...(ostatně sluší to i T-Rocu) a navíc má obrovskou výhodu poctivé mechanické ručky. Ovšem oba modely nesmyslně trpí obrovskou nevýhodou - čtyřválec 1.5 TSI nabízí POUZE s automatem, čímž tuto motorizaci pro spoustu lidí činí nekoupitelnou! Fuj!!! :-O:-O:-O:-(:-(:-(:no::no::no:
Vypadá vážně dobře, rozhodně lépe než T-Cross. Prohlížel jsem si ho včera v autosalonu VW. Sympatické auto se slušným vnitřkem, dokonce má i infotaiment minulé generace = nebude zlobit, tlačítka na volantu (nikoli dotyk), to ale nemůžu říci o sliderové klimatizac a cerných lesklých plastech na palubcei. Pod kapotou 1l 3 krnek a na koncern obvykle vysoká cena. To co stálo na showroom, 1.0 TSI 81kW + 7St Dsg bylo za 627tis Kč. To je za nafouknuté Polo rozhodně darda… :-(
Já s tím jel, 1.6 benzín s automatem. Byla to krátká projizdka, ale myslím že realita bude tak 9 - 10l. Dynamika nic moc, tak zvláštně zředěná automatem, preposilovane řízení a příšerný vrhající volič automatu. Ale s ohledem na tu cenu byl celkový dojem překvapivě dobrý.
Ne nejel, v době, kdy jsem si kupoval nové auto to kvůli Covidu nešlo a po koupi už to bylo irelevantní. Ale všechny testy se nepříliš schopných jízdních vlastnostech a vysoké spotřebě (hlavně benzíňáku, ale i nafťáku) vzácně shodují... :-(
Skoda tej spotreby aj vysokej pohotovostnej hmotnosti... trpi tym aj dynamika ( maximalka tiez nic moc... moje male 66kw auto ju ma vyssiu aj ked je mi to uplne k nicomu ... ale ide tu o princip ... vykonove parametre ma korando na viac ako na to co v reale dynamikou ponuka ) ... ale vodici ktori nenajazdia 30 tisic rocne a chcu masivne auto... tak isto im korando bude verne sluzit a nezruinuje ich ani na palive ... v mojom okoli nejak podozrivo uz par novych kuskov yongov korando ... nahoda? ... isto nie.... za tu cenovku fakt seriozne a uz rodinne masivne auto .... zaujimavy moze byt aj ten predlzeny tivoli... kto hlada megakufor pod cenu octavky tak je to jasna volba..
S důvěrou se obrať na Ssang-Yong. Model Korando můžeš mít s dieselem, pohonem 4x4 i s ručkou! :-) Ani designově nevypadá zle, a je za super cenu. Ale mě odradily jízdní vlastnosti a žravý benzinový motor. :-(
Suhlasim.... taigo je krajsie ako kusok strnuly t cross vedla ktoreho vyhrava jasne aj arona s kamiqom... a mne sa paci viac aj ako vacsi t roc... cakam aj tu velky uspech...
To Taigo je prťavka. Navíc bez přijatelného motoru a převodovky. Nehezky velká kola. Kladné body mu patří za ruční brzdu. Ostatní vozy: má některý z nich dostupnou kombinaci zvýšená světlost, diesel, manuální převodovka, 4x4 a ruční brzda? Když mi někdo takový vůz nabídne, jsem připraven ho koupit
A este bonus 3 isofixy, idealne na rozvoz deti pre toho, kto nema kde nabijat. Zaklad auta to nie je, ale prave porovnanie s s-crossom nevyzera tak jednoznacne. Kazdy ma ine priority, ja uz by som auto za take peniaze bez svetiel nechcel.
ved rozdiel je 500 €, suzuki stoji 22 500 € a taigo stoji 23 000 € v porovnatelnej vybave, pricom suzuki moze len snivat o samostmievacom spatnom zrkadle, alebo matrix svetlach
Aj ja som absolútny zástanca manuálnej prevodovky v tomto segmente áut ale na druhej strane chápem aj ludí ktorý každý deň trčia v kolónach , tak to s manuálom musí byť na porazenie.Naštastie ja sa do kolón prakticky nedostávam a rád si určujem kedy preradím rýchlosť a nie aby mi to drahá DSG prevodovka so suchými spojkami podtáčala a cukala pri rozjazdoch a parkovaní a aj tak pri cca 100 000 km odišla.To teda nie.V segmente B koncern dáva k 1.5 tsi len drahý automat DSG /čo značne predraží auto a preto by som radšej už išiel napr. do Scaly s manuálom/ ale naštastie v segmente C je stále v ponuke aj s manuálom a dúfam že to tak aj ostane.A čo sa týka Taiga tak podľa mňa vyzerá dosť dobre.
T-Roc aspoň pred faceliftom bol určite s 1.5 tsi aj s manuálom a dúfam že to tak ostane.Ak nie tak potom je k dispozícii Formentor,Karoq alebo Ateca.A pokiaľ nechceš koncern je tu ešte šupa roka nový Qashqai s 1.33 tce 158 k manuál.Všetko sú to autá od 25-30 000 €.Pozitívom je že aj po fl si T-Roc zachoval vypínanie S/S systému klasickým tlačítkom takže keď koncern chce tak sa to stále dá.