Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Dlouhodobý test Kia Ceed SW 1.6 GDI PHEV – Zůstává tolik normálních věcí!

34 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
0-100 za 11, max 170 a jezdí to jen za 5,3 a to přitom stačí ještě platit za elektriku do baterek. A to vše v nižší střední jen za hubičku, dámy a pánové za milion :D
Avatar - Anonym
Anonym
Viď že to je sranda když můj 12ti lety Prius má lepší všechny hodnoty co uvádíš a vůbec se nemusí nabíjet? A za 180 tisíc.
Avatar - kari.laz
kari.laz
O to víc člověka překvapí, že těmhle krámům ještě někdo fandí.
Avatar - Mikesus
Mikesus
mně překvapuje i to, že to má elektromotor o výkonu jen 44kw. Jak to vůbec zvládne jet v EV režimu?
Osobně mi to přijde jako nejhorší PHEV co je k dispozici.
Avatar - Anonym
Anonym
Nemůžu uvěřit že by to čistě na EV mohlo dát stovku za 10,6 se 44kW výkonu. V tom bude nějaký omyl nebo něco divného. Mam 60kW elektromotor a zvládne tak akorát po rovině udržet rychlost do 110ti.
Avatar - Mikesus
Mikesus
v EV to nedá tu stovku za 10,6, je to kombinovaným výkonem. v EV to možná stovku ani nedá
kyklop
Pokiaľ ti motor so 60kW elektromotor dokáže držať rýchlosť do max 110 km/h tak ten motor nemá 60kW ;-)
Avatar - lamal
lamal
na vine su baterie a prevodove pomery, nie nedostatocnost 60kW motora...
a) do max 70kmh (EV na 1.8 synergydrive)
b) kapacita a maximalny prud malej ni-mh baterie by sposobil jej prehrievanie keby to jazdilo nad 70kmh, vzdialenost by aj tak bola zanedbatelna
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nejede to nic moc, žádný ohromující zátah elektromotoru tam není.
Avatar - Mikesus
Mikesus
to se při 44kw ani nedivím. :-[]
Avatar - Mikesus
Mikesus
v tomhle naprosto souhlasím. To už je lepší koupit EV za milion.
Avatar - hugino
hugino
Súhlas.Niečo podobné je aj Megane 1.6 atmo+ baterka=PHEV a ťiež za melón.Kto si toto reálne kúpi tak to fakt netuším.Auto segmentu C s týmito parametrami a za takúto cenu je podľa mňa nepredajné.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Mě třeba nepřesvědčilo ani nové HR-V.

Tyhle kombinace prostě příliš nefungují. Je to příliš druhá a nákladná technologie. Udat se dá jen v prémiovém segmentu. Ale výkony a velikosri baterií musí být namichány úplně jinak.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Spolu s Mégane e-tech jeden z nejnesmyslnějších kompaktů.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Takto to dopadá když se míchá pivo s vodkou... Výsledkem je šavle.

Jako zpětně musí člověk uznat, že Octsvii RS iV jakkoliv to je nesmysl ve výsledku namíchali v Boleslavi vlastně výborně.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Je to dobré PHEV a hrozné RS.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Souhlas.
Arese
Přesně! :-) :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To myslite vážně uvést průměrnou spotřebu 5,3l benzínu na 100 km???

Jako opravdu mám dojem, že tu o autech píšou lidi, co vůbec nemají základní vzdělání!!!

Nebo to vůbec nenabíjíte???

Jako už sakra... :-!
Othello
taky jsme se dozvědeli že motor je prý uložený podélně (v tech.datech)
Avatar - Mikesus
Mikesus
třeba elektromotor je :D
Othello
Tak nešikovně by to neudělal snad nikdo

ale v datech se píše "Spalovací motor zážehový řadový čtyřválec, uložený vpředu podélně"
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tenhle PHEV je zmetek non plus ultra.

Za 5,3 plus elektřina bych konstruktery nechal možná tak čistit záchodky u vrátnice.

Co mě zaráž mnohem víc - Korejci EV umějí. Tohle vypadá snad mnohem víc že to ani nebylo v plánu a že to ani vlastně moc nehodlají prodávat...
Avatar - Mikesus
Mikesus
i když je to novinářská spotřeba, přesto je to hrůzostrašné číslo, jestliže pořád nabíjí.
Johnn
A na spritmonitoru je průměr 3,14L/100km https://www.spritmonitor.de/…ia/945-ceed.html?…
Běžný novinářský koeficient spotřeb, ani Niro, které by mělo mít horší spotřebu, za tolik nejezdí.https://www.spritmonitor.de/…a/1540-Niro.html?…
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Svet je coraz zlozitejsi... auta nevynimajuc... a pritom by clovek cakal ze si to v modernej dobe budeme ulahcovat a nie komplikovat... taketo gdi je o houne suhlas
Arese
...jenom duševně chorý člověk, nebo nějaký eurohujerský fanatik! :-O :no: :no: :no:
P.S. Jenom když vidím ten hnusný ukazatel místo otáčkoměru, tak se mi zvedá žaludek! :-[]
Avatar - Mikesus
Mikesus
a k čemu by tam byl otáčkoměr?
Někomu se zvedá žaludek z powermeteru, jiným zase se škodovek. To si nevybereš.
Arese
Slušné auto má samozřejmě otáčkoměr. Tečka. :-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
slušné a moderní auto má automat. tečka. :-[]
Arese
Tak s tím na mě nechoť. Slušné (tedy nehybridní) auto dá zájemci o něj vybrat, jestli chce manuál, nebo si tučně připlatit za automat. Tečka. :-) A má to tak naštěstí i ten současný ceed. :-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
no, když odhlídnu od lowcostu, kde se šetří na každém prdu, tedy i na převodovce ;-) , tak se slušnějšími auty ( a dražšími ) manuál mizí. Takže ano, manuál nemá slušné auto, ale lowcost, nebo auto zaměřené na okruhy/zábavu a pro běžné ježdění je to archaismus.
A na výběr dá automobilka, nikoliv auto. A ta si sama určí, jestli chce zapšklé dědky jako cílovku a prodat míň, nebo jestli prodá víc slušnějších aut. :-[]
Arese
Takže pro tebe je každý, kdo miluje ovládání auta třemi pedály, "zapšklý dědek"?! "Pozoruhodná" (resp. zcela debilní) myšlenka! :-[] :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
A to jsi odvodil jak? Nebo se v tech dvou slovech vidíš a ostatní nečteš? :-[]