Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
neběháš s prodlužkou, výrobně to ještě jde, žere to málo. Kdyby PHEV neměl podvodný výpočet a elektrika se mu počítala do spotřeby, tak by proti HEV neměl šanci.
To je samé kdyby kdyby a celkově to nedává smysl. Kdyby spalovák nečoudil, nemuselo by se řešit nic.
Tom Pro
Treba mel borec posledni auto suzuki a chce zase, protoze fungovalo. Treba ma doma mašinu Suzuki a chce i auto a treba jen dostal super nabidku na skladovku a nebo ma za barakem dealera a nebo proste jde okolo prodejce a nebo klikne na netu a ma ho. A nebo jen je mu to jedno v cem jezdi, protoze to je levny a pekny.
hugino
Načo fake keď môžem mať originál.Ak tak jednoznačne Corollu veď je to najpredávanejšie auto na svete. :-)
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A nebyl by lepsi Golf 1.5 tsi ?
To je ale jina trida nebo lepe receno kasta. Mainstream vs. fakticka premie. :-)
Nebyla by 1.4 tsi lepší? Nebo 1.2? :-[]
Jste oba vedle, jestli chceš poznat o čem je život, vyzkoušej si kompakt D segmentu od VW s 1.5TSI.... přesně takto mi to bylo doporučeno :D
Litry 2 jsou lepší.Ta 1.5tsi je tak proti 2l hybridu od Toyoty a né proti tomuto lenochodu.
Tohle si ve městě poradi bez problémů i s tou 1.5tsi. Za městem budou nůžky rozevřeny na druhou stranu.
Nedávno jsem absolvoval jízdu s NX300h a nijak mě to dynamicky nepřesvědčilo ani ve městě, ani mimo. Tohle je samozřejmě lehčí, ale neumím si představit, kdy to může mít nad 1,5TSI navrch.
Bez jakýchkoliv invektiv nebo snahy o rozpoutání flame.
Bez jakýchkoliv invektiv nebo snahy o rozpoutání flame.
Lexus je vždy o dost těžší. 300h je je vlastně rav4 s pár kilo navíc. Byl už to ten nový hsd, nebo ten minulý?
Ja si myslim, ze s tou 1.8 bych měl problém i s HL z místa, než to pohne tou váhou. A to jsme u dvojnasobneho výkonu. Ta 1.8 je neskutečně agilní ve městě, jak přijedeš za město, rychle se to obrací.
Ja si myslim, ze s tou 1.8 bych měl problém i s HL z místa, než to pohne tou váhou. A to jsme u dvojnasobneho výkonu. Ta 1.8 je neskutečně agilní ve městě, jak přijedeš za město, rychle se to obrací.
Ta generace, co se teď doprodává ;-)
Pockej. Psal jsi 2.0, ale nx ma 2.5l. A ta minula gen ze staré rav4 je pro lexus spis ostuda.
Pardon
V pohodě. Spis tím 2.0 jsi mě zmátl. Nejdřív si psal o NX300h, pak o dvoulitr, tak jsme myslel, že jsi projížděl i UX.
Je to dvaapůlka :yes:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
to není o tom, že jsou blokované. Ale tento systém nepozná, že se jedná o odkaz, pokud tam nemáš www a nějakou "známou" koncovku.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Poradit si s někým ve městě je dost ošemetná disciplína. Když na to dojde, tak to obvykle končí několikanásobným překročením povolené rychlosti a ohořelým nárazníkem u auta vzadu... plameny z výfuku ale neumí ani TSI, ani HSD... a bez toho to není ono.
No konci. To máš pravdu. Ale většinou stačí lehce nad a po rozjezdu se můžeš radit před něj.
No, já bych ty plameny nepřeceňoval. Jako, fascinující to je, to neříkám, ale kdo má platit ten ohořelej nárazník jenom proto, že se jinému spaluje palivo až za výfukem. :-O :-[] ;-)
Jinak poradit si s někým ve městě je hodně o reakcích...a pak o tom, co píšeš. Dneska jsem si s modráskem ve městě celkem v klidu poradil s G7-GTD, což pravda není nějak vysoko položená laťka. Za městem mi pak na rovinkách ujížděl, ale zase byl znatelně bojácnější v táhlých obloucích, takže nakonec stejně plichta.
Jinak poradit si s někým ve městě je hodně o reakcích...a pak o tom, co píšeš. Dneska jsem si s modráskem ve městě celkem v klidu poradil s G7-GTD, což pravda není nějak vysoko položená laťka. Za městem mi pak na rovinkách ujížděl, ale zase byl znatelně bojácnější v táhlých obloucích, takže nakonec stejně plichta.
Ja už to tu psával v době Hamunamasírky o HSD a jeho neustálých vítězství na semaforech.. po Praze jsem válcoval s Cliem 43kw skoro vše, protože 95 % lidí zaspávalo... a pak jsme měli takový závod s Mikesusovou Corollou z centra na Zličín a dojeli jsme stejně :D Jo, vždy mi poodjel... pár metrů k dalšímu semaforu :D Ve městě v provozu je uplně fuk, kolik máš Kw.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
takže konečně někdo, kdo se vyrovnal aurisu a nezdržoval. Čím víc takových, tím jsem šťastnější, že jsou schopni se rozjet. A je jedno co mají, třeba ať jedou na kole, když se rozjedou včas.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Na to jsou jiné sériové motory, třeba Ecoboosty, jestli neva, že místo výfuku to hoří v motoru ? :D:D
Avantime
Nejdem sa nad týmto autom zamýšľať z pohľadu zákazníka (inak autorovi článku úprimnú sústrasť, najmä ak náhodou v minulosti už písal recenziu Corolly...) ale skôr čo očakáva samotné Suzuki. Pokiaľ viem, na jar a ani teraz Swace či Across vôbec nepromovali, lebo nemali autá, prednosť mali zákazníci Toyoty. Okej. Teraz musia zase čakať, lebo čipy. Ak však správne rozumiem týmto dvom modelom v portfóliu Suzuki, majú pomôcť znižovať emisie. A čo teraz? Na Slovensku boli prihlásené tri Acrossy a štyri Swace. Viem, že Slovensko nie je nijak smerodajný trh, ale ak je to takto aj inde, aký to má zmysel mať vôbec v ponuke? Zase sa importéri budú musieť v decembri pretrhnúť, aby splnili kvóty kvôli emisiám?
Beefcake
"Rušivý je jen ten „vysavač“." - nepochybne vsetci jazdia tak, ze nonstop akceleruju.
Po dlouhé době jsem jezdil auto s CVT, resp. před lety CVT a teď eCVT. Rozdíl při akceleraci, kdy se připojuješ na dálnici nebo chceš zrychlit se neděje. Prostě to vyje a stačí jen běžně zrychlovat. Akcelerace = zrychlení a bez toho se příteli ani nerozjedeš, takže ne nonstop, nicméně akcelerace souvisí s přidáním plynu. To se u řízení auta tak nějak stává. ;-)
Dostal jsi se zase k 1.8? :-[]
Ked jazdim na aurise, musim si vzdy zvyknut jebnut to na podlahu, pak sa pripojis pomerne svizne, problem je ked stalcis plyn niekde medzi 40-80% tam to len huci... medzi 80-100% je obrovsky rozdiel, potrebuje zajebať podlahu a potom uz ide. Trochu ON/OFF, hlavne nad 70kmh v ECO mode na, na ktory bezne jazdim... POWER reaguje lepsie, ale nebavi ma to prepinat, je rychlejsie to dat na podlahu a zapocuvat sa do 16 ventilov.
Freddka
Suzuki je vlastne toyota (tento kousek) anebo toyota je vlastne bmw (supra), mercedes - pardon smart je vlastne suzuki (sdileli platformu se swiftem, vetsina veci na podvozku tam pasuje) nebo toyota je vlastne subaru (brz) ... tak hlavne ze ten byznys slape jak ma :-)
A ano, je toho jeste milion dalsiho, ale stejne je to srandovni.
A ano, je toho jeste milion dalsiho, ale stejne je to srandovni.
Ono je rozdil vyvíjet auto společně, využít společně díly a nebo nalepit logo na jiné auto.
Smart a swift? Nemysle jsi Mitsubishi?
"Automobil se vyráběl v nizozemské továrně NedCar společně s Mitsubishi. Forfour totiž používá řadu shodných dílů s vozem Mitsubishi Colt z roku 2003."
"Automobil se vyráběl v nizozemské továrně NedCar společně s Mitsubishi. Forfour totiž používá řadu shodných dílů s vozem Mitsubishi Colt z roku 2003."
CommonUser
Mohli by testeri pisat realnu spotrebu pri rychlosti XY a nie kumulativnu za nejasnych podmienok ?
Napr. tento model ma pri realnych 130 km/h 6,4 L na 100km. Aku to ma hodnotu, ked niekto napise, ze po dialnici to berie 5,5 - no ano moze, aj menej, ked pojdem 100km/h. Silnejsi HSD 2.0 berie 7,2.
xxc tu napise, ze jeho hybridna RAVka berie na dialnici 6 az 7, realita pri 130km/h (GPS) je 8,6.
Berte si priklad z ADACu, ci youtuberov a nie z politikov a marketingarov.
Napr. tento model ma pri realnych 130 km/h 6,4 L na 100km. Aku to ma hodnotu, ked niekto napise, ze po dialnici to berie 5,5 - no ano moze, aj menej, ked pojdem 100km/h. Silnejsi HSD 2.0 berie 7,2.
xxc tu napise, ze jeho hybridna RAVka berie na dialnici 6 az 7, realita pri 130km/h (GPS) je 8,6.
Berte si priklad z ADACu, ci youtuberov a nie z politikov a marketingarov.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ono taky záleží na jaké dálnici a na jakém úseku. Projel jsem s 2.0 HSD Praha-Brno a zpět v době, kdy ještě byla rozkopaná ( loni v létě ). Udržel jsem průměrnou rychlost na 110 ( což myslím, že na D1 je dobrá rychlost. a skončil na 5,5. takže Na dálnici bere 2.0 HSD 5,5-6, nikoliv 7,2. To vezme na nějakém krátkém úseku klidně 15.
To samé bych mohl pokračovat s Ravkou, HL, jakýmkoliv jiným i nehybridním autem. U hybridů bude rozdíl ještě větší, stačí mít chvíli kopec dolů a najednou čerpáš energii do baterky na později. Takže ty kecy o tom, jak někdo dá na minutu tempomat a kouká na aktuální spotřebu beru s rezervou.
Když jsme s Ozzmanem srovnávali hybridní, dieselové Mondeo a corollu 2.0, na dálnici stylem brzda plyn mezi 100-180 jsme po cca 40 km měli na corolle spotřebu 8,3l
https://blog.auto.cz/…ondeo-vs-mondeo/
Nepamatuju si, kdy bych na dálnici při tempomatu na 130 měl více než 6,5l.
To samé bych mohl pokračovat s Ravkou, HL, jakýmkoliv jiným i nehybridním autem. U hybridů bude rozdíl ještě větší, stačí mít chvíli kopec dolů a najednou čerpáš energii do baterky na později. Takže ty kecy o tom, jak někdo dá na minutu tempomat a kouká na aktuální spotřebu beru s rezervou.
Když jsme s Ozzmanem srovnávali hybridní, dieselové Mondeo a corollu 2.0, na dálnici stylem brzda plyn mezi 100-180 jsme po cca 40 km měli na corolle spotřebu 8,3l
https://blog.auto.cz/…ondeo-vs-mondeo/
Nepamatuju si, kdy bych na dálnici při tempomatu na 130 měl více než 6,5l.
To su stale len subjektivne keci. Ja testujem spotrebu na dialnici pri nocnej jazde, ktora ma cca 40 km - tempomat na 130 km/h GPS a hlavne nulujem BC v teste a nie 2 dni predtym.
Corolla 2.0 HSD test:
https://www.adac.de/…_Hybrid_Club.pdf
Podmienky testu:
https://www.adac.de/…ik-2003-2011.pdf
https://dieselnet.com/…les/adac_bab.php
Corolla 2.0 HSD test:
https://www.adac.de/…_Hybrid_Club.pdf
Podmienky testu:
https://www.adac.de/…ik-2003-2011.pdf
https://dieselnet.com/…les/adac_bab.php
To jsou kecy, nulovani několik dní předem. Co tam máš dal? Takže chceš říct, že Praha-Brno a zpět v běžném provozu je méně relevantní a vic subjektivní než 40km noční dalnice?
To je vtipné, jak někteří si myslí, že jsou chytřejší a znají vic nez lidi, co s těmi auty realne jezdi.
To je vtipné, jak někteří si myslí, že jsou chytřejší a znají vic nez lidi, co s těmi auty realne jezdi.
Nulovanie BC - Narazal som na tento test auto.cz
Ano, mam u prrrrdele Praha-Brno, ked jazdim DE, ze ... to ti ten HSD neukaze pod 7, ani pri 130 ...
Nebudem kupovat auto, co mi zerie podobne, ale ma prtavu nadrz a hluk na urovni Fobie.
Realne ty kupujes auto na test a potom to predas, ked ti nieco nesedi ??? He ??? :-O :-[]
BTW Ked urcim testovacie podmienky pre vsetky auta rovnake, tak mozem nieco realne porovnat. Bude to viac relevatnejsie, ako keci majitelov, co nepozru ani na priem rychlost na BC ...
Ano, mam u prrrrdele Praha-Brno, ked jazdim DE, ze ... to ti ten HSD neukaze pod 7, ani pri 130 ...
Nebudem kupovat auto, co mi zerie podobne, ale ma prtavu nadrz a hluk na urovni Fobie.
Realne ty kupujes auto na test a potom to predas, ked ti nieco nesedi ??? He ??? :-O :-[]
BTW Ked urcim testovacie podmienky pre vsetky auta rovnake, tak mozem nieco realne porovnat. Bude to viac relevatnejsie, ako keci majitelov, co nepozru ani na priem rychlost na BC ...
Aha. Takze 40km je vic relevantní. Můžeš říct, že na těch 40km nějakého konkrétního úseku bere tolika tolik. Ale ne, že bezne bere tolik na dalnici.
A jestli je tma hluku jak ve fabii, tak jsi v tom ani nejel. Díky za info. Měřil jsem hluk v obou autech a ač corolla není žádný zázrak, fabia je na tom hůře. Ještě aby ne, když je to B segment.
Docela sis naběhl. Já nepochybuji tvá měření, ale tvá hodnocení ze získaných dat.
A mne je zase úplně jedno a 99% zdejším lidem, kolik bere nějaké auto na pochybných 40km německé dalnice.
Ja si tedy standardně pujcim na pár dní auto, které chci koupit a vyzkouším. Tobě auto ani nepůjčí?
A jestli je tma hluku jak ve fabii, tak jsi v tom ani nejel. Díky za info. Měřil jsem hluk v obou autech a ač corolla není žádný zázrak, fabia je na tom hůře. Ještě aby ne, když je to B segment.
Docela sis naběhl. Já nepochybuji tvá měření, ale tvá hodnocení ze získaných dat.
A mne je zase úplně jedno a 99% zdejším lidem, kolik bere nějaké auto na pochybných 40km německé dalnice.
Ja si tedy standardně pujcim na pár dní auto, které chci koupit a vyzkouším. Tobě auto ani nepůjčí?
Nemas zac. Rad potesim.
Ja v tom nejel. No a ? Netestujem auto, co na razvore Avensisu je mensie, s horsim sedakom a vlastnostami horsie ako mam.
Ty sa rozhodni, ci si lyzac znaku na kapote, co sa potrebuje urobit nad svojou garazou alebo chapes, kam to auto patri.
Ja v tom nejel. No a ? Netestujem auto, co na razvore Avensisu je mensie, s horsim sedakom a vlastnostami horsie ako mam.
Ty sa rozhodni, ci si lyzac znaku na kapote, co sa potrebuje urobit nad svojou garazou alebo chapes, kam to auto patri.
No vidíš. Udělám se nad svoji garáži při diskuzi o corolle, kdyz ji v garáži nemám. To je tedy inteligence.
No moc zkušeností nemáš. Až něco projedeš, tak klidně piš zkusenosti, ale ne nejake výmysly o spotřebě. Jen aby sis obhájil tu svoji garáž.
No moc zkušeností nemáš. Až něco projedeš, tak klidně piš zkusenosti, ale ne nejake výmysly o spotřebě. Jen aby sis obhájil tu svoji garáž.
Este raz po lopate - netestujem auto co je horsie ako mam. A prvy komentar bol pre redakciu, s poznamkou aj ku RAVke. Subjektivne testy nie su relevatne a su na nic.
To uz toto da viac info:
https://www.youtube.com/watch?…
To uz toto da viac info:
https://www.youtube.com/watch?…
Ale cenový rozdíl tam je, těch 615 vs 642 nebo kolik... takže 27t ve prospěch Suzuki (a máš vyhřívaný volant místo senzorů).
A pak taky záleží, jaké máš vztah k té které značce, kde máš servis a tak.
Protoze kdyz sednes do těch 2 aut, hned poznáš, že jediné z Toyoty na tom je, je logo.
Vw Caddy
Mercedes Citan
Renault Kangoo
Nissan Townstar
Ford T Connect
a zatial stale este aj Fiat Doblo