Autofun
Naughtilus
0
Predelavani takovych aut na LPG je hrdelni zlocin.
Jenže Prius je přeci podvozkově lepší než tenhle italský..., takže by nebylo o čem psát...
Určitě, to každý majitel supersportu řeší jako první, jestli za tím může tahat vozejk na chatu
Nevztekej se že existuje elektromobil, který má lepší parametry než tohle auto. Šetří svoje zdraví .
....Priusem, tak to na článek není. Jakmile je v tom exotika, už se vyrojí spousty chytráků co vědí jak jel řidič nad svoje schopnosti.
Asi všichni té nehody byli. 😉
Asi všichni té nehody byli. 😉
Nestačí kolik je tu trollů, ještě další trotl. Nevím jestli je to předstíraná nebo reálná tupost, ale odkopal jsi se pěkně.
Nebo nám popíšeš jak jsi jízdně porovnával Pagani s jinými auty?
Nebo nám popíšeš jak jsi jízdně porovnával Pagani s jinými auty?
California_KNIGHT
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Legendy jsou: Ferrari, Lamborghini, .... ale ne nějaká Zonda, kterou normální člověk ani nezná a má historii kratší, než pokojová teplota. Nedělej si srandu s legendou.
Zonda je legenda, supersport, auto s nekutečnou aurou, charakterem.
Nic z toho Tesla nemá a není 😄
Nic z toho Tesla nemá a není 😄
Neznám ani jedno, ale srovnatelných aut s TM3 moc není. Vždycky to někde kulhá. Ve výkonu, v hlučnosti, v ceně, ve spotřebě (ačkoli, kdyby sis tu Zondu předělal na LPG viď?).... Snad jen v tom dojezdu můžou některé krámy konkurovat.
No, ale je to sedan střední třídy za podobné peníze. Pořád je to relevantnější, než Teslu srovnávat se Zondou
316i 2.0 R4 85kW (dříve 80kW)
318i 2.0 R4 105kW (dříve 95kW, 90kW)
320i 2.0 R4 130kW (dříve 125kW, 120kW, 110kW)
325i 2.5 R6 160kW
325i 3.0 R6 160kW
330i 3.0 R6 190kW (dříve 170kW)
330i 3.0 R6 200kW
335i 3.0 (bi-turbo) R6 225kW (dříve 215kW)
316d 2.0 R4 85kW
318d 2.0 R4 105kW (dříve 95kW)
320d 2.0 R4 135kW (dříve 125kW, 120kW, malosérie i 110kW)
325d 2.5 R6 150kW
330d 3.0 R6 LCI-180kW (dříve 170kw)
335d 3.0 (bi-turbo) R6 210kW
M3 4.0 V8 309kW
Tak snad s tím posledním motorem V8, by se mohl srovnat s TM3. První půlka motorů by se mohla směle rovnat s Priusem 😄 😄 😄
318i 2.0 R4 105kW (dříve 95kW, 90kW)
320i 2.0 R4 130kW (dříve 125kW, 120kW, 110kW)
325i 2.5 R6 160kW
325i 3.0 R6 160kW
330i 3.0 R6 190kW (dříve 170kW)
330i 3.0 R6 200kW
335i 3.0 (bi-turbo) R6 225kW (dříve 215kW)
316d 2.0 R4 85kW
318d 2.0 R4 105kW (dříve 95kW)
320d 2.0 R4 135kW (dříve 125kW, 120kW, malosérie i 110kW)
325d 2.5 R6 150kW
330d 3.0 R6 LCI-180kW (dříve 170kw)
335d 3.0 (bi-turbo) R6 210kW
M3 4.0 V8 309kW
Tak snad s tím posledním motorem V8, by se mohl srovnat s TM3. První půlka motorů by se mohla směle rovnat s Priusem 😄 😄 😄
No, tak Tesla ale má ambice jezdit i po dálnicích, tak je relevantní uvést, že za stejné peníze máš nějakýho Bawora fnaftě, co to zvládne... když pominu spalovák, tak taková 3er je konkurent TM3, nebo ne?
Kdežto TM3 či Prius asi nejsou relavantní auta k Zondě...
Jo, až bude někdo u takového Fiatu 500EV vytahovat naftové BMW na dálnici, pak bude blbec on 😁
Kdežto TM3 či Prius asi nejsou relavantní auta k Zondě...
Jo, až bude někdo u takového Fiatu 500EV vytahovat naftové BMW na dálnici, pak bude blbec on 😁
Souhlas, tak příště o Tesle jen pod článkem o Tesle. Očekávám, že tam nebudou ani irelevantní posty o německých dálnicích 😄
Znám jednu dobrou hru v zatáčkách. Vesnice, 50ka měřená a plná čára, do kopce. A já jedu na tempomat konstantních 50 GPS (55 tacho). Veliká sranda, když je za mnou dodávka, VW, nebo obojí dohromady.
No já myslím, že ideální je diskutovat pod články aut o těch autech o kterých se píše a popřípadě tam dát alespoň trochu relevantní srovnání, Prius ani Tesla nejsou léky na vše a pro všechny. I se Zondou by si omrzel
To o podvozku Priusu musím potvrdit, tvuj sem neřídil, ale ten Jirky ano a na předokolku je to slušné, jen cpát pod každý příspěvek dříve Prius a teď Teslu... no však víš, pak si zase naběhneš jako u té dálnice a Tesly 😁
A taky že to sedí ještě neznamená, že máš chuť s tím si hrát v zatáčkách, to je taky rozdíl, na to jsou tu lepší adepti.
A taky že to sedí ještě neznamená, že máš chuť s tím si hrát v zatáčkách, to je taky rozdíl, na to jsou tu lepší adepti.
Nenutím ti Prius, ale nabízel jsem raději tu o Priusu, když tu o Tesle nechceš.
Momentálně Nokian Eline2. Proč tě pobavilo, jak sedí Prius? On má totiž objektivně velmi dobrý podvozek, směj tomu se jak chceš.
Myslím, že až se jednou svezu za volantem Super Béčka, tak ho tady vychvalovat nebudu. Ani nic jiného, protože laťka byla posunuta Teslou.
Momentálně Nokian Eline2. Proč tě pobavilo, jak sedí Prius? On má totiž objektivně velmi dobrý podvozek, směj tomu se jak chceš.
Myslím, že až se jednou svezu za volantem Super Béčka, tak ho tady vychvalovat nebudu. Ani nic jiného, protože laťka byla posunuta Teslou.
Nie, Prius by som fakt nechcel aj keď proti hybridom nič nemám.
“Super sedí na ceste” to celkom pobavilo. Čo tam máš za pneu, dúfam že nejaké Micheliny PSS?
“Super sedí na ceste” to celkom pobavilo. Čo tam máš za pneu, dúfam že nejaké Micheliny PSS?
Chtěl bys raději tedy Prius? Tak asi takhle: Sveze mě kam potřebuju, na silnici sedí super, jede za málo a je 11-15x levnější.
Ano, ty hodinky, Richard Mille ukazují podobný čas jako Seiko, jenom jsou 10 000 x dražší a navíc hůř sedí na ruce. Nekup to.
Roman sa previezol s TM3 a teraz tu bude v každej diskusii?
Čo tak to porovnať s moto? Za 1/3 peňazí máš ešte lepšie dynamické parametre.
Čo tak to porovnať s moto? Za 1/3 peňazí máš ešte lepšie dynamické parametre.
Holinky jako hodinky, obojí se natahuje...
Jednou se projedeš něčím jiným než deset roků starým Priusem a už je to nejlepší auto ve vesmíru 😒]
Jednou se projedeš něčím jiným než deset roků starým Priusem a už je to nejlepší auto ve vesmíru 😒]