Že česká automobilka Škoda brzy rozšíří nabídku plně elektrický modelů o Enyaq Coupé iV, je známá věc. Nové SUV-kupé už se také ukázalo v ulicích Prahy - i když stále ještě s kamufláží.
Dnešní marketingoví odborníci nemajú šajn, čo je to kupé. Jeden blbec tak raz nazval tuším Passat CC a odvtedy to píšu všetci... Pritom výraz "štvordverové kupé" popiera sám seba. SUV kupé by v prípade dvojdveráku ešte šlo... ;-)
Přečtení nadpisu mě potěšilo. Coupé od Škody, ikdyž EV. Super. Až po rozkliknutí článku jsem zjistil, že se o žádné coupé nejedná, ale jde o pouze o pětidveřové SUV.
Ale ono to zapadá do dnešní postfaktické doby, kdy obyčejné kombi může být nazýváno shooting brake, městske SUV je lehce přizvedlý hatchback s pohonem jedné nápravy atd...
Dost možná tlačí na tyhle "zelené" auta víc a když už mají čipy, tak je naperou do EV. Osobně jsem si vyzvedával nejmenovaného hybrida před měsícem a prodejce mi už při objednávání řekl, že kdybych to chtěl v dieslu tak nebudu čekat 3 měsíce ale minimálně půl roku. To nedělal jako nějakou prodejní kličku, protože jsem hybrida chtěl a téma nafťáku přišlo až po podpisu smlouvy.
To neni samodomo, to se doopravdy vyrábělo :D My to měli taky, ale je fakt, že tak trochu vypadá... :D
Jojo tahala to na Mladoboleslavské dálnici :D Čekal bych, že tam vezou třeba baterku, nebo měřící přístroje, ale byl tam bordel, jako kdž jedou na chatu :D
s oteklým autobusem aby zakryl fakt, jak moc to podělali s dodavatelskými řetězci. Hyundai i v útlumu nakupovala čipy na sklad a dodavatele si udržela, VW se prostě na dodavatele vykašlal a neodebral ani objednané čipy. Navíc se konkurence z Koreje a Japonska umí rychleji přizpůsobit, mají násobně rychlejší prototypování. Potom zase VW čipy chtěl ale to už měli dodavatelé nasmlouvané jiné odběratele. Stejně teď VW vypekl výrobce plastových dílů a ti opět hledají nové zákazníky, protože nad mistry světa z nestabilního autoprůmyslu zlomili hůl. Další chytráci ukecali EU aby zavedla 48% dovozní clo na hliníkové polotovary a šup, Čína reagovala omezením vývozu hořčíku bez kterého už si tu žádnou hliníkovou slitinu sami nevyrobíme. K tomu likvidační emisní povolenky a jiné nové "ekologické" daně a evropský průmysl to má spočítané. Co nezničí hloupými rozhodnutími manažeři, to zanikne kvůli vysokým nákladům.
Pred Passatom CC, ktorý prišiel v roku 2008, tu bol MB CLS už v roku 2004. Ten bol myslím tým, čo odštartoval oxymoron “štvordverové kupé”. A keď vidím “SUV kupé”, tak to je už idiocia na druhú. Ale je to len obraz dnešného sveta, kde je snaha postaviť všetko na hlavu.