Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen potvrdil premiéry modelů Scirocco a Passat Coupé v roce 2008, oznámil růst prodejů

Automobily s písmeny VW ve znaku jsou ve světě stále více populární. Dokazují to i prodejní statistiky – za uplynulých devět letošních měsíců prodal Volkswagen o 8,2 % více vozů než za stejné období loňského roku.
Zpět na článek
16. 10. 2007 08:31
16. 10. 2007 08:34
neregistrovaný "milanič"
16. 10. 2007 09:13
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 10:02
neregistrovaný "Jadran"
16. 10. 2007 16:57
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 17:46
neregistrovaný "Jadran"
16. 10. 2007 17:33
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 10:22
neregistrovaný "Fony"
16. 10. 2007 16:55
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 10:30
neregistrovaný "A2"
16. 10. 2007 11:27
neregistrovaný "FX"
16. 10. 2007 11:35
neregistrovaný "A2"
16. 10. 2007 12:04
neregistrovaný "FX"
16. 10. 2007 14:43
neregistrovaný "owner27"
16. 10. 2007 15:47
neregistrovaný "FX"
16. 10. 2007 17:11
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 18:01
neregistrovaný "owner27"
16. 10. 2007 18:17
neregistrovaný "Deception"
17. 10. 2007 07:11
neregistrovaný "A2"
17. 10. 2007 22:24
neregistrovaný "Deception"
16. 10. 2007 17:02
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 12:32
neregistrovaný "mam_las"
16. 10. 2007 10:49
16. 10. 2007 11:10
16. 10. 2007 12:03
16. 10. 2007 12:31
16. 10. 2007 12:43
16. 10. 2007 12:46
16. 10. 2007 15:45
16. 10. 2007 16:23
16. 10. 2007 17:18
neregistrovaný "chytrak1"
16. 10. 2007 17:59
17. 10. 2007 06:23
17. 10. 2007 06:17
17. 10. 2007 11:24
16. 10. 2007 12:42
neregistrovaný "JAnne"
16. 10. 2007 14:10
neregistrovaný "A2"
16. 10. 2007 17:19
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 14:13
16. 10. 2007 14:48
neregistrovaný "milanič"
16. 10. 2007 19:38
neregistrovaný "Novick"
16. 10. 2007 17:00
neregistrovaný "avantime"
16. 10. 2007 19:00
neregistrovaný "Turbomotor"
16. 10. 2007 19:16
neregistrovaný "Deception"
16. 10. 2007 22:51
neregistrovaný "Vel Satis"
17. 10. 2007 09:09
neregistrovaný "derick"
17. 10. 2007 22:22
neregistrovaný "Deception"
16. 10. 2007 08:31
passat coupe
podla mna ked sa chystaju dva modeli a obydva s nadychom sportu....hmmmm...som zvedavy na dizajn ale myslim ze passat bude v nasich koncinach fakt kus
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "milanič"
16. 10. 2007 08:34
Čísla rozhodují
Předpokládám,že se jedná o VW jako značku,pěkný nárůst,hozená rukavice všem ostatním. VW jde tvrdě za svým a je vidět,že jejich vize o největším světovém výrobci k určitému roku není blábol pro malý děti. To není náhoda,to je tvrdě odpracovaný a to, že mají dobrej marketing je jejich nesporná výhoda,takže jen tak dál :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 09:13
Lehké zamyšlení
Tak si musím položit otázku:kdo si sakra ta auta z produkce VW stále kupuje?Technika zastaralá,kvalita už není co bývala,uniformita modelů,design šedé myšky.....Tento pocit musí mít náhodný čtenář po pročtení kterékoli diskuze na téma VW.Naštěstí názor mnoha místních odborníků zdá se zbytek Evropy a světa tak úplně nesdílí a tato zveřejněná čísla jsou toho zcela jasným důkazem.Přesto si myslím,že se zase ozve spousta rádoby odborníků na marketing a ti nám vysvětlí,že to vlastně tak není,že zbytek planety kromě nich tvoří pravděpodobně VW zabedněnci,hlupáci,konzervativci,dealeři drog a vlastně čehokoliv jiného,že se VW prodávají pouze jako fleetové vozy a nornální jedinec by do nich vlastně ani nesedl,kdyby nemusel (ten ošklivý zaměstnavatel nechce koupit Fiata ani japonce).Jenomže chlapci ta čísla v článku-to je reálný život,žádné virtuální snění,takže-BRAVWO VW !!!!!!!!!!!! :yes:
Rozbalit vlákno
37
neregistrovaný "Jadran"
16. 10. 2007 10:02
Re: Lehké zamyšlení
Máš pravdu, kdepak je Klaudius, Vel Satis a ti všichni ostatní, jejichž nicky mě v tuto chvíli nenapadají? Tak do toho, vysvětlete nám to! Ať zase nežijeme v bludu. Navíc asi jsem taky tupý zabedněný blb, ale mě se i stávající Golf líbí víc, než Bravo, Megan, 308, C4 o Aurosu ani nemluvě. A i z hlediska designu ho pokládám za vyváženější a elegantnější, než tady tak oslavované Bravo. A to mám japonce, německé auto jsme nikdy neměl......
16. 10. 2007 10:32
Re: Lehké zamyšlení
Ja som tu. :-) Čo by si chcel? Že Ťa budem presviedčať, že VW je nepredajný šrot a tie čísla sú výmysly marketingových manažérov? >:D Tak podobné veci musíš hľadať na inej adrese.

Čo sa týka rastu VW, držím mu palce. Že mal doteraz vždy vynikajúcich stratégov je nespochybniteľné. Aj to, že vždy vedeli značku dobre predať napriek tomu, že technika nebola nikdy celkom na špici. Nakoniec aj fakt, že skoro vždy čakali kým sa vyrojí konkurencia a až poslední prišli síce s tým, čo už všetci mali, ale bolo to už proste odskúšané a bez múch, bol šikovným obchodníckym ťahom.

Golf V je svojim dizajnom už kúsok za horizontom. Ak sa ho Volkswagenu podarí omladiť ho tak, že nebude svojim spôsobom zaostávať za dynamickými tvarmi konkurencie, tak ešte pár rokov určite vydrží. Tým skôr, že cielene udiera na strunku konzervatívnejšie založeným ľuďom a rozhodne si nemieni púšťať k súperom starých klientov. Účel svätí prostriedky. Rozhodne málokto bude zvažovať kúpu Brava alebo Golfu, každý sa rozhodne viac-menej jednoznačne pre tú alebo onú značku a nebude porovnávať vlastnosti, dizajn, priestor, ani ceny.

Aby som bol úprimný, modely VW ma nikdy zvlášť nenadchýňali. V ich neprospech hovorili aj vysoké čísla v štatistikách krádeží, čo na jednej strane poukazuje na ich hodnotu, a na strane druhej varuje pred kúpou, ak sa často parkuje mimo garáž. Modelovú ofenzívu VW vítam, konečne prejavili trochu života a na ich produkty bude lepší pohľad ako doteraz.

Čo sa týka práve Brava, ktoré spomínaš, písal som to tu už niekde v debate s pánom GTI, mňa sklamalo. Fotky nádherné, fotogenické telo s dynamickým lookom z každej strany. V reáli mi toto auto nehovorí zhola nič, vystrčený zadok a nudné detaily, proste ma nechal chladným a nie je ani o chlp príťažlivejší ako Golf.

Celkovo na nečakaný štart Volkswagenu možno reagovať len pozitívne, aj keď som nikdy nebol jeho priaznivcom. Výborne, Volkswagen!!!
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 16:57
Re: Lehké zamyšlení
Abych tě uklidnil,tak tebe jsem vůbec neměl na mysli,lidí,co dovedou objektivně zhodnotit situaci moc není.
neregistrovaný "Jadran"
16. 10. 2007 17:46
Re: Lehké zamyšlení
Děkuji, omlouvám se, že jsem tě zahrnul do trochu jiného pytle. Nicméně, mně Golf skutečně nepřipadá nudný, zejména ten poslední. Naopak, třeba Kia Cee´d je taky velice střízlivá, ale vyvážená a její design je podle mě lepší než Hyundai i30, který má být exkluzivnější variantou z téhle dvojice aut, která jsou více identická, než si uvědomujeme. Nicméně to, co jsi napsal o tom, že VW přichází později, s tím, co jiní zavedli má i jeden pozitivní rys - na rozdíl od nich (např. Francouzů) dokážou věci dotáhnout ne sice k dokonalosti (to neexistuje), ale k vyšší kvalitě. A nejoblíbenější příklad? Eos. Dokonalý design, třídílná střecha (což spolu úzce souvisí) a jediné CC v této kategorii, kde sloupky a přední část nijak navadí při výhledu i vyšším postavám (myslím, že mých 190 cm je horní hranice průměru). S CC konceptem přišli sice Francouzi, ale kvalitu, jakou zavedl VW nedosáhli ani u modelů nové generace. A cena? Kupodivu - Eos je nejlevnější (alespoň v základní variantě...).
17. 10. 2007 10:49
Re: Lehké zamyšlení
Vpohode ;-), ja to ináč beriem, často kritizujem Volkswagen. Áno, KIA cee´d je spravená decentne a vyvážene, napriek tomu nie je tak nudná ako Golf, kde je to dotiahnuté až príliš, chýby mu trochu živosti a nápaditosti.
Ceny Eosu nepoznám, takže ich komentovať nebudem. Najnižšia cena by mala byť laickým pohľadom samozrejmá, tým že prišiel posledný, mal pravdepodobne najlacnejší vývoj zo spomínaných. Byť prvý a pokrokový vždy niečo stojí. Nie je žiadny predchodca, žiadny príklad, z ktorého by sa dalo učiť a predvídať chyby, všetko treba vymyslieť od začiatku. A nedá sa úplne vyhnúť chybám a slabším riešeniam, všetko sa overuje za pochodu a v praxi a tiež to niečo stojí. Niekedy aj dôveru zákazníkov a takým spôsobom už Volkswagen neriskuje ani náhodou.
16. 10. 2007 11:57
Re: Lehké zamyšlení
Vel Satis,Avantime a ti ostatní hoši teď nemají čas,rozplývají se nad řízením všech kol u nové Laguny.Sakra,to zas bude u Renaultu reklamací :-) :-)
16. 10. 2007 12:24
Re: Lehké zamyšlení
Si si istý, že keby to mal nový Passat, tak by si sa nad tým nerozplýval? :-) ;-)
16. 10. 2007 12:40
Re: Lehké zamyšlení
Tak to víš,že ano...jenže VW nemá tak výrazné kvalitativní problémy jako Renault ;-)
16. 10. 2007 12:44
Re: Lehké zamyšlení
To by som netvrdil. VW má za sebou zase dosť veľký počet zvolávačiek, čo je v istom ohľade podobné. renault má skôr častejšie prevádzkové poruchy. Hoci nie je to ani v jednom prípade nejak markantné, ja jazdím zatiaľ necelý polrok so starším Renaultom (4 roky) a zatiaľ naozaj bez problému, uvidím ďalej. ;-)
Neviem, čo myslíš tými "výraznými kvalitatívnymi problémami".
16. 10. 2007 12:53
Re: Lehké zamyšlení
Mám na mysli celkovou nespolehlivost jeho vozů.Já sám jsem měl sice jen užitkový Renault,nicméně poruchy byly co chvíli,a vyvrcholilo to výměnou převodovky (auto nemělo ani 100.000 km).To se mi u žádného jiného vozu nestalo.Pak jsem raději vyplatil leasing a prodal ho.V okolí mám kamarády,známé co vlastní Renault,takže vím,že spokojenost tam prostě není.
16. 10. 2007 13:18
Re: Lehké zamyšlení
Je to aj vec prístupu. Ak máš auto rád, viac ho šetríš a aj mi viac odpustíš. Ak ho berieš od začiatku ako šrot, neveríš mu a nestaráš sa, tým skôr Ťa sklame. Mohol by som písať tiež o tých, čo majú VW a nikdy viac si ho už nekúpia, ale to by bolo len mlátenie prázdnej slamy. ;-)
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 17:33
Re: Lehké zamyšlení
No fakt jsi nekecal,teď jsem se díval a právě probíhá skupinová renaultonanie. :-)
16. 10. 2007 19:24
Re: Lehké zamyšlení
:-) :-)
neregistrovaný "Fony"
16. 10. 2007 10:22
Re: Lehké zamyšlení
Pěkně napsaný! Ale jen mě štve, že teď skoro všichni na konec článku dávají: "Bravo VW" "Bravo Fiat" atd. To tady zavedl jeden jedinec... Trošku originality... :-!
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 16:55
Re: Lehké zamyšlení
Tak jo,já se příště polepším. ;-)
17. 10. 2007 01:17
Re: Lehké zamyšlení
...
Bravo Fony! Bravo Fonyho auto!
(tenhle prispevek te taky nastval? :-) )
neregistrovaný "A2"
16. 10. 2007 10:30
Re: Lehké zamyšlení
Kupuje ho sorta lidí (vlastně jim to nelze ani zazlívat, vzhledem k marketingové kampani, která ovšem jinak neznamená ani neříká vůbec nic a hlavně vzhledem k jejich NEVĚDOMOSTI), které nebere v potaz design, emoce, srdce ani cokoliv jiného, jdou a prostě si koupí auto. I takoví lidé jsou a je jich na celém světě mnoho, s těmi se ale stejně nedá nijak polemizovat nebo diskutovat.
Avatar - KANKUNEN
16. 10. 2007 11:10
Re: Lehké zamyšlení
Je pravda, že Golf ani Passat nemají jedinou škaredou křivku. Narozdíl od Toyoty nejsou ani trošku škaredé. Podivné zadní sklo na Meganu, tlama u 308, pitomý volant u C4, Zadní sloupky Focusu, interiér Astry, interiér Leonu, celá Tiida, bachratý Auris. Na výběr zbyla jen Mazda 3, ale ta je za skoro cenu 6ky, Bravo a Civic, ten ovšem ujel o deset let dopředu, tak bude vypadat Golf 8.
16. 10. 2007 13:15
Re: Lehké zamyšlení
:-)Škaredú krivku nie. Škaredé kombinácie niektorých kriviek áno. :-)

:-)Škaredý celkový vzhľad nie. Neurážajúci, ale zároveň strohý a nudný áno. :-)
neregistrovaný "FX"
16. 10. 2007 11:27
Re: Lehké zamyšlení
Neboli příspěvek na téma, "všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo".
;-\
neregistrovaný "A2"
16. 10. 2007 11:35
Re: Lehké zamyšlení
Víš, že jsem přesně věděl, že na to budeš reagovat zrovna ty? Ale zas jen prázdnými slovy.
neregistrovaný "FX"
16. 10. 2007 12:04
Re: Lehké zamyšlení
Ano, měl jsi pravdu, nemohu si nechat ujít zareagovat na tvé výplody, které nemají realný základ a jsou složeny pouze z osobních dojmů.
A že reaguji prázdnýmí slovy? Ty mé jsou podpořeny fakty v tomto článku, ty tvé jsou jen zbožná přání. :-!
16. 10. 2007 11:58
Re: Lehké zamyšlení
:yes: :-)
neregistrovaný "owner27"
16. 10. 2007 14:43
Re: Lehké zamyšlení
Tak. Většině lidí je úplně jedno v čem jezdí. Podle toho taky vypadá jejich výběr. Obsahuje jen pár kritérií. Nejsou tím nějak méněcennější, ale určují ekonomické ukazatele automobilek. Platí tu přímá úměra, rozsah reklamy = rozsah prodeje. A dál nic. Odvozovat od velikosti prodeje kvalitu výrobku? No, někdo to sice dělá (i tady), ale to je tak krátkozraké a povrchní, že se takových soudů dopustí jen mysl mdlého rozumu. Dopusím se srovnání, proptože tu mluvíme jen o zboží: Rohlíky z bílého těsta taky válcují trh, ale jsou lepší než ty celozrnné?
neregistrovaný "FX"
16. 10. 2007 15:47
Re: Lehké zamyšlení
Bílé jsou levnější. ;-)
16. 10. 2007 16:35
Re: Lehké zamyšlení
Vyborne napsano a vystizeno. :yes:
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 17:11
Re: Lehké zamyšlení
Zvláštní úvaha.Rozsah reklamy-rozsah prodeje je zcela zcestný názor,zvlásť u dražších komodit.Auto se nekupuje každý den a ten kdo si jednou spálil prsty se již příště nevrátí,takže se špatná kvalita hodně brzy vrátí,čili velikost prodeje s kvalitou nerozlučně souvisí.Zvláště v případech jako tento,kdy je předmět koupě dražší,než většina konkurence.Cena je mimo jiné poměrně relevantní faktor,který jsi zcela opominul u rohlíků,protože rohlíky celozrnné jsou určitě lepší,ale zato mnohem dražší.Proto se prodává více rohlíků bílých,ale jako příklad to funguje úplně obráceně.Takže doporučuji se zamyslet,než něco napíšu.Tohle bylo moc impulsivní. :no:
neregistrovaný "owner27"
16. 10. 2007 18:01
Re: Lehké zamyšlení
Rohlíky jsou naprosto v poho. Nechceš mi doufám tvrdit, že vybíráš rohlíky podle ceny? Cena není nijak důležitá. Pokud má zájemce o koupi auta řekněme za půl mega, tak může vybírat dle libosti. A když je to člověk který od auta nechce víc než přepravu z A do B, tak se nějakým výběrem zatěžovat nebude a vezme to o čem slyší/vidí nejčastěji. Jinak by ani nebyl důvod pro existenci reklamy ;-)
neregistrovaný "Deception"
16. 10. 2007 18:17
Re: Lehké zamyšlení
No, tak takto to rozhodně nebude. Příklad z rohlíkama a tvůj výjlad je mylný. Bílé rohlíky se prodávají více proto, že jsou i 3 a vícekráte levnější než tmavé pečivo. Ty určitě na cenu rohlíků nehledíš (já je nejím, tloustnu po nich), ale tmavé rohlíky jsou už tak trochu luxusní poživatiny. Nekoupí je jen tak někdo, páč hlad zažene i ten světlý rohlík - tak přemýšlí drtivá většina rohlíkožroutů.
A asi by ses divil, jak lidé, kteří mají "zainvestovat" půl mega těžce vydřených peněz do auta přemýšlejí a jak obráží všemožné autosalony. Malé auta (co za půl mega asi seženu, že)se neprodávají jak rohlíky na krámě. Jsou to nejdostupnější vozy pro obyčejné lidi. A ti si setsakra rozmyslí, co koupí a co ne. Dražší nová auta už lidi nekupují, ale v drtivé většině jdou na firmu. U celkových prodejů se to pohybovalo cca 2 roky zpět cca 60-70% nových vozů na firmu.
neregistrovaný "A2"
17. 10. 2007 07:11
Re: Lehké zamyšlení
owner27 to vystihuje velice přesně, u lidí, kteří se nerozhodují dle svých pocitů, jen si jdou prostě koupit auto, je reklama dost velkým vodítkem k rozhodnutí. Ale potom nelze z prodejů jednotlivých značek usuzovat o kvalitě jejich produktů.
neregistrovaný "Deception"
17. 10. 2007 22:24
Re: Lehké zamyšlení
Drtivá většina lidí se rozhoduje dle finanční situace. :-!
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 17:02
Re: Lehké zamyšlení
Myslíš,že Golf,nebo Passat nemohou být srdeční záležitost?Já myslím,že sakra ano a ten,kdo nemá rád pouťové výstřelky může zcela bezpochyb obdivovat naprosto dokonalý a funkční design. 8-s
17. 10. 2007 06:25
Re: Lehké zamyšlení
Určite áno, dizajn je vec názoru a vkusu. Každému sa môže páčiť iné. Čo sa dá kritizovať a je kritizované, je veľmi pozvolný a pomalý postup vpred, akoby sa báli na Golfe niečo zmeniť, aby sa, nedajbože, neznepáčil a neprestal predávať...
16. 10. 2007 11:46
Re: Lehké zamyšlení
:yes:
16. 10. 2007 12:00
Re: Lehké zamyšlení
:yes:To by v případě kupců VW,byla polovina Evropy samí magoři ;-)
neregistrovaný "mam_las"
16. 10. 2007 12:32
Re: Lehké zamyšlení
Když vezmeš v potaz fleetová auta, tak stačí čtvrtka. Což ovšem podle Gaussovy křivky víceméně je. :-)
16. 10. 2007 10:49
DOUFEJME
Volkswagen Scirocco je jednim z mala Volkswagenu, ktery se mne doslova libil. Mel jiskru, mel ducha a hlavne umel jezdit. Doufejme, ze tak jako nahore na obrazku bude vypadat finalni verze. Mel by to byt buz pro mlade a podle toho by mel vypadat. To same si myslim o konceptu UP. Sympaticke auto do mesta s kterym se VW vraci zpatky tam kde se stal slavnym. Ale znovu, doufam, ze ho VW neudela zase nudnou sedou myskou. Na vzhledu nic nemente!
Passat Coupe je ale kapitola jina. Urcite si sve kupce najde. Bude ale zalezet na cene. VW neni na urovni M-B, aby s nim mohl souperit. Phaeton je zijicim dukazem o neuspechu.
Musim ale uznat, ze se na nove VW tesim.
Rozbalit vlákno
12
16. 10. 2007 11:10
Re: DOUFEJME
V tomto budeš možno sklamaný, podľa spy fotiek toho menia dosť. Minimálne bočný profil bude hladký a nudný, bez dynamického prelisu pod oknom. Na prednú a zadnú časť si ešte musíme počkať.
16. 10. 2007 12:03
Re: DOUFEJME
Ano,počkejme až to odkryjí celé a pak můžeme hodnotit kompletní celek.
16. 10. 2007 12:31
Re: DOUFEJME
Uvidíme. Ako celok to nemusí byť zlé, ale z náznakov čo už sa dali vidieť nepredpokladám nadšenie z tvarov. To by bolo v prípade, keby Scirocco vyzeralo aspoň zvonka tak ako štúdia. Ale je jasné, že to určite nebude. Hoci hlavné črty zostanú, niektoré výrazové prvky sú preč (o tom sme sa už bavili), a tiež mám obavu, že prispôsobovaním sa niektorej aktuálnej platforme sa zmenia aj proporcie. Aby to nedopadlo tak ako s Roomsterom, že z nádhernej štúdie vyjde sériové čudo, ktoré s pôvodnou myšlienkou napohľad nemá až toľko spoločného. Držme palce aby to tak nebolo.
16. 10. 2007 12:43
Re: DOUFEJME
Tady platí staré známé:za vším hledej peníze...P.S. "sériové čudo" to mě fakt dostalo >:D
16. 10. 2007 12:46
Re: DOUFEJME
To považujem za kliatbu Volkswagenu. platí len istota peňazí, ani náznak nejakého risku, nejakého dobrodružstva. Preto na mňa Volkswagen pôsobí ak pôsobí. Pozícia "mŕtveho chrobáka" nie je zaujímavá, hoci je bezpečná.

V prípade Roomstera je to tak, proste čudo...daj si vedľa seba fotku pôvodnej štúdie a sériového vozu a zbadáš, že ten rozdiel je priepastný. Kráska a zviera. 8-s
16. 10. 2007 15:45
Re: DOUFEJME
Peníze "úřadují" všude.Zbytečný risk není na místě,navíc je zde otázka:chtějí to zákazníci VW? Roomster:téměř všechny navrhnuté studie se v konečné fázi liší.
16. 10. 2007 16:23
Re: DOUFEJME
Ano, nektere vice a nektere mene. Napr. Honda Civic se zmenila pomalu a i tak vypada vyborne. Roomster koncept vypadal dobre a udelali z toho....hmm...Roomstera.
neregistrovaný "chytrak1"
16. 10. 2007 17:18
Re: DOUFEJME
Roomster se ti líbit nemusí, ale rozhodně nelze tvrdit že by to byl vůz konzervativní. Naopak je to přesně ten risk, kterej požadoval Klaudius. A když je k dipozici tak pak všichni brečite že to je divný. Možná právě proto dělá VW auta tak jak. Vlastně podle vás!
16. 10. 2007 17:59
Re: DOUFEJME
Byl jsem se na Roomstera podivat a dokonce jsem se v nem svezl. Nedokazal jsem najit pohodlnou pozici za volantem, navic jsem kvuli volantu nevidel na pristroje. Roomster jako koncept se mi moc libil, ale prave to jak VW/Skoda "nici" sve koncepty vytvari tyto opravnene kritiky.
17. 10. 2007 06:23
Re: DOUFEJME
Čo sa divíš, keď z peknej a zaujímavej štúdie nakoniec zostane taký podivný výtvor? Roomster by bol fajn - o 10 cm širší a s ponechaním dynamickejšieho looku zo štúdie. Namiesto toho po cestách jazdí Quasimodo s ksichtíkom vyjaveného medvedíka... :no:
17. 10. 2007 06:17
Re: DOUFEJME
Úradujú, ale nie až v takom meradle.Takmer každý raz za čas príde s niečím novým alebo nezvyklým, vsadí trochu aj na nepredvídateľné. S výnimkou VW. Ten ide LEN na istotu. Hoci tie jeho popálenia sa v minlosti neboli nijak markantné. Posledný naozaj neúspešný bol, myslím, model 411. Odvtedy sa slabšie predávali iba svojho času Jetta a Corrado. Čoho sa boja?

Čo sa týka Roomstera - so štúdiou má spoločné snáď len to, že sa na ňu podobá. Jeho najväčším handicapom je fakt, že sa musel vojsť na malú koncernovú platformu a tomu sa muselo prispôsobiť všetko. A doplatil na to podivným súdkovitým tvarom, úzkou kabínou a iba pseudo-variabilitou vzadu.
Avatar - SpiderJ
17. 10. 2007 11:24
Re: DOUFEJME
V tomhle máš pravdu... Riskují vskutku minimálně, odvaha jim chybí.. Když to srovnáš třebas s Hondou, zamysli se nad modely: CIVIC, FR-V (šest míst ve dvou řadách), CRV
neregistrovaný "JAnne"
16. 10. 2007 12:42
STATISTIKY......
Cisla za svet jsou pro VW dulezita a ukazuji rust, to je neoddiskutovatelne, ALE pokud vezmeme EVROPU pak cisla vypadaji pro VW velmi nelichotive a spatne:

07-09/2007

VW group MINUS 1 procento
VW MINUS 4 procenta

Je pravda ze jsou horsi propadaci, jako treba HUYNDAI, NISSAN a RENAULT - vsichni kolem MINUS 10%, ale pak jsou take vyherci - HONDA a FIAT!!!, kteri maji rust nad 7%, pripadne 12%!!!

Rekl bych ze hosi ve VW jsou hodne rozpaciti...., vzhledem k tomu ze majoritu prodavaji v Evrope....
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "A2"
16. 10. 2007 14:10
Re: STATISTIKY......
Tohle by nás mělo zajímat, ne jestli prodají asiatům o pár kusů navíc. Tady se rozhoduje o úspěchu (evropa), ne v rozvojovém světě.
neregistrovaný "AG"
16. 10. 2007 17:19
Re: STATISTIKY......
Jenomže peníze šustí stejně pěkně,ať pocházejí z Evropy,nebo Asie.Jinak přesně na tyto reakce jsem čekal v příspěvku výše-gratuluji,jsi vítěz,zbytek znalců radši nepíše,chápou asi,že bez argumentů to nelze. :-)
16. 10. 2007 14:13
Re: STATISTIKY......
Taková statistika je na dvě věci. F500 boom, Bravo boom, Civic boom, ted se dá očekávat nárůst u Renaultu (Laguna) až vyjede nový Golf tak půjde v rámci měsíce taky o x% nahoru atd. Suma sumarum, méně jak celoroční statistika má nulový význam a někdy ani tak jednoletka nestačí!
neregistrovaný "milanič"
16. 10. 2007 14:48
Re: STATISTIKY......
Obecně takhle něco vytrhnout a dělat ihned dobré nebo špatné závěry je blbost, celorok v prodejích nebo fiskální rok v obratu, na to už lze reagovat, ale se znalostí věci.
neregistrovaný "Novick"
16. 10. 2007 19:38
Re: STATISTIKY......
Procenta jsou možná zajímavý, ale důležitější jsou přece absolutní čísla a pro globální úspěch je nejdůležitější budoucí prodejní úspěchy ve státech jako je Čína. Zkrátka 1,3 mld lidí je víc jak 0,5 mld v Evropě a růst o desítky procent nejde ignorovat. Je otázka času, kdy to bude největší trh s auty. O to víc vypadá úspěch vw nadějněji. A pro japanofily tu mám jedno rýpnutí: psi štěkají, karavana táhne dál. >:D
neregistrovaný "avantime"
16. 10. 2007 17:00
konkurent laguny coupe
pochybuju,že bude tak pěknej jako laguna coupe,ale bude to zajímavý souboj,kde to asi passat projede
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Turbomotor"
16. 10. 2007 19:00
To je jasny....
Tak to ze je VW svetova jednicka je jasne jiz od casu jeho stvoreni. Vsechny ostatni znacky se krci v jeho stinu a trapne se jej snazi napodobit - nejmarkantnejsi je to u BMW. Ale technicky a designovy naskok nekolika dekad proste nedozene nikdo....

Neco mi rika ze prvni auto na marsu bude VW s TDickem.... :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Deception"
16. 10. 2007 19:16
Re: To je jasny....
Tak to je jasnější, než to, že zítra vyjde slunko. >:D :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
16. 10. 2007 22:51
Co je štěstí...
Zdravím Jadrana a další.
Čísla jsou jen čísla. Statistická, účetní...
Nehty si nekoušu, koberec nežeru, vzteky nevřískám.
Všechno je o pocitu, nikoli o číslech. Že nechápeš je tvůj problém.
Někdo má rád holky, jiný zase vdolky...
Záleží na pojetí a vidění světa. Né na číslech.I v poměru 1:100 můžeš nabýt kvalitativně větších hodnot, než v opačném případě.
Jde o vnitřní svobodu. Ta je nad všemi čísly.O.K.? :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "derick"
17. 10. 2007 09:09
celkovo ale upada
celkovo ale VW upada a predaj im coskoro skosia korejci! Aj tak to kupuju len firmy a fetaci. V Rakusku si PASSAT rodina nikdy nekupi, Passaty jazdia len firmy pre obchodnych zastupcov. Kazdy businessmann ma BMW alebo Mercedes. VW tu povazuju za auto pre chudobnych ;-) K nam do firmy pride kazdy obchodny zastupca na Passate. To iste ako v Cesku Ochcávia. A v Golfoch tu vidiet tu istu kategoriu ludi ako v Cesku - mladi, nadrogovani tupci so siltom dozadu 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Deception"
17. 10. 2007 22:22
Re: celkovo ale upada
Kecy. V Rakousku je cca 60-70% vozu japonských a ne z důvodu prestiže, ale prostě proto, že jsou levnější. VW tam jezdí stejně tak hodně, jako všude jinde. Zdá se mi, že si o Rakousku jen četl. :no: