Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tohle je nový Ford Mondeo. Dorazí ale v této podobě i do Evropy?

Nástupce Fordu Mondeo se pomalu blíží. V Číně už se představil, v tuto chvíli však pořád není jasné, zda takové auto dorazí i do Evropy.
Zpět na článek
9. 11. 2021 11:56
9. 11. 2021 12:29
9. 11. 2021 12:45
9. 11. 2021 12:35
9. 11. 2021 12:39
9. 11. 2021 12:59
9. 11. 2021 13:31
9. 11. 2021 14:00
9. 11. 2021 13:25
10. 11. 2021 05:53
9. 11. 2021 17:14
9. 11. 2021 18:51
9. 11. 2021 14:25
10. 11. 2021 05:56
10. 11. 2021 07:22
10. 11. 2021 07:28
10. 11. 2021 07:46
10. 11. 2021 08:33
9. 11. 2021 14:56
9. 11. 2021 12:36
9. 11. 2021 12:42
9. 11. 2021 12:56
9. 11. 2021 13:07
9. 11. 2021 13:21
10. 11. 2021 05:56
9. 11. 2021 19:20
9. 11. 2021 22:47
9. 11. 2021 13:04
9. 11. 2021 13:19
9. 11. 2021 13:48
9. 11. 2021 13:58
9. 11. 2021 13:52
10. 11. 2021 12:45
9. 11. 2021 12:22
9. 11. 2021 12:42
9. 11. 2021 12:31
9. 11. 2021 12:44
9. 11. 2021 14:49
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 11:56
Auto pro PRC
Nebudou v Evropě moc oblíbená. Vkus čínských zákazníků se diametrálně liší od tech evropských. Takze pokud to sem fakt chtějí pustit, budou prodávat ještě míň. To uz radši ten Crossover.
Rozbalit vlákno
109
9. 11. 2021 12:06
Re: Auto pro PRC
Přijde mi to celkově jako docela pohledné auto, je sice divné jak stojí na chůdách, ale není to špatné. ;-)
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 14:05
Re: Auto pro PRC
Mne to taky nepřijde špatné, jen se bojim co s tím ford vyvede.
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 14:14
Re: Auto pro PRC
Nepřiveze to do Evropy a nebo tam dá jeden motor, cenovku za 2 miliony a bude to tady naprosto okrajová záležitost :D
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 12:10
Re: Auto pro PRC
Co to plácáš? Já to chci ! :D Ještě do toho dát 2.7 V6 ecoboost, jako měl americkej Fusion MK5 a mužu prodat ledvinu, abych zaplatil benzín... i bez ledviny se dá žít ! :D
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 12:12
Re: Auto pro PRC
Ještě by to mohli v ty Číně vyrábět a bude to dokonalé. :-[]
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 12:17
Re: Auto pro PRC
V číně se vyrábí přeci samé prémiové věci ! Třeba Iphony ! :D
9. 11. 2021 12:24
Re: Auto pro PRC
To už Ford zavřel v Evropě všechny fabriky?
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 12:25
Re: Auto pro PRC
No to asi ne, jen z nich lezou akorát Kugy, co tak sleduji a ještě tu a tam nějaká Puma.
Avatar - fOE
9. 11. 2021 12:29
Re: Auto pro PRC
V6 v mondeu je zbytecnost, resp. by byl v tom aktualnim co oba zname. :-)

Jinak vzhled, jako vypada to nadejne, ale to by nebyl ford aby to nejak nezabil (disproporce / nakopnuti / rozpadajici se vnitrek :D ).
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 12:33
Re: Auto pro PRC
No, protože tobě se kroutí liftback, já mam kombík :D A V6 dostal USA sedan, tak by to nemuselo být tak strašný, to by měla bejt z principu nejtužší karoserie.a 325k není marné :D ...Ale jak to jede nevím, je to dost vzácný model, v USA ten motor dostal EDGE.

Ale za ten agresivní vzhled bych oželel i upadané části interiéru :D
Avatar - fOE
9. 11. 2021 12:45
Re: Auto pro PRC
Z principu nejtuzsi karoserii ma sedan s nesklopnyma sedackama, a vzhledem k tomu jak se to umi kroutit bych je u toho V6 snad i svaril, projistotku. :-)
No a upadane casti interieru, mas sice pravdu ze to neni konec sveta, ale kdyz clovek vysedne z auta a jeste po 5 minutach si oloupava z rukou oloupane kousky volantu, no, rekneme ze je to suboptimalni. :D
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 12:50
Re: Auto pro PRC
Jo, volant už se mi taky loupe, neřešil jsem to dříve (nebylo potřeba), drtivá většina MK5 z prvních let šla na záruku, je to jedna z bolístek, jenže mne se začíná loupat až teď, kdy je mu 6 a 110 tisíc najeto (nepoužívám vyhřívání, to prý dost urychlí tenhle proces).

Jinak mi tedy v interiéru nic neupadlo zatím :D Ani neodlouplo, neprasklo, nevrzalo... ale věkem něco příjde, nebojím se :D
9. 11. 2021 13:00
Re: Auto pro PRC
Kolega měl dvě Mondea po sobě, ale na OL, takže nájezd kolem 30k a v tomhle problém nebyl.
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 13:06
Re: Auto pro PRC
Nestačil to oloupat, ale z Mondea klubu vím, že je to běžná "závada" a dříve či později mění všichni, buď v záruce, nebo nové obšití, protože po záruce stojí 15 tisíc.
Avatar - Emel
9. 11. 2021 12:35
Re: Auto pro PRC
Tobě stačí ovál a je to v pohodě ;-)
9. 11. 2021 12:37
Re: Auto pro PRC
Asi budu v menšině, ale mě se víc líbí Evos ;-)
Avatar - Emel
9. 11. 2021 12:59
Re: Auto pro PRC
Hm hm, no já nikdy velkej fanda novýho Mondea nebyl, respektive... musí se trošku vyšperkovat a pak dobrý...
https://www.portalridice.cz/…o-st-line-68.jpg
9. 11. 2021 13:02
Re: Auto pro PRC
:yes: i za barvu
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 13:11
Re: Auto pro PRC
Ještě je pěkná tahle kombinace s modrou, ale i novou světle šedou metalízou (né stříbrnou)
Avatar - fOE
9. 11. 2021 13:31
Re: Auto pro PRC
Me prekvapilo jak dobre nazivo vypada ta nejdrazsi bila metaliza, myslim ze to byla Arktis, a to bile obycejne povazuju za "pujcovna-paket".

A za me ma mondeo spis problem s koly, barvy se vybrat daji, ale pekne kola na to jsou snad jen ty R19.
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 13:33
Re: Auto pro PRC
Myslíš tu perleť? Ta je nádherná, u práce nám dlouhou dobu parkoval jeden takovej, přitom stejná výbava, jako mám já, kola, vše, ale ta barva mu sekla. Myslím, že už se neprodává.

Kola viz diskuze níže s Emelem, já bych bral ty STline, co dávali někdy kolem r2018
Avatar - fOE
9. 11. 2021 14:00
Re: Auto pro PRC
Jop, ted koukam do stare brozury a v CR se ji rikalo "bila Platinum", jinde to byla Arktis. To byla nejdrazsi a taky jedina ctyrvrstva barva a taky na to vypadala. Druha nejdrazsi v nabidce, taky specialni-trivrstva, byla cervena Ruby. Zbytek pak obyc metalizy.
Tomu odpovidaly i priplatky, za metalizu 16k, cervena byla za 24k a bila za 33k.
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 14:07
Re: Auto pro PRC
to bylo tak dlouho nepojízdné? ještě že nádraží neměl daleko :-[]
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 14:10
Re: Auto pro PRC
Být tebou, tak o nepojízdnosti pomlčím :D Už ti funguje bezklíčkové startování? :D
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 14:20
Re: Auto pro PRC
Jo, už jsem si ho aktivoval v nastavení :-[]
9. 11. 2021 13:25
Re: Auto pro PRC
Dobrý, až na tu americkou otylost, mezigenerační úbytek prostoru a vysokou hmotnost (a čím dál horší nabídku motorů). Ale jinak "ve všem dobrý"! :-[]
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 13:29
Re: Auto pro PRC
Tak není to Karoq s manuálem žejo, ale jinak to není špatný auto :)
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 12:41
Re: Auto pro PRC
To je asi věkem :D , nebo mediální masírkou, kdy si přijal jako standart SUV a Crossovery, prostě tě tak dlouho přesvědčují, že je to správně, až to tak taky vnímáš :D

Já se ještě nevzdávám ! :D
9. 11. 2021 12:57
Re: Auto pro PRC
On totiž Evos nevypadá, jakoby mu zapomněli sundat převozní špalky ;-)
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 13:00
Re: Auto pro PRC
Někde kolovala montáž Evosu, který měl karoserii zvýšeného kombi alá Outback a to vůbec nevypadalo marně, jenže klasický EVOS je spíše "5 dv coupé SUV"
Avatar - woody-alien
9. 11. 2021 21:26
Re: Auto pro PRC
To je marný, už to neřeš. Ozzy má standartně rozlazenou češtinu. :-[]
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 23:27
Re: Auto pro PRC
takže prezidentsky standartně :D
Avatar - Ozzman
10. 11. 2021 05:53
Re: Auto pro PRC
Jsem v odboji ! :D
Avatar - WinDiesel
9. 11. 2021 12:41
Re: Auto pro PRC
Nekecej pyčovyny. Syn jednoho známého přišel o obě a je na přístrojích.
Ne bez ledviny se nedá žít, žiješ s pocitem že ti každou chvíli může odejít i ta druhá. :no:
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 12:46
Re: Auto pro PRC
A to si za to kupoval Forda? :D Hele, chápu, ale ty si nepochopil, že je to vtip a nadsázka Čížku ;)
9. 11. 2021 12:51
Re: Auto pro PRC
Co tak najednou prskáš? Take it easy a vydechni ;-)
Avatar - Barrichello
9. 11. 2021 14:18
Re: Auto pro PRC
Kup si tohle, nemusíš vzdychat pro Mondeo s V6
https://www.sauto.cz/…nental/154653859
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 14:25
Re: Auto pro PRC
Hmm, to nevypadá marně :yes:

Ale ta převodovka v rádiu je tedy ujetá :D
http://d19-a.sdn.cz/…gV_i/laHGrp.jpeg?…
Avatar - Barrichello
9. 11. 2021 14:33
Re: Auto pro PRC
Ta je naopak bomba, tlačítkově ovládaná převodovka, to má jen Aston, Lincoln a některé GMC
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 14:41
Re: Auto pro PRC
Já ti nevím, proč tam nemůže bejt normální volič, nikdo nic lepšího nevymyslel...
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 14:52
Re: Auto pro PRC
Nejlepší volic je joystick z priusu. Nic lepšího na ovládání zatím jsem neviděl.
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 14:54
Re: Auto pro PRC
Pořád lepší, než tohle, nebo kolečko, či ta páčka v Skláďě. Mne vyhovuje to, co mám v Mondeu + co dávají do nových Toyot, taková ta uplná klasika.
Avatar - Barrichello
9. 11. 2021 14:56
Re: Auto pro PRC
Tlačítka zabíraj nejméně místa, nikde nic netrčí, nepřekáží na středovém tunelu a není zbytečná páčka.

Za mě nejelpší řešení, kdysi ještě mechanická tlačítka mělo spousty amerik + sovětské čajky a zily
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 15:00
Re: Auto pro PRC
Taky je to hrozné řešení, ne, neshodneme se.
Avatar - Barrichello
9. 11. 2021 15:50
Re: Auto pro PRC
Prostě to máš žažitý že musí být páka no.

Já měl taky všechny káry krom Rollse s pákou na středovým tunelu....ale tlačítka by mi nevadila.

Holt 100 lidí, 100 chutí.
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 14:51
Re: Auto pro PRC
Horší cirkus by nebyl?
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 14:53
Re: Auto pro PRC
Motor přebije dost argumentů, z venku mne to neuráží, interiér je zkousnutelný, ale dost specifický, alespoň to má pořádný sedačky :D Jako hezký auto to asi vyloženě není :D
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 15:05
Re: Auto pro PRC
Ten interiér je tragédie tedy. Barevne to neladi, kazdej pes jiná ves. Fakt jak nejakej cirkus nebo kolotočářskej "luxus". Přesně auto pro činu, tam to maji takhle rádi.
Avatar - Barrichello
9. 11. 2021 15:52
Re: Auto pro PRC
Nejlepší je jednobarevnej interiér vid, ideálně černej :-) :-) :-) :-) :-)

Tak větší hnus neznám, ale dle vkusu každýho.

Většina luxusních aut měla a má 3-4 barevný interiéry, ale PSSST
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 15:56
Re: Auto pro PRC
A kupodivu mají 1 až 2 barevné, ne deseti jako tohle. A pssst, nikdo o černým nepsal, já ho za nejlepší rozhodne nepovažuji. Ale za nejsnáze udržitelný.
Avatar - Barrichello
9. 11. 2021 16:11
Re: Auto pro PRC
si kup Charger, ten bývá celý ventiř v černém, až na limitované edice.
Já sem z toho všechno černé co šlo vyhodil pryč.
Černou vevnitř sem měl v Sebringu, Jaguaru XJ, BMW, obou Camarech a šedočernou ve Smartu, děkuju, stačilo.

Jinak v luxusním Rollsu je modrá kůží obšitá palubka, krémová kůže VM3997 Magnolia, chromované prvky, černé kusy v palubovce, dřevo. Takže 5 barev.

XF mělo černou , leštěný hliník, šedivou kůži a dřevo.
CTS krémovou kůži, stříbrný plast, černou, dřevo
Charger sem si udělal krémovou a hnědou kůži, bílý a černý plast, chrom, černé prošívané koberečky

Takže všechno 4-5 barev v interiéru vid.
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 16:13
Re: Auto pro PRC
No pořád méně než na tom obrázku. Asi taky patřís mezi vyznavače kolotočářských výbav.
Avatar - Barrichello
9. 11. 2021 16:15
Re: Auto pro PRC
https://moje.auto.cz/?…

Rozhodně lepší než celý černý
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 16:27
Re: Auto pro PRC
Souhlasím. Je to tak o 8 barev méně než v tom Lincolnu
Avatar - Emel
9. 11. 2021 17:14
Re: Auto pro PRC
Tak na to že větší hnus neznáš jsi měl teda dost aut s černým vnitřkem... jak se to říkalo u Andreje... dost smůly na jednoho člověka :-)
Avatar - Barrichello
10. 11. 2021 11:47
Re: Auto pro PRC
No bohužel, některá auta se s jiným interiérem nedělala nebo nebyla s tím co sem chtěl k mání...

Pokud byla, černý vnitřky sem rozhodně nebral.
Avatar - Emel
9. 11. 2021 14:25
Re: Auto pro PRC
Zvenku dobrý, motor dobrý. Ale ten interiér, budíky?
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 14:30
Re: Auto pro PRC
Hlavně má taky oloupanej volant :D Jako Mondeo, je vidět, že je to stejná značka
Avatar - Barrichello
9. 11. 2021 14:36
Re: Auto pro PRC
to bude asi opocený z rukou , možná i jen špinavý, moc auto před focením evidentně neuklízeli,, kůže se dá opravit, přebarvit, není problém. Nebo pak i nechat obšít celý volant
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 14:39
Re: Auto pro PRC
No to je fuk, z čeho to je, mám 13tiletýho Renaulta a koženej volant je jak novej, pak mám Forda, s pravděpodobně dle fotky stejným obšitím a šestým rokem už začíná slézat kůže, stejně, jako na fotce u Lincolnu... prostě je to aušus špatně vyrobenej :D
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 14:54
Re: Auto pro PRC
To jsi na to přišel až teď, že je ford aušus? :-[]
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 14:57
Re: Auto pro PRC
Ale pořád aušus se super podvozkem :D
Avatar - woody-alien
9. 11. 2021 21:29
Re: Auto pro PRC
To je taky asi jediný co ti z něj zbude. Budeš dřepět rovnou na podvozku... :-[]
Avatar - Ozzman
10. 11. 2021 05:56
Re: Auto pro PRC
Zato v jistem spanelskem aute ten pocit, ze sedis u silnice na podvozku a vnimas kazdy kamínek.. :-! :-! mas i u auta v dobrem technickem stavu :-[]

Hele ja vim, ze se vsichni tesite až se nam zase nejakej Ford vysype a budete z toho mit obrovksou radost :D Ale zatim proste funguji :D A taky bacha ma tu škodolibost, Mikesus mel asi pul roku strasnou srandu, kdyz mi umrela asi petileta baterka… od te doby uz u minimalne 2 novych Toyot nenastartoval vicekrat a jeho baterky postihl podobny osud :D Karma je zdarma :-! :-[]
Avatar - woody-alien
10. 11. 2021 06:47
Re: Auto pro PRC
Hmm, hmm...něco na tom bude. Řeším teď takovou drobnost. Teda nic takovýho se mi zatím nestalo nejen u žádnýho auta, který jsem kupoval nový (včetně Dacie), ale dokonce ani u těch "povozů", s kterými jsem jezdil ještě s mokrým řidičákem (Š120, Š1203)... :-O
Avatar - Ozzman
10. 11. 2021 07:22
Re: Auto pro PRC
Tak se pochlub :D
Avatar - Mikesus
10. 11. 2021 07:28
Re: Auto pro PRC
No tak u Corolly odešla baterka. U HL mi špatně zapojili kameru, baterka snad zatím drží :D
Avatar - Ozzman
10. 11. 2021 07:46
Re: Auto pro PRC
No, tak jen se smějte s motorama či převodovkou, budeš první, komu se rozpadne eCVT a HEV od Toyoty :D :D
Avatar - Mikesus
10. 11. 2021 08:33
Re: Auto pro PRC
tak to spíš vyhraju v loterii, ve které nevsázím :D
Avatar - Barrichello
9. 11. 2021 14:38
Re: Auto pro PRC
budíky sou asi schválně v retro stylu.
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 14:40
Re: Auto pro PRC
Je to digitál, viděl jsem na YT i jiné budíky ve stylu EU Fordů, vidím spíš problém, že ta kaplička je taková malá
Avatar - Emel
9. 11. 2021 14:56
Re: Auto pro PRC
Digitální přístrojový štít v retro stylu kombinovaný s imitací dřeva holt asi není můj styl :-) . Jo, sedačky jsou pěkný křesla.
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 14:57
Re: Auto pro PRC
GHIA Style ! :D
Avatar - Middlefinger
9. 11. 2021 18:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
9. 11. 2021 12:36
Re: Auto pro PRC
Za mě souhlas, je to takové přeplácané, bez nějaké jasné linky... i když maska a světla dobrý, tak jako celek to nějak neladí.
9. 11. 2021 12:38
Re: Auto pro PRC
Z hlediska základní linie, posazení světel atd je to fajn. Žádná rozkydlá hrouda.
Avatar - Emel
9. 11. 2021 12:42
Re: Auto pro PRC
Jsou tam takový samoúčelný kudrlinky. Ta záď je divná celá, pak třeba to místo okolo zpětného zrcátka...
Ale tak jo, dalo by se, možná i v jiný barvě... Startrooper kombinace není má oblíbená.
9. 11. 2021 12:52
Re: Auto pro PRC
Ty kudrlinky jsou dnes u valné většiny aut. ;-)
Avatar - Emel
9. 11. 2021 12:56
Re: Auto pro PRC
Dobře dobře, dám tomu čas... první dojem byl spíš ne, když na to ale koukám dýl, tak už jsem asi přesvědčil sám sebe že celkem dobrý.
9. 11. 2021 12:58
Re: Auto pro PRC
Když to srovnám s Audi nebo BMW, tak je to ještě velmi uklidněné :-[]
Avatar - Emel
9. 11. 2021 13:07
Re: Auto pro PRC
V téhle velikostní třídě... fl 5er celkem bez výhrad, kdyby náhodou Policii zbyl nějaký ten 540i Touring, tak bych se ho klidně ujal.
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 13:31
Re: Auto pro PRC
To je vidět, jak zhýčkaná policie je, dříve jim stačili Mondea a dnes si to vozí zadek v BéeMWé! :D
Avatar - woody-alien
9. 11. 2021 21:31
Re: Auto pro PRC
Oni potřebujou auta, který maj budoucnost. ;-)
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 23:29
Re: Auto pro PRC
pak jim najednou zavřou servis a nemají to kde opravit :D
Avatar - Ozzman
10. 11. 2021 05:56
Re: Auto pro PRC
Tesly ? Elektrokluci říkali..
9. 11. 2021 13:32
Re: Auto pro PRC
5er ano, ale v M-Paketu, bez něj jsou opět v nárazníku 3,14dky. ;-)
Avatar - Emel
9. 11. 2021 19:20
Re: Auto pro PRC
Pomáhat a chránit edition
Avatar - woody-alien
9. 11. 2021 21:35
Re: Auto pro PRC
Jako úplně nevím. Řekl bych, že PACH Edition není úplně nejšťastnější označení. ;-)
Avatar - Emel
9. 11. 2021 22:47
Re: Auto pro PRC
Nojono, když provezeš spolujezdce rychle po okresce a máš perforovanou kůži...
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 12:56
Re: Auto pro PRC
Stormtrooper! :D

Je to tak hezky americky neurvalý, hranatý, dokonalost a ladnost v tom nehledej, to není ital :D Spíš bude sranda, až to vyjede na 16"tkách :D
Avatar - Emel
9. 11. 2021 13:04
Re: Auto pro PRC
No dobře, tak stormtrooper... možná by něco méně kontrastního působilo víc harmonicky? Uvidíme.
16" jsou out, když to bude vypadat dobře na 18", tak je to za mě ok... ale jinak jo, je tu riziko, že ten ponton kastle bude hodně masivní a bez fakt velkejch kol to bude divný.
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 13:13
Re: Auto pro PRC
Ona i MK5 na 16" vypadá zoufale, nevím jak to bude v případě další generace, ale v základních výbavách to vyjíždělo na šestnáctkách.

16"
http://autoadvert.cz/…/sale/2578344801

17"
http://autoadvert.cz/…/sale/2651530744

18"
http://static.driveto.cz/…3ef30a4825d3.jpg
Avatar - Emel
9. 11. 2021 13:19
Re: Auto pro PRC
Já to vím, i takový auta potkávám... a jasně, v tomhle je třeba výhoda Passatu, který ani na 16" nevypadá nějak otekle. Ale z pohledu kupce novýho auta - tak tam prostě dám ty 18", pokud na nich to auto umí jezdit jak má, tak žádnej problém.

Ty ST-Line mívaj snad 19"... ale fakt pěkný, to se mi líbí... tohle Mondeo potřebuje, aby se z toho neforemnýho auta stalo to namachrovaný svalnatý
https://auto-mania.cz/…40-kw-awd-8at-2/
(i ty u toho červenýho jsou fajn... čistě stříbrná už je dneska taky trošku out).
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 13:29
Re: Auto pro PRC
No, já si nejsem jist, jestli tohle jsou 19" a nebo 18", asi spíš 19, ale já bych asi bral

http://d15-a.sdn.cz/…_F_I/yNCtZI.jpeg

K ideálu tedy musím vyměnit ještě mřížku za STline (cca 5 tisíc z číny:D) a mam "nový" auto :D

Passat je v tomto lepší, to je jedno z mála aut, kde neurazí základní kola, i na Superbu to není nic moc
Avatar - Emel
9. 11. 2021 13:48
Re: Auto pro PRC
Barva kol dobrá, mám rád antracit. Design neurazí, ale mě teda ani nenadchne, dneska už bych dal přednost něčemu propracovanějšímu... bral bych ty broušený ST-Line kola.
Do ST-Line mřížky bych šel, bez legrace... aspoň si na tu čínu zvykneš postupně :-D
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 13:52
Re: Auto pro PRC
:-[] Jo, já nejsem zastáncem tuningu, když není z továrny, ale viděl jsem fotky STmřížek na titaniích a vlastně je to i hezčí, protože STline je celý v černém, lišty kolem oken, ližiny, vše černá, kdežto titanium má "chromové" doplňky, takže je to zajímavější kombinace. Mne k Mondeu sedí právě ten jednoduchá design, ale ta nová STline, co si dal ty, jsou taktéž hezká, to nepopírám, ještě z předfaceliftu 18" se mi líbila tato klasika http://a0.amlimg.com/…cmsucG5nfHx8.jpg

a na živo i toto

http://c8.alamy.com/…rtin-2AYW2M4.jpg (Tady je zrovna vyměněna mřížka ST paketu na Titaniu
Avatar - Emel
9. 11. 2021 13:58
Re: Auto pro PRC
To první je Vignale? Hele za mě úplně ne, hnědá s chromem, to není úplně moje kombinace.
To druhý jo, proč ne... sice se mi pořád líbí plnotučný ST víc, ale tohle by šlo.
PS: a pokud myslíš kola - tak ok, slušnej standard, ale ani jedno není top
Avatar - Ozzman
9. 11. 2021 14:04
Re: Auto pro PRC
Jo, to je Vignale,já myslel jen ty kola, zbytek kombinace mne taky nebere, zezačátku se mi ta hnědá líbila, ale dnes už bych ji asi nechtěl, to když už Vignale, tak asi s tou magnetic gray, co mám já, to nepůsobí jako taková pěst na oko.
Avatar - fOE
9. 11. 2021 13:52
Re: Auto pro PRC
Jsou to R19. Vypadaji za me nejlip, ale uz ta forma trosku zhorsuje funkci. R18 je takovej zlatej funkcni kompromis, bohuzel vizualne prvni funkcni zaklad.
Avatar - miromen
10. 11. 2021 12:45
Re: Auto pro PRC
No mě to spiš připomina nějaky japonsky styl a celkově žadna slava to, už ten lincoln vypada fajn.
To zatim součastne mondeo byť, už je to stařik se povedlo po designove strance naramně a pravě u něj je spiš patrny americky styl po vzoru mustanga, prostě mohutny či svalnaty a naviv v LB ma i sportovnějši šmrnc. Když si vezmu, že přišlo tušim v roce 2012 tak až 508 dokazala tak zaujmout pravě jako to mondeo. A to přišly na trh v mezidobi i dalši velice pěkne kousky jako mazda 6 či insignia.
Jinak ty 16" z designoveho hlediska nechapu vzhledem k tomu, že mondeo vyrazněji narostlo a dostalo pravě ten svalnaty vzhled no a v zakladu vyjiži na stejne velikosti jako chcipak focus. Docela nelogicke, ale zřejmě to bude souviset s nějakou tabulkovou spotřebou.
9. 11. 2021 12:22
super
Tohle tu muze ve zvracene dobe mit uspech. Staci kdyz ty auta proste budou a bez cekani.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
9. 11. 2021 12:42
Re: super
Museli by dát diesel jinak dopadnou jako Mazda 6.
9. 11. 2021 12:31
Konecne
Po eMachu dalsi pekny auto od Fordu. Ten display vevnitr je bozi.

Snad Focus bude vypadat podobne (stejne ale v mensim?). :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - del42sa
9. 11. 2021 12:44
Ford
nádhera, víc takových aut jako je tohle a to BMW M ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
9. 11. 2021 13:07
Tak to by šlo
design moderní, crossover co nejníže k zemi, interiér ok, až na ten volant , který má oranžové uši z kokršpaněla. Displej velký, ale netrčí. Ještě to bude chtít udělat kombík.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
9. 11. 2021 13:10
Re: Tak to by šlo
Jen abychom se v tom neztratili - Evos byl koncept od Fordu. Tohle je (asi) nové Mondeo, které se zvenku Evosu hodně podobá, ale není to totéž. A pokud vím, tak fotky interiéru zatím nejsou, to co je v galerii je ten koncept a logicky produkční auto může vypadat uvnitř úplně jinak.
Avatar - Stejsn
9. 11. 2021 13:24
Kdyby to nemělo znak fordu,
nepoznal bych co je to za značku.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lamal
9. 11. 2021 14:49
no... mo...
Vypada to asi dobre, horsie je to s tymi gycovymi ciernymi doplnkami, predne stlpiky, listicky v zadu..
V peknej farbe bez tychto hluposti mi to pride fajn. Ten zadný rypák je trochu nakopnuty, ale moze to byt vec farebnej kombinacie a chybajucej SPZ.

V EU radsej nie, jedine ze by tam bol 2.5Hybrid a fungoval v nom dobre. Na ine motory to uz moc nebude.
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2021 15:12
Jizdně mód "MONDEO"
Kluci zjednodušme to....brali by jste tohle auto kdyby to jezdilo v módu Mondeo, jak jsme to měli rádi?

Já hnedka...... :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 15:20
Re: Jizdně mód "MONDEO"
Zalezi co je mód Mondeo. Hlavně aby to mělo lepší sedačky, pak by se dalo možná uvažovat.
9. 11. 2021 15:27
Re: Jizdně mód "MONDEO"
Mód Mondeo, pokud jsi ho měl je tohle :

Druhá generace (Mk3)(2000–2007)
Třetí generace (Mk4)(2007–2014)

:yes:
Avatar - Mikesus
9. 11. 2021 15:55
Re: Jizdně mód "MONDEO"
Jezdil jsem mk3 i mk4 a trochu Ozzmanovo mk5, jestli myslíš podvozkove, tak to určitě super, ale sedacky ani jedno nic moc. I když dřív byly lepší než současné, to určitě.
9. 11. 2021 19:18
Re: Jizdně mód "MONDEO"
Jasně že podvozkově... je to pecka. To byli časy...
Avatar - Emel
10. 11. 2021 09:47
Re: Jizdně mód "MONDEO"
Tak to záleží - pořád je tu Insignia, která jezdí jako Mondeo a není to žádný crossover a má motory a je v kombíku (i když ne zrovna nejkrásnějším) za peníze, za které Mondeo pravděpodobně nekoupíš... muselo by to mít lepší value / money než Insignia a pak třeba jo.
Avatar - Ozzman
10. 11. 2021 09:51
Re: Jizdně mód "MONDEO"
Otázkou je, jak dlouho tu ještě bude, protože už také není zrovna nejmladší a jak bude vypadat a jestli vůbec bude, další generace.
Avatar - Emel
10. 11. 2021 11:03
Re: Jizdně mód "MONDEO"
No... představená byla 2017, takže za normálních okolností by tu měla být ještě tak do 2025 třeba (předchozí byla 2008-17).
Ale dobře, co jsem chtěl obecně říct - nový Mondeo v týhle podobě by pro mě bylo akceptovatelný, asi stejně jako to současný (tj. designově ne úplně top)... a záleželo by na srovnání s relevantní konkurencí.
Avatar - Ozzman
10. 11. 2021 11:33
Re: Jizdně mód "MONDEO"
Chápu, já to spíš beru jako postesk nad D segmentem středního mainstreamu, který pomalu a jistě mizí a bojím se, že ta Insi bude taky poslední svého druhu, zvláště, když Opel spadl pod PSA
Avatar - Emel
10. 11. 2021 12:43
Re: Jizdně mód "MONDEO"
Nejspíš bude Opel variace na P508. Nakonec... 508 bez iCockpitu by nemusela být špatná.
Ale já osobně... jak jsem říkal, komfort D segmentu je fajn, ale pro svoje užívání auta bych ho nutně mít nemusel a klidně bych se vrátil k prostornému kompaktnímu kombíku...
Avatar - idam.i
10. 11. 2021 16:50
Re: Jizdně mód "MONDEO"
508 čka bez iCocpiktu a bez tých divných predných svetiel je v poho.
Avatar - fOE
10. 11. 2021 13:34
Re: Jizdně mód "MONDEO"
A proc si tesknout za segmentem, ktery se cenove pomalu dere do vod premie? Tak se holt misto do mondea za 1,2-1,5m, kam to vypada ze to do 2 let doputuje, poskladas do 3er za 1,2-1,6m a smutno ti bude jen za mainstreamovou cenou servisu.
;-)
Kde ty casy jsou kdy vybavou nalozena mainstreamova stredni s druhou nejsilnejsi naftou stala milion v ceniku, 800k po slevach a 550k coby Jahreswagen. ;-\
Avatar - Ozzman
10. 11. 2021 14:37
Re: Jizdně mód "MONDEO"
To sem ji naposledy takhle kupoval :D
Avatar - idam.i
10. 11. 2021 16:47
Re: Jizdně mód "MONDEO"
Jahreswagen bola aj moja cesta. Nebol som z toho happy ,ale riskol som a zatiaľ neľutujem. Dnes je tom rok a stále jazdí. :-!
Keď teraz sadnem do C segmentu,tak je to poznať.Proste D segment je to čo má svoje kúzlo,len kde na to brať v tomto marazme. :'-(
Avatar - Emel
11. 11. 2021 16:58
Re: Jizdně mód "MONDEO"
Něco jsem ti připsal k recenzi :-)
Avatar - Ja Prvni 123
9. 11. 2021 20:06
Hmm, typická Čína.
Ať si ho tam nechají.
Rozbalit vlákno
0
9. 11. 2021 21:34
Ford novinky
Ford novinky naleznete na jednom miste> http://www.fordauto.sk/
Rozbalit vlákno
0