Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Ford Tourneo Connect oficiálně: Dárce nezapře, poprvé dostává 4x4

20 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
opak vykulené Pumy.
traveldrive
Čo na tom, že vyzerá dobre. Je to len preznačkovaný Caddy. Obávam sa, že novinka od Fordu nedosahuje kvalít predchodcu.
Avatar - woody-alien
woody-alien
To mi úplně uniklo, že "nové" Tourneo Connect bude klon Caddyny.
h.onzyk
Zvenku to vypadá dobře, ale vnitřek vobšlahnutej z Caddyny, moře plastu, lacině vypadající, bez tlačítek, to se nepovedlo. A to jsem docela fanoušek Fordu.
Renfor
Souhlas, zkrátka důsledek sdílení s VW. Za mě, kdyby tam byla palubní deska ze současného Focuse, udělali by mnohem, mnohem líp. 😄
martina k.
Ford novinky naleznete na jednom miste>http😐/www.fordauto.sk/
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Fordem tam, vlakem zpátky.
PavelK_
Aneb konečně uvedeno do reality..
Mig_35
Fordem tam, zpátky pěšky, peníze šly do servisu 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Konec evropských automobilek klepe na dveře. Toto by v normálním světě nikdy nevzniklo.

Evropské automobilky půjdou ve stopách těch britských. Děkujeme ti, Evropská unie!!! Co nezvládli za 50 let socialismu, to zvládne EU za 35 let eurosocialismu!!!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Zasadni informace chybi, 1.5 ecoboost je ecoboost (R3) a nebo TSI ? A ecoblue je TDi ? Pisete, ze motorizae kopiruji Caddy, takze jsou stejne a jen jim Ford dal sve oznaceni, nebo jsou to motory Ford ?
Avatar - woody-alien
woody-alien
Automat je u benzínu i dieselu dvojspojka, přechod od dieselů 1.5 na dvoulitry....já myslím, že je to nad Swace jasné... 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
No pozor pozor, Ford má své dvoulitry EcoBlue 😉 a dvojspojky taky někde v regálech, ale tady je mi jasné, že to bude DéeSGé 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
A TDI 😒]
Škoda, že si Ford vybere auto pro klonování takové podprůměrné. Tahle je takovej skok dolu oproti minule generaci. Nemyslím si, ze jim tohle pomůže, ale aspoň se na to dá koukat.
kyklop
V čom je caddy podpriemerný? Pozrime si motorovú paletu konkurencie a zistíme, že väčšina skončila na 1,5 dízel a 1,2 benzín. Súčasný turneo connect má v cenníku tiež len 1,5 dízel. Voči tomu mi príde tento ford caddy ako ťažký luxus a ten dvojliter v prípade záujmu klientov ľahko len vo fabrike "prečipujú" a rozšíria motorovú paletu smerom nahor.
traveldrive
VW ponúka tiež len dva motory - 1,5 TSI/84 kW a 2,0TDI/75 kW alebo 90 kW. 55 kW verzia u nás z ponuky vypadla. Myslíš, že ten rozdiel v objeme motorov hrá až tak veľkú rolu? Berlingo má benzíny 1.2 s 84 a 96 kW a diesle so 75 a tiež 96 kW. Podobne porovnateľné sú aj maximá krútiaceho momentu. Takže podpriemer, čo sa týka ponuky pohonov, VW nie je, to máš asi pravdu, ale ani opačným smerom podľa mňa zvlášť nevytŕča. Má naviac dvojspojku s dieslom, u Francúzov tuším kombináciu diesel-automat zrušili a tiež ponúka štvorkolku - za bratských 30 tisíc v najnižšej výbave...
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, nevím jaké Caddy je, podle mě to není špatné auto, jen je ošklivé a brutálně, ale brutálně předražené. Tu první věc Ford vyřešil mistrovsky, z hnusného předku udělal koukatelné auto, druhá věc - na to si počkáme...
traveldrive
Caddy má dosť failov, napr. pevné neotváravé okná od B-stlpikov dozadu, predpotopný a nepraktický systém sklápnia zadných sedadiel, voči predchodcovi výrazne menšiu užitočnú hmotnosť. Dotykové ovládanie alebo zvuk zatvárania dverí ako na Š120, to už sú len čerešničky na torte.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Právě. Oproti předchůdci je to katastrofa.
Antiškodovkář
V těchto typech vozidel považuji za povinnost, aby se do druhé řady daly umístit tři dětské autosedačky. Protože tenhle typ aut kupují zejména rodiny se třemi dětmi (rodina s jedním či dvěma takovou krabici nepotřebuje, pro rodinu se čtyřmi či více je už malé). Berlingo, Rifter atd. tam ty tři isofixy mají, ale Caddy (a tudíž asi ani tento nový Ford) z nějakého pro mě nepochopitelného důvodu ne. Proč???