Nebudou v Evropě moc oblíbená. Vkus čínských zákazníků se diametrálně liší od tech evropských. Takze pokud to sem fakt chtějí pustit, budou prodávat ještě míň. To uz radši ten Crossover.
Nekecej pyčovyny. Syn jednoho známého přišel o obě a je na přístrojích.
Ne bez ledviny se nedá žít, žiješ s pocitem že ti každou chvíli může odejít i ta druhá. :no:
Nejspíš bude Opel variace na P508. Nakonec... 508 bez iCockpitu by nemusela být špatná.
Ale já osobně... jak jsem říkal, komfort D segmentu je fajn, ale pro svoje užívání auta bych ho nutně mít nemusel a klidně bych se vrátil k prostornému kompaktnímu kombíku...
Ten interiér je tragédie tedy. Barevne to neladi, kazdej pes jiná ves. Fakt jak nejakej cirkus nebo kolotočářskej "luxus". Přesně auto pro činu, tam to maji takhle rádi.
Jop, ted koukam do stare brozury a v CR se ji rikalo "bila Platinum", jinde to byla Arktis. To byla nejdrazsi a taky jedina ctyrvrstva barva a taky na to vypadala. Druha nejdrazsi v nabidce, taky specialni-trivrstva, byla cervena Ruby. Zbytek pak obyc metalizy.
Tomu odpovidaly i priplatky, za metalizu 16k, cervena byla za 24k a bila za 33k.
Jen abychom se v tom neztratili - Evos byl koncept od Fordu. Tohle je (asi) nové Mondeo, které se zvenku Evosu hodně podobá, ale není to totéž. A pokud vím, tak fotky interiéru zatím nejsou, to co je v galerii je ten koncept a logicky produkční auto může vypadat uvnitř úplně jinak.
Jahreswagen bola aj moja cesta. Nebol som z toho happy ,ale riskol som a zatiaľ neľutujem. Dnes je tom rok a stále jazdí. :-!
Keď teraz sadnem do C segmentu,tak je to poznať.Proste D segment je to čo má svoje kúzlo,len kde na to brať v tomto marazme. :'-(
A proc si tesknout za segmentem, ktery se cenove pomalu dere do vod premie? Tak se holt misto do mondea za 1,2-1,5m, kam to vypada ze to do 2 let doputuje, poskladas do 3er za 1,2-1,6m a smutno ti bude jen za mainstreamovou cenou servisu. ;-)
Kde ty casy jsou kdy vybavou nalozena mainstreamova stredni s druhou nejsilnejsi naftou stala milion v ceniku, 800k po slevach a 550k coby Jahreswagen. ;-\
No mě to spiš připomina nějaky japonsky styl a celkově žadna slava to, už ten lincoln vypada fajn.
To zatim součastne mondeo byť, už je to stařik se povedlo po designove strance naramně a pravě u něj je spiš patrny americky styl po vzoru mustanga, prostě mohutny či svalnaty a naviv v LB ma i sportovnějši šmrnc. Když si vezmu, že přišlo tušim v roce 2012 tak až 508 dokazala tak zaujmout pravě jako to mondeo. A to přišly na trh v mezidobi i dalši velice pěkne kousky jako mazda 6 či insignia.
Jinak ty 16" z designoveho hlediska nechapu vzhledem k tomu, že mondeo vyrazněji narostlo a dostalo pravě ten svalnaty vzhled no a v zakladu vyjiži na stejne velikosti jako chcipak focus. Docela nelogicke, ale zřejmě to bude souviset s nějakou tabulkovou spotřebou.
Chápu, já to spíš beru jako postesk nad D segmentem středního mainstreamu, který pomalu a jistě mizí a bojím se, že ta Insi bude taky poslední svého druhu, zvláště, když Opel spadl pod PSA
No... představená byla 2017, takže za normálních okolností by tu měla být ještě tak do 2025 třeba (předchozí byla 2008-17).
Ale dobře, co jsem chtěl obecně říct - nový Mondeo v týhle podobě by pro mě bylo akceptovatelný, asi stejně jako to současný (tj. designově ne úplně top)... a záleželo by na srovnání s relevantní konkurencí.
Tak to záleží - pořád je tu Insignia, která jezdí jako Mondeo a není to žádný crossover a má motory a je v kombíku (i když ne zrovna nejkrásnějším) za peníze, za které Mondeo pravděpodobně nekoupíš... muselo by to mít lepší value / money než Insignia a pak třeba jo.
Hmm, hmm...něco na tom bude. Řeším teď takovou drobnost. Teda nic takovýho se mi zatím nestalo nejen u žádnýho auta, který jsem kupoval nový (včetně Dacie), ale dokonce ani u těch "povozů", s kterými jsem jezdil ještě s mokrým řidičákem (Š120, Š1203)... :-O
Zato v jistem spanelskem aute ten pocit, ze sedis u silnice na podvozku a vnimas kazdy kamínek.. :-!:-! mas i u auta v dobrem technickem stavu :-[]
Hele ja vim, ze se vsichni tesite až se nam zase nejakej Ford vysype a budete z toho mit obrovksou radost :D Ale zatim proste funguji :D A taky bacha ma tu škodolibost, Mikesus mel asi pul roku strasnou srandu, kdyz mi umrela asi petileta baterka… od te doby uz u minimalne 2 novych Toyot nenastartoval vicekrat a jeho baterky postihl podobny osud :D Karma je zdarma :-!:-[]
A kupodivu mají 1 až 2 barevné, ne deseti jako tohle. A pssst, nikdo o černým nepsal, já ho za nejlepší rozhodne nepovažuji. Ale za nejsnáze udržitelný.
Jezdil jsem mk3 i mk4 a trochu Ozzmanovo mk5, jestli myslíš podvozkove, tak to určitě super, ale sedacky ani jedno nic moc. I když dřív byly lepší než současné, to určitě.
Motor přebije dost argumentů, z venku mne to neuráží, interiér je zkousnutelný, ale dost specifický, alespoň to má pořádný sedačky :D Jako hezký auto to asi vyloženě není :D
No to je fuk, z čeho to je, mám 13tiletýho Renaulta a koženej volant je jak novej, pak mám Forda, s pravděpodobně dle fotky stejným obšitím a šestým rokem už začíná slézat kůže, stejně, jako na fotce u Lincolnu... prostě je to aušus špatně vyrobenej :D
to bude asi opocený z rukou , možná i jen špinavý, moc auto před focením evidentně neuklízeli,, kůže se dá opravit, přebarvit, není problém. Nebo pak i nechat obšít celý volant
Jo, to je Vignale,já myslel jen ty kola, zbytek kombinace mne taky nebere, zezačátku se mi ta hnědá líbila, ale dnes už bych ji asi nechtěl, to když už Vignale, tak asi s tou magnetic gray, co mám já, to nepůsobí jako taková pěst na oko.
To první je Vignale? Hele za mě úplně ne, hnědá s chromem, to není úplně moje kombinace.
To druhý jo, proč ne... sice se mi pořád líbí plnotučný ST víc, ale tohle by šlo.
PS: a pokud myslíš kola - tak ok, slušnej standard, ale ani jedno není top
:-[] Jo, já nejsem zastáncem tuningu, když není z továrny, ale viděl jsem fotky STmřížek na titaniích a vlastně je to i hezčí, protože STline je celý v černém, lišty kolem oken, ližiny, vše černá, kdežto titanium má "chromové" doplňky, takže je to zajímavější kombinace. Mne k Mondeu sedí právě ten jednoduchá design, ale ta nová STline, co si dal ty, jsou taktéž hezká, to nepopírám, ještě z předfaceliftu 18" se mi líbila tato klasika http://a0.amlimg.com/…cmsucG5nfHx8.jpg
Jsou to R19. Vypadaji za me nejlip, ale uz ta forma trosku zhorsuje funkci. R18 je takovej zlatej funkcni kompromis, bohuzel vizualne prvni funkcni zaklad.
Barva kol dobrá, mám rád antracit. Design neurazí, ale mě teda ani nenadchne, dneska už bych dal přednost něčemu propracovanějšímu... bral bych ty broušený ST-Line kola.
Do ST-Line mřížky bych šel, bez legrace... aspoň si na tu čínu zvykneš postupně :-D
Já to vím, i takový auta potkávám... a jasně, v tomhle je třeba výhoda Passatu, který ani na 16" nevypadá nějak otekle. Ale z pohledu kupce novýho auta - tak tam prostě dám ty 18", pokud na nich to auto umí jezdit jak má, tak žádnej problém.
Ty ST-Line mívaj snad 19"... ale fakt pěkný, to se mi líbí... tohle Mondeo potřebuje, aby se z toho neforemnýho auta stalo to namachrovaný svalnatý https://auto-mania.cz/…40-kw-awd-8at-2/
(i ty u toho červenýho jsou fajn... čistě stříbrná už je dneska taky trošku out).
Nestačil to oloupat, ale z Mondea klubu vím, že je to běžná "závada" a dříve či později mění všichni, buď v záruce, nebo nové obšití, protože po záruce stojí 15 tisíc.
No dobře, tak stormtrooper... možná by něco méně kontrastního působilo víc harmonicky? Uvidíme.
16" jsou out, když to bude vypadat dobře na 18", tak je to za mě ok... ale jinak jo, je tu riziko, že ten ponton kastle bude hodně masivní a bez fakt velkejch kol to bude divný.
Někde kolovala montáž Evosu, který měl karoserii zvýšeného kombi alá Outback a to vůbec nevypadalo marně, jenže klasický EVOS je spíše "5 dv coupé SUV"
Jo, volant už se mi taky loupe, neřešil jsem to dříve (nebylo potřeba), drtivá většina MK5 z prvních let šla na záruku, je to jedna z bolístek, jenže mne se začíná loupat až teď, kdy je mu 6 a 110 tisíc najeto (nepoužívám vyhřívání, to prý dost urychlí tenhle proces).
Jinak mi tedy v interiéru nic neupadlo zatím :D Ani neodlouplo, neprasklo, nevrzalo... ale věkem něco příjde, nebojím se :D
Z principu nejtuzsi karoserii ma sedan s nesklopnyma sedackama, a vzhledem k tomu jak se to umi kroutit bych je u toho V6 snad i svaril, projistotku. :-)
No a upadane casti interieru, mas sice pravdu ze to neni konec sveta, ale kdyz clovek vysedne z auta a jeste po 5 minutach si oloupava z rukou oloupane kousky volantu, no, rekneme ze je to suboptimalni. :D
Jsou tam takový samoúčelný kudrlinky. Ta záď je divná celá, pak třeba to místo okolo zpětného zrcátka...
Ale tak jo, dalo by se, možná i v jiný barvě... Startrooper kombinace není má oblíbená.
To je asi věkem :D , nebo mediální masírkou, kdy si přijal jako standart SUV a Crossovery, prostě tě tak dlouho přesvědčují, že je to správně, až to tak taky vnímáš :D
No, protože tobě se kroutí liftback, já mam kombík :D A V6 dostal USA sedan, tak by to nemuselo být tak strašný, to by měla bejt z principu nejtužší karoserie.a 325k není marné :D ...Ale jak to jede nevím, je to dost vzácný model, v USA ten motor dostal EDGE.
Ale za ten agresivní vzhled bych oželel i upadané části interiéru :D
si kup Charger, ten bývá celý ventiř v černém, až na limitované edice.
Já sem z toho všechno černé co šlo vyhodil pryč.
Černou vevnitř sem měl v Sebringu, Jaguaru XJ, BMW, obou Camarech a šedočernou ve Smartu, děkuju, stačilo.
Jinak v luxusním Rollsu je modrá kůží obšitá palubka, krémová kůže VM3997 Magnolia, chromované prvky, černé kusy v palubovce, dřevo. Takže 5 barev.
XF mělo černou , leštěný hliník, šedivou kůži a dřevo.
CTS krémovou kůži, stříbrný plast, černou, dřevo
Charger sem si udělal krémovou a hnědou kůži, bílý a černý plast, chrom, černé prošívané koberečky
Myslíš tu perleť? Ta je nádherná, u práce nám dlouhou dobu parkoval jeden takovej, přitom stejná výbava, jako mám já, kola, vše, ale ta barva mu sekla. Myslím, že už se neprodává.
Kola viz diskuze níže s Emelem, já bych bral ty STline, co dávali někdy kolem r2018
design moderní, crossover co nejníže k zemi, interiér ok, až na ten volant , který má oranžové uši z kokršpaněla. Displej velký, ale netrčí. Ještě to bude chtít udělat kombík.
Vypada to asi dobre, horsie je to s tymi gycovymi ciernymi doplnkami, predne stlpiky, listicky v zadu..
V peknej farbe bez tychto hluposti mi to pride fajn. Ten zadný rypák je trochu nakopnuty, ale moze to byt vec farebnej kombinacie a chybajucej SPZ.
V EU radsej nie, jedine ze by tam bol 2.5Hybrid a fungoval v nom dobre. Na ine motory to uz moc nebude.
Co to plácáš? Já to chci ! :D Ještě do toho dát 2.7 V6 ecoboost, jako měl americkej Fusion MK5 a mužu prodat ledvinu, abych zaplatil benzín... i bez ledviny se dá žít ! :D