Testy
Na jedné straně si tu můžete od jedné z největších automobilek světa koupit atmosférickej osmiválec, kterej žere i děti kolem cest v naprosto bezkonkurenčním ikonickém autě, jakým bezesportu Mustang je (bezkonkurenční v kontextu ceny a daných výkonů či "aury" Mustagnu).
Na druhé straně si nemůžete už koupit dříve nejprodávanější model světa - Ford Focus, prostě vypadl z konfigurátoru, absolutně rezignovali na D segment, přitom by stačilo trochu chtít (v Německu se dá ještě objednat Mondeo a tento měsíc už jen jako HEV), Smax a Galaxie jsou taktéž nedostupné a čekačky údajně neúnosné, takže se taky neprodávají, Fiesta taktéž už moc v prodejích neexceluje a reálně mimo Mustangu v EU koupíte jen Kugu (která ztratila přechodem na crossover v této generaci možnost vozit pohodlnně menší rodinu) a Pumu, což je nejzbytečnější typ auta, co jsem snad zkusil, ještě za cenu výše zmíněného Focusu.
Co s tím ? Asi nic.. v USA jejich portfolio stojí na F150tce, E😜loreru a jejich Kuze, taktéž vypadl Fusion-Mondeo, Focus... toto pro Ford nebude dobré, snad se vzpamatují..
Na druhé straně si nemůžete už koupit dříve nejprodávanější model světa - Ford Focus, prostě vypadl z konfigurátoru, absolutně rezignovali na D segment, přitom by stačilo trochu chtít (v Německu se dá ještě objednat Mondeo a tento měsíc už jen jako HEV), Smax a Galaxie jsou taktéž nedostupné a čekačky údajně neúnosné, takže se taky neprodávají, Fiesta taktéž už moc v prodejích neexceluje a reálně mimo Mustangu v EU koupíte jen Kugu (která ztratila přechodem na crossover v této generaci možnost vozit pohodlnně menší rodinu) a Pumu, což je nejzbytečnější typ auta, co jsem snad zkusil, ještě za cenu výše zmíněného Focusu.
Co s tím ? Asi nic.. v USA jejich portfolio stojí na F150tce, E😜loreru a jejich Kuze, taktéž vypadl Fusion-Mondeo, Focus... toto pro Ford nebude dobré, snad se vzpamatují..
Viňále asi nezabralo ... Ford v EU pocka na baterky, obavam sa ze prerobil aj gate a uz nema moc na to aby aktualne portfolio vylepsil. Baterie zrovnaju vacsinu aut na podobnu uroven z hladiska pohonneho retazca, new start...
Je to celkom prekvapive sledovat ten upadok za poslednych 5 rokov. Sami neverili tomu, spojenie neefektivneho dizajnu (v niekt pripadoch), zleho image, prilis skoreho masivneho nasadenia 3valcov a tech. problemov vratane neserioznych zaruk ich pochovalo. (takto si to vysvetlujem ja)
Je to celkom prekvapive sledovat ten upadok za poslednych 5 rokov. Sami neverili tomu, spojenie neefektivneho dizajnu (v niekt pripadoch), zleho image, prilis skoreho masivneho nasadenia 3valcov a tech. problemov vratane neserioznych zaruk ich pochovalo. (takto si to vysvetlujem ja)
Myslím, že první problém je jejich management, snažili se tlačit nějaké inovace tak, aby strhli dav a byli oni ti, kdo je průkopníkem a ostatní automobilky je musely dorovnávat, ostatně takto už to bylo v historii.
Postavili si dlouhou dobu úspěchy na tom, že jejich produkčí vozy soutěžili v závodech a každý tak měl s prodaným Escortem, Sierrou a dalšími takový "kousek" závoďáku doma i když sis nekoupil hned Cosworth a podobně. Pokračovalo to i s Mondey a Fokusem, kde se všude psalo o "sportovních" jízdních vlastnostech i obyčejných Fokusů a konkurence se jim snažila dorovnat.
Nyní v 21. století začali hrát na ekologii, tříválce, downsizing (přitom objektivně ty motory jsou ve své třídně jízdně skvělé a troufnu si říct, že lepší litrový R3, než má Ford jsem neřídil a to sem zkusil skoro všechny), šetření na výrobě, osekávání motorizací a lidi jim to holt nesežrali a tu pochodeń inovace převzala dle mne Toyota, která po e😜erimentech v Priusech rozšířila tu ekologii velmi příjemnou a fungující formou do ostatních modelů a taky je začala dělat konečně hezké a je to vidět i na našem trhu, že se jí docela daří v silné konkurenci Německých aut.
Ford nemá špatnou image, je to mainstream, některé modely jsou na tom lépe, jiné hůře, spolehlivost je taky průměrná, dizajn - ano, některé modely se fakt nepovedly (mne tedy upřímne nikdy nepřerostl k srdci třeba Focus 1 a jak se prodával, nebo Mondeo MK3, i na MK4 jsem si zvykal a když tenkrát vylezlo a kamarádi říkali, jak je to krásné auto, já ho začal mít rád vzhledově až tak rok po otm, co sem ho měl doma 😁 Naopak MK5 se mi líbila od začátku, mam rad tyhle agresivní tvary), ale paradoxně je to strašná škoda protože 😒br />
Ford nabízí hybridní pohon technicky totožný s Toyotami, což málokdo ví - oni to neumí prodat !
Ford umí udělat skvěl jezdící auta, pořád každý jejich nový model má výborný podvozek, řízení, přesné řazení - neumí to už prodat ! A k tomu dát 4válcovou alternativu...
Ford má skvělé tříválce, i když je to tříválec, jízdně je prostě lepší, než ten od VW, nebo korejců - Ford to neumí prodat !
Ford umí udělat i silný benzinový motor - dá to jen do jednoho modelu pro EU, v USA bylo třeba Mondeo 2,7 V6 biturbo s cca 325k (nebyl to liftback, tak se tak nekorutil 😁), nebo Edge a možná to mají i jinde..... to by byl imagemaker jak blázen... a nic.
Chtějí se zahrabat na SUV, ok... třeba se ještě posbírají z popela, co jsem tak párkrát četl, taková podobná krize už u Fordu byla v dávnější historii... no uvidíme, já jen vím, že moc aut, které bych chtěl, nevyrábí a nebo se už nedají koupit 😐
Postavili si dlouhou dobu úspěchy na tom, že jejich produkčí vozy soutěžili v závodech a každý tak měl s prodaným Escortem, Sierrou a dalšími takový "kousek" závoďáku doma i když sis nekoupil hned Cosworth a podobně. Pokračovalo to i s Mondey a Fokusem, kde se všude psalo o "sportovních" jízdních vlastnostech i obyčejných Fokusů a konkurence se jim snažila dorovnat.
Nyní v 21. století začali hrát na ekologii, tříválce, downsizing (přitom objektivně ty motory jsou ve své třídně jízdně skvělé a troufnu si říct, že lepší litrový R3, než má Ford jsem neřídil a to sem zkusil skoro všechny), šetření na výrobě, osekávání motorizací a lidi jim to holt nesežrali a tu pochodeń inovace převzala dle mne Toyota, která po e😜erimentech v Priusech rozšířila tu ekologii velmi příjemnou a fungující formou do ostatních modelů a taky je začala dělat konečně hezké a je to vidět i na našem trhu, že se jí docela daří v silné konkurenci Německých aut.
Ford nemá špatnou image, je to mainstream, některé modely jsou na tom lépe, jiné hůře, spolehlivost je taky průměrná, dizajn - ano, některé modely se fakt nepovedly (mne tedy upřímne nikdy nepřerostl k srdci třeba Focus 1 a jak se prodával, nebo Mondeo MK3, i na MK4 jsem si zvykal a když tenkrát vylezlo a kamarádi říkali, jak je to krásné auto, já ho začal mít rád vzhledově až tak rok po otm, co sem ho měl doma 😁 Naopak MK5 se mi líbila od začátku, mam rad tyhle agresivní tvary), ale paradoxně je to strašná škoda protože 😒br />
Ford nabízí hybridní pohon technicky totožný s Toyotami, což málokdo ví - oni to neumí prodat !
Ford umí udělat skvěl jezdící auta, pořád každý jejich nový model má výborný podvozek, řízení, přesné řazení - neumí to už prodat ! A k tomu dát 4válcovou alternativu...
Ford má skvělé tříválce, i když je to tříválec, jízdně je prostě lepší, než ten od VW, nebo korejců - Ford to neumí prodat !
Ford umí udělat i silný benzinový motor - dá to jen do jednoho modelu pro EU, v USA bylo třeba Mondeo 2,7 V6 biturbo s cca 325k (nebyl to liftback, tak se tak nekorutil 😁), nebo Edge a možná to mají i jinde..... to by byl imagemaker jak blázen... a nic.
Chtějí se zahrabat na SUV, ok... třeba se ještě posbírají z popela, co jsem tak párkrát četl, taková podobná krize už u Fordu byla v dávnější historii... no uvidíme, já jen vím, že moc aut, které bych chtěl, nevyrábí a nebo se už nedají koupit 😐
Napr. escort bol ostuda po jazdnej stranke, preto vznikol focus kde si dal ford zalezat a odstartoval eru jazdnych vlastnosti s new edge.
Tie 3 valce im silno uskodili, neslo o realne vlastnosti, ale o hejtenie, hlupo si mysleli si, ze ich to nemoze ovplyvnit. V case ked s tym prisiel sa pramalo ludi nechalo presvedcit, vacsina zobrala diesel, alebo isla ku konkurencii k 4valcom. Do dnes je 3 valec nieco nekupitelne pre mnoho ludi, novy focus ma vsetky benziny 3 valce, aj to bude okrem ceny, dizajnu silny dovod preco sa nepredava.
Ma spatny image, i ja ked pendlujem medzi CZ/Sk na 90% ked stoji nieco pri ceste je to ford. To nie som zaujaty, vzdy sa zamyslim, ze na tej povesti medzi ludmi nieco je.
Ich problematicka spolahlivost a extremne neseriozna a skorumpovana servisna siet je dalsim klincom do rakvy, zaruky, servisny pristup a neserioznost.
Dizajn sa moc nedari, 2kovy focus nemastny neslany, 3ka podivna, 4ka detto... kombiky vyzerali k svetu v kazdej generacii, to asi nestaci. Fiesta od mk7 je mpv... uplne to pokaslali s nasilnou adaptaciou aston martin masiek, cmax a smax po fl vyzerali neskutocne obludy to iste aj fiesta a viñale bol uplny fail k tomuto vsetkemu to chcel dat do premie za fajne marze 😁
Ano management, samozrejme ale to plati vzdy. Neriesili a nevylepsovali podstatne veci (spolahlivost, servis siet) a prichadzali s kontroverziami (3valce), vysokymi cenami a neistym dizajnom. Kedze su tu uz Korejci vobec sa tomu nedivim, ti na rozdiel od fordu davaju zakaznikom to co si ziadaju.
Tie 3 valce im silno uskodili, neslo o realne vlastnosti, ale o hejtenie, hlupo si mysleli si, ze ich to nemoze ovplyvnit. V case ked s tym prisiel sa pramalo ludi nechalo presvedcit, vacsina zobrala diesel, alebo isla ku konkurencii k 4valcom. Do dnes je 3 valec nieco nekupitelne pre mnoho ludi, novy focus ma vsetky benziny 3 valce, aj to bude okrem ceny, dizajnu silny dovod preco sa nepredava.
Ma spatny image, i ja ked pendlujem medzi CZ/Sk na 90% ked stoji nieco pri ceste je to ford. To nie som zaujaty, vzdy sa zamyslim, ze na tej povesti medzi ludmi nieco je.
Ich problematicka spolahlivost a extremne neseriozna a skorumpovana servisna siet je dalsim klincom do rakvy, zaruky, servisny pristup a neserioznost.
Dizajn sa moc nedari, 2kovy focus nemastny neslany, 3ka podivna, 4ka detto... kombiky vyzerali k svetu v kazdej generacii, to asi nestaci. Fiesta od mk7 je mpv... uplne to pokaslali s nasilnou adaptaciou aston martin masiek, cmax a smax po fl vyzerali neskutocne obludy to iste aj fiesta a viñale bol uplny fail k tomuto vsetkemu to chcel dat do premie za fajne marze 😁
Ano management, samozrejme ale to plati vzdy. Neriesili a nevylepsovali podstatne veci (spolahlivost, servis siet) a prichadzali s kontroverziami (3valce), vysokymi cenami a neistym dizajnom. Kedze su tu uz Korejci vobec sa tomu nedivim, ti na rozdiel od fordu davaju zakaznikom to co si ziadaju.
Ja sa zastavím len pri hybridoch. Ford využíva ten istý koncept s eCVT, lebo to nie je patent Toyoty a v princípe ho môže využiť každý. Kde ale Ford výrazne zastáva je umiestnenie batérii. V Toyote nad tým premýšľali pri návrhu a Ford ich len niekam pribastlí a potom to konči kontajnerom pod autom, alebo obmedzeným kufrom.
Focus není v konfigurátoru, protože stávající se již nedá objednat a face-lift se začíná vyrábět od února a konfigurátor předpokládám není připravenej. Fiesta taky přichází nová, ale v ČR je to mrtvý model, auto dobrý, ale cenově mimo české možnosti. Mondeo končí bez náhrady (podle mě chyba Fordu, ale prý to mají spočítané), S-Max a Galaxy už jen jako HEV nebo PHEV. Čekačky jsou kvůli nedostatku čipů dlouhé, ale to jsou všude. Nová Kuga je minimálně stejně dobrá jako ta předchozí, tady nevím co ti vadí a Puma je skvělý auto, podobně jako Fiesta, ale na české poměry je prostě drahá.
Ford to celkově v Evropě vede do sr*aček, 20 let stejný management to prostě nemůže být schopný posunout dál, dělají spoustu špatných rozhodnutí, každý model má nějaký problém (ať už menší či větší). Držím jim palce, ale upřímně moc nevěřím, že se s aktuálním politikou mají šanci vrátit na výsluní.
Ford to celkově v Evropě vede do sr*aček, 20 let stejný management to prostě nemůže být schopný posunout dál, dělají spoustu špatných rozhodnutí, každý model má nějaký problém (ať už menší či větší). Držím jim palce, ale upřímně moc nevěřím, že se s aktuálním politikou mají šanci vrátit na výsluní.
U BMW M4 som našiel údaj 1775 kg pohotovostnej hmotnosti. Tento Mustang má o 50 kg viac. Mne to ako nejaký vážny rozdiel nepripadá.
Podle nemeckeho konfiguratoru ma M4 1800kg s euroridicem, takze 1725kg pohotovostni. Kolik vazi onen mustang netusim, neb verit mistnim tabulkam je podnik minimalne riskantni. 😄
Tohle spojení, že je něco nejvíc, za to bych rovnou fackoval. A napsat to do nadpisu... :no:
Jinak auto se mi stále nelíbí a stále si myslím, že je to jen na ozdobu 😄
Jinak auto se mi stále nelíbí a stále si myslím, že je to jen na ozdobu 😄
Však za to mám Arteon R s 320 k a 420 Nm s 4MOTION.Mustang je legenda o tom po tom ale mal by mať aj adekvátne parametre.Atmosféra aj keď V 8 oproti turbobenzínu nemá šancu. 😲
Škoda, že už tu GTI neuděluje Zlatý ventilek, takový kandidát, jako ty, se hned tak nevidí. 😉
Sakra, tak mám si namiesto dvojdverového kupéčka kúpiť ten kompaktný hotheč, alebo päťdverový liftback, som zmätený, raz radíš tak, raz tak, tak mi daj jednoznačnú radu, aby som vedel, čo je alternatíva k tomu osemvalcovému gétéčku.
Nebo za to máš dva 310 HP Chargery vid 😄 😄 😄
Srovnáváš nesmysly 😄
Srovnáváš nesmysly 😄
Ještě bych prosím doroval, že máš taky třeba 3 ASX, jen než příjde Topper, aby mu to nebylo líto 😁
A hadam by vysli aj v 4kolke... nasiel som jazdenku 1,6tku rv 2017 za 14 litrov.... biela farba.. 44 tisic najazdene.... ale mam len 9 litrov smola.... ale este je priskoro... pockam dosporim... asi by to uz chcelo rovno ten dvojliter... akurat ze to su este vsetko v podstate nove vozy tie 2.0 kusky teda este to ani nikto ako jazdenku ani nepredava to je jasne... a aj cena tu bude inde.... ja viac ako 15 litrov za auto nedam... neoplati sa mi ani vzhladom na moje potreby ( to sucasne ma ako nove vyslo na 12 a stejne mam pocit ze ho nevyuzivam dostatocne ... cca 35 tisic mam teraz najazdene... pritom o 3 mesiace v januari 2022 uz ho budem mat 5 rokov... leti ten cas neskutocne... )
To je nejaka recese? A to neni otazka jen na tebe, ale i na tech 6 junaku co si po precteni toho tveho vytvoru rekli "jo, to si zaslouzi plus!".
instacar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ty taky patříš do muzea.
Zajímavé, že ty EV plečky bez dotací nikdo nekupuje.
Včera sen nepotkal žádnou Teslu, dneska taky žádnou a ve středu 2, trojky.
Ty slavné S které tu měli už před x lety fanatici Muskovy sekty, a vizionáři a lidi potřebnující mít něco jiného než ostatní už skoro nejsou vidět, S sem v Praze neviděl tak 14 dní 😄 😄 😄
Zajímavé, že ty EV plečky bez dotací nikdo nekupuje.
Včera sen nepotkal žádnou Teslu, dneska taky žádnou a ve středu 2, trojky.
Ty slavné S které tu měli už před x lety fanatici Muskovy sekty, a vizionáři a lidi potřebnující mít něco jiného než ostatní už skoro nejsou vidět, S sem v Praze neviděl tak 14 dní 😄 😄 😄
tohle jsou ještě ta pořádná auta, to že je to old school je naopak velká přednosta pochvala za to.
A ty podivení nad váhou, kolik chcete aby měl Mustang? 1500 kg?
To ste si měli na test půjčit Lotus Evora, ne Mustang 😄 😄
PS: a kdo nemá na Lotus, tak 10 let starý Mini, to je motokára nejvíc a můžete kroužit na kruhu, akorát si tam budete muset dát jiný brzdy)
A ty podivení nad váhou, kolik chcete aby měl Mustang? 1500 kg?
To ste si měli na test půjčit Lotus Evora, ne Mustang 😄 😄
PS: a kdo nemá na Lotus, tak 10 let starý Mini, to je motokára nejvíc a můžete kroužit na kruhu, akorát si tam budete muset dát jiný brzdy)
Evora je dodnes najrydzejsi sportiak sucasnosti... spartansky lahucky bez kktin... vedla ktoreho je aj nejaka dnesna carrera obezna tazka a prerastena ropucha ... s evorou si das snad kazdeho a nemusis mat ani 2 tony a 1000 koni a cenovku 5 melonov... jedine lotus este dnes vie ako sa robi skutocny spartansky sportiak ... lotus :yes:
Caymann GT4 nebo 911 GT3 znáš? 😉
to na sídlišti v Košicích asi nejezdí.
Dávam do placu dohodu.Prosím pána O... aby nereagoval na moje príspevky ja nebudem na jeho / v podstate on príspevky nedáva ale len všetko vyvracia alebo neguje / lebo keď som čítal tie jeho komentáre typu stretko na letisku s pánom R.H. aby si torozdali Prius vs Megane alebo ako Clio fantasticky prechádza cez obrubníky tak jednoducho nemá to zmysel.Ja mu prajem nech sa mu naďalej darí s jeho americkým autom s francúzskym motorom a japonskou prevodovkou /tj. ZLEPENEC / a úprimne VŠETKO DOBRÉ ale už ma unavuje debatovať s 15-ročným vševedkom. :-! Ďakujem za pochopenie.
Ale notak 😁 Neurážej se 😁 Ten tvuj Golf není tak špatnej, já už se ti smát nebudu 😉 Slibuju 😁
Který auto není slepnec a kdy nebylo.
Co takový DeTomaso vid - auto argentického podnikatle, vyrobené v Itálii s ameickým motrem, německou převodkou a komponety z 4 dalších zemí 😄
Anebo můj Rolls - britský auto s americkou převodvkou, německou elektrikou Bosch a americkým altíkem, motorky sedaček atd atd. A to bych naprostý vrchol té doby.
Je vidět, že toho o autech faakt hodně víš.
Co takový DeTomaso vid - auto argentického podnikatle, vyrobené v Itálii s ameickým motrem, německou převodkou a komponety z 4 dalších zemí 😄
Anebo můj Rolls - britský auto s americkou převodvkou, německou elektrikou Bosch a americkým altíkem, motorky sedaček atd atd. A to bych naprostý vrchol té doby.
Je vidět, že toho o autech faakt hodně víš.
A neprijde ti divne, ze z tebe maj legraci snad vsichni? Ze by to treba vazne nemuselo byt o tom panu "O", ale o tech hloupostech co pises?
A to neber nijak osobne, kdyz tu napisu nejakou hloupost treba ja, vysmeji me tu naprosto stejne. Obema pravem.
A to neber nijak osobne, kdyz tu napisu nejakou hloupost treba ja, vysmeji me tu naprosto stejne. Obema pravem.
A nezamyslel si sa skôr nad sebou? Máme tu test jedinečného auta, posledného svojho druhu, atmosférický osemvalec, zadokolka, k tomu manuálna prevodovka (existuje vôbec nejaké iné auto s V8 a manuálom?), a to všetko za cenu zásadne nižšiu ako najbližšia konkurencia (napr. M4), proste každý petrolhead by mal chrochtať blahom, že v dnešnej emisne zameranej dobe trojvalcov podporených baterkami takéto niečo vznikne. Naviac ide o Mustang, ktorý na rozdiel od minulosti dokáže jazdiť nielen rovnoa, ale spraví parádu a radosť aj na okruhu, proste nie je to len beznádejné šmýkanie zadku a neochota predku zatáčať, proste najlepšie jazdiaci Mustang v histórii (odmysliac GT350/500, ktoré sa ale u nás nepredávajú). A ty tu začneš splietať o dvojlitrovom predokolkovom hatchbacku, proste totálne mimo misu (a fakt, že si chváliš vlastnú garáž je už len bonbónik). A keď ťa tu trošku vysmejú, reaguješ ako urazený škôlkar.
Proste keď idú úplne všetky autá na diaľnici okrem teba v protismere, zrejme v tom protismere ideš v skutočnosti ty. 😉
Proste keď idú úplne všetky autá na diaľnici okrem teba v protismere, zrejme v tom protismere ideš v skutočnosti ty. 😉
Dobre komentare na Piatok... Inak za mna Mustang alebo hlavne Challenger :yes:
V UK trosku stracaju vyuzitie koli uzkym cestam, retarderom kde ma problem aj Mercedes a par krat som chytil predny spoiler. Inak ten zvuk 8 valca je nadhera. Jedine co ma jemne ukludnilo ze nemam Mustanga bolo ked tu minule dva tyzdne bol problem s natankovanim a moj diesel chroktak by este zvladol dalse dva tyzdne bez natankovania... :-!
V UK trosku stracaju vyuzitie koli uzkym cestam, retarderom kde ma problem aj Mercedes a par krat som chytil predny spoiler. Inak ten zvuk 8 valca je nadhera. Jedine co ma jemne ukludnilo ze nemam Mustanga bolo ked tu minule dva tyzdne bol problem s natankovanim a moj diesel chroktak by este zvladol dalse dva tyzdne bez natankovania... :-!
Jj, registroval som, že ste mali v UK veselo. 😉
Nejsou lidi. Malo vodicov a vobec celkovo. Nemozem zohnat normalnych remeselnikov. Par navalilo z Moldavy a Ukrajiny inak velka bieda. Take rady na benzinkach neboli ani za komunistov . Chcu podporit EV sale...? trosku sa im zvysili predaje a majitelia Tesiel mali usmevne pohlady ked preplachtili okolo cerpacich stanic. neviem silno zvazujem tiez o EV , zacina to byt brutalne az diskriminacia voci dizlakom. Zaviedli ekologicke dane pre starsie dizlaky za kazdy prejazd eko zonov zaplatis okolo £12 , + zdvihli rocne parkovne + road tax atd. Nafta uz stoji okolo £1.40 za liter. Not looking good... 😒
Až vykřešou z automobilek, resp. jejich modelů s ICE vše, lidi nebudou mít na provoz auta a zároveň koupi alespoň hybridu, tak bude celá GB, stejně jako Evropa v loji 😉
Na severe od londona vsetko pohoda, ziadne rady, ziadne vypadky paliv, regale v supermarketoch plne.
Uz aj SW London je v pohode, vcera som tankoval a 4 auta boli na pumpe...
Toto je skutocny mustang a nie nejaka el buchta .... takyto ford nema chybu... ma to emocie... ma to charizmu... pre solventnych idealne aj ako druhe auto ( auto pre radost ) v garazi po boku nejakeho rovnako nadherneho e😜lorera ..... :yes:
.... z článku očividně vyplívá, že mot. novináři jsou už beznadějně zpovykaní motory s turbem. Škoda, že tento Mustang už nelze srovnávat s evropskou konkurencí s podobnou motorizací. 😒
M3 e92 se taky musela točit, aby jela. I kompresorový Jag V8 potřebuje otáčky.
Motor tohohle Mustangu jede výborně, ale fakt až ve vysokých otáčkách. Nemyslím si, že je to úplně zpovykání turbem, prostě od jakékoliv V8, i atmosférické, člověk čeká na šestku v dálničních rychlostech aspoň takovou tu příjemnou dynamiku kdy není nutné podřazovat - třeba již zmiňovaná M3 E92 ji má. Tady to ale kvůli extra dlouhým kvaltům není, ve 130 člověk dá plný a neděje se skoro nic. Dá se na to snadno zvyknout, prostě si člověk podřadí, ale chybí tomu taková ta lehkost pohybu osmiválců bez nutnosti řadit. Jinak je to auto ale skvělé.
Atmosférické víceválce evropská konkurence stále nabízí, když pominu atmosférické 12 válce tak třeba 718, 911, R8, Huracan.
Vtip u Mustangu je jeho cenová dostupnost. 😉
konkurencí Mustangu je akorát Camaro a Challenger.
Konkrétně Machu pak ZL1 (ovšem o něco dražší) https😐/www.sauto.cz/…/camar👋18741571
a Challenger 6,4 Scat Pack - https😐/www.sauto.cz/…lenger/149877529
Konkrétně Machu pak ZL1 (ovšem o něco dražší) https😐/www.sauto.cz/…/camar👋18741571
a Challenger 6,4 Scat Pack - https😐/www.sauto.cz/…lenger/149877529
:yes: :yes: :yes: Ako povedia na juhu Slovenska velmo paci sa ... £57 000 za ten beast moze byt...
Má širší gumy o 12,7 cm než předchůdce, jak jste při představení psali, nebo už víte, že půl palce není 12,7 cm?
..když si autor článku tak stěžuje na dlouhe převodové stupně...není v tom případě lepší automat? Přeci jen rozložení 10ti stupnů bude lepší než u 6ti....a motor půjde výrazně za otáčkami lépe....
Ted je otázka, pod jakým nickem 😄
Nad bawo přeci nic není 😄 😄 😄 😄
Made my Day 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 :-) :-) :-)
FTIP (ano s F protože tohle je ultrapí*ovina) GALAXIE :-) :-) :-) :-)
Ty vtipy dothauješ k dokonalosti. :yes:
Vezmi Golf a Mustang pred skolu, pozvi deti… vlastne to asi nemusis kdyz tam bude - idealne cerveny - Mustang.
A zeptej se deti, kterym autem by chteli odjet.
Golf proti Mustangu proste vypada jak auto pro tetku v duchodu.
PS: Taky jim to nastartuj, at slysi ten rozdil 😄