Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Swace 1.8 Hybrid – Díky za příjemný kombík, Toyoto

V nabídce Suzuki se po dlouhých dvaceti letech zase objevil klasický kombík. Není to ale plnokrevné Suzuki, nový model Swace je doslova přeznačkovanou Toyotou Corolla Touring Sports.
Zpět na článek
11. 10. 2021 13:28
11. 10. 2021 13:44
11. 10. 2021 13:42
11. 10. 2021 14:47
11. 10. 2021 15:27
11. 10. 2021 18:05
11. 10. 2021 20:54
12. 10. 2021 13:20
12. 10. 2021 14:23
12. 10. 2021 15:04
12. 10. 2021 15:51
12. 10. 2021 16:08
14. 10. 2021 13:47
13. 10. 2021 16:03
13. 10. 2021 20:35
13. 10. 2021 20:49
14. 10. 2021 08:26
14. 10. 2021 11:05
14. 10. 2021 13:38
14. 10. 2021 17:20
15. 10. 2021 08:48
Avatar - Mikesus
11. 10. 2021 13:28
cílová skupina
Marně hledám cílovou skupinu této Corolly. Pokud chci hybridní Corollu, nebudu chodit k Suzuki. Obzvlášť, když to je cenově prakticky to samé.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - xxc
11. 10. 2021 13:44
Re: cílová skupina
Cielova skupina je ta, co je spokojna so servisom a pristupom Suzuki a do servisu a predajne Toyoty velmi nemusi.
Avatar - Mikesus
11. 10. 2021 14:30
Re: cílová skupina
Těch asi moc nebude. Navíc nevím jak širokou síť ma Suzuki, to by mohlo být taky, že někde Suzuki je a toyota ne
Avatar - Amaterasu
11. 10. 2021 14:32
Re: cílová skupina
Znám lidi co pro ně je znak na kapotě zásadní = část lidí co měli mají nějaké Suzuki to MŮŽE možná asi oslovit (to asi netýká zrovna česka ale jinak po světě.. viz Tom Pro 13:44 tak nějak to vidím taky
Avatar - Ozzman
11. 10. 2021 16:44
Re: cílová skupina
No… asi teoreticky … ale znak na kapote resi zakznici jinych autmobilek, nez Toyoty a Suzuki :D Jako kdyby si tomu dal nalepku VW nejeden nasinec ti utrhne ruce !:D
Avatar - Amaterasu
12. 10. 2021 07:57
Re: cílová skupina
To je myšlenka = a koncernu by to snížilo emise = a mohl by vyrábět i https://www.auto.cz/…romobilum-140500 :-!
Avatar - Ozzman
12. 10. 2021 08:54
Re: cílová skupina
Tak Andrej rikal v sobotu po tom, co kňoural jak prohral volby, ze jde do Skodovky resit vyrobu ci co… tak to tam muze navrhnout :D
Avatar - Amaterasu
12. 10. 2021 09:38
Re: cílová skupina
Hlavně kňoural že v opozici nebude že skončí (bohužel) ZASE KECAL :D

Problém je že kňoural že se to po volbách (s podporou mstivého nemocného starce) může protáhnout (třeba) do června :-O

a BIG PROBLEM https://www.novinky.cz/…-pravdu-40374520

No a k autům = je fakt že VW (až nepochopiteně) chybí hybridy

a vůbec je poslední dobou nechápu 82km/h https://fdrive.cz/…a-hodnoceni-7852 vs 67km/h https://www.novinky.cz/…chotivy-40373964

to je fakt hodně = snad jsme to chápal u https://autobible.euro.cz/…izela-ze-zaberu/ u EV s bateriema mezi nápravama v podlaze = to už mi trochu hlava nebere
Avatar - Emel
11. 10. 2021 13:46
Re: cílová skupina
V principu jo... taky mi tyhle rebrandy bez jakékoli přidané hodnoty moc sympatické nejsou.
Ale cenový rozdíl tam je, těch 615 vs 642 nebo kolik... takže 27t ve prospěch Suzuki (a máš vyhřívaný volant místo senzorů).
A pak taky záleží, jaké máš vztah k té které značce, kde máš servis a tak.
Avatar - woody-alien
11. 10. 2021 17:57
Re: cílová skupina
No, nevím, no. Asi mě nikdo nebude podezírat z ohrnování nosu nad Suzuki, ta značka mi třeba byla vždycky sympatická tím, že málem nacpali čtyřkolku i do tříkolky... ;-) ...ale vocaď pocaď. Jenom přelepení znáčku mi prostě nestačí...Cenovej rozdíl marginální a pro mě to není úplně totéž, jako kdybych vybíral dejme tomu mezi Berlingem a Rifterem. Tam by mi to možná bylo fuk, tady ne. Osobně si myslím, že prodeje těhle překabátěnců Suzuki z emisní bryndy nevytáhnou, protože těch prodejů moc nebude.
Avatar - wakantanka
11. 10. 2021 20:25
Re: Re: cílová skupina
Ja u týchto Toyuki vidím šancu len vtedy, ak niekto chce Corollu, dodacia doba by bola dlhá a nechce čakať a čírou náhodou by mali skladovku u Suzuki. Navyše drvivá väčšina ľudí podľa mňa ani len netuší, že u Suzuki majú na predaj aj také niečo.
Avatar - Emel
11. 10. 2021 22:05
Re: cílová skupina
No jasně no, ten Rifter + Berlingo člověk vnímá tak, že je to společný projekt, zatímco tohle si Suzuki lepí znáček na auto od Toyoty.
12. 10. 2021 08:05
Re: cílová skupina
Lenže k tomu Rifteru a Berlingu musíš ešte pripočítať aj Toyotu, Opel a dočkáme sa určite aj Fiatu. Jeden vývoj a je z neho 5 modelov piatich značiek alias asi 2/3 ponuky trhu. Teoreticky ušetrili 80% z vývoja a na stále rastúcich cenách tých áut to ani nepoznať. Začínam to vnímať ako podvod voči zákazníkovi.
Avatar - Mikesus
12. 10. 2021 08:15
Re: cílová skupina
Podvod na zákazníka? V čem? Že když koupíš proace nebo proace city, nemáš Toyotu a nevíš o tom? Nebo jak to myslíš?
Protoze kdyz sednes do těch 2 aut, hned poznáš, že jediné z Toyoty na tom je, je logo.
12. 10. 2021 09:48
Re: cílová skupina
Asi chapem kam mieris. Ale az take to nie je. Stale tu je pomerne siroka ponuka:
Vw Caddy
Mercedes Citan
Renault Kangoo
Nissan Townstar
Ford T Connect
a zatial stale este aj Fiat Doblo
Avatar - 3_diamanty
11. 10. 2021 18:57
Re: cílová skupina
Jedine sympatie k danej znacke mozu pomoct swace-u ... lebo inak je jasne ze kazdy tu zoberie corollu... suhlas...
Avatar - KANKUNEN
11. 10. 2021 13:42
To je paradox
neběháš s prodlužkou, výrobně to ještě jde, žere to málo. Kdyby PHEV neměl podvodný výpočet a elektrika se mu počítala do spotřeby, tak by proti HEV neměl šanci.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Roman Horký
11. 10. 2021 14:01
Re: To je paradox
To je samé kdyby kdyby a celkově to nedává smysl. Kdyby spalovák nečoudil, nemuselo by se řešit nic.
11. 10. 2021 13:44
nemusis rozumet vsemu
Treba mel borec posledni auto suzuki a chce zase, protoze fungovalo. Treba ma doma mašinu Suzuki a chce i auto a treba jen dostal super nabidku na skladovku a nebo ma za barakem dealera a nebo proste jde okolo prodejce a nebo klikne na netu a ma ho. A nebo jen je mu to jedno v cem jezdi, protoze to je levny a pekny.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Mikesus
11. 10. 2021 18:02
Re: nemusis rozumet vsemu
Chce další Suzuki, tak si koupí logo Suzuki na Toyotě. Ok to dává smysl.
11. 10. 2021 14:42
Načo kupovať fake keď...
Načo fake keď môžem mať originál.Ak tak jednoznačne Corollu veď je to najpredávanejšie auto na svete. :-)
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Amaterasu
11. 10. 2021 14:54
Re: Načo kupovať fake keď...
protože to není fake? https://it-slovnik.cz/pojem/fake

protože viz já 14:32 a Tom Pro 13:44?
Avatar - Ozzman
11. 10. 2021 16:45
Re: Načo kupovať fake keď...
A nebyl by lepsi Golf 1.5 tsi ?
11. 10. 2021 16:54
Re: Načo kupovať fake keď...
Nebyl.
Avatar - fOE
11. 10. 2021 17:03
Re: Načo kupovať fake keď...
To je ale jina trida nebo lepe receno kasta. Mainstream vs. fakticka premie. :-)
Avatar - Ozzman
11. 10. 2021 21:11
Re: Načo kupovať fake keď...
Někdo jezdí mainstreamem a někoho si sousedi považují... jo, to známe :-! :-[]
Avatar - Mikesus
11. 10. 2021 18:03
Re: Načo kupovať fake keď...
Nebyla by 1.4 tsi lepší? Nebo 1.2? :-[]
Avatar - woody-alien
11. 10. 2021 18:18
Re: Načo kupovať fake keď...
Tak 1.4 TSI by byla rozhodně lepší...beze srandy. ;-)
Avatar - Mikesus
11. 10. 2021 18:23
Re: Načo kupovať fake keď...
Ja vím.
Avatar - Ozzman
11. 10. 2021 20:56
Re: Načo kupovať fake keď...
Jste oba vedle, jestli chceš poznat o čem je život, vyzkoušej si kompakt D segmentu od VW s 1.5TSI.... přesně takto mi to bylo doporučeno :D
12. 10. 2021 07:43
Re: Načo kupovať fake keď...
Litry 2 jsou lepší.Ta 1.5tsi je tak proti 2l hybridu od Toyoty a né proti tomuto lenochodu.
Avatar - Mikesus
12. 10. 2021 11:47
Re: Načo kupovať fake keď...
Tohle si ve městě poradi bez problémů i s tou 1.5tsi. Za městem budou nůžky rozevřeny na druhou stranu.
12. 10. 2021 13:25
Re: Načo kupovať fake keď...
Nedávno jsem absolvoval jízdu s NX300h a nijak mě to dynamicky nepřesvědčilo ani ve městě, ani mimo. Tohle je samozřejmě lehčí, ale neumím si představit, kdy to může mít nad 1,5TSI navrch.
Bez jakýchkoliv invektiv nebo snahy o rozpoutání flame.
Avatar - Mikesus
12. 10. 2021 14:29
Re: Načo kupovať fake keď...
Lexus je vždy o dost těžší. 300h je je vlastně rav4 s pár kilo navíc. Byl už to ten nový hsd, nebo ten minulý?
Ja si myslim, ze s tou 1.8 bych měl problém i s HL z místa, než to pohne tou váhou. A to jsme u dvojnasobneho výkonu. Ta 1.8 je neskutečně agilní ve městě, jak přijedeš za město, rychle se to obrací.
12. 10. 2021 15:05
Re: Načo kupovať fake keď...
Ta generace, co se teď doprodává ;-)
Avatar - Mikesus
12. 10. 2021 15:52
Re: Načo kupovať fake keď...
Pockej. Psal jsi 2.0, ale nx ma 2.5l. A ta minula gen ze staré rav4 je pro lexus spis ostuda.
12. 10. 2021 16:08
Re: Načo kupovať fake keď...
Pardon
Avatar - Mikesus
12. 10. 2021 17:40
Re: Načo kupovať fake keď...
V pohodě. Spis tím 2.0 jsi mě zmátl. Nejdřív si psal o NX300h, pak o dvoulitr, tak jsme myslel, že jsi projížděl i UX.
13. 10. 2021 08:49
Re: Načo kupovať fake keď...
Je to dvaapůlka :yes:
Avatar - Amaterasu
13. 10. 2021 10:33
Re: Načo kupovať fake keď...
No hlavně je to minulá generace RAVky a motor/pohon o desetiletí nazpět = už roky je tu nová dneska už i nová generace NX a hlavně už roky nová generace MOTORŮ pohonů https://global.toyota/en/powertrain/engine/

Koukám že další stránky z oboru BLOKOVANÉ = geniální :yes:

No tak to byl odkaz na současnou generaci 2,5 litru = z roku 2016
Avatar - Mikesus
13. 10. 2021 20:57
Re: Načo kupovať fake keď...
to není o tom, že jsou blokované. Ale tento systém nepozná, že se jedná o odkaz, pokud tam nemáš www a nějakou "známou" koncovku.
Avatar - Amaterasu
13. 10. 2021 23:31
Re: Načo kupovať fake keď...
Ok tak NEÚMYSLNĚ na ACZ nejdou = ani slušné stránky o autech
Avatar - Emel
12. 10. 2021 14:10
Re: Načo kupovať fake keď...
Poradit si s někým ve městě je dost ošemetná disciplína. Když na to dojde, tak to obvykle končí několikanásobným překročením povolené rychlosti a ohořelým nárazníkem u auta vzadu... plameny z výfuku ale neumí ani TSI, ani HSD... a bez toho to není ono.
Avatar - Mikesus
12. 10. 2021 14:25
Re: Načo kupovať fake keď...
No konci. To máš pravdu. Ale většinou stačí lehce nad a po rozjezdu se můžeš radit před něj.
Avatar - woody-alien
12. 10. 2021 21:30
Re: Načo kupovať fake keď...
No, já bych ty plameny nepřeceňoval. Jako, fascinující to je, to neříkám, ale kdo má platit ten ohořelej nárazník jenom proto, že se jinému spaluje palivo až za výfukem. :-O :-[] ;-)

Jinak poradit si s někým ve městě je hodně o reakcích...a pak o tom, co píšeš. Dneska jsem si s modráskem ve městě celkem v klidu poradil s G7-GTD, což pravda není nějak vysoko položená laťka. Za městem mi pak na rovinkách ujížděl, ale zase byl znatelně bojácnější v táhlých obloucích, takže nakonec stejně plichta.
Avatar - Ozzman
13. 10. 2021 06:45
Re: Načo kupovať fake keď...
Ja už to tu psával v době Hamunamasírky o HSD a jeho neustálých vítězství na semaforech.. po Praze jsem válcoval s Cliem 43kw skoro vše, protože 95 % lidí zaspávalo... a pak jsme měli takový závod s Mikesusovou Corollou z centra na Zličín a dojeli jsme stejně :D Jo, vždy mi poodjel... pár metrů k dalšímu semaforu :D Ve městě v provozu je uplně fuk, kolik máš Kw.
Avatar - Amaterasu
13. 10. 2021 10:28
Re: Načo kupovať fake keď...
To FURT TRVÁ :D
ano protože 95% nebo kolik musí řadit a zaspává = to SHODA. No a když NEzaspává = naměřil ověřil sis sám ;-)

teda JEN MEZI NÁMA = tuhle přede mnou na semaforech stála CUPRALeon blbech 245 koní = ty brďo TA MI ODJELA :D
Avatar - Mikesus
13. 10. 2021 21:00
Re: Načo kupovať fake keď...
takže konečně někdo, kdo se vyrovnal aurisu a nezdržoval. Čím víc takových, tím jsem šťastnější, že jsou schopni se rozjet. A je jedno co mají, třeba ať jedou na kole, když se rozjedou včas.
Avatar - Amaterasu
13. 10. 2021 23:28
Re: Načo kupovať fake keď...
Je to jen málokdy kdysi sem tu BMW 340i hlásil to myslím kdy Ozzy ještě nevěřil než si sám ověřil :*)
No a v rámci ověřování Alfa V6 taky = nevím nevím čím tu raketu nahradím :-!

Ale vážně (ne že by to doteď nebyla pravda;) rozjíždění (tak 90%) aut na semaforech = KATASTROFA
Avatar - lamal
14. 10. 2021 13:42
Re: Načo kupovať fake keď...
nizka hmotnost vzdy zaberie :D (to na margo tych zakrut)
Avatar - Ozzman
13. 10. 2021 06:44
Re: Načo kupovať fake keď...
Na to jsou jiné sériové motory, třeba Ecoboosty, jestli neva, že místo výfuku to hoří v motoru ? :D :D
11. 10. 2021 14:47
Zmysel?
Nejdem sa nad týmto autom zamýšľať z pohľadu zákazníka (inak autorovi článku úprimnú sústrasť, najmä ak náhodou v minulosti už písal recenziu Corolly...) ale skôr čo očakáva samotné Suzuki. Pokiaľ viem, na jar a ani teraz Swace či Across vôbec nepromovali, lebo nemali autá, prednosť mali zákazníci Toyoty. Okej. Teraz musia zase čakať, lebo čipy. Ak však správne rozumiem týmto dvom modelom v portfóliu Suzuki, majú pomôcť znižovať emisie. A čo teraz? Na Slovensku boli prihlásené tri Acrossy a štyri Swace. Viem, že Slovensko nie je nijak smerodajný trh, ale ak je to takto aj inde, aký to má zmysel mať vôbec v ponuke? Zase sa importéri budú musieť v decembri pretrhnúť, aby splnili kvóty kvôli emisiám?
Rozbalit vlákno
2
11. 10. 2021 15:27
Re: Zmysel?
není to starost výrobce, ty emise?
Avatar - Mikesus
11. 10. 2021 18:05
Re: Zmysel?
Starost výrobce, předpokládám, přehozená na prodejce
Avatar - Beefcake
11. 10. 2021 20:54
Jasne
"Rušivý je jen ten „vysavač“." - nepochybne vsetci jazdia tak, ze nonstop akceleruju.
Rozbalit vlákno
6
12. 10. 2021 13:20
Re: Jasne
Po dlouhé době jsem jezdil auto s CVT, resp. před lety CVT a teď eCVT. Rozdíl při akceleraci, kdy se připojuješ na dálnici nebo chceš zrychlit se neděje. Prostě to vyje a stačí jen běžně zrychlovat. Akcelerace = zrychlení a bez toho se příteli ani nerozjedeš, takže ne nonstop, nicméně akcelerace souvisí s přidáním plynu. To se u řízení auta tak nějak stává. ;-)
Avatar - Mikesus
12. 10. 2021 14:23
Re: Jasne
Dostal jsi se zase k 1.8? :-[]
12. 10. 2021 15:04
Re: Jasne
NN, naštěstí 2,0 a trio elektromotorů ;-)
Avatar - lamal
14. 10. 2021 13:47
Re: Jasne
Ked jazdim na aurise, musim si vzdy zvyknut jebnut to na podlahu, pak sa pripojis pomerne svizne, problem je ked stalcis plyn niekde medzi 40-80% tam to len huci... medzi 80-100% je obrovsky rozdiel, potrebuje zajebať podlahu a potom uz ide. Trochu ON/OFF, hlavne nad 70kmh v ECO mode na, na ktory bezne jazdim... POWER reaguje lepsie, ale nebavi ma to prepinat, je rychlejsie to dat na podlahu a zapocuvat sa do 16 ventilov.
12. 10. 2021 10:56
Takova jedna velka japonsko-nemecka rodina
Suzuki je vlastne toyota (tento kousek) anebo toyota je vlastne bmw (supra), mercedes - pardon smart je vlastne suzuki (sdileli platformu se swiftem, vetsina veci na podvozku tam pasuje) nebo toyota je vlastne subaru (brz) ... tak hlavne ze ten byznys slape jak ma :-)

A ano, je toho jeste milion dalsiho, ale stejne je to srandovni.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Mikesus
12. 10. 2021 10:57
Re: Takova jedna velka japonsko-nemecka rodina
Ono je rozdil vyvíjet auto společně, využít společně díly a nebo nalepit logo na jiné auto.
12. 10. 2021 15:35
Re: Takova jedna velka japonsko-nemecka rodina
Smart a swift? Nemysle jsi Mitsubishi?

"Automobil se vyráběl v nizozemské továrně NedCar společně s Mitsubishi. Forfour totiž používá řadu shodných dílů s vozem Mitsubishi Colt z roku 2003."
Avatar - Mikesus
12. 10. 2021 15:57
Re: Takova jedna velka japonsko-nemecka rodina
Nebo suzuki a Subaru. Swift a Justy.
Avatar - woody-alien
12. 10. 2021 21:45
Re: Takova jedna velka japonsko-nemecka rodina
Nebo Jimny a G-klasse. Akorát 1:2. :-[]
Avatar - Mikesus
12. 10. 2021 22:12
Re: Takova jedna velka japonsko-nemecka rodina
myslíš jako, že jimny je zmenšený Géčko pro děti na hraní? :D
Avatar - woody-alien
12. 10. 2021 22:59
Re: Takova jedna velka japonsko-nemecka rodina
Přesně tak. Miniatury - Uko Ješita. :D
Avatar - Ozzman
13. 10. 2021 06:46
Re: Takova jedna velka japonsko-nemecka rodina
Já vždy myslel, že zmenšený Gčko je Niva :D
Avatar - CommonUser
13. 10. 2021 16:03
Spotreba
Mohli by testeri pisat realnu spotrebu pri rychlosti XY a nie kumulativnu za nejasnych podmienok ?
Napr. tento model ma pri realnych 130 km/h 6,4 L na 100km. Aku to ma hodnotu, ked niekto napise, ze po dialnici to berie 5,5 - no ano moze, aj menej, ked pojdem 100km/h. Silnejsi HSD 2.0 berie 7,2.
xxc tu napise, ze jeho hybridna RAVka berie na dialnici 6 az 7, realita pri 130km/h (GPS) je 8,6.
Berte si priklad z ADACu, ci youtuberov a nie z politikov a marketingarov.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Amaterasu
13. 10. 2021 20:35
Re: Spotreba
S RAVkou minulý generace jde dlouhodobě (včetně dálnic) jezdit za 6 litrů. A taky po dálnici za 12 :-)

Berte příklad z praxe = lidí co nemaj potřebu lhát
Avatar - Mikesus
13. 10. 2021 20:49
Re: Spotreba
ono taky záleží na jaké dálnici a na jakém úseku. Projel jsem s 2.0 HSD Praha-Brno a zpět v době, kdy ještě byla rozkopaná ( loni v létě ). Udržel jsem průměrnou rychlost na 110 ( což myslím, že na D1 je dobrá rychlost. a skončil na 5,5. takže Na dálnici bere 2.0 HSD 5,5-6, nikoliv 7,2. To vezme na nějakém krátkém úseku klidně 15.
To samé bych mohl pokračovat s Ravkou, HL, jakýmkoliv jiným i nehybridním autem. U hybridů bude rozdíl ještě větší, stačí mít chvíli kopec dolů a najednou čerpáš energii do baterky na později. Takže ty kecy o tom, jak někdo dá na minutu tempomat a kouká na aktuální spotřebu beru s rezervou.
Když jsme s Ozzmanem srovnávali hybridní, dieselové Mondeo a corollu 2.0, na dálnici stylem brzda plyn mezi 100-180 jsme po cca 40 km měli na corolle spotřebu 8,3l
https://blog.auto.cz/…ondeo-vs-mondeo/
Nepamatuju si, kdy bych na dálnici při tempomatu na 130 měl více než 6,5l.
Avatar - CommonUser
14. 10. 2021 08:26
Re: Spotreba
To su stale len subjektivne keci. Ja testujem spotrebu na dialnici pri nocnej jazde, ktora ma cca 40 km - tempomat na 130 km/h GPS a hlavne nulujem BC v teste a nie 2 dni predtym.
Corolla 2.0 HSD test:
https://www.adac.de/…_Hybrid_Club.pdf

Podmienky testu:
https://www.adac.de/…ik-2003-2011.pdf
https://dieselnet.com/…les/adac_bab.php
Avatar - Mikesus
14. 10. 2021 11:05
Re: Spotreba
To jsou kecy, nulovani několik dní předem. Co tam máš dal? Takže chceš říct, že Praha-Brno a zpět v běžném provozu je méně relevantní a vic subjektivní než 40km noční dalnice?
To je vtipné, jak někteří si myslí, že jsou chytřejší a znají vic nez lidi, co s těmi auty realne jezdi.
Avatar - CommonUser
14. 10. 2021 13:38
Re: Spotreba
Nulovanie BC - Narazal som na tento test auto.cz
Ano, mam u prrrrdele Praha-Brno, ked jazdim DE, ze ... to ti ten HSD neukaze pod 7, ani pri 130 ...
Nebudem kupovat auto, co mi zerie podobne, ale ma prtavu nadrz a hluk na urovni Fobie.
Realne ty kupujes auto na test a potom to predas, ked ti nieco nesedi ??? He ??? :-O :-[]

BTW Ked urcim testovacie podmienky pre vsetky auta rovnake, tak mozem nieco realne porovnat. Bude to viac relevatnejsie, ako keci majitelov, co nepozru ani na priem rychlost na BC ...
Avatar - Mikesus
14. 10. 2021 17:20
Re: Spotreba
Aha. Takze 40km je vic relevantní. Můžeš říct, že na těch 40km nějakého konkrétního úseku bere tolika tolik. Ale ne, že bezne bere tolik na dalnici.
A jestli je tma hluku jak ve fabii, tak jsi v tom ani nejel. Díky za info. Měřil jsem hluk v obou autech a ač corolla není žádný zázrak, fabia je na tom hůře. Ještě aby ne, když je to B segment.
Docela sis naběhl. Já nepochybuji tvá měření, ale tvá hodnocení ze získaných dat.
A mne je zase úplně jedno a 99% zdejším lidem, kolik bere nějaké auto na pochybných 40km německé dalnice.
Ja si tedy standardně pujcim na pár dní auto, které chci koupit a vyzkouším. Tobě auto ani nepůjčí?
Avatar - CommonUser
15. 10. 2021 08:48
Re: Spotreba
Nemas zac. Rad potesim.
Ja v tom nejel. No a ? Netestujem auto, co na razvore Avensisu je mensie, s horsim sedakom a vlastnostami horsie ako mam.

Ty sa rozhodni, ci si lyzac znaku na kapote, co sa potrebuje urobit nad svojou garazou alebo chapes, kam to auto patri.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud