arteon R s 320 k a 420 Nm s 4MOTION.Mustang je legenda o tom po tom ale mal by mať aj adekvátne parametre.Atmosféra aj keď V 8 oproti turbobenzínu nemá šancu. :-O
Sakra, tak mám si namiesto dvojdverového kupéčka kúpiť ten kompaktný hotheč, alebo päťdverový liftback, som zmätený, raz radíš tak, raz tak, tak mi daj jednoznačnú radu, aby som vedel, čo je alternatíva k tomu osemvalcovému gétéčku.
A hadam by vysli aj v 4kolke... nasiel som jazdenku 1,6tku rv 2017 za 14 litrov.... biela farba.. 44 tisic najazdene.... ale mam len 9 litrov smola.... ale este je priskoro... pockam dosporim... asi by to uz chcelo rovno ten dvojliter... akurat ze to su este vsetko v podstate nove vozy tie 2.0 kusky teda este to ani nikto ako jazdenku ani nepredava to je jasne... a aj cena tu bude inde.... ja viac ako 15 litrov za auto nedam... neoplati sa mi ani vzhladom na moje potreby ( to sucasne ma ako nove vyslo na 12 a stejne mam pocit ze ho nevyuzivam dostatocne ... cca 35 tisic mam teraz najazdene... pritom o 3 mesiace v januari 2022 uz ho budem mat 5 rokov... leti ten cas neskutocne... )
Jo tak ty jseš ta důchodkyně, co to má na víkend pro housky a do kostela. Honem to zakonzervuj a za 30-40 let to střelíš za nákupku na rajveteranu, nebo to ani nemusíš konzervovat, to bude mít tou dobou tak 60kkm. :D
Zajímavé, že ty EV plečky bez dotací nikdo nekupuje.
Včera sen nepotkal žádnou Teslu, dneska taky žádnou a ve středu 2, trojky.
Ty slavné S které tu měli už před x lety fanatici Muskovy sekty, a vizionáři a lidi potřebnující mít něco jiného než ostatní už skoro nejsou vidět, S sem v Praze neviděl tak 14 dní :-):-):-)
Evora je dodnes najrydzejsi sportiak sucasnosti... spartansky lahucky bez kktin... vedla ktoreho je aj nejaka dnesna carrera obezna tazka a prerastena ropucha ... s evorou si das snad kazdeho a nemusis mat ani 2 tony a 1000 koni a cenovku 5 melonov... jedine lotus este dnes vie ako sa robi skutocny spartansky sportiak ... lotus :yes:
To ta Evora taky ne. Vůbec proti ní nic nemám. Neskutečně schopné auto, rychlost je vrozená. I při pozorování na okruhu je to auto jednoduše rychlé. ;-)
Dávam do placu dohodu.Prosím pána O... aby nereagoval na moje príspevky ja nebudem na jeho / v podstate on príspevky nedáva ale len všetko vyvracia alebo neguje / lebo keď som čítal tie jeho komentáre typu stretko na letisku s pánom R.H. aby si torozdali Prius vs Megane alebo ako Clio fantasticky prechádza cez obrubníky tak jednoducho nemá to zmysel.Ja mu prajem nech sa mu naďalej darí s jeho americkým autom s francúzskym motorom a japonskou prevodovkou /tj. ZLEPENEC / a úprimne VŠETKO DOBRÉ ale už ma unavuje debatovať s 15-ročným vševedkom. :-! Ďakujem za pochopenie.
Co takový DeTomaso vid - auto argentického podnikatle, vyrobené v Itálii s ameickým motrem, německou převodkou a komponety z 4 dalších zemí :-)
Anebo můj Rolls - britský auto s americkou převodvkou, německou elektrikou Bosch a americkým altíkem, motorky sedaček atd atd. A to bych naprostý vrchol té doby.
A neprijde ti divne, ze z tebe maj legraci snad vsichni? Ze by to treba vazne nemuselo byt o tom panu "O", ale o tech hloupostech co pises?
A to neber nijak osobne, kdyz tu napisu nejakou hloupost treba ja, vysmeji me tu naprosto stejne. Obema pravem.
A nezamyslel si sa skôr nad sebou? Máme tu test jedinečného auta, posledného svojho druhu, atmosférický osemvalec, zadokolka, k tomu manuálna prevodovka (existuje vôbec nejaké iné auto s V8 a manuálom?), a to všetko za cenu zásadne nižšiu ako najbližšia konkurencia (napr. M4), proste každý petrolhead by mal chrochtať blahom, že v dnešnej emisne zameranej dobe trojvalcov podporených baterkami takéto niečo vznikne. Naviac ide o Mustang, ktorý na rozdiel od minulosti dokáže jazdiť nielen rovnoa, ale spraví parádu a radosť aj na okruhu, proste nie je to len beznádejné šmýkanie zadku a neochota predku zatáčať, proste najlepšie jazdiaci Mustang v histórii (odmysliac GT350/500, ktoré sa ale u nás nepredávajú). A ty tu začneš splietať o dvojlitrovom predokolkovom hatchbacku, proste totálne mimo misu (a fakt, že si chváliš vlastnú garáž je už len bonbónik). A keď ťa tu trošku vysmejú, reaguješ ako urazený škôlkar.
Proste keď idú úplne všetky autá na diaľnici okrem teba v protismere, zrejme v tom protismere ideš v skutočnosti ty. ;-)
Dobre komentare na Piatok... Inak za mna Mustang alebo hlavne Challenger :yes:
V UK trosku stracaju vyuzitie koli uzkym cestam, retarderom kde ma problem aj Mercedes a par krat som chytil predny spoiler. Inak ten zvuk 8 valca je nadhera. Jedine co ma jemne ukludnilo ze nemam Mustanga bolo ked tu minule dva tyzdne bol problem s natankovanim a moj diesel chroktak by este zvladol dalse dva tyzdne bez natankovania... :-!
Nejsou lidi. Malo vodicov a vobec celkovo. Nemozem zohnat normalnych remeselnikov. Par navalilo z Moldavy a Ukrajiny inak velka bieda. Take rady na benzinkach neboli ani za komunistov . Chcu podporit EV sale...? trosku sa im zvysili predaje a majitelia Tesiel mali usmevne pohlady ked preplachtili okolo cerpacich stanic. neviem silno zvazujem tiez o EV , zacina to byt brutalne az diskriminacia voci dizlakom. Zaviedli ekologicke dane pre starsie dizlaky za kazdy prejazd eko zonov zaplatis okolo £12 , + zdvihli rocne parkovne + road tax atd. Nafta uz stoji okolo £1.40 za liter. Not looking good... :-(
Až vykřešou z automobilek, resp. jejich modelů s ICE vše, lidi nebudou mít na provoz auta a zároveň koupi alespoň hybridu, tak bude celá GB, stejně jako Evropa v loji ;-)
Chlapi a vy vážne čakáte že vám tento ubermensh aj odpovie? U nich v 4. najväčšom slovenskom meste je king. Ja i vy ostatní ste u neho povl, lebo nejazdite/me v Golfoch. :)
Toto je skutocny mustang a nie nejaka el buchta .... takyto ford nema chybu... ma to emocie... ma to charizmu... pre solventnych idealne aj ako druhe auto ( auto pre radost ) v garazi po boku nejakeho rovnako nadherneho explorera ..... :yes:
.... z článku očividně vyplívá, že mot. novináři jsou už beznadějně zpovykaní motory s turbem. Škoda, že tento Mustang už nelze srovnávat s evropskou konkurencí s podobnou motorizací. :-(
Motor tohohle Mustangu jede výborně, ale fakt až ve vysokých otáčkách. Nemyslím si, že je to úplně zpovykání turbem, prostě od jakékoliv V8, i atmosférické, člověk čeká na šestku v dálničních rychlostech aspoň takovou tu příjemnou dynamiku kdy není nutné podřazovat - třeba již zmiňovaná M3 E92 ji má. Tady to ale kvůli extra dlouhým kvaltům není, ve 130 člověk dá plný a neděje se skoro nic. Dá se na to snadno zvyknout, prostě si člověk podřadí, ale chybí tomu taková ta lehkost pohybu osmiválců bez nutnosti řadit. Jinak je to auto ale skvělé.
..když si autor článku tak stěžuje na dlouhe převodové stupně...není v tom případě lepší automat? Přeci jen rozložení 10ti stupnů bude lepší než u 6ti....a motor půjde výrazně za otáčkami lépe....