A FCEV jsou dokonalý nesmysl. Ty první se nemůžou masově rozšířit protože jich nejde tolik vyrobit. Ty druhé zase nepůjde používat protože nebude pro ně palivo. Kdyby se ty první náhodou masové rozšířily tak ani pro ně nebude palivo. Sleduju kolem sebe že mladým to, že masová Individualni mobilita konci, ani nevadí. Končí jedna etapa dějin techniky.
Jak píšu, zaprvé není dostatek surovin takže se nebude dát vyrobit dostatek automobilů (ICE budou zakázány). Za druhé, ta auta budou drahá. Bude to jako za komančů u nás, kdy auto byl luxus pro bohatší. A 2 auta v rodině? Zapomeňme. Za třetí: mladí to vidí jako plus, protože to kůl zachrání planetu.
Co si tu dovoluješ vůbec psát, člověk co chce vraždit lidi zdaněním jejich majetků, na které léta dřeli.
BOLSEVICKY ZELENY DEMAGOG, největší sovolč a totální lidská zrůda!!! Proč už nejsi dávno v PCHL!! Je vidět v jakém stavu je zdejší zdravotniství, když nechá volně na svobodě nebezpečné paranoidní fanatiky
A hele, soudruh pirát, dáš babičce dan na baráček podle tržních cen? Babička zacáluje normálně 150 000 kč ročně na dani z nemovistosti?
Kde na to babička vezme, zelený bolševiku!! Nebo matka samoživitelka. Invalidi atd
Výsledkem toho bude to, že sebevraždy stoupnou o cca 700, ale TISIC PROCENT a bude se na ulicích střílet a věšet na kandelábry.
Hnusíš se mi, si lidský odpad, troska, největší špína co existuje. Vrah důchodců. Bolševický kolektivizátor z 50. let. Typicky stalinista. Ještě by si mohl udělat měnu nebo dát benzín za 80 Kč a metrák uhlí za 1200, aby lidi ještě umrzli.
JDI DOBROVOLNE SKOCIT Z MOSTU TY BOLSEVICKA KREATURO. Tím uděláš pro národ nejvíc.
Plyn není náhrada uhlí. To je jen dočasný způsob jak místo toho pálit vlastní uhlí platit Rusku za plyn. Nepřijde mi to zrovna jako dobrý nápad, ale chápu, že někomu jako jsi ty asi jo. Stejně ale musíš postavit jaderný zdroje.
Větší nabíječky se zhroutí a nebude čím dobíjet v zásadě znamená totéž.
Nicméně že se větší nabíječky zhroutí je tvůj výraz. To sem nikdy nepsal. To zase lžeš jak je tvým dobrým zvykem :-D
Pokud budeš nabíjet rychlonabíječkami 10 000 busů, 100 000 rozvozových dodávek, 200 000 nákladákl a dlaších 300 000 zemedělské, stavební, armádní a další techniky tak ti temelín nikdy nebude stačit.
A pokud to budeš nabíjet pomalu, musíš mít v rezervě dalších 150 000 ks techniky jako alternativu když si ty ta plečka bude nabíjet a nebude moc vyjet.
Krásná lysenkovina vid, utopistický bolšviku.
Celý unijní Green deal je velký ZELENY BOLSEVICKY UTOPISMUS dovdený do absolutní ABSURDITY!!!
Ano 1 Temelín to je, ale ne pro 100% aut. 1 Temelín bychom potřebovali už teď, abychom mohli začít končit s uhlím a tím splnit klimatický cíle na dalších 20 let dopředu a uživili současnou potřebu. Těch pár EV co se začínají pohybovat po našich silnicích síť ještě zvládne, ale až jich bude 10x tolik tak nebude kde a čím dobíjet.
jediný kdo tady žvaní neskutečné utopistické nesmysly si ty a tvoji neostalinističtí noshledi, fanatičtí zelení utopisté jako DonVito, Hendly, Elektrikař a další multinickoví bolševici
A tvoji utopistiští předchůzci si v roce 1960 mysleli, že už budeš oxidovat na Marsu na dovolený a nebudeš tady unavovat lidi svými přiblbými, schizofrenními, utopistickými, nebolševickými, demagogickými žvásty
pokud by se ted zavedly autonomní vozy, tak na žlobách a odškodném a právnícíh zaplatí jen v usa výrobci tak 900 miliard Kč, do toho nikdo nepůjde :-):-):-)
Podle oslovených expertů sou plně autonomní vozy před rokem 2070 naprostá utopie, takže to už tady většinu lidí nemusí vůůůůbec zajímat, protože jim za 50 let bude 70+ nebo budou dávno po drnem
Podle šéfové ICOM má jeden bateriový bus při nabíjení spotřebu jako 72 domácností.
Takže 11 rekatorů VVER?
Při plném přechodu včetně busu, nákladní dopravy, stavební a změdělské techniky a vlaků cca 50 rekatorů, tak jestli má vláda 30 bilionů Kč, směle do toho :-):-):-)
Jinak samozřejmě klasická neostalinistická zelená bolševická MEGAUTOPIE!!!!
Firmy do toho investují protože očekávají, že na tom vydělají. Státy do toho investují, protože čekají, že to rozhýbe ekonomiku. Důvody proč se do něčeho investuje jsou vždycky finanční. :D
Já došel k 20-30% a k jakýmu podílu EV si došel ty? Ještě řekni, že 100% :-D
Ano správně píšeš, že auto jede buď na ropu nebo dvojnásobný množství elektřiny, který ale bude potřeba vyrobit, než kdyby jelo na ropu, což má jednoduchý důvod schválně jestli uhodneš jaký? :-D
Já ti na rozdíl od tebe odpovědi dávám neustále, ale ty je odmítáš akceptovat jako pštros s hlavou v písku. Stačí napsat, že je to na tebe moc složitý a nechápeš to. Nemusíš se víc rozepistovat :-D
Jestli podle dnešní odhadů dojde za 100 let, tak jsme naprosto v suchu, protože máme moře času a k jejímu vyčerpání se ani vzdáleně nedostaneme. Mezičasem technologický pokrok zajistí, že ji už nebudeme potřebovat. Není potřeba překotně něco řešit nebo devastovat ekonomiky států nesmyslnýma nařízeníma.
Tvoje obavy mě silně připomínají úsměvné obavy našich předků s koňským trusem v ulicích viz tady.
Ještě jednu věci si neuvědomuješ, která by ti ovšem bývala byla došla, kdyby si měl alespoň střední školu. Když máš něčeho na 100 let a snížíš spotřebu o půlku, tak máš té suroviny rázem na 200 let. Čili my jako lidstvo nemáme za cíl přestat jezdit na ropu. Nám stačí snížit její spotřebu v řádu 20-30% a to si troufám tvrdit je potenciál EV zaujmout takový tržní podíl a není vůbec co řešit ty !!NATĚSNO!! :-D
Řekl bych ti ať dáš nějaký relevantnější odkaz než tvrzení co ti řekla učitelka v druhý třídě, ale vím, že ty si hajzl a související odkazy zásadně nedáváš ani neodpovídáš na otázky.
S tím nedostatkem surovin je to podobné tvrzení jako Hamunovo plácání, že nám brzy dojde ropa. Ano suroviny jsou problematické a většinu jich budeme nakupovat od Číny, ale není to tak, že bychom neměli z čeho produkovat baterky. Holt se ty suroviny budou muset těžit. Dovedu si představit, že třeba za 10 let budou baterky trochu na jiné bázi (grafen nebo něco jiného), takže možná už nebude nutné těžit kobalt a další vzácné kovy. Do té doby holt budeme muset v zájmu ekologie drancovat Zeměkouli. Kecům o zákazu ICE moc nevěřím. Ještě skoro 20 let se budou vyrábět a je dost možné, že se tahle zelenost voličům časem přejí, takže si nebudou volit extrémisty, kteří vykřikují o zákazu spalovacích aut a tyhle dnešní nápady naberou za 10 let úplně jinou podobu. Ano bude to jako za komančů. Vozový park bude stárnout a lidi si budou méně kupovat nová auta a déle držet ta stará, ale jezdit budou pořád. A ti hloupí mlaďoši co běhají s transparentama a lehají si před brány autosalonů časem taky dospějou, dostanou rozum a hlavně budou mít třeba konečně nějaký reálný starosti a na tyhle nesmysly už jim nebude zbývat čas a další generace už zase bude třeba mentálně někde jinde, takže ji ani nenapadne vidět jako kůl nějaký nesmyslný, jakože, pokusy o záchranu planety.
Nemyslím, že jsou BEV neživotaschopné. Pro určitý způsob použití dává BEV smysl. Dovedu si představit, že v budoucnu budou tvořit třeba 20-30 procent trhu vedle spalováků a hybridů. To že pro ně nebude dost proudu je smutný fakt a bude potřeba masivně investovat do jaderných elektráren, abychom měli stabilní přísun elektrický energie nejen pro BEV. Ovšem někteří ortodoxní popírači jako třeba Hamuna se s tím odmítají smířit. FCEV taky nevidím jako nesmysl. Vyrábět si vodík není zase takový problém. Jen to chce zase obrovský množství elektrický energie a ideálně levný. Na to by šlo využívat soláry a přebytky z nich. Celý ten proces výroby a transportu je sice dost ztrátový, ale pokud bychom měli energii zadarmo, tak se s tím dá asi žít. Nicméně je to v autech novinka, takže než se to začne nějak rozšiřovat mezi lidi, tak to bude ještě trnitá cesta.
Ještě mi řekni jak si přišel na to, že končí masová individuální mobilita. Myslíš, že lidi houfně vyházejí auta a nebudou už nikam jezdit?
Trolejbusy se osvědčily a někde mám měl i to, jestli trolejbus s dieslem, nebo baterkama, zkoumalo se to ve zlíně. CNG se už někde nekupují, plnění je vopruz a nechcou tu ztrátu času řidičům platit-u nízkotlaku je doba plnění kolem 45min. Autobusů na vodík v čr jezdilo dost a ostrava je chce nakupovat, v ostravě se vyrábí(ěly) kastle solarisu(včil nevím) a solaris to rozjíždí ve velkým i trolejbus/vodík prodlužovač a tak nevím jestli trolejbus/diesel nebo baterka půjdou do dějin. Vcelku jedou hybridní autobusy, kde baterky když ztrácí kapacitu, tak jdou k němcům na soláry.
jezdily tady autobusy na vodík neosvědčily se, jezdí tady autobusy na CNG které se taky neosvědčily i elektroautobusy se neosvědčily. Ať tych pár aut tankují vodík na neveřejných čerpačkách a bude pokoj.