Novinky
Dan Priban vysiel s Trabantom do 5329m. A to mu v tej vyske z tych ~20 koni vela nezostalo. V porovnani s tym 650-konove Lambo vo vyske 5883m nie je az take terno...
Ho hooo, naše fábie by tam vyjela s pěti chlapama jak nic. Zvládla Ještěd, tohle by dala s pístem ve vejfuku. Co tam máte dál? 😁
Urus jsem potkal v provozu snad 2-3x, a pokazde to bylo v situaci kdy majitel stal na svetlech, ja sel peskobusem nebo stal zrovna kolem, jeho auto me prirozene zaujalo, on si me vsimnul, usmal se a kyvnul / pozdravil nez jel do pryc.
Uprimne me tahle drobnost potesila a u jineho auta tohohle razeni jsem to nezazil. 😄
Uprimne me tahle drobnost potesila a u jineho auta tohohle razeni jsem to nezazil. 😄
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
a je vetsi pravdepodobnost, ze v ty osade bude elektricka zasuvka nez benzinka, navic s vysokooktanovym benzinem
zrejme tyhle informace uz nejakou dobu maj, a v laboratorich to uz davno testujou.
jen franta z hospody paty cenovy s 1.9tdi na dvorku to jeste nepobral, podobne jako nepobira spoustu veci dnesniho sveta...
i kdyby se elektrika vedle FVE vyrabela v dyzlovejch generatorech, tak to vyjde lip, protoze velkej motor v optimalnich podminkach ma vetsi ucinnost a min emisi nez tisice malejch moturku, vetsinu casu vrcici mimo optimum, ktery se casto ani nestihnou ohrat a velkou cast cesty jen tocej naprazdno.
a jako bonus tyhle generatory muzou odpadnim teplem vytapet chaticky, domecky, vesnicky, mestecka ..., misto toho aby bez uzitku sly ty 3/4 energiue z benzinu/nafty do luftu
navic tyhle lokalni zdroje s vykony v radu MW lokalne posiluji sit a snizuji ztraty, nez kdyz elektrika jde stovky kilometru od velky elektrarny k odberateloj
s dyslovym generatorem se dostanes na 40%, dyzl v aute ma v realu sotva 25%. to by ty ztraty musely byt pres 35%, aby to vyslo na jedno brdo.
navic odpadnim teplickem z generatorku muzes vytapet ty domecky, vesnicky a mestecka a kdyz zasviti slunicko, tak generatorek muzes vypnout, a kdyz zaleze za mracek, tak zase zapnout.
za domaci ukol o tom zkus popremejslet, jestli mas cim ...
zadnej spalovaci motor v aute nema v provozu realnou ucinnost 40%, to bys bez aku jezdil v realu do 4 litru benzinu s autem velikost oct
By continuously improving combustion, heat management and reducing friction, the Atkinson-based 2ZR-FXE in the Prius is the first gasoline engine in the world to achieve maximum thermal efficiency of 40%, Toyota says.
40% to mozna ma, ale zakopanej pes je v tom "maximum", tedy za optimalnich podminek.
a optimalni podminky urcite nejsou kdyz je motor studenej, nebo kdyz toci jen na volnobeh, nebo kdyz mu naopak slapes na krk, ... takze v realu budes rad, kdyz se dostanes na tech 25%.
zkus o tom popremejslet romiku, ted bude dlouhej vikend, tak na to mas dost casu...
za 3.7 jezdi znamej s obycejnym rapidem 1.2tsi kdyz jede s kloboukem na hlave ...
vyberove rizeni na temelin se pripravovalo od 2010 a dodavatel se mel vybrat v 2013, jenze v cervnu prisel na podium usatej traktorista a necase zariz.
a StBak tak makal a makal pro sebe, ze vyberove rizeni neprobehlo doted.
takze se mohlo na dostavbe temelina uz 8 roku opravdu makat a ne jen kecat, a za 5 roku se mohla strihat paska.
je otazka, jestli v dnesni situaci je dostavba temelina vubec realna
Elektřina rozhodně problém není.
Pak si to můžeš jen ověřit. Ale problém to opravdu není.
Benzinaku by po cestě taky mohl dojít benzin. Jaké překvapení.
na druhou stranu ciste maximalka by tim utrpet nemusela narozdil od toho co se pise v clanku, protoze sice (nejspis) mensi vykon, urcite mensi aerodynamickej odpor.
samozrejme kdyby tam na to byla plocha