Jen ti chce napsat, že škoda neumí vyrobit ani průměr vyrobených aut pod 100co2g/100km Podívej se na hyundai, kolik má hybridů, podívej se do kolína jak vyrábí hybridní yaris.
Kámo, zdá sa, že máš prehľad vo všetkom.
Akurát s tými autobusmi si nejak mimo. Píšem ti sem, lebo ten článok o 14Tr je už niekde hlboko dole a na SZ si neodpísal...
Podľa teba sa autobusy Jelcz v českej licencii Š706RTO nemontovali s Trilexami... To čumím, že to odborník ako si ty môže napísať. Samozrejme, že Jelcze mali Trilexy. Dokonca mali aj svetlé volanty, oblé smerovky a na začiatku aj zapustené predné svetlá. Nápravy s plechovými diskami sa začali montovať až s motormi M630. S nimi tie autobusy dostali aj iné, hranaté predné a bočné smerovky, a posledné modely tiež čierne volanty z autobusov Š11. Myslel, som, že mi o tých autobusoch povieš niečo viac ako viem, ale neovládaš ani všeobecne známe fakty.
Čo myslíš, je to Jelcz, keď to má Trilexy? https://foto-busy.eu-central-1.linodeobjects.com/163878.jpg
A čo si myslíš, že je v skutočnosti toto? RTO alebo Jelcz? http://cestovny.szm.com/…RTO-09-Jelcz.jpg
Toto je Jelcz z 2. dodávky pre ČSSR s motorom M630: https://imhd.sk/…rovičovej-ul.jpg
A pozri na toto - nemá to predsunuté svetlá, ale špz je poľská. Je to Škoda alebo Jelcz? Našiel si ešte nejaký rozdiel? https://upload.wikimedia.org/…lcz_043_Byd2.jpg
Bol som fakt zvedavý, či sa od teba dozviem niečo zaujímavé, čo ešte neviem, pretože si myslím, že do kompletného prehľadu mi ešte dosť chýba. Ale wakantanka mal pravdu. Presvedčil si ma, že si len trubiroh, čo si o sebe myslí, že vie všetko.
Ono to asi dopadne naopak, tlamy elektrozkratů budou otevřeny a nastrkáme tam výkonné efektivní ICE motory na recyklovaná paliva vyráběná ze vzdušného CO2. :-!
Přesně! Tuhle designovou fíčuru u Enyaqu taky nemůžu vystát (je to ještě o dva levely pitomnější než maska na prvních Teslách S). Nicméně už bylo nějaké vyjádření ze Škody, že u příštích elekromobilů už se těchto fejkových odkazů na fosily vzdají... Mimochodem trochu naznačená maska by snad problém nebyl, ale proč je je u Enyaqu tak příšerně obří a vypíčená ??? :no::D
Nevieš? To bude rovnaký elektromotor ako doteraz, len ho budú napájať najskvelejšie baterky od Foxconnu. Pustia mu špeciálne diétne ampéry, takže určite ušetríš. ;-)
Za mletie nezmyslov, alebo skôr zbožných želaní. Osobne voči pokroku nič nemám, môžeme si to rozobrať.
Batérie s polovičnou hmotnosťou - zbožné želanie
Účinnejší elektromotor - písal úspornejší, predpokladám, že vlastne sám nevie čo píše, u neho sme na to zvyknutý. Elektromotory už extra účinnejšie nebudú, už teraz nie je problém účinnosť cez 95 percent, takže tu už rezervy veľmi nevidím
Cena 35000€, hm, to by bolo fajn, zatiaľ je realita inde a mám za to že dopyt v jednom momente začne cenu skôr zvyšovať, takže aj keď sa roztopia náklady na vývoj, tak realita bude zrejme iná
Nateraz osobne nemám problém s plugin hybridmi, vieme ich vyrobiť za zmysluplné peniaze ,nehoríme na nedostatku batérií a nedostatočnej infraštruktúre. Ale tot je len môj pohľad na vec
pristi rok vyjede novej sup, kterej se bude nejspis vyrabet az do 2030, ke konci nejspis vyhradne jako benzinovej hybrid, nafte davam max 5 roku
pak uz jen elektrika
mi se líbí, jak se automobilky ve velkém cpou do stále větší závislosti na surovinách a dílech z Číny. To zase dostane ekologie na ***, nejen díky té kontinentální přepravě. My si tady hrajeme na čistou Evropu a i tak vypouštíme na obyvatele 2x více emisí než současná Čína, která se stává "fabrikou" pro Západ. Tomu říkám pokrytectví jako noha! Dokud se toho idiotského lhaní do kapsy nezbavíme, nepomůže nám vůbec nic!
lithium se uz brzo zacne tezit v nemecku a casem snad i u nas
kobal se tezi v kongu a nejvetsim tezarem je anglicko-svycarska spolecnost glencore
nejvetsim producentem chipu je taiwanska spolecnost TSMC, komunisticka china vyrobi min chipu nez EU a je chipove sobestacna sotva z poloviny
ses uplne zbytecne vydesenej z komunisticky chiny a placas nesmysle
Ako ju pozname stejne casom skonci... o budu uz len elektricke knedle ako mach e... ev6 a ioniq s 3m razvormi...
Predpokladam ze novy superb bude posledny este s klasickymi spalovakmi... a potom... bye bye ... smer muzeum .... a nahradi ho uz nieco ekektricke na styl kie ev 6 ... uvidime ... ale poslednu dobu mi predpoklady az neprijemne vychadzaju
Jak vlastně Tesla vyřešila to, aby cestující na zadních sedadlech v S a 3 neměli kolena u brady? To vybrání pro nohy tam v baterii (jako to má Porsche) není, ne? To má Tesla tak nízkou baterii a nebo tak nízký interiér? Mimochodem má teda hodně malou světlou výšku (ale jenom to myslím nestačí).
nahradit Passat/Superb elektromobilem je úplně ten nejtěžší
úkol. Už teď jde udělat "relativně levnou" elektrickou alternativu k Fabii i Golfu a nebo "relativně drahou" elektrickou alternativu k Audi A6/A8. Ale Passat/Superb jsou (co do ceny a užitných vlastností) oříšek...