Novinky
Z hlediska vynaložené energie, jak na výrobu, ježdění i recyklaci, lze přiměřenosti velikosti vozidla k jeho účelu, jen tleskat. Trochu mi sice trne při pomyšlení na pasivní bezpečnost, ale na druhou stranu, to už horší, než na skůtru, být nemůže. Jenže mimo problém městem projet, je i problém zaparkovat. Tam kde je kolmé stání, to už místo neušetří jaksi z principu. Tam kde je stání podélné, to sice zřejmě vklouzne do mezery po čemkoliv, což ovšem ale místo také nešetří. Obráceně, že by něco zaparkovalo do mezery po tomhle, to už asi nepůjde. Tudíž po odjezdu miniautíčka, se spíš místo ztratí. A tam kde je předlajnováno, už není vůbec o čem hovořit. Nerad bych vzbudil dojem zpátečníka, nicméně po zkušenostech z doby, kdy se městem ještě nejezdívalo na traktorech, konstatuji, že nejlépe se parkuje, když jsou všechna auta, rozměrově, plus mínus stejná. Nemusí to být na centimetr, jako když jsme měli všichni stovky a spol., ale řečeno s klasikem, přiměřeně.
tak at si vsichni do mesta koupi maly auto a je to, s velkym akorat prekazi a s parkovanim nebude zadnej problem, viz pariz, bo jiny mesto ve francii, prevladaj maly auta a s parkingem tam nikdo nema problem, takze to ze ja mam velky auto, ty ho musis mit taky jinak po tobe nezaparkuju je chabej argument...
Tak ako tu niekto spominal, vobec nemusi ist o derivat motocykloveho motoru. Toyota a Yamaha robia spolocne motory uz HODNE HODNE dlho. Pocnuc 4th gen celicou az po IS200, tam vsade najdete logo Yamaha...
www.toyotateam.sk
www.toyotateam.sk
[odkaz]