Novinky
SKAY
10
Aspoň to má 4 válce ,ale zajímá to někoho zaty peníze!???
WinDiesel
7
Za 500 míčů je docela dobrý výběr jiných vozů ...
gil54
8
Snad 1/2 (tedy 0,5) míče, mega, milionu...........500 talířů, klacků, litrů........ Myslím já.
Mig_35
2
win dýzl je ale trochu jiná dimenze 😉
314A
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mikesus
2
Ale v jednom má pravdu. Za 500M je jinaci vyber. Třeba litr tehle fabií
Za stejnou sumu jsem před cca 2 lety koupil Kia CEED exclusive 1,4 T-GDI, což je o třídu vyšší auto.
To je tedy opravdu pokrok 😒
To je tedy opravdu pokrok 😒
Njn koncern je nanažraný a náklady na elektromobilitu někdo zaplatit prostě musí. 500k za Fábii je úlet... :no:
Blbost. Fabia 1 rs měla 96kw, taky stala 500 a nikomu to nevadilo. A to bylo před 2.0 lety.
No jo, ale to byla TOP verze s výbavou, co ty základní neměli. Měl jsem F1 Combi s 1.9TDI v plné náloži, tj vše v el - okna, šíbr, xenony, sportpaket atd za původních 580k, kupoval jsem jí jako zánovní z Fabriky jako půlroční za 420k a takových moc nejezdilo. ALE teď si dej do konfigurátoru 1.0TSI 81kw 6M Style s metalízou, 16"alu a tažným a jsi na 500k a auto není nic moc. Ta 1.5TSI na 500k jen začíná, tj dovybavíš a zastavíš se na 650k a pořád máš jen malé auto :no:
To jo, ale pak byly roky 2010 až 2015 kdy byla auta podstatně dostupnější i k poměru k platům...
a taky lidi dostali osvětu, že jsou tady i jiný auta.
My ti tady kdysi řekli, že tvoje Fabia HTP není nejlepší auto na světě, jak jsi tu prezentoval. To není ani nynější Toyota 😉
No počkej, nebyl to on, kdo dával osvětu NÁM, že právě ta Fabie je nejlepší? 😁 Já jsem mu to skoro uvěřil ! 😁
Taky tenkrát jezdilo na Moravě víc Škodovek než Toyot a vůbec to tam stálo za prd. Ale díky tvé osvětě se to změnilo a najednou je tam zase krásně jako když Cyrilovi s Metodějem ukradli kolo... (viz diskuse pod Karoqem).
Osvěta byla na mě? 😒]
Jo... ty jsi petrovi otevřel oči, že Fabia HTP není nejlepší auto na světě. Teď to chápe... https😐/www.auto.cz/diskuse/82740/1#…
Na druhou stranu, ten současný trend je znát i na ojetinách. Kámošovi se povedlo zrušit tři roky staré auto. Totální škoda. Pojišťovna mu z havarijního pojištění vyplatila 92% pořizovací ceny. To mu tenkrát při koupi ještě dal dealer zdarma komplet sadu zimních kol na originálních elektronech, které mu zůstaly.
clio Tce140 od 440 tisíc
Dej tam automat a jsi na stejné ceně jako ta Fabka.
Jo... a to je ten problém, 1.5TSI s manuálem není, jinak by příplatek 40t nebyl taková hrůza.
Souhlas, manuál měli nabídnout. Asi trochu řeší kanibalismus mezi vlastními modely, Scala 1.5 manuál má a je za 478 t czk.
Už jsem se těšil, jakou máte novou pěknou redaktorku a pak zaznělo to "Hi, i’m Jennifer!" 😒
Je super, že Fabia má aj poriadny motor (nielen čo do výkonu, ale čo do objemu a počtu valcov), to samé osebe je konkurenčná výhoda proti iným subkompaktom, ktoré už dnes zostávajú výhradne na trojvalcoch. So far so good.
Lenže potom je tu skutočnosť, že je to výhradne s DSG a tá cena je potom na takej úrovni, že reálny kupujúci sa zamyslí, či skutočne dá také peniaze za Fabiu. Myslím, že záujemca uprednostní dve cesty: buď zostane pri Fabii, ale uspokojí sa so slabším motorom (ono 81 kW je stále solídny výkon na malé auto) a citeľne ušetrí. Alebo za podobnú cenu si už vyberie auto o triedu vyššie, podobne výkonné či vybavené, ale proste väčšie (a "prestížnejšie", aj keď v tejto kategórii je to diskutabilný koncept).
Z môjho pohľadu je problém aj to, že ani so 150k jedna-päťkou Fabia nebude hothatchom ani warmhatchom (to vyplynulo z testu sesterskej Ibizy 1,5TSI, ktorá je naviac ten "športovejší" člen rodiny, teda od Fabie to možno čakať ešte menej). Proste bude to príjemne výkonné auto s dostatočnou rezervou výkonu, ale nič, čo by potešilo srdce nadšeného vodiča, mylne očakávajúceho od 150k supermini nejakú športovosť.
Lenže potom je tu skutočnosť, že je to výhradne s DSG a tá cena je potom na takej úrovni, že reálny kupujúci sa zamyslí, či skutočne dá také peniaze za Fabiu. Myslím, že záujemca uprednostní dve cesty: buď zostane pri Fabii, ale uspokojí sa so slabším motorom (ono 81 kW je stále solídny výkon na malé auto) a citeľne ušetrí. Alebo za podobnú cenu si už vyberie auto o triedu vyššie, podobne výkonné či vybavené, ale proste väčšie (a "prestížnejšie", aj keď v tejto kategórii je to diskutabilný koncept).
Z môjho pohľadu je problém aj to, že ani so 150k jedna-päťkou Fabia nebude hothatchom ani warmhatchom (to vyplynulo z testu sesterskej Ibizy 1,5TSI, ktorá je naviac ten "športovejší" člen rodiny, teda od Fabie to možno čakať ešte menej). Proste bude to príjemne výkonné auto s dostatočnou rezervou výkonu, ale nič, čo by potešilo srdce nadšeného vodiča, mylne očakávajúceho od 150k supermini nejakú športovosť.
Je to tak. Navíc pro mě se to nepotkává... pokud bych chtěl auto pro radost z jízdy po okreskách se silným motorem, tak s manuálem, pokud něco na cukačku do města s automatem, tak k tomu nepotřebuju 150k. A pokud by to mělo být rodinné auto, tak by byl potřeba aspoň kombík, který skončil.
Takže jo, když už, tak 1.0TSI 81kW MT... a zjistit, co je pravdy na minulém článku, kde se říkalo, že to "moc nejede".
Takže jo, když už, tak 1.0TSI 81kW MT... a zjistit, co je pravdy na minulém článku, kde se říkalo, že to "moc nejede".
Jo, vidíme to rovnako. Je trochu paradoxné, že ja ako petrolhead nevidím zmysel práve pri najzaujímavejšom motore, ale proste peňaženka nepustí a racionálne Fabia 1,5 (práve) s DSG nedáva zmysel.
Mňa by zaujímalo, na čo mysleli škodováci, keď sa rozhodli poskladať takýto model. Na koho ho zacielili?
Podobné nářky byly u Rapidu, ten byl taky v nabídce jen 1,4 TSI + DSG, no taky jich moc není tady to bude asi hodně podobné.
1,5 má ve standartu 16" kola a kotouče vzadu, za to se připlácí u 1,0TSI 81kW DSG 11 000 Kč a 2 000 Kč 😉