V nabídce Suzuki se po dlouhých dvaceti letech zase objevil klasický kombík. Není to ale plnokrevné Suzuki, nový model Swace je doslova přeznačkovanou Toyotou Corolla Touring Sports.
neběháš s prodlužkou, výrobně to ještě jde, žere to málo. Kdyby PHEV neměl podvodný výpočet a elektrika se mu počítala do spotřeby, tak by proti HEV neměl šanci.
V principu jo... taky mi tyhle rebrandy bez jakékoli přidané hodnoty moc sympatické nejsou.
Ale cenový rozdíl tam je, těch 615 vs 642 nebo kolik... takže 27t ve prospěch Suzuki (a máš vyhřívaný volant místo senzorů).
A pak taky záleží, jaké máš vztah k té které značce, kde máš servis a tak.
Treba mel borec posledni auto suzuki a chce zase, protoze fungovalo. Treba ma doma mašinu Suzuki a chce i auto a treba jen dostal super nabidku na skladovku a nebo ma za barakem dealera a nebo proste jde okolo prodejce a nebo klikne na netu a ma ho. A nebo jen je mu to jedno v cem jezdi, protoze to je levny a pekny.
To su stale len subjektivne keci. Ja testujem spotrebu na dialnici pri nocnej jazde, ktora ma cca 40 km - tempomat na 130 km/h GPS a hlavne nulujem BC v teste a nie 2 dni predtym.
Corolla 2.0 HSD test: https://www.adac.de/…_Hybrid_Club.pdf
No, já bych ty plameny nepřeceňoval. Jako, fascinující to je, to neříkám, ale kdo má platit ten ohořelej nárazník jenom proto, že se jinému spaluje palivo až za výfukem. :-O:-[];-)
Jinak poradit si s někým ve městě je hodně o reakcích...a pak o tom, co píšeš. Dneska jsem si s modráskem ve městě celkem v klidu poradil s G7-GTD, což pravda není nějak vysoko položená laťka. Za městem mi pak na rovinkách ujížděl, ale zase byl znatelně bojácnější v táhlých obloucích, takže nakonec stejně plichta.
No, nevím, no. Asi mě nikdo nebude podezírat z ohrnování nosu nad Suzuki, ta značka mi třeba byla vždycky sympatická tím, že málem nacpali čtyřkolku i do tříkolky... ;-) ...ale vocaď pocaď. Jenom přelepení znáčku mi prostě nestačí...Cenovej rozdíl marginální a pro mě to není úplně totéž, jako kdybych vybíral dejme tomu mezi Berlingem a Rifterem. Tam by mi to možná bylo fuk, tady ne. Osobně si myslím, že prodeje těhle překabátěnců Suzuki z emisní bryndy nevytáhnou, protože těch prodejů moc nebude.
Suzuki je vlastne toyota (tento kousek) anebo toyota je vlastne bmw (supra), mercedes - pardon smart je vlastne suzuki (sdileli platformu se swiftem, vetsina veci na podvozku tam pasuje) nebo toyota je vlastne subaru (brz) ... tak hlavne ze ten byznys slape jak ma :-)
A ano, je toho jeste milion dalsiho, ale stejne je to srandovni.
Este raz po lopate - netestujem auto co je horsie ako mam. A prvy komentar bol pre redakciu, s poznamkou aj ku RAVke. Subjektivne testy nie su relevatne a su na nic.
To uz toto da viac info: https://www.youtube.com/watch?…
No vidíš. Udělám se nad svoji garáži při diskuzi o corolle, kdyz ji v garáži nemám. To je tedy inteligence.
No moc zkušeností nemáš. Až něco projedeš, tak klidně piš zkusenosti, ale ne nejake výmysly o spotřebě. Jen aby sis obhájil tu svoji garáž.
Aha. Takze 40km je vic relevantní. Můžeš říct, že na těch 40km nějakého konkrétního úseku bere tolika tolik. Ale ne, že bezne bere tolik na dalnici.
A jestli je tma hluku jak ve fabii, tak jsi v tom ani nejel. Díky za info. Měřil jsem hluk v obou autech a ač corolla není žádný zázrak, fabia je na tom hůře. Ještě aby ne, když je to B segment.
Docela sis naběhl. Já nepochybuji tvá měření, ale tvá hodnocení ze získaných dat.
A mne je zase úplně jedno a 99% zdejším lidem, kolik bere nějaké auto na pochybných 40km německé dalnice.
Ja si tedy standardně pujcim na pár dní auto, které chci koupit a vyzkouším. Tobě auto ani nepůjčí?
Ked jazdim na aurise, musim si vzdy zvyknut jebnut to na podlahu, pak sa pripojis pomerne svizne, problem je ked stalcis plyn niekde medzi 40-80% tam to len huci... medzi 80-100% je obrovsky rozdiel, potrebuje zajebať podlahu a potom uz ide. Trochu ON/OFF, hlavne nad 70kmh v ECO mode na, na ktory bezne jazdim... POWER reaguje lepsie, ale nebavi ma to prepinat, je rychlejsie to dat na podlahu a zapocuvat sa do 16 ventilov.
Nulovanie BC - Narazal som na tento test auto.cz
Ano, mam u prrrrdele Praha-Brno, ked jazdim DE, ze ... to ti ten HSD neukaze pod 7, ani pri 130 ...
Nebudem kupovat auto, co mi zerie podobne, ale ma prtavu nadrz a hluk na urovni Fobie.
Realne ty kupujes auto na test a potom to predas, ked ti nieco nesedi ??? He ??? :-O:-[]
BTW Ked urcim testovacie podmienky pre vsetky auta rovnake, tak mozem nieco realne porovnat. Bude to viac relevatnejsie, ako keci majitelov, co nepozru ani na priem rychlost na BC ...
To jsou kecy, nulovani několik dní předem. Co tam máš dal? Takže chceš říct, že Praha-Brno a zpět v běžném provozu je méně relevantní a vic subjektivní než 40km noční dalnice?
To je vtipné, jak někteří si myslí, že jsou chytřejší a znají vic nez lidi, co s těmi auty realne jezdi.
takže konečně někdo, kdo se vyrovnal aurisu a nezdržoval. Čím víc takových, tím jsem šťastnější, že jsou schopni se rozjet. A je jedno co mají, třeba ať jedou na kole, když se rozjedou včas.
ono taky záleží na jaké dálnici a na jakém úseku. Projel jsem s 2.0 HSD Praha-Brno a zpět v době, kdy ještě byla rozkopaná ( loni v létě ). Udržel jsem průměrnou rychlost na 110 ( což myslím, že na D1 je dobrá rychlost. a skončil na 5,5. takže Na dálnici bere 2.0 HSD 5,5-6, nikoliv 7,2. To vezme na nějakém krátkém úseku klidně 15.
To samé bych mohl pokračovat s Ravkou, HL, jakýmkoliv jiným i nehybridním autem. U hybridů bude rozdíl ještě větší, stačí mít chvíli kopec dolů a najednou čerpáš energii do baterky na později. Takže ty kecy o tom, jak někdo dá na minutu tempomat a kouká na aktuální spotřebu beru s rezervou.
Když jsme s Ozzmanem srovnávali hybridní, dieselové Mondeo a corollu 2.0, na dálnici stylem brzda plyn mezi 100-180 jsme po cca 40 km měli na corolle spotřebu 8,3l https://blog.auto.cz/…ondeo-vs-mondeo/
Nepamatuju si, kdy bych na dálnici při tempomatu na 130 měl více než 6,5l.
Mohli by testeri pisat realnu spotrebu pri rychlosti XY a nie kumulativnu za nejasnych podmienok ?
Napr. tento model ma pri realnych 130 km/h 6,4 L na 100km. Aku to ma hodnotu, ked niekto napise, ze po dialnici to berie 5,5 - no ano moze, aj menej, ked pojdem 100km/h. Silnejsi HSD 2.0 berie 7,2.
xxc tu napise, ze jeho hybridna RAVka berie na dialnici 6 az 7, realita pri 130km/h (GPS) je 8,6.
Berte si priklad z ADACu, ci youtuberov a nie z politikov a marketingarov.
Ja už to tu psával v době Hamunamasírky o HSD a jeho neustálých vítězství na semaforech.. po Praze jsem válcoval s Cliem 43kw skoro vše, protože 95 % lidí zaspávalo... a pak jsme měli takový závod s Mikesusovou Corollou z centra na Zličín a dojeli jsme stejně :D Jo, vždy mi poodjel... pár metrů k dalšímu semaforu :D Ve městě v provozu je uplně fuk, kolik máš Kw.
"Automobil se vyráběl v nizozemské továrně NedCar společně s Mitsubishi. Forfour totiž používá řadu shodných dílů s vozem Mitsubishi Colt z roku 2003."
Lexus je vždy o dost těžší. 300h je je vlastně rav4 s pár kilo navíc. Byl už to ten nový hsd, nebo ten minulý?
Ja si myslim, ze s tou 1.8 bych měl problém i s HL z místa, než to pohne tou váhou. A to jsme u dvojnasobneho výkonu. Ta 1.8 je neskutečně agilní ve městě, jak přijedeš za město, rychle se to obrací.
Poradit si s někým ve městě je dost ošemetná disciplína. Když na to dojde, tak to obvykle končí několikanásobným překročením povolené rychlosti a ohořelým nárazníkem u auta vzadu... plameny z výfuku ale neumí ani TSI, ani HSD... a bez toho to není ono.
Nedávno jsem absolvoval jízdu s NX300h a nijak mě to dynamicky nepřesvědčilo ani ve městě, ani mimo. Tohle je samozřejmě lehčí, ale neumím si představit, kdy to může mít nad 1,5TSI navrch.
Bez jakýchkoliv invektiv nebo snahy o rozpoutání flame.
Po dlouhé době jsem jezdil auto s CVT, resp. před lety CVT a teď eCVT. Rozdíl při akceleraci, kdy se připojuješ na dálnici nebo chceš zrychlit se neděje. Prostě to vyje a stačí jen běžně zrychlovat. Akcelerace = zrychlení a bez toho se příteli ani nerozjedeš, takže ne nonstop, nicméně akcelerace souvisí s přidáním plynu. To se u řízení auta tak nějak stává. ;-)
Asi chapem kam mieris. Ale az take to nie je. Stale tu je pomerne siroka ponuka:
Vw Caddy
Mercedes Citan
Renault Kangoo
Nissan Townstar
Ford T Connect
a zatial stale este aj Fiat Doblo
Podvod na zákazníka? V čem? Že když koupíš proace nebo proace city, nemáš Toyotu a nevíš o tom? Nebo jak to myslíš?
Protoze kdyz sednes do těch 2 aut, hned poznáš, že jediné z Toyoty na tom je, je logo.
Lenže k tomu Rifteru a Berlingu musíš ešte pripočítať aj Toyotu, Opel a dočkáme sa určite aj Fiatu. Jeden vývoj a je z neho 5 modelov piatich značiek alias asi 2/3 ponuky trhu. Teoreticky ušetrili 80% z vývoja a na stále rastúcich cenách tých áut to ani nepoznať. Začínam to vnímať ako podvod voči zákazníkovi.
Ja u týchto Toyuki vidím šancu len vtedy, ak niekto chce Corollu, dodacia doba by bola dlhá a nechce čakať a čírou náhodou by mali skladovku u Suzuki. Navyše drvivá väčšina ľudí podľa mňa ani len netuší, že u Suzuki majú na predaj aj také niečo.
Nejdem sa nad týmto autom zamýšľať z pohľadu zákazníka (inak autorovi článku úprimnú sústrasť, najmä ak náhodou v minulosti už písal recenziu Corolly...) ale skôr čo očakáva samotné Suzuki. Pokiaľ viem, na jar a ani teraz Swace či Across vôbec nepromovali, lebo nemali autá, prednosť mali zákazníci Toyoty. Okej. Teraz musia zase čakať, lebo čipy. Ak však správne rozumiem týmto dvom modelom v portfóliu Suzuki, majú pomôcť znižovať emisie. A čo teraz? Na Slovensku boli prihlásené tri Acrossy a štyri Swace. Viem, že Slovensko nie je nijak smerodajný trh, ale ak je to takto aj inde, aký to má zmysel mať vôbec v ponuke? Zase sa importéri budú musieť v decembri pretrhnúť, aby splnili kvóty kvôli emisiám?
No… asi teoreticky … ale znak na kapote resi zakznici jinych autmobilek, nez Toyoty a Suzuki :D Jako kdyby si tomu dal nalepku VW nejeden nasinec ti utrhne ruce !:D