Novinky
Budoucí Fialova vláda musí zaříznout VW ty dotace, sice je dávají včil škodě, ale peníze odvádí vw ať formou přímé nebo v dílech.
Je to tak. Vůbec nevím proč sypat peníze do firmy, která zdvojnásobil provozní zisk, je schopna odvádět dividendy a to za situace, kdy měsíce nevyrábí.
Naopak dodavatelé Š-A jsou díky tomu v totální pí... Ale ono se to nakonec koncernu VAG těžce vymstí tahle filozofie zneužití situace na trhu, kdy misrovaby vyráběli jen zdražují.
Naopak dodavatelé Š-A jsou díky tomu v totální pí... Ale ono se to nakonec koncernu VAG těžce vymstí tahle filozofie zneužití situace na trhu, kdy misrovaby vyráběli jen zdražují.
EV jsou jednoduchá a baterky mají stát 56/kWh v roce 2030. U EV jsou největší marže.
Potom si Diess odůvodní cokoliv, i když tady dostanu -
Potom si Diess odůvodní cokoliv, i když tady dostanu -
před pár lety cena čipu 1 dolar, dnes přes 100 USD, zde hezky popsáno https😐/www.autoforum.cz/…je-ale-nechteji/
Vzhledem k tomu, co předvádí EU, krize tepr přijde.
Absolutně mě pobavilo vyjádření Martina Jahna ve Fokusu VM na ČT 24. Škoda ani VAG není dostatečně ekonomicky silná na to, aby vedla vývoj např. EV i vývoj vodíku!!! Proto musí být jen EV 😒] 😒] 😒]
Zvláštní, že Hyundai/Kia, Toyota to evidentně zvládají.!!!
A to co předvedl Nidermayer, byla opět krutá smutná podívaná. Ten člověk by měl chodit kanálama, protože z něj lezou jen samé sr....
Krásně si naopak rýpla do těch inteligentů paní Drábová. Ta jediná si uvědomuje, že elektřinu je taky třeba vyrobit a že EV je sice krásná věc, ale drahé kovy jsou nedostatkové již dnes.
Absolutně mě pobavilo vyjádření Martina Jahna ve Fokusu VM na ČT 24. Škoda ani VAG není dostatečně ekonomicky silná na to, aby vedla vývoj např. EV i vývoj vodíku!!! Proto musí být jen EV 😒] 😒] 😒]
Zvláštní, že Hyundai/Kia, Toyota to evidentně zvládají.!!!
A to co předvedl Nidermayer, byla opět krutá smutná podívaná. Ten člověk by měl chodit kanálama, protože z něj lezou jen samé sr....
Krásně si naopak rýpla do těch inteligentů paní Drábová. Ta jediná si uvědomuje, že elektřinu je taky třeba vyrobit a že EV je sice krásná věc, ale drahé kovy jsou nedostatkové již dnes.
Dieselgate, rozvody, dsg, turba a vadny obtokovy ventily.
Mate hodne kratkou pamet, kluci. :no:
Drzim koncernu palce.
Na EV totiz nejsou zadny emise, zadny rozvody, ani zadny hloupy prevodovky. 😉
Co by se tam podle vas melo s*at???
8 let zaruka na baterky - neni co resit (narozdil od smradlavych dieselu se zanesenym nebo nejlepe vymlacenym dpf...). O tom, ze realne baterka vydrzi dvojnasobek bez problemu, vim, ze je zbytecny vas presvedcovat...
A co nějaká odpověď na tu otázku?
Stačí když ti napíšu, co se posrat nemůže😒br /> převodovka
spojka
rozvody
dpf/gpf
egr
scr
turbo
vstřiky?
U EV máš 8 let záruku na baterky. Elektrický pohon je mimořádně spolehlivý a osvědčený např. z průmyslu nebo z energetiky a dochází jen k rotačnímu pohybu a téměř žádnému tření. Opotřebení je tedy naprosto marginální (obvykle po 500.000 - 1.000.000km dochází k výměně ložisek).
PS S tím cos napsal nejde nesouhlasit. 😁
Nejzadluženější společnosti světa v roce 2019
Výška dluhu (v dolarech)
Volkswagen 192 miliard
AT&T 176 miliard
Daimler (Mercedes-Benz) 151 miliard
Toyota 138 miliard
Zdroj: https😐/www.idnes.cz/…329_automoto_fdv
https😐/cnn.iprima.cz/…e-nahradit-50786
Myslím si, že svým způsobem je jeho pozice dobrá - on je ten vizionář, který provede plavidlo bouřemi doby elektrické... a kritici se chtě nechtě dostávají do pozice těch, co ještě nepochopili novou dobu. Hlavně navenek nebudou chtít akcionáři působit tak, že ustoupili tlaku odborů na zachování teplých místeček.
Kdybych chtěl být konspirátor... možná Diess poslal malý dárek na podporu hnutí Greenpeace 😄