Je to pekné, malé autá majú stále zmysel a využitie, sú v mestskej džungli prepchatej SUV nenahraditeľné. Páči sa mi zachovanie polokabria, hodnotnejší dizajn, dobre vyzerajúca predná mriežka, ktorá vyzerá hodnotnejšie ako na ktorejkoľvek Škode a veľké kapsy v dverách. Priznanie plechov v interiéri na dverách je však vec, ktorá už ani v tomto segmente nemá čo hľadať.
Skoda len toho motora ( pasovala by mi tu 1,5ka z yarisu ) .. tu ma ignis jasne navrch... ale aj tak to bude mamickam do mesta ako nakupna stylovka uplne stacit uznavam.... najvacsou prednostou a plusom voci predchodcu je tu stejne ten o 60L vacsi kufor... nejaku lepsiu dynamiku tu ale asi uz radsej nehladajme ( a mozno bude este horsia jak u mensieho predchu ) ... nadalej to bude prioritne mestsky voz... co je mozno kusok skoda lebo vidim tu nevyuzity potencial ( chybajuci silnejsi motor... a pripadna 4kolka... pritom konkurencny crossover ignis toto v pohode dokaze zakaznikovi ponuknut )
Tak ale s tym 1,5 by to bolo super auto, na co ti je adaptivny tempomat a jazdne pruhy, ked toto vacsie, tazsie a vyssie auto sa ledva rozgula mimo mesta.
Tym motorom to uplne zabili, podla mna to bude na mestke auto prilis vybavene a drahe a na mimomestke bez motora...
Tohle je jen shrnovací střecha - rolldach. Polokabrio nemůže mít pevné zadní okno.
Plech na dveřích mi u malých, "levných" autíček vůbec nevadí. Někdy lepší, než hnusnej plast nebo hadr. Mně nic zásadního nevadí, o "použitelnosti" rozhodne cena.
Tak sucasne aygo mi prislo az pod uroven toyoty... ale ono to bolo vlastne ako bracek p 108 a c1.. a tym je vsetko jasne... toto nove aygo x ale uz vyzera byt skutocna toyota
Tie ovaly v kabine... to je take az fiatacke ( a la panda ) ... ale preco nie... u hraveho miniauta to je za mna vlastne ok... tu to proste tak chodi v tomto mini segmente... uz vo vacsom yarise by takato palubka asi nepresla
Voci dosluhucemu klasickemu aygu to uz aspon neposobi ako slapacie auticko pre 15 rocnych ... a aj voci ignisu mi to pride uz aspon o pol urovne vyssie... no a kedze je to toyota tak aj tu cakam dalsi megauspech :yes:
Presne... alebo ma napadla aj toyota urban cruiser... tusim bola aj v 4kolke.. ale to uz bol kusok vacsi kusok no... ziadne akoze cross aygo x ani netrebalo vymyslat...
Toyota Urban Cruiser si úspěch fakt nezasloužila - nehezké, šíleně předražené a dorazily to totálně bídné výsledky nezávislých crasch testů... :'-(:no:
Razvor 2430mm a dlzka 3700mm je dnes jasne Acko... ale pred 25 rokmi by to bolo uz Becko velkostne presne na urovni pola 6N1... ( dlzka 3715mm... razvor 2400mm )
Ale jo, jde mi spíš o ty peníze... pokud postaví o kousek menší auto na platformě Yarisu, se základní motorizací Yarisu... nebude to i za cenu hodně blízkou Yarisu?
Jako že za 350? No tak to nevím... to asi spíš ne. Podle mě je realistická cena někde v rozmezí 299-320 - aspoň o 10% pod Yarisem... a zároveň si myslím, že se pod 300 moc nedostanou.
Swift začíná za (akčních) 313t s 1.2, tak by litrový Aygo asi nemělo být dražší... nebo dobře, je to novinka... tak aspoň ne o moc.
...příznivou cenu, tak by to mělo mít úspěch. Ovšem i10 má velkou výhodu v podobě možnosti volby silnějšího motoru a i po designové stránce mi vyhovuje víc (zvenčí i uvnitř). Každopádně je ostuda, že segment A evropské značky (s čestnou výjimkou Fiatu) bez boje přenechali Korejcům a Japoncům! :-(:no:
Je zajímavé že PSA z projektu vycouvalo, protože se jim prý ekonomicky nevyplatí vyrábět malé auto a prodávat ho za nízkou cenu a Toyota to nejenže zvládne sama i bez jejich spolupráce, ale jestě se jí daří vyrábět malý vůz nabitý technologiemi za příznivou cenu :-)
"Dá se očekávat, že základ bude níž než u yarisu, který se v ČR prodává od 350 tisíc korun, ale výš než u dosavadního ayga, které je k mání za nejméně 277 900 korun." :D
Hra na SUV nebo ceossover mě neuráží. U malého vozu do města je natažení do výšky výtaný bonus v konečném, každý cm prostoru se počítá.
S designem nemám problém. Co mi opět trochu vadí jsou malá zadní okna a odhalený plech. Hlavně vzadu to opět působí dojmem výhledu z tanku.
Nicméně v dnešní době buďme opravdu rádi zato, že tu nástupce Ayga vůbec je. O úspěchu ale rozhodne cena. Za 250 by to bylo super. Bohužel mám obavy, že cena základu se nevejde ani do 300...
Keby to malo tu 1.5, tak ani tych 300000 by nevadilo. Ale takto to bude na auto do mesta prilis drahe a na auto mimo mesta so slabuckym motorom nepouzitelne - tu bude napr. ta i10 vyrazne lepsia.