Výběr evropských sportovních vozů doprovodila na trhu veliká smůla, protože jediná zásadní chyba navždy poškodila jejich hodnotu. Důležitý nedostatek zastínil často i četná pozitiva postižených modelů.
Pneumatiky mohou svými vlastnostmi lehce zdůraznit zmíněné chování. Primárním faktorem je však rozměr pneumatik, distribuce hmotnosti a zejména dynamická geometrie kol.
... přetáčivé na suchu opravdu není.... Dokud si nedáte režim "R", čili "race" s vypnutou stabilizací, tak to na suchu defacto nejde urvat.... samozřejmě na mokru je to něco jiného, ale to je snad celkem logické u zadokolky s dost brutálním poměrem váha/výkon.... A že u lehkého, krátkého auta s motorem uprostřed je přetočení rychlé a potenciálně nebezpečné je jasné z podstaty věci....
4C má jiné chyby, možná největší je použití špatných pneu z výroby, kdy standardní Pirellky jsou mnohem horší než Michelinky a kromě horších jízdních vlastností hlavně způsobují dost citelné tahání za volant a směrovou nestabilitu v přímém směru na horších silních.
Ty ostatní auta neznám, ale jestli autor u všech blábolí tak jako u 4C tak to je fakt článek jak noha.... :-O
uklidněte se, někdo je fakt na mrtvici z třetí automobilky republiky, odstavný plochy po celé republice praskají v ohrazením, škoda jen, že ten model nebude mět náhradu, jiný se bude vyrábět u VW, zdražování dvakrát za měsíc, ubírání výbavy, propouštění atd. Články o začátku výroby yarise v čr a novinek hyundai moc není.....
...křečovitých rychlopřekladů (samozřejmě bez uvedení původu). A jak by zvolal Jára Cimrman: "Tudy ne, přátelé"! Kvalitní autonovinařina opravdu vypadá jinak, aneb "Nomen omen" :-(