Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf Škody Praze ukázal Enyaq Coupé. V maskovaném autě svezl i šéfdesignéra značky

Že česká automobilka Škoda brzy rozšíří nabídku plně elektrický modelů o Enyaq Coupé iV, je známá věc. Nové SUV-kupé už se také ukázalo v ulicích Prahy - i když stále ještě s kamufláží.
Zpět na článek
26. 10. 2021 09:18
26. 10. 2021 09:31
Avatar - Ozzman
26. 10. 2021 08:06
A dokonce i s vozejkem
To zvládne, potkal jsem ho, vypadalo to vtipně... moderní EV coupé, zamaskované ve folii a za ním vozík z konce 80tek, typicky český chalupářský :D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Mikesus
26. 10. 2021 08:23
Re: A dokonce i s vozejkem
Fakt? Takovej ten samodomo? :-[]
Avatar - Ozzman
26. 10. 2021 08:48
Re: A dokonce i s vozejkem
To neni samodomo, to se doopravdy vyrábělo :D My to měli taky, ale je fakt, že tak trochu vypadá... :D

Jojo tahala to na Mladoboleslavské dálnici :D Čekal bych, že tam vezou třeba baterku, nebo měřící přístroje, ale byl tam bordel, jako kdž jedou na chatu :D
26. 10. 2021 09:15
Re: A dokonce i s vozejkem
To byla kamufláž, baterka byla schovaná v podlaze, koukal jsi dobře :)
Avatar - Ozzman
26. 10. 2021 09:19
Re: A dokonce i s vozejkem
:-[] :-[] :-[]
Avatar - Mikesus
26. 10. 2021 12:36
Re: A dokonce i s vozejkem
Takze elektrocentrála? Nebyla k autu, ale na chalupu určitě :-[] :-[]
26. 10. 2021 08:33
A Enyaqy se vyrábí,
když Oktávka a Superb stojí?
Rozbalit vlákno
5
26. 10. 2021 08:48
Re: A Enyaqy se vyrábí,
Dost možná tlačí na tyhle "zelené" auta víc a když už mají čipy, tak je naperou do EV. Osobně jsem si vyzvedával nejmenovaného hybrida před měsícem a prodejce mi už při objednávání řekl, že kdybych to chtěl v dieslu tak nebudu čekat 3 měsíce ale minimálně půl roku. To nedělal jako nějakou prodejní kličku, protože jsem hybrida chtěl a téma nafťáku přišlo až po podpisu smlouvy.
Avatar - Midlosek
26. 10. 2021 11:08
Re: A Enyaqy se vyrábí,
Bohužel je to tak, EV mají ve výrobě přednost, i když potřebují přibližně dvojnásobný počet čipů.
Avatar - Mikesus
26. 10. 2021 17:58
Re: A Enyaqy se vyrábí,
Nějaký zdroj, že je potřeba vic čipu, a to 2x?
Avatar - Midlosek
26. 10. 2021 18:01
Re: A Enyaqy se vyrábí,
Tohle byla informace přímo od někoho od "zdroje", ale fakt se mi to nechce hledat. Jedině pod nátlakem :D
Avatar - Midlosek
26. 10. 2021 18:07
Re: A Enyaqy se vyrábí,
Ok, tak třeba tady v rychlosti jeden, ale není to ten ze kterého jsem čerpal.

https://ct24.ceskatelevize.cz/…ne-je-nedostatek
Avatar - KANKUNEN
26. 10. 2021 08:52
Nejhezčí je ten plastový mezikus
mezi tabletem a palubkou, takové dodo.
Rozbalit vlákno
0
26. 10. 2021 09:18
70 fotek na
jedno brdo! To Auto CZ je vážně zaraženo dost hluboko ve škodováckém anále!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Woombat
26. 10. 2021 09:31
Coupé??? Kde??
Vždyť to má 4 dveře a je to tučný jak hroch .... :D :D
Rozbalit vlákno
2
26. 10. 2021 10:02
Re: Coupé??? Kde??
Dnešní marketingoví odborníci nemajú šajn, čo je to kupé. Jeden blbec tak raz nazval tuším Passat CC a odvtedy to píšu všetci... Pritom výraz "štvordverové kupé" popiera sám seba. SUV kupé by v prípade dvojdveráku ešte šlo... ;-)
Avatar - Plautus
26. 10. 2021 19:59
Re: Coupé??? Kde??
Pred Passatom CC, ktorý prišiel v roku 2008, tu bol MB CLS už v roku 2004. Ten bol myslím tým, čo odštartoval oxymoron “štvordverové kupé”. A keď vidím “SUV kupé”, tak to je už idiocia na druhú. Ale je to len obraz dnešného sveta, kde je snaha postaviť všetko na hlavu.
Avatar - curwasportiva
26. 10. 2021 19:09
Relativní doba
Přečtení nadpisu mě potěšilo. Coupé od Škody, ikdyž EV. Super. Až po rozkliknutí článku jsem zjistil, že se o žádné coupé nejedná, ale jde o pouze o pětidveřové SUV.
Ale ono to zapadá do dnešní postfaktické doby, kdy obyčejné kombi může být nazýváno shooting brake, městske SUV je lehce přizvedlý hatchback s pohonem jedné nápravy atd...
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2021 01:40
Německý vůdce Škodovky nám tady machruje
s oteklým autobusem aby zakryl fakt, jak moc to podělali s dodavatelskými řetězci. Hyundai i v útlumu nakupovala čipy na sklad a dodavatele si udržela, VW se prostě na dodavatele vykašlal a neodebral ani objednané čipy. Navíc se konkurence z Koreje a Japonska umí rychleji přizpůsobit, mají násobně rychlejší prototypování. Potom zase VW čipy chtěl ale to už měli dodavatelé nasmlouvané jiné odběratele. Stejně teď VW vypekl výrobce plastových dílů a ti opět hledají nové zákazníky, protože nad mistry světa z nestabilního autoprůmyslu zlomili hůl. Další chytráci ukecali EU aby zavedla 48% dovozní clo na hliníkové polotovary a šup, Čína reagovala omezením vývozu hořčíku bez kterého už si tu žádnou hliníkovou slitinu sami nevyrobíme. K tomu likvidační emisní povolenky a jiné nové "ekologické" daně a evropský průmysl to má spočítané. Co nezničí hloupými rozhodnutími manažeři, to zanikne kvůli vysokým nákladům.
Rozbalit vlákno
0