Ovšem ono je to naopak, tato verze Dusteru zrychlí na stovku za 13,8 s na plyn (větší výkon) a za 15,1 s na benzín, takže to zmíněné Subaru XV je na benzín i přes pohon všech kol a automat rychlejší. :-)
Ty sa teda "vyznáš".
Motor TCE100LPG má:
Benzín: 67 kW (4400-4900 ot/min.; 160 Nm (2200-3750 ot/min.); 0-100 km/h 15,1 s
LPG: 74 kW (4600-5000 ot./min); 170 Nm (2000-3500 ot/min.); 0-100 km/h 13,8 s
Poslední dobou to tu je jak přehlídka individuí z ústavu pro chorobomyslné. Respektive si myslím, že to bude jeden, maximálně dvě stvoření, které toto mají na svědomí.
Vyskytlo se to tu potom, co dočasně uzavřeli diskuzi na autorevue. Tam se to podobným odpadem jen hemží. Holt se parazit neměl kde přiživovat, tak změnil hostitele, zjistil, že je to tu sice o něco složitější s registrací, ale násobný více diskutérů a to je lepší pro ukojení jeho zvrácené úchylky. Popravdě bych takového "tvora" chtěl vidět na živo, bude to jistě zajímavý zážitek, ač si myslím, že by měl být spíše ve vypolstrovaném pokojíčku bez kliky .
Tak, ruku na srdce, i s takovým pohonem ten traktor předjedeš, holt si počkáš, jako dřív, když auta byla slabší a když budeš pospíchat, zapneš prostě benzín, něco jako sportovní mod na jinych autech :D ASi se s tím žít dá, odměnou je origo LPG, slušná cena a kus auta, co odvede kus práce. Za toto bych fakt Dacii nehejtoval a hlavně máš v případě zájmu možnost koupit i docela slušnou paletu jiných motorizací, na lowend až královský výběr.
Předpokládám, že auto na plyn, bude jezdit na plyn. Přepínat před každým předjížděním (třeba traktoru nebo agilnějšího cyklisty)) na benzin, by bylo poněkud nekomfortní.
Najslabsi tce ma zrychlenie 13,1, ten isty motor, upraveny na lpg a jazdiaci na benzin ma 15,1, tce 130 ma 10,6, tce 150 ma 9,7 a nakoniec diesel zrychli za 10,2. Cize ma lepsi cas, ako silnejsi tce 130 :-)
Jo, podařený facelift, který odstranil hodně nedostatků. Ale nechápu, proč nevylepší přístrojovou desku (ukazatele), to grafické zpracování a funkce pal. počítače je skoro 20 let za zenitem (nejen Duster ale i ostatní Dacii a některé Renaulty....
A navíc už ani cenově už to není takový hit (samozřejmě s pohonem 4x4 je to pořád dobrá nabídka), ale v kategorii 4x2 už je na tom konkurence velmi podobně.
Veď potom spojku vymenia, nie je problém :-) Ved nech napisu ludia, kto ma Renault/ Daciu a este nemenil spojku, pripadne prevodovku :-) Aj sestra na Sandere menila, uz to aj predali.
Pošli mi půl mega na účet a napiš do Togliatti at to vyrobí v automatu, s fofrkládou nejezdím :-):-) https://lada-vesta.noveauto.sk/…esta-138701.html
Mini je furt anglická značka i když to vlastní BMW. Mam rád i klasický Mini, ale na mě moc malý
Ale Vestu 1,6 automat plánuju, čekám až padnou ceny :-)
Na poskakování po městě a okolí stačí.
Zas tak dalece jsem Vti nezkoumal, ale jen aby se ti to nevysypalo a ty si pak hazel jed na ty proklate evropske automobilky, znas se ;) p.s proc si nezvolil sportak z Ruska ? Treba Vestu sport :-[]:-[]
Problémové jsou starší roky , které maj vadné napínáky řetězu, od 2012 vyřešeno instalací nových napínáků.
A pak je problémový Cooper S s turbem, který žere šíleně olej a navíc to každej honí jak nadmutou kozu.
A samozřejmě chce to kousek co mí nízké km a historii, můj je po 1 majiteli, jezdilo to do renocaru a má to 114 tis km. Olej a filtry sem měnil tedka o víkendu.
A taky by to bylo o spojku... ale ono to má sloužit asi k tomu prvnímu účelu, co píšeš - něco někam odvézt pár km přiměřenou rychlostí, na tahání karavanu si asi tenhle motor nekoupíš i když známe ty testy Rapida TSI a spálené spojky kdesi u Žel. Rudy, žejo :D
Kdo chce čtyřválec, co projede víc v terénu, koupí si Nivu
Navíc v ní má být brzy silnější motor 1,8 s výkonem cca 120 HP https://www.sauto.cz/…a/niva/152293880
To chce hlavně soudnost uživatele. Mít možnost legálně předáhnou něco takto těžkého 3 km do sousední vesnice rychlostí 60 km/h je vlastně fajn. Vydat se s tím do relevantního provozu v kopcovitém terénu by byla dobrá šílenost...
Tříválec je fajn. Taky jsem je dřív hejtil ale v neděli mě můj Peugeot 406 vezl na 3 válce a celkem slušně to jelo. Akorát jsem nechápal, proč se mi nedaří předjet ten folksvágen. Pak jsem připojil odpadnutý konektor od vstřikovače na 1. válci a jel jsem zase za 4. Tu stovku za 14, jak píše Ozzman, bych s tím asi dal.
Tak, je to základ, není to raketa, ale je to SUV, co převeze 5 lidí a bagáž, myslím, že je to naprosto v pořádku, kdo chce více, může připlatit za větší TCe 130 či 150k, nebo za DCi.
Ona stovka za necelých 14s u takového auta byla ještě docela nedávno naprosto běžná i pro mnohem větší motorizace.
litrový tříválec (navíc chudáček na plyn) v sice malém, ale pořád SUV. Nejsem z těch, co hejtí litrové tříválce ve Fabii, ale tady mi to přijde fakt poddimenzované (zvlášť v kombinaci s tím plynem, protože co si bude povídat, plyn škodí některým autům více, jiným méně, ale že by někde vysloveně prospíval, tak to se myslím říci nedá).