Autofun
jam2015
2
zbesilých šoférov! 😉
Emel
3
Hledání limitů zákonitě občas končí jejich nalezením... 😉
Midlosek
0
A proto je lepší limity hledat na místech, kde to tolik nebolí 😉
Podobné parametry, jako TM3, jenom cca 7x dražší. A navíc nesedí na silnici. Nekup to.
Holinky jako hodinky, obojí se natahuje...
Jednou se projedeš něčím jiným než deset roků starým Priusem a už je to nejlepší auto ve vesmíru 😒]
Jednou se projedeš něčím jiným než deset roků starým Priusem a už je to nejlepší auto ve vesmíru 😒]
Roman sa previezol s TM3 a teraz tu bude v každej diskusii?
Čo tak to porovnať s moto? Za 1/3 peňazí máš ešte lepšie dynamické parametre.
Čo tak to porovnať s moto? Za 1/3 peňazí máš ešte lepšie dynamické parametre.
Chtěl bys raději tedy Prius? Tak asi takhle: Sveze mě kam potřebuju, na silnici sedí super, jede za málo a je 11-15x levnější.
Nie, Prius by som fakt nechcel aj keď proti hybridom nič nemám.
“Super sedí na ceste” to celkom pobavilo. Čo tam máš za pneu, dúfam že nejaké Micheliny PSS?
“Super sedí na ceste” to celkom pobavilo. Čo tam máš za pneu, dúfam že nejaké Micheliny PSS?
Nenutím ti Prius, ale nabízel jsem raději tu o Priusu, když tu o Tesle nechceš.
Momentálně Nokian Eline2. Proč tě pobavilo, jak sedí Prius? On má totiž objektivně velmi dobrý podvozek, směj tomu se jak chceš.
Myslím, že až se jednou svezu za volantem Super Béčka, tak ho tady vychvalovat nebudu. Ani nic jiného, protože laťka byla posunuta Teslou.
Momentálně Nokian Eline2. Proč tě pobavilo, jak sedí Prius? On má totiž objektivně velmi dobrý podvozek, směj tomu se jak chceš.
Myslím, že až se jednou svezu za volantem Super Béčka, tak ho tady vychvalovat nebudu. Ani nic jiného, protože laťka byla posunuta Teslou.
To o podvozku Priusu musím potvrdit, tvuj sem neřídil, ale ten Jirky ano a na předokolku je to slušné, jen cpát pod každý příspěvek dříve Prius a teď Teslu... no však víš, pak si zase naběhneš jako u té dálnice a Tesly 😁
A taky že to sedí ještě neznamená, že máš chuť s tím si hrát v zatáčkách, to je taky rozdíl, na to jsou tu lepší adepti.
A taky že to sedí ještě neznamená, že máš chuť s tím si hrát v zatáčkách, to je taky rozdíl, na to jsou tu lepší adepti.
Kdybych sem cpal Pagani Zonda, to bych byl oblíbenec mas, že?
No já myslím, že ideální je diskutovat pod články aut o těch autech o kterých se píše a popřípadě tam dát alespoň trochu relevantní srovnání, Prius ani Tesla nejsou léky na vše a pro všechny. I se Zondou by si omrzel
Souhlas, tak příště o Tesle jen pod článkem o Tesle. Očekávám, že tam nebudou ani irelevantní posty o německých dálnicích 😄
No, tak Tesla ale má ambice jezdit i po dálnicích, tak je relevantní uvést, že za stejné peníze máš nějakýho Bawora fnaftě, co to zvládne... když pominu spalovák, tak taková 3er je konkurent TM3, nebo ne?
Kdežto TM3 či Prius asi nejsou relavantní auta k Zondě...
Jo, až bude někdo u takového Fiatu 500EV vytahovat naftové BMW na dálnici, pak bude blbec on 😁
Kdežto TM3 či Prius asi nejsou relavantní auta k Zondě...
Jo, až bude někdo u takového Fiatu 500EV vytahovat naftové BMW na dálnici, pak bude blbec on 😁
316i 2.0 R4 85kW (dříve 80kW)
318i 2.0 R4 105kW (dříve 95kW, 90kW)
320i 2.0 R4 130kW (dříve 125kW, 120kW, 110kW)
325i 2.5 R6 160kW
325i 3.0 R6 160kW
330i 3.0 R6 190kW (dříve 170kW)
330i 3.0 R6 200kW
335i 3.0 (bi-turbo) R6 225kW (dříve 215kW)
316d 2.0 R4 85kW
318d 2.0 R4 105kW (dříve 95kW)
320d 2.0 R4 135kW (dříve 125kW, 120kW, malosérie i 110kW)
325d 2.5 R6 150kW
330d 3.0 R6 LCI-180kW (dříve 170kw)
335d 3.0 (bi-turbo) R6 210kW
M3 4.0 V8 309kW
Tak snad s tím posledním motorem V8, by se mohl srovnat s TM3. První půlka motorů by se mohla směle rovnat s Priusem 😄 😄 😄
318i 2.0 R4 105kW (dříve 95kW, 90kW)
320i 2.0 R4 130kW (dříve 125kW, 120kW, 110kW)
325i 2.5 R6 160kW
325i 3.0 R6 160kW
330i 3.0 R6 190kW (dříve 170kW)
330i 3.0 R6 200kW
335i 3.0 (bi-turbo) R6 225kW (dříve 215kW)
316d 2.0 R4 85kW
318d 2.0 R4 105kW (dříve 95kW)
320d 2.0 R4 135kW (dříve 125kW, 120kW, malosérie i 110kW)
325d 2.5 R6 150kW
330d 3.0 R6 LCI-180kW (dříve 170kw)
335d 3.0 (bi-turbo) R6 210kW
M3 4.0 V8 309kW
Tak snad s tím posledním motorem V8, by se mohl srovnat s TM3. První půlka motorů by se mohla směle rovnat s Priusem 😄 😄 😄
Znám jednu dobrou hru v zatáčkách. Vesnice, 50ka měřená a plná čára, do kopce. A já jedu na tempomat konstantních 50 GPS (55 tacho). Veliká sranda, když je za mnou dodávka, VW, nebo obojí dohromady.
Ano, ty hodinky, Richard Mille ukazují podobný čas jako Seiko, jenom jsou 10 000 x dražší a navíc hůř sedí na ruce. Nekup to.
Co bys čekal... nemá to baterky v podlaze, takže to ani v zatáčce sedět nemůže.
OMG
OMG
Srovnat TM3 s tímhle je jako srovnat Huyndai Pony a Bentley Arnage 😄 😄 😄 😄
Neznám ani jedno, ale srovnatelných aut s TM3 moc není. Vždycky to někde kulhá. Ve výkonu, v hlučnosti, v ceně, ve spotřebě (ačkoli, kdyby sis tu Zondu předělal na LPG viď?).... Snad jen v tom dojezdu můžou některé krámy konkurovat.
Ve zpracovani interieru… takze jako kazde auto ma sva negativa
Zonda je legenda, supersport, auto s nekutečnou aurou, charakterem.
Nic z toho Tesla nemá a není 😄
Nic z toho Tesla nemá a není 😄
California_KNIGHT
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nestačí kolik je tu trollů, ještě další trotl. Nevím jestli je to předstíraná nebo reálná tupost, ale odkopal jsi se pěkně.
Nebo nám popíšeš jak jsi jízdně porovnával Pagani s jinými auty?
Nebo nám popíšeš jak jsi jízdně porovnával Pagani s jinými auty?
....Priusem, tak to na článek není. Jakmile je v tom exotika, už se vyrojí spousty chytráků co vědí jak jel řidič nad svoje schopnosti.
Asi všichni té nehody byli. 😉
Asi všichni té nehody byli. 😉