Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Jízdní dojmy s Volkswagenem Taigo a první dojmy s Volkswagenem T-Roc

25 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
OMG samostmívací zrcátko je úplný základ auta... Sice to ani nemá 4 válce ale má to samostmovaci zrcátko!!!!

Pecka!!! Dík že jsi mi to řekl. Úplně to změnilo můj pohled na svět! 😁 😁 😁 😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Malý crossover za 500t +??

Ok, naštěstí tu máme třeba nový S-Cross :-! :-!
Arese
...(ostatně sluší to i T-Rocu) a navíc má obrovskou výhodu poctivé mechanické ručky. Ovšem oba modely nesmyslně trpí obrovskou nevýhodou - čtyřválec 1.5 TSI nabízí POUZE s automatem, čímž tuto motorizaci pro spoustu lidí činí nekoupitelnou! Fuj!!! 😲 😲 😲 😒 😒 😒 :no: :no: :no:
ericn
Vypadá vážně dobře, rozhodně lépe než T-Cross. Prohlížel jsem si ho včera v autosalonu VW. Sympatické auto se slušným vnitřkem, dokonce má i infotaiment minulé generace = nebude zlobit, tlačítka na volantu (nikoli dotyk), to ale nemůžu říci o sliderové klimatizac a cerných lesklých plastech na palubcei. Pod kapotou 1l 3 krnek a na koncern obvykle vysoká cena. To co stálo na showroom, 1.0 TSI 81kW + 7St Dsg bylo za 627tis Kč. To je za nafouknuté Polo rozhodně darda… 😒
traveldrive
"Hloupé učiti." 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
a hlavně Suzuki už nenabízí normální motor :no:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
ano, ale je to pro mne malé. Poptával jsem Rexton, ale ten mají jen s automatem a bez ruční brzdy.
stormrider
Já s tím jel, 1.6 benzín s automatem. Byla to krátká projizdka, ale myslím že realita bude tak 9 - 10l. Dynamika nic moc, tak zvláštně zředěná automatem, preposilovane řízení a příšerný vrhající volič automatu. Ale s ohledem na tu cenu byl celkový dojem překvapivě dobrý.
Arese
Souhlas se vším výše uvedeným. 😄
Arese
Ne nejel, v době, kdy jsem si kupoval nové auto to kvůli Covidu nešlo a po koupi už to bylo irelevantní. Ale všechny testy se nepříliš schopných jízdních vlastnostech a vysoké spotřebě (hlavně benzíňáku, ale i nafťáku) vzácně shodují... 😒
jhamil
Souhlas, vypadá dobře. Ale cena už tak přívětivá není. Modely k prodeji na webu většinou přesahují cenu 600 000. Tak bohatí zase nejsme.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Skoda tej spotreby aj vysokej pohotovostnej hmotnosti... trpi tym aj dynamika ( maximalka tiez nic moc... moje male 66kw auto ju ma vyssiu aj ked je mi to uplne k nicomu ... ale ide tu o princip ... vykonove parametre ma korando na viac ako na to co v reale dynamikou ponuka ) ... ale vodici ktori nenajazdia 30 tisic rocne a chcu masivne auto... tak isto im korando bude verne sluzit a nezruinuje ich ani na palive ... v mojom okoli nejak podozrivo uz par novych kuskov yongov korando ... nahoda? ... isto nie.... za tu cenovku fakt seriozne a uz rodinne masivne auto .... zaujimavy moze byt aj ten predlzeny tivoli... kto hlada megakufor pod cenu octavky tak je to jasna volba..
jhamil
Jel si s tím Ssang-Yongem osobně? Ta spotřeba je všude zmiňovaná, proto se ptám na reálnou zkušenost. Současné modely už vídám poměrně často.
Arese
S důvěrou se obrať na Ssang-Yong. Model Korando můžeš mít s dieselem, pohonem 4x4 i s ručkou! 😄 Ani designově nevypadá zle, a je za super cenu. Ale mě odradily jízdní vlastnosti a žravý benzinový motor. 😒
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Suhlasim.... taigo je krajsie ako kusok strnuly t cross vedla ktoreho vyhrava jasne aj arona s kamiqom... a mne sa paci viac aj ako vacsi t roc... cakam aj tu velky uspech...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
To Taigo je prťavka. Navíc bez přijatelného motoru a převodovky. Nehezky velká kola. Kladné body mu patří za ruční brzdu. Ostatní vozy: má některý z nich dostupnou kombinaci zvýšená světlost, diesel, manuální převodovka, 4x4 a ruční brzda? Když mi někdo takový vůz nabídne, jsem připraven ho koupit
Avatar - xxc
xxc
A este bonus 3 isofixy, idealne na rozvoz deti pre toho, kto nema kde nabijat. Zaklad auta to nie je, ale prave porovnanie s s-crossom nevyzera tak jednoznacne. Kazdy ma ine priority, ja uz by som auto za take peniaze bez svetiel nechcel.
Arese
Zastavili, protože teprve loni VW zavedl do výroby jejich zcela novou generaci! 😄 :yes:
Avatar - xxc
xxc
ved rozdiel je 500 €, suzuki stoji 22 500 € a taigo stoji 23 000 € v porovnatelnej vybave, pricom suzuki moze len snivat o samostmievacom spatnom zrkadle, alebo matrix svetlach
Avatar - hugino
hugino
Aj ja som absolútny zástanca manuálnej prevodovky v tomto segmente áut ale na druhej strane chápem aj ludí ktorý každý deň trčia v kolónach , tak to s manuálom musí byť na porazenie.Naštastie ja sa do kolón prakticky nedostávam a rád si určujem kedy preradím rýchlosť a nie aby mi to drahá DSG prevodovka so suchými spojkami podtáčala a cukala pri rozjazdoch a parkovaní a aj tak pri cca 100 000 km odišla.To teda nie.V segmente B koncern dáva k 1.5 tsi len drahý automat DSG /čo značne predraží auto a preto by som radšej už išiel napr. do Scaly s manuálom/ ale naštastie v segmente C je stále v ponuke aj s manuálom a dúfam že to tak aj ostane.A čo sa týka Taiga tak podľa mňa vyzerá dosť dobre.
Arese
No, doufejme, že to tak u Karoqu, Octavie a Scaly i zůstane, když už manuál nedopřáli nové Fabii 1.5 TSI! 😒
Avatar - hugino
hugino
Ja ti to nevysvetlujem len konštatujem že 1.5 tsi je v ponuke aj s manuálom.
Arese
Hele, mě to fakt nemusíš vysvětlovat, v květnu jsem si převzal nový Karoq 1.5 TSI, samozřejmě manuál... 😄
Avatar - hugino
hugino
T-Roc aspoň pred faceliftom bol určite s 1.5 tsi aj s manuálom a dúfam že to tak ostane.Ak nie tak potom je k dispozícii Formentor,Karoq alebo Ateca.A pokiaľ nechceš koncern je tu ešte šupa roka nový Qashqai s 1.33 tce 158 k manuál.Všetko sú to autá od 25-30 000 €.Pozitívom je že aj po fl si T-Roc zachoval vypínanie S/S systému klasickým tlačítkom takže keď koncern chce tak sa to stále dá.
Avatar - xxc
xxc
Ako to môže ostať, keď už zastavili vývoj manuálnych prevodoviek a do nových modelov ich nebudú ani ponúkať?