Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škodu Fabia již koupíte s 1.5 TSI. Za čtyřválec si připlatíte 40.000 Kč

Novou generaci Škody Fabia bylo zatím možné pořídit jen s benzinovým litrovým tříválcem. Od začátku listopadu se to však mění.
Zpět na článek
8. 11. 2021 18:17
8. 11. 2021 18:35
8. 11. 2021 18:53
8. 11. 2021 19:03
8. 11. 2021 22:27
9. 11. 2021 08:22
8. 11. 2021 18:42
8. 11. 2021 18:45
8. 11. 2021 21:10
8. 11. 2021 22:07
8. 11. 2021 22:15
8. 11. 2021 22:24
9. 11. 2021 00:49
8. 11. 2021 18:46
8. 11. 2021 20:24
Avatar - SKAY
8. 11. 2021 18:17
Kolik%
Aspoň to má 4 válce ,ale zajímá to někoho zaty peníze!???
Rozbalit vlákno
5
Avatar - WinDiesel
8. 11. 2021 18:35
Re: Kolik%
Za 500 míčů je docela dobrý výběr jiných vozů ...
8. 11. 2021 18:53
Re: Kolik%
Snad 1/2 (tedy 0,5) míče, mega, milionu...........500 talířů, klacků, litrů........ Myslím já.
8. 11. 2021 19:03
Re: Kolik%
win dýzl je ale trochu jiná dimenze ;-)
Avatar - 314A
8. 11. 2021 22:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 08:22
Re: Kolik%
Ale v jednom má pravdu. Za 500M je jinaci vyber. Třeba litr tehle fabií
8. 11. 2021 18:35
Za stejné peníze...
Za stejnou sumu jsem před cca 2 lety koupil Kia CEED exclusive 1,4 T-GDI, což je o třídu vyšší auto.
To je tedy opravdu pokrok :-(
Rozbalit vlákno
14
8. 11. 2021 18:44
Re: Za stejné peníze...
Njn koncern je nanažraný a náklady na elektromobilitu někdo zaplatit prostě musí. 500k za Fábii je úlet... :no:
8. 11. 2021 18:52
Re: Za stejné peníze...
Blbost. Fabia 1 rs měla 96kw, taky stala 500 a nikomu to nevadilo. A to bylo před 2.0 lety.
8. 11. 2021 19:01
Re: Za stejné peníze...
No jo, ale to byla TOP verze s výbavou, co ty základní neměli. Měl jsem F1 Combi s 1.9TDI v plné náloži, tj vše v el - okna, šíbr, xenony, sportpaket atd za původních 580k, kupoval jsem jí jako zánovní z Fabriky jako půlroční za 420k a takových moc nejezdilo. ALE teď si dej do konfigurátoru 1.0TSI 81kw 6M Style s metalízou, 16"alu a tažným a jsi na 500k a auto není nic moc. Ta 1.5TSI na 500k jen začíná, tj dovybavíš a zastavíš se na 650k a pořád máš jen malé auto :no:
9. 11. 2021 06:39
Re: Za stejné peníze...
A kolik si měl v té době plat?
Avatar - narona
8. 11. 2021 19:06
Re: Za stejné peníze...
To jo, ale pak byly roky 2010 až 2015 kdy byla auta podstatně dostupnější i k poměru k platům...
8. 11. 2021 20:20
Re: Za stejné peníze...
a taky lidi dostali osvětu, že jsou tady i jiný auta.
9. 11. 2021 04:05
Re: Za stejné peníze...
My ti tady kdysi řekli, že tvoje Fabia HTP není nejlepší auto na světě, jak jsi tu prezentoval. To není ani nynější Toyota ;-)
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 06:42
Re: Za stejné peníze...
No počkej, nebyl to on, kdo dával osvětu NÁM, že právě ta Fabie je nejlepší? :D Já jsem mu to skoro uvěřil ! :D
Avatar - Emel
9. 11. 2021 08:41
Re: Za stejné peníze...
Taky tenkrát jezdilo na Moravě víc Škodovek než Toyot a vůbec to tam stálo za prd. Ale díky tvé osvětě se to změnilo a najednou je tam zase krásně jako když Cyrilovi s Metodějem ukradli kolo... (viz diskuse pod Karoqem).
9. 11. 2021 10:00
Re: Za stejné peníze...
Osvěta byla na mě? :-[]
Avatar - Emel
9. 11. 2021 10:10
Re: Za stejné peníze...
Jo... ty jsi petrovi otevřel oči, že Fabia HTP není nejlepší auto na světě. Teď to chápe... https://www.auto.cz/diskuse/82740/1#…
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 14:35
Re: Za stejné peníze...
On má Toyotu? Aygo? :-[] To je taková cenová náhrada za HTP.
Avatar - SKAY
8. 11. 2021 18:56
Re: Za stejné peníze...
A dnes stojí ta Kia ......
8. 11. 2021 18:57
Re: Za stejné peníze...
Na druhou stranu, ten současný trend je znát i na ojetinách. Kámošovi se povedlo zrušit tři roky staré auto. Totální škoda. Pojišťovna mu z havarijního pojištění vyplatila 92% pořizovací ceny. To mu tenkrát při koupi ještě dal dealer zdarma komplet sadu zimních kol na originálních elektronech, které mu zůstaly.
Avatar - lordlord
8. 11. 2021 18:42
kup
clio Tce140 od 440 tisíc
Rozbalit vlákno
6
8. 11. 2021 18:45
Re: kup
..a s manuálem! :-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
8. 11. 2021 21:10
Re: kup
Dej tam automat a jsi na stejné ceně jako ta Fabka.
Avatar - Emel
8. 11. 2021 22:07
Re: kup
Jo... a to je ten problém, 1.5TSI s manuálem není, jinak by příplatek 40t nebyl taková hrůza.
8. 11. 2021 22:15
Re: kup
Souhlas, manuál měli nabídnout. Asi trochu řeší kanibalismus mezi vlastními modely, Scala 1.5 manuál má a je za 478 t czk.
Avatar - Emel
8. 11. 2021 22:24
Re: kup
Obecně se stalo (zlo)zvykem, že silnější motorizace manuál nedostávají. Trošku bokem stojí HH mutace (Focus, i30, GTI&spol.), ale jinak je výjimka spíš ta Scala (a úplně bych se nedivil, kdyby ta kombinace potichu zmizela z nabídky).
9. 11. 2021 00:49
Re: kup
Proč bych to proboha dělal? :*)
8. 11. 2021 18:46
Video
Už jsem se těšil, jakou máte novou pěknou redaktorku a pak zaznělo to "Hi, i’m Jennifer!" :-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
8. 11. 2021 20:24
Re: Video
Tak mají novou pěknou redaktorku, která umí skvěle anglicky... ;-)
Avatar - iudex
9. 11. 2021 10:30
Dobré, že je, ale...
Je super, že Fabia má aj poriadny motor (nielen čo do výkonu, ale čo do objemu a počtu valcov), to samé osebe je konkurenčná výhoda proti iným subkompaktom, ktoré už dnes zostávajú výhradne na trojvalcoch. So far so good.
Lenže potom je tu skutočnosť, že je to výhradne s DSG a tá cena je potom na takej úrovni, že reálny kupujúci sa zamyslí, či skutočne dá také peniaze za Fabiu. Myslím, že záujemca uprednostní dve cesty: buď zostane pri Fabii, ale uspokojí sa so slabším motorom (ono 81 kW je stále solídny výkon na malé auto) a citeľne ušetrí. Alebo za podobnú cenu si už vyberie auto o triedu vyššie, podobne výkonné či vybavené, ale proste väčšie (a "prestížnejšie", aj keď v tejto kategórii je to diskutabilný koncept).
Z môjho pohľadu je problém aj to, že ani so 150k jedna-päťkou Fabia nebude hothatchom ani warmhatchom (to vyplynulo z testu sesterskej Ibizy 1,5TSI, ktorá je naviac ten "športovejší" člen rodiny, teda od Fabie to možno čakať ešte menej). Proste bude to príjemne výkonné auto s dostatočnou rezervou výkonu, ale nič, čo by potešilo srdce nadšeného vodiča, mylne očakávajúceho od 150k supermini nejakú športovosť.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
9. 11. 2021 10:54
Re: Dobré, že je, ale...
Je to tak. Navíc pro mě se to nepotkává... pokud bych chtěl auto pro radost z jízdy po okreskách se silným motorem, tak s manuálem, pokud něco na cukačku do města s automatem, tak k tomu nepotřebuju 150k. A pokud by to mělo být rodinné auto, tak by byl potřeba aspoň kombík, který skončil.
Takže jo, když už, tak 1.0TSI 81kW MT... a zjistit, co je pravdy na minulém článku, kde se říkalo, že to "moc nejede".
Avatar - iudex
9. 11. 2021 15:07
Re: Dobré, že je, ale...
Jo, vidíme to rovnako. Je trochu paradoxné, že ja ako petrolhead nevidím zmysel práve pri najzaujímavejšom motore, ale proste peňaženka nepustí a racionálne Fabia 1,5 (práve) s DSG nedáva zmysel.
9. 11. 2021 21:16
Re: Dobré, že je, ale...
Mňa by zaujímalo, na čo mysleli škodováci, keď sa rozhodli poskladať takýto model. Na koho ho zacielili?
Avatar - Emel
10. 11. 2021 11:33
Re: Dobré, že je, ale...
Třeba to není auto primárně pro "zaostalou" Evropu a v Německu na to koukají jinak... nevím. A nebo mysleli na sebe - když už prodáváme auto s emisní pokutou, tak ať si aspoň něco vyděláme na DSGčku.
9. 11. 2021 20:56
Podobné nářky byly u Rapidu
Podobné nářky byly u Rapidu, ten byl taky v nabídce jen 1,4 TSI + DSG, no taky jich moc není tady to bude asi hodně podobné.
Rozbalit vlákno
0
12. 11. 2021 12:08
Příplatek je reálně pouze 27 000 Kč
1,5 má ve standartu 16" kola a kotouče vzadu, za to se připlácí u 1,0TSI 81kW DSG 11 000 Kč a 2 000 Kč ;-)
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud