Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Dlouhodobý test Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV – Zůstává tolik normálních věcí!
34 komentářů
rohYpnol
To myslite vážně uvést průměrnou spotřebu 5,3l benzínu na 100 km???
Jako opravdu mám dojem, že tu o autech píšou lidi, co vůbec nemají základní vzdělání!!!
Nebo to vůbec nenabíjíte???
Jako už sakra... :-!
Jako opravdu mám dojem, že tu o autech píšou lidi, co vůbec nemají základní vzdělání!!!
Nebo to vůbec nenabíjíte???
Jako už sakra... :-!
rohYpnol
Tenhle PHEV je zmetek non plus ultra.
Za 5,3 plus elektřina bych konstruktery nechal možná tak čistit záchodky u vrátnice.
Co mě zaráž mnohem víc - Korejci EV umějí. Tohle vypadá snad mnohem víc že to ani nebylo v plánu a že to ani vlastně moc nehodlají prodávat...
Za 5,3 plus elektřina bych konstruktery nechal možná tak čistit záchodky u vrátnice.
Co mě zaráž mnohem víc - Korejci EV umějí. Tohle vypadá snad mnohem víc že to ani nebylo v plánu a že to ani vlastně moc nehodlají prodávat...
i když je to novinářská spotřeba, přesto je to hrůzostrašné číslo, jestliže pořád nabíjí.
A na spritmonitoru je průměr 3,14L/100km https://www.spritmonitor.de/…ia/945-ceed.html?…
Běžný novinářský koeficient spotřeb, ani Niro, které by mělo mít horší spotřebu, za tolik nejezdí.https://www.spritmonitor.de/…a/1540-Niro.html?…
Běžný novinářský koeficient spotřeb, ani Niro, které by mělo mít horší spotřebu, za tolik nejezdí.https://www.spritmonitor.de/…a/1540-Niro.html?…
Svet je coraz zlozitejsi... auta nevynimajuc... a pritom by clovek cakal ze si to v modernej dobe budeme ulahcovat a nie komplikovat... taketo gdi je o houne suhlas
Arese
...jenom duševně chorý člověk, nebo nějaký eurohujerský fanatik! :-O :no: :no: :no:
P.S. Jenom když vidím ten hnusný ukazatel místo otáčkoměru, tak se mi zvedá žaludek! :-[]
P.S. Jenom když vidím ten hnusný ukazatel místo otáčkoměru, tak se mi zvedá žaludek! :-[]
a k čemu by tam byl otáčkoměr?
Někomu se zvedá žaludek z powermeteru, jiným zase se škodovek. To si nevybereš.
Někomu se zvedá žaludek z powermeteru, jiným zase se škodovek. To si nevybereš.
Slušné auto má samozřejmě otáčkoměr. Tečka. :-)
slušné a moderní auto má automat. tečka. :-[]
Tak s tím na mě nechoť. Slušné (tedy nehybridní) auto dá zájemci o něj vybrat, jestli chce manuál, nebo si tučně připlatit za automat. Tečka. :-) A má to tak naštěstí i ten současný ceed. :-)
no, když odhlídnu od lowcostu, kde se šetří na každém prdu, tedy i na převodovce ;-) , tak se slušnějšími auty ( a dražšími ) manuál mizí. Takže ano, manuál nemá slušné auto, ale lowcost, nebo auto zaměřené na okruhy/zábavu a pro běžné ježdění je to archaismus.
A na výběr dá automobilka, nikoliv auto. A ta si sama určí, jestli chce zapšklé dědky jako cílovku a prodat míň, nebo jestli prodá víc slušnějších aut. :-[]
A na výběr dá automobilka, nikoliv auto. A ta si sama určí, jestli chce zapšklé dědky jako cílovku a prodat míň, nebo jestli prodá víc slušnějších aut. :-[]
Osobně mi to přijde jako nejhorší PHEV co je k dispozici.
a) do max 70kmh (EV na 1.8 synergydrive)
b) kapacita a maximalny prud malej ni-mh baterie by sposobil jej prehrievanie keby to jazdilo nad 70kmh, vzdialenost by aj tak bola zanedbatelna
Tyhle kombinace prostě příliš nefungují. Je to příliš druhá a nákladná technologie. Udat se dá jen v prémiovém segmentu. Ale výkony a velikosri baterií musí být namichány úplně jinak.
Jako zpětně musí člověk uznat, že Octsvii RS iV jakkoliv to je nesmysl ve výsledku namíchali v Boleslavi vlastně výborně.