Naopak, koncern - vedení před Herbertem dělalo auta, co lidi chtěli a hlavně kupovali i za větší peníze. Současnost je naopak bídná - novinky koncernu jsou katastrofa. Jedna za druhou - vše je ošizené Caddy, nový T7, Golf 8 a celá řada iD je slabota… To nejsou kvalitní auta od VW. Navíc s příšerným designem… Měl by jít od válu ;-)
Wtf, hlavne ze to predtim byla kvalita.
Dieselgate, rozvody, dsg, turba a vadny obtokovy ventily.
Mate hodne kratkou pamet, kluci. :no:
Drzim koncernu palce.
Na EV totiz nejsou zadny emise, zadny rozvody, ani zadny hloupy prevodovky. ;-)
Co by se tam podle vas melo s*at???
8 let zaruka na baterky - neni co resit (narozdil od smradlavych dieselu se zanesenym nebo nejlepe vymlacenym dpf...). O tom, ze realne baterka vydrzi dvojnasobek bez problemu, vim, ze je zbytecny vas presvedcovat...
Díky za doporučení, nebojím se. :-)
A co nějaká odpověď na tu otázku?
Stačí když ti napíšu, co se posrat nemůže:
převodovka
spojka
rozvody
dpf/gpf
egr
scr
turbo
vstřiky?
U EV máš 8 let záruku na baterky. Elektrický pohon je mimořádně spolehlivý a osvědčený např. z průmyslu nebo z energetiky a dochází jen k rotačnímu pohybu a téměř žádnému tření. Opotřebení je tedy naprosto marginální (obvykle po 500.000 - 1.000.000km dochází k výměně ložisek).
Za minulého vedení vznikl především největší průšvih pro VW - propálené miliardy v dieselech, podvody s emisemi, což vyústilo v aféru dieselgate, kvůli které se VW dostal na pozici nejzadluženější firmy na světě :-O
Nejzadluženější společnosti světa v roce 2019
Výška dluhu (v dolarech)
Volkswagen 192 miliard
AT&T 176 miliard
Daimler (Mercedes-Benz) 151 miliard
Toyota 138 miliard
Ale to je to co píšu - hlavní kritika zní z odborů, které se jako obvykle obávají každého zefektivnění, které by mohlo znamenat propouštění... ale ne že by takový tlak vycházel z dozorčí rady.
Myslím si, že svým způsobem je jeho pozice dobrá - on je ten vizionář, který provede plavidlo bouřemi doby elektrické... a kritici se chtě nechtě dostávají do pozice těch, co ještě nepochopili novou dobu. Hlavně navenek nebudou chtít akcionáři působit tak, že ustoupili tlaku odborů na zachování teplých místeček.
Kdybych chtěl být konspirátor... možná Diess poslal malý dárek na podporu hnutí Greenpeace :-)
Vcera bylo pozde. Snad s jeho odchodem dojde i k prehodnoceni nesmyslneho elektro-only planu. Jinak tady s nami VW uz moc dlouho nebude. Ten je mi sice naprosto ukradeny, ale znamenalo by to pohromu i z pohledu lokalni Skody - dane a rozpocet, nezmestnanost, kriminalita atd.
Ten magor je tak tupy, ze i kdyz mu jasne napises, ze jeho prispevky nevidis, protoze je na hatelistu, stejne to bude zkouset dokola. Naprosto pomateny clovek.
Je to tak. Vůbec nevím proč sypat peníze do firmy, která zdvojnásobil provozní zisk, je schopna odvádět dividendy a to za situace, kdy měsíce nevyrábí.
Naopak dodavatelé Š-A jsou díky tomu v totální pí... Ale ono se to nakonec koncernu VAG těžce vymstí tahle filozofie zneužití situace na trhu, kdy misrovaby vyráběli jen zdražují.
Vzhledem k tomu, co předvádí EU, krize tepr přijde.
Absolutně mě pobavilo vyjádření Martina Jahna ve Fokusu VM na ČT 24. Škoda ani VAG není dostatečně ekonomicky silná na to, aby vedla vývoj např. EV i vývoj vodíku!!! Proto musí být jen EV :-[]:-[]:-[]
Zvláštní, že Hyundai/Kia, Toyota to evidentně zvládají.!!!
A to co předvedl Nidermayer, byla opět krutá smutná podívaná. Ten člověk by měl chodit kanálama, protože z něj lezou jen samé sr....
Krásně si naopak rýpla do těch inteligentů paní Drábová. Ta jediná si uvědomuje, že elektřinu je taky třeba vyrobit a že EV je sice krásná věc, ale drahé kovy jsou nedostatkové již dnes.