Testy
kari.laz
10
0-100 za 11, max 170 a jezdí to jen za 5,3 a to přitom stačí ještě platit za elektriku do baterek. A to vše v nižší střední jen za hubičku, dámy a pánové za milion 😁
Přejít do diskuze
Súhlas.Niečo podobné je aj Megane 1.6 atmo+ baterka=PHEV a ťiež za melón.Kto si toto reálne kúpi tak to fakt netuším.Auto segmentu C s týmito parametrami a za takúto cenu je podľa mňa nepredajné.
Tenhle PHEV je zmetek non plus ultra.
Za 5,3 plus elektřina bych konstruktery nechal možná tak čistit záchodky u vrátnice.
Co mě zaráž mnohem víc - Korejci EV umějí. Tohle vypadá snad mnohem víc že to ani nebylo v plánu a že to ani vlastně moc nehodlají prodávat...
Za 5,3 plus elektřina bych konstruktery nechal možná tak čistit záchodky u vrátnice.
Co mě zaráž mnohem víc - Korejci EV umějí. Tohle vypadá snad mnohem víc že to ani nebylo v plánu a že to ani vlastně moc nehodlají prodávat...
Mě třeba nepřesvědčilo ani nové HR-V.
Tyhle kombinace prostě příliš nefungují. Je to příliš druhá a nákladná technologie. Udat se dá jen v prémiovém segmentu. Ale výkony a velikosri baterií musí být namichány úplně jinak.
Tyhle kombinace prostě příliš nefungují. Je to příliš druhá a nákladná technologie. Udat se dá jen v prémiovém segmentu. Ale výkony a velikosri baterií musí být namichány úplně jinak.
Takto to dopadá když se míchá pivo s vodkou... Výsledkem je šavle.
Jako zpětně musí člověk uznat, že Octsvii RS iV jakkoliv to je nesmysl ve výsledku namíchali v Boleslavi vlastně výborně.
Jako zpětně musí člověk uznat, že Octsvii RS iV jakkoliv to je nesmysl ve výsledku namíchali v Boleslavi vlastně výborně.
mně překvapuje i to, že to má elektromotor o výkonu jen 44kw. Jak to vůbec zvládne jet v EV režimu?
Osobně mi to přijde jako nejhorší PHEV co je k dispozici.
Osobně mi to přijde jako nejhorší PHEV co je k dispozici.
Viď že to je sranda když můj 12ti lety Prius má lepší všechny hodnoty co uvádíš a vůbec se nemusí nabíjet? A za 180 tisíc.
Takže pro tebe je každý, kdo miluje ovládání auta třemi pedály, "zapšklý dědek"?! "Pozoruhodná" (resp. zcela debilní) myšlenka! 😒] :no:
...jenom duševně chorý člověk, nebo nějaký eurohujerský fanatik! 😲 :no: :no: :no:
P.S. Jenom když vidím ten hnusný ukazatel místo otáčkoměru, tak se mi zvedá žaludek! 😒]
P.S. Jenom když vidím ten hnusný ukazatel místo otáčkoměru, tak se mi zvedá žaludek! 😒]
Svet je coraz zlozitejsi... auta nevynimajuc... a pritom by clovek cakal ze si to v modernej dobe budeme ulahcovat a nie komplikovat... taketo gdi je o houne suhlas
To myslite vážně uvést průměrnou spotřebu 5,3l benzínu na 100 km???
Jako opravdu mám dojem, že tu o autech píšou lidi, co vůbec nemají základní vzdělání!!!
Nebo to vůbec nenabíjíte???
Jako už sakra... :-!
Jako opravdu mám dojem, že tu o autech píšou lidi, co vůbec nemají základní vzdělání!!!
Nebo to vůbec nenabíjíte???
Jako už sakra... :-!
Nemůžu uvěřit že by to čistě na EV mohlo dát stovku za 10,6 se 44kW výkonu. V tom bude nějaký omyl nebo něco divného. Mam 60kW elektromotor a zvládne tak akorát po rovině udržet rychlost do 110ti.
no, když odhlídnu od lowcostu, kde se šetří na každém prdu, tedy i na převodovce 😉 , tak se slušnějšími auty ( a dražšími ) manuál mizí. Takže ano, manuál nemá slušné auto, ale lowcost, nebo auto zaměřené na okruhy/zábavu a pro běžné ježdění je to archaismus.
A na výběr dá automobilka, nikoliv auto. A ta si sama určí, jestli chce zapšklé dědky jako cílovku a prodat míň, nebo jestli prodá víc slušnějších aut. 😒]
A na výběr dá automobilka, nikoliv auto. A ta si sama určí, jestli chce zapšklé dědky jako cílovku a prodat míň, nebo jestli prodá víc slušnějších aut. 😒]
Tak s tím na mě nechoť. Slušné (tedy nehybridní) auto dá zájemci o něj vybrat, jestli chce manuál, nebo si tučně připlatit za automat. Tečka. 😄 A má to tak naštěstí i ten současný ceed. 😄
Pokiaľ ti motor so 60kW elektromotor dokáže držať rýchlosť do max 110 km/h tak ten motor nemá 60kW 😉
Tak nešikovně by to neudělal snad nikdo
ale v datech se píše "Spalovací motor zážehový řadový čtyřválec, uložený vpředu podélně"
ale v datech se píše "Spalovací motor zážehový řadový čtyřválec, uložený vpředu podélně"
A na spritmonitoru je průměr 3,14L/100km https😐/www.spritmonitor.de/…ia/945-ceed.html?…
Běžný novinářský koeficient spotřeb, ani Niro, které by mělo mít horší spotřebu, za tolik nejezdí.https😐/www.spritmonitor.de/…a/1540-Niro.html?…
Běžný novinářský koeficient spotřeb, ani Niro, které by mělo mít horší spotřebu, za tolik nejezdí.https😐/www.spritmonitor.de/…a/1540-Niro.html?…
a k čemu by tam byl otáčkoměr?
Někomu se zvedá žaludek z powermeteru, jiným zase se škodovek. To si nevybereš.
Někomu se zvedá žaludek z powermeteru, jiným zase se škodovek. To si nevybereš.
na vine su baterie a prevodove pomery, nie nedostatocnost 60kW motora...
a) do max 70kmh (EV na 1.8 synergydrive)
b) kapacita a maximalny prud malej ni-mh baterie by sposobil jej prehrievanie keby to jazdilo nad 70kmh, vzdialenost by aj tak bola zanedbatelna
a) do max 70kmh (EV na 1.8 synergydrive)
b) kapacita a maximalny prud malej ni-mh baterie by sposobil jej prehrievanie keby to jazdilo nad 70kmh, vzdialenost by aj tak bola zanedbatelna