Novinky
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ryccardo
1
No tenhle designově zvláštně ošklivej Lexus to ve srovnání s Rangem bude mít skutečně těžký to máš pravdu 😁
kesumb
0
Lc je vedle tohodle trakař
Fantastický design, dokonalý výběr pohonů, řízená zadní náprava. Nenapadá mě co chtít víc...snad jen o trochu nižší cenu 😉
Srovnávat s X7 nebo GLS nemá smysl, Bentayga se nemůže vyrovnat ani vizuálem, ani šířkou nabídky pohonných jednotek.
Srovnávat s X7 nebo GLS nemá smysl, Bentayga se nemůže vyrovnat ani vizuálem, ani šířkou nabídky pohonných jednotek.
A co spolehlivost? Je pravda, že Range je krásný (Mne asi více berou spíše verze Sport), osobitý a působí majestnátně, jen všude čtu docela ostrou kritiku na spolehlivost.
Bentayga je nevkusné auto, ale na ten Rolls SUV to nemá... asi jsem moc chudý na to, docenit tu krásu 😁
Bentayga je nevkusné auto, ale na ten Rolls SUV to nemá... asi jsem moc chudý na to, docenit tu krásu 😁
Společník jezdí v RR spousty let, jedna generace za druhou. Klient má poslední gen po FL a je spokojený, po dnešku bude ještě víc, protože nový model nekřičí že je nový na kilometr dopředu.
U té poslední gen byl klid, samozřejmě čím víc fičur, tím větší riziko.
U té poslední gen byl klid, samozřejmě čím víc fičur, tím větší riziko.
No, já se ptám radši tebe, než příjde Barik zase vykládat o spolehlivosti ojetých aut s kdovíjakým původem, ten myslim taky něco od JLR měl ne ? 😁
A co ty menší modely ? Třeba Disco Sport ? Nejsem na SUV, ale tohle je jedno z mála, které nevypadá zle. Tím neřikám, že kupuju 😁
A co ty menší modely ? Třeba Disco Sport ? Nejsem na SUV, ale tohle je jedno z mála, které nevypadá zle. Tím neřikám, že kupuju 😁
Barik měl jen Jaguáry - XJ 2005 a naftový XF. Asi "nejlepší" reklamu udělal Range Dylan Švihák - moje.auto.cz/…-McKay/bumerrang - ten odkaz nějak nefachčí, ale uživatelská recenze tam je (Land Rover Range Rover 4.4i V8 Vogue Multimedia). V Rumunsku je to velmi oblíbený podnikatelský vozík a historek o jeho "spolehlivosti" jsem tam vyslechl poměrně dost. Jsou to tedy historky nejméně deset let staré, třeba se kvalita pod indickým vedením zlepšila.
Koukám, že máš brutální přehled o diskutérech, to si někam píšeš tohle všechno info? Já i když jsem to třeba zaznamenal, tak to přesně po letech už netuším, kdo co přesně měl a jak, až na nějaké vyjímky.
p.s. ještě by mne zajímalo, kdo tu mne, tobě a hlavně Pájovi sází ty palce za věcnou diskuzi o spolehlivosti, jestli je to jinak, tak nechť promluví.
p.s. ještě by mne zajímalo, kdo tu mne, tobě a hlavně Pájovi sází ty palce za věcnou diskuzi o spolehlivosti, jestli je to jinak, tak nechť promluví.
Možná moje podržtaška, která včera neodolala nutkání si zaregistrovat parodii na můj nick 😉
Jo, vidíš, pravda, ja na toho zoufalce občas zapomínám, nějak jsem se naučil ignorovat, co píše....
Jak vidím cizí nick a provokuje, je to většinou ten čižkomil. Ale jako PetrUmrd měl dobrou parodii ve stylu : musíš to mět jak já na vojně.
JJ, Péťa je ikona! 😉
A je to ten stejne Petrmur, který sem chodil kdysi a jediné auto, ktré je naprosto dostatečné byla Fabie HTP?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To asi je 😁 Ryccardo je ve skutečnosti docela normální 😁
Hamuna jediný nepochopil, že je to myšleno jako vtip, že mě to ale u toho rádoby-vysokoškoláka nepřekvapuje 😁
Hele a to sem fakt jedinej, kdo si u petra pamatuje tu adoraci HtP ?😁 a to vtip nebyl
Pamatuju si toho víc😒br />
- Fabia HTP nejvíc nejlepší
- Dostatečnost objemu zavazadlového prostoru je dána možností a množstvím umístěných bas piva
- Zatáčka na D1 od Kroměříže směr Přerov (křížení dřeva Přerov, doprava Zlín) se víc jak 130kph nedá a nesmí projet
- Dostatečnost objemu zavazadlového prostoru je dána možností a množstvím umístěných bas piva
- Zatáčka na D1 od Kroměříže směr Přerov (křížení dřeva Přerov, doprava Zlín) se víc jak 130kph nedá a nesmí projet
S tou spolehlivostí je to ošidné, měl jsem 2015 Sporta a za tři roky nic, jen po 2 tis. hlásilo auto plný dpf filtr, i když samo nebyl. To byla za celou dobu a 125tis km jediná závada. Stejné auto brané ve stejnou dobu mělo asi šest závad za tři roky a v servisu strávilo z toho času několik měsíců. Pak se v tom vyznej. 😉
Páteční auto, ale u anglánů to může být i pondělní 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
V čem je Range Rover poruchovej povídej? Kamarád ho má, nějaký rok 2007 3,0 diesel a je s ním spokojenej. Takže co nám povíš za závady vyčtený z Německých STK případně jiných "důvěryhodných" zdrojů?
Přezouvám pneu u kamaráda nedaleko Breclavi. Je vyhlášený a rozhodne to není chudý kraj - vinaři chudí nejsou. Zrovna v sobotu jsem se ho na to ptal, ptal jsem se na zkušenosti s Mase a spolehlivosti a přišla řeč na LR s 3.0D. Jednomu jeho zákazníkovi se odporoučel po zaruce a jel si ho měnit do Blavy za nový. Usetri prý par tisíc EUR. Dojel až… do Malacek 😄
A náš druhý společný znamy měnil ve 40 tis u Velaru a ujel s nim 20 a vypadá to na další kousek.
Když hodnotí porota krasobruslení tak jedna známka nic neznamená. Počítá se průměr a ten je u toho motoru příšerný. Je toho plný internet…
A Barikova zkušenost s ojetym je pro me cenná stejně všechny ostatní. A posmesky nešetří ten největší zastánce utlačovaných :yes:
A náš druhý společný znamy měnil ve 40 tis u Velaru a ujel s nim 20 a vypadá to na další kousek.
Když hodnotí porota krasobruslení tak jedna známka nic neznamená. Počítá se průměr a ten je u toho motoru příšerný. Je toho plný internet…
A Barikova zkušenost s ojetym je pro me cenná stejně všechny ostatní. A posmesky nešetří ten největší zastánce utlačovaných :yes:
A co presne tam odchazi ? Motor? Zadře se ? Moc z toho co pises neni poznat, co jim an autech odeslo. Diky
Stačí si počíst pár zkušeností a recenzí
https😐/www.tipcars.com/…rover-sport.html
Zejména pokud ta auta jezdila do ofiko servisů a dodržoval se nesmyslný interval výměny oleje, tak je to hodně špatný
https😐/www.landroverforum.cz/…um/viewtopic.php?…
a stačí si přečíst pár témat na jaguar clubu
https😐/cs.jaguar-club.net/forum-tema/xf-3-0-d-177-kw-servisni-naklady-38182
https😐/cs.jaguar-club.net/forum-tema/kupa-xf-2-2d-alebo-3-0d-35902
a na anglicky psaných webech je toho 50x víc
https😐/www.tipcars.com/…rover-sport.html
Zejména pokud ta auta jezdila do ofiko servisů a dodržoval se nesmyslný interval výměny oleje, tak je to hodně špatný
https😐/www.landroverforum.cz/…um/viewtopic.php?…
a stačí si přečíst pár témat na jaguar clubu
https😐/cs.jaguar-club.net/forum-tema/xf-3-0-d-177-kw-servisni-naklady-38182
https😐/cs.jaguar-club.net/forum-tema/kupa-xf-2-2d-alebo-3-0d-35902
a na anglicky psaných webech je toho 50x víc
No od toho je diskuze, ze treba nekdo shrne ty probelmy, kdo to zna , ze si muzu cist na webu, to by mi doslo taky 😉
Tak na těch forech a diskuzích, sou povětšinou majitelé a lidi co to servisují, takže taky znaj....
Když Jaguar, tak nejlepší je X308 pokud to nemá být něco za miliony. To ti potvrdí i filip turek když se ho optáš.... Problémy sou údajně akorát s XJR , konrétně s automatem mercedes (5G tronic aka W5A580, tu samou maj chryslery, dodge jeepy, kde tak neodchází, zřejmě to v xjr nedává ten krouták)
Když Jaguar, tak nejlepší je X308 pokud to nemá být něco za miliony. To ti potvrdí i filip turek když se ho optáš.... Problémy sou údajně akorát s XJR , konrétně s automatem mercedes (5G tronic aka W5A580, tu samou maj chryslery, dodge jeepy, kde tak neodchází, zřejmě to v xjr nedává ten krouták)
Takže, něco jako Renault 😒] :-!
Ne, chápu, je to krásný kus auta, ale jako ojetina to asi bude risk. Toho sporta jsem myslím jednou viděl na Dřevěnce, ten byl hezkej 😊
Ne, chápu, je to krásný kus auta, ale jako ojetina to asi bude risk. Toho sporta jsem myslím jednou viděl na Dřevěnce, ten byl hezkej 😊
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak do víc ojetého bych nešel...pořád platí, že servisní náklady odpovídají původní pořizovací ceně.
Souhlas s Barikem, že bych nekupoval +150tkm, i kdyby nešlo o problémy se spolehlivostí, tak člověk musí čekat obecně nákladnější servis.
Kde jsou ty doby, kdy jsem měl servisní smlouvu u JR s hodinovkou 1100 a 50% slevou na ND.
Souhlas s Barikem, že bych nekupoval +150tkm, i kdyby nešlo o problémy se spolehlivostí, tak člověk musí čekat obecně nákladnější servis.
Kde jsou ty doby, kdy jsem měl servisní smlouvu u JR s hodinovkou 1100 a 50% slevou na ND.
Hele o TSI motorech si taky nactes hodne bajek o nespolehlivosti a ja uz mam na svym 315 000. Vetsina zavad na motoru je zpusobena spatnou peci o motor nebo spatnym zachazenim ze strany ridice.
nebo nesmyslnými intervaly výměny oleje 20 000+ a mizernou konstrukcí motoru vid...
Kontrukce motoru je dobra. Motor jako takovy vydrzi 100ky tisic km. Problem jsou dlouhy vymeny oleje, nevhodny olej doporucovany jak jinak nez kvuli emisim. Kolabujici rozvody coz je konstrukcni chyba VW se daji vymenit a pak je uz pokoj a karbonujici motor je treba resit kvalitnim palivem nebo VIFem a hlavne motor nedusit a nepodtacet. Naopak nesetrit benzinem a obcas mu dat poradne nazrat. Kdyz si nekdo koupi vykonny turbo benzin a pak si mysli ze to bude dusit na 2000 ot tak at se nedivi ze to karbonuje. Vic problemu ty motory nemaji.
Jaguar / LR měli velké problémy se spolehlivostí sazometů od PSA - 2,7 a 3,0 V6, to je vlemi profláklá věc, dále spolehlivosti se zámky dveří, starší kousky i s elektronikou a V8 5,0 maj údajně problémy s rozvody, konkrétně s napínáky.
Takže žádné bludy, ale realita. Webpaja a spol jezdící max 3 roky staré kousky a pak to mění zas za nové tohle neznaj. Ty 3 roky a cca 150 tis km to ještě dá, dál už nic moc.
Mě u XF odešly teda naštěstí jen 2 zámky dveří, než sem se toho po roce chytře zbavil... XJ bylo poněkud horší, tam toho odešlo víc....Ale jízdně proti tomu nemůžu říct popel, kompresor je hodně návyková věc, ten zvuk byl super a podvozky u obou taky super. Navíc i pěkné interiéry, na svojí dobu.
Ale spolehlivost není a nikdy nebyla silnou stránkou Jaguarů ani Land a Range Roverů.
Takže žádné bludy, ale realita. Webpaja a spol jezdící max 3 roky staré kousky a pak to mění zas za nové tohle neznaj. Ty 3 roky a cca 150 tis km to ještě dá, dál už nic moc.
Mě u XF odešly teda naštěstí jen 2 zámky dveří, než sem se toho po roce chytře zbavil... XJ bylo poněkud horší, tam toho odešlo víc....Ale jízdně proti tomu nemůžu říct popel, kompresor je hodně návyková věc, ten zvuk byl super a podvozky u obou taky super. Navíc i pěkné interiéry, na svojí dobu.
Ale spolehlivost není a nikdy nebyla silnou stránkou Jaguarů ani Land a Range Roverů.
Tak příští rok bude pro společníkův RR přelomový, dle tvojí predikce. Jen to vidím spíš na nový model 😉
RRS jezdil ještě o poznání líp než RR, hlavně na zatáčkovitých silnicích, jsem zvědav jak na tom bude nová generace s AWS.
RRS jezdil ještě o poznání líp než RR, hlavně na zatáčkovitých silnicích, jsem zvědav jak na tom bude nová generace s AWS.
Range bol je a bude navzdy kralom suhlas...a ani nejaky tarbavy cullinan a gycovou bentaygou na tom nic nezmenia ... a aj v terene z nich range spravi pouhych statistov.... snad jedine Gecko mu svojou aurou aj schopnostami kusok dycha na krk... ale dovolim si tvrdit ze aj tak je range nadalej vcelku jasnym a zasluzenym kralom terenakov :yes:
To nevím jestli RR udělá z Bentaygy a Rollse statisty, nicméně tady je všechno správně. Čistě, hladké a s mechanickými ovladači teploty i jízdních režimů. :yes:
Cullinan a Bentayga jsou hnusná auta, to je bez diskuse. Nicméně na silnici jezdí o kus pohodlněji než Range Rover, zejména ten cullinan je někde jinde. Aby taky ne za tu cenu, ten rozdíl tam prostě je.
V terénu bude Range schopnější, ale tam osobní zkušenost nemám.
Géčko, jak ti říkám furt, si trošku idealizuješ. To je taková krabička pro pozéry. Uvnitř fakt hrozně malý auto, na silnici (kde stráví daleko nejvíc času) nic moc jízda, aerodynamický hluk na dálnici (krabice). Jedině v terénu je opravdu super, ale tam ho nikdo nebere. Géčko je hypermarketový pojížděč pro pozéry, už jen dojí starou legendu pro lidi, kterým jde víc o image než o realitu.
V terénu bude Range schopnější, ale tam osobní zkušenost nemám.
Géčko, jak ti říkám furt, si trošku idealizuješ. To je taková krabička pro pozéry. Uvnitř fakt hrozně malý auto, na silnici (kde stráví daleko nejvíc času) nic moc jízda, aerodynamický hluk na dálnici (krabice). Jedině v terénu je opravdu super, ale tam ho nikdo nebere. Géčko je hypermarketový pojížděč pro pozéry, už jen dojí starou legendu pro lidi, kterým jde víc o image než o realitu.
Géčko je terénní auto s rámovou konstrukcí. Jedno z posledních. Takové auto bude vždycky na silnici horší, než SUV. Palec nahoru, že takové auto MB drží. Land Rover se ho zřeknul a na jeho místo nastupuje Inneos, doufám.
Co nebo kdo v něm reálně jezdí je věc druhá. Že off-road není tak pohodlný nebo prostorný jako SUV je v pořádku. V 911kách taky v devadesáti procentech případů jezdí prošedivělí pánové po 60ce.
Co nebo kdo v něm reálně jezdí je věc druhá. Že off-road není tak pohodlný nebo prostorný jako SUV je v pořádku. V 911kách taky v devadesáti procentech případů jezdí prošedivělí pánové po 60ce.
Range je proste Range... u mna vzdy numero uno v terenakoch... s vecne druhym Geckom v tesnom zavese :yes: chcelo by to mat oba .... :yes:
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
od Bentley jedině Flying Spur (aktuální, ten předtím je hnus), Continental (to samé), Mulsanne, Arnage, Azure a dobové Continental R a T a pak všechny modely z éry před VW (tj 1997 a starší). (majitel Vickers)
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Na YT je spousta záběrů "živého" vozu ze včerejší prezentace.
Nejen to, jsou tam i tací, co range znají dokonale a o novém vědí všechno. Harry například https😐/youtu.be/11u9w4hX3q4 😉